PDA

Переглянути повну версію : E34 Das ist meine 5er Reihe (Артем)


Артем
20.09.2012, 18:35:53
Привіт усім! Вирішив розбавити бортовики 3-іх серій однією 5-кою. Почну з того як взагалі почалась епопея з BMW! Поїхали значить ми сімєйством ( Я, брат та батя) в 2009році в квітні в Луцьк продавати старого убитого щойно помальованого FIAT Dukato (бус) і за одно приглядатися до легкового седану. Одразу знали що це буде щось із німецької трійки (Audi A6, BMW 5, Mercedes Benz E124) на інше навіть не дивились.Чесно кажучи BMW була остання у списку бажань, бо вже тоді бачили в якому неважнєцкому стані BMW тих років. Отже при вїзді на базар одразу кинулись в очі дві Е34 95-го року в "свіжопригнаному" стані:shok::shok:. Після того як поставили свою машину зразу пішли на огляд тих двох BMW, по дорозі дивились єшки та А6-ті, їхні ціни були за візуально нормальний екземпляр біля 10ти тис у.о, більша сума ніж на яку ми розраховували. Дійшло діло до тих BMW стан їхній був перфектний у прямому розумінні одна темнозелена повна шкіра, автомат, без люка, за 9500$ а друга, cosmoschwarz (чорна), механіка, комбінована шкіра як потім виявилось досить рідкісна, клімат, люк, темне дерево, двигун м50 в20 24v vanos, одним словом жирна комплектація, ціна 9000$,обидві 1995року нещодавно пригнані під документи.
Збили ми значить продавця "махінатора" на триста зелених тобто на ту суму яка була в нас у кішені. Поїхали ми з ним на яму,було там декілька ржавих нюансів, на наш перший не досвітчений погляд все було гуд. Другим кроком була поїздка у місцевий МРЕВ ДАЇ, доки їхали відчули що це воно, наааше. Пробили все по базі все виявилось нормально,ось і стала вона нашою:yahoo::yahoo::yahoo:. Так як Фіата не продали у Львів повернулися на двох машинах. На такій ми їздили два роки http://bmw-club.lviv.ua/album.php?albumid=177 Машинка ця нам подобалась до фанатизму і вирішили довести її до ідеалу, зимою взялися з братом за неї серйозно. Тo be continued.

{ додано через 5 хвилин }
________________________________________

WBAHB51030GH13152
Общая информация по автомобилю
Параметр Значение
VIN номер WBAHB51030GH13152
Код типа авто HB51
Модель 520I (EUR)
Серия (Е/F) E34
Серия 5
Тип кузова Седан
Рулевое упр. Левый руль
Кол-во дверей 4
Тип двигателя M50
Объем двигателя 2.00
Мощность (кВт) 110
Привод Задний привод
Трансмиссия MECH
Название и код лакокрасочного покрытия COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Название и код обивки салона LEDER/STOFF MILLPOINT/GRAU (D2GR)
Дата произ-ва 1995-03-28

Комплектация автомобиля
Код опции Описание опции
L801A Экспорт.исполнение для Германии/ Австрии
P740A Edition ZD
S240A Рулевое колесо с НПБ, кожа
S243A НПБ переднего пассажира
S288A Л/с диск BMW с крестообраз.спицами 29
S314A Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогр
S401A Подъемно-сдвиж.крышка люка с эл.приводом
S410A Стеклоподъемник с электроприводом Пд
S423A Ножные коврики Velours
S428A Знак аварийной остановки и аптечка
S431A Внутренне неослепляющее зеркало
S464A чехол для перевозки лыж
S472A Подлокотник Пд водителя/перед.пассажира
S494A Система обогр.сиден.водителя/перед.пасс.
S498A Подголовники в зад.ч.сал.с механ.прив.
S510A регулировка угла наклона фар
S520A фары противотуманные
S530A кондиционер
S556A Индикатор температуры наружного воздуха
S651A Радиоприемник BMW Reverse RDS
S690A Держатель для кассет
S731A Дополнительное издание
S773A Исполнение из ценных пород дерева
S806A Третий фонарь стоп-сигнала
S818A Главный выключатель батареи

pilot
20.09.2012, 19:00:39
Тепер залишилось доповнити бортовик Фотками:wink:

Артем
20.09.2012, 19:20:11
Фотки будуть обов язково сьгодні/завтра тимбільше далі найцікавіше

Артем
20.09.2012, 20:19:14
ДО.

bmwe36petro
20.09.2012, 20:35:56
Артем, по фото бачу - гарна робота.

Артем
20.09.2012, 20:49:54
Після

Nikola
20.09.2012, 21:04:58
:respekt: Адрес фірми і прейскурант робіт,чиста і якісна робота

Bumer
20.09.2012, 21:05:28
супер підхід до роботи:respekt::bomb:

bmwe36petro
20.09.2012, 21:17:25
Артем, :respekt:, бракує слів... навіть не озвучуй цифру, впевнений що багато, але підхід правильний. За це тепер будеш отримувати справжнє freude am fahren. Приїжджай на зустріч, але ліпше в суху погоду, шкода таку красу забруднити.

KinG
20.09.2012, 21:26:31
:bomb:Клас!!!!! Озвуч цифру, дійсно цікаво)

Sinister.666
20.09.2012, 21:29:03
Дуже приємно таке бачити. 5+ за відновлення.

Артем
20.09.2012, 21:29:30
А тепер детальки які до неї купувались новими або реставрувались і так аудіо система магнітола BMW BUSINESS RDS +CD changer A нові середні молдінги передніх дверей і усі нижні планки, нові клаксони новий хромований молдинг водійської дверки кріплення лючка бензобаку
Felgi m system2 куплені на алегро за допомогою viper:respekt: Вихлопна система Walker, Амортизатор в бардачок, нові стійки (зад Monroe,перід Sachs super turing ) і все що між ними окрім пружин усі гальмівні шланги (Ferodo, TRW) І ще купа купа всякого кріплення і мєлочовок що аж згадувати страшно Відреставровано кузов, зад. балку, ричаги, редуктор, пружини, супорти

realnero
20.09.2012, 21:37:09
Супер. за проделаную работу однозначно 5+.

П.С. переименуйте тему плиз, правильно - Das ist meine 5er Reihe :)

bmwe36petro
20.09.2012, 21:43:39
переименуйте тему плиз
готово, ще дописав нікнейм автора

Артем
20.09.2012, 22:04:53
Адрес фірми і прейскурант робіт,чиста і якісна робота
Робимо все самі із братом у себе в гаражі!

{ додано через 6 хвилин }
Клас!!!!! Озвуч цифру, дійсно цікаво)
Цифру не озвучу бо ще не рахував, багато потянули нові деталі, звичайно якби робив по майстернням то сума б вийшла космічна. Якось сяду підрахую.І ще треба підібрати гарний день і зробити гарні фото машини.

{ додано через 14 хвилин }
Дякую всім за теплі відгуки:)

bogusj
20.09.2012, 23:49:56
Брати маньяки:respekt:

Артем
21.09.2012, 00:19:12
Брати маньяки
Так! Так! Відманьячили її в хвіст і в гриву:rofl:

BMWheelman
21.09.2012, 00:47:38
мама в шокє, тато в шокє, я в шокє, всі в шокє:shok::shok::shok: все просто :bomb:езно!!!!!!

Sinister.666
21.09.2012, 01:00:05
Балки, суппорта і тому подібне ти піскоструїв ? чим покривав одразу після того ? який грунт яка фарба ? можна детальніше про сам процес і використані матеріали ?

sergiy
21.09.2012, 02:50:08
Машинка бомба, а після такої реставрації від'їздить довго і якісно, куди там сучасному автопрому??))))) :respekt:

andriy320e30
21.09.2012, 03:00:44
:це реально реставрація а не ремонт:good:

Nikola
21.09.2012, 08:48:52
мама в шокє, тато в шокє, я в шокє, всі в шокє все просто езно!!!!!!
BMWheelman, bmwe36petro, то вже пройшли і Артема, зацепило,де підїжати допоможу

Артем
21.09.2012, 11:53:28
Балки, суппорта і тому подібне ти піскоструїв ? чим покривав одразу після того ? який грунт яка фарба ? можна детальніше про сам процес і використані матеріали ?
Балку, ричаги, редуктор возив на піскоструй, потім зразу покрив голий метал реактивним грунтом http://www.sellack-shop.com.ua/product/grunt-protravlivajushij-ivat-wash-primer-11/ і вже потім чорною антикорозійною фарбою максимально схожою на порошкову фарбу зараз я би так не робив а просто здав би це все на порошкову покраску, з передньою балкою так і зроблю, мороки менше. Супорти я здавав на порошок, ну а по кузову весь пєрєтоніт ясна річ повирізав, повідпіскоструював, ну а далі технологічний процес дуже складний, що писати замахаюсь.

{ додано через 8 хвилин }
BMWheelman, bmwe36petro, то вже пройшли і Артема, зацепило,де підїжати допоможу
Вибачай наразі покищо із роботами все, хочу вже трохи поїздити,думаю за передню балку взятись зимою,дякую за бажання допомогти.:ok:

BMWheelman
21.09.2012, 12:00:55
BMWheelman, bmwe36petro, то вже пройшли

та яке, я далеко такого не робив, так, бавлюсь трошки в задоволення, а тут реально реставрація на високому рівні, все помальовано, купа нових деталей, стан просто шик.... зі всіх клубних машин які я знаю то поряд можна поставити авто bmwe36petro, Tolikar і колишню е36 e@gle

Артем, ти крутий мен!!!!

Артем
21.09.2012, 12:36:15
Артем, ти крутий мен!!!!
Не тільки я:drinks:

Karabas Barabas
21.09.2012, 13:13:17
Артем, нема слів одні емоціїї.. :respekt:

Артем
21.09.2012, 15:40:49
Ще трохи фото в зібраному стані але покищо в гаражі бо в таку погоду її виганяти лишній раз немає бажання буде погода будуть і фото і відео. Ключик на 10-8 є тільки просто щось не замітив що не поклав на місце коли фоткав

bmwe36petro
21.09.2012, 15:56:14
:wow:

guf
21.09.2012, 16:46:35
Бомба... респект за працю!!!

Sinister.666
21.09.2012, 17:21:15
Балку, ричаги, редуктор возив на піскоструй, потім зразу покрив голий метал реактивним грунтом http://www.sellack-shop.com.ua/product/grunt-protravlivajushij-ivat-wash-primer-11/ і вже потім чорною антикорозійною фарбою максимально схожою на порошкову фарбу зараз я би так не робив а просто здав би це все на порошкову покраску, з передньою балкою так і зроблю, мороки менше. Супорти я здавав на порошок, ну а по кузову весь пєрєтоніт ясна річ повирізав, повідпіскоструював, ну а далі технологічний процес дуже складний, що писати замахаюсь.

{ додано через 8 хвилин }

Вибачай наразі покищо із роботами все, хочу вже трохи поїздити,думаю за передню балку взятись зимою,дякую за бажання допомогти.:ok:
Дякую за відповідь.
Мене все ще цікавлять такі пункти :
1. Відпіскоструєний метал чимось протирав, обезжирював ? Чи просто компресором здув пилюку і піщинки і зразу грунтом ?
2. І все ж таки дуже цікавить питання кузова )
Ржаві місця вирізав, зробив латки а потім піскоструй ?
Як видував тоді пісок з місць де клепаються різні елементи на заводські точки ? Як обробляв ці місця ? Я між ними прорезинював ? Питань купа.. Дуже прошу розпиши, я думаю не тільки мені потрібно..
Оце реально потрібно.

Артем
21.09.2012, 18:14:01
Дякую за відповідь.
Мене все ще цікавлять такі пункти :
1. Відпіскоструєний метал чимось протирав, обезжирював ? Чи просто компресором здув пилюку і піщинки і зразу грунтом ?
2. І все ж таки дуже цікавить питання кузова )
Ржаві місця вирізав, зробив латки а потім піскоструй ?
Як видував тоді пісок з місць де клепаються різні елементи на заводські точки ? Як обробляв ці місця ? Я між ними прорезинював ? Питань купа.. Дуже прошу розпиши, я думаю не тільки мені потрібно..
Оце реально потрібно.
Sinister.666 онлайн

Значить так:
1. Піскоструєний метал обдував само собою потім обезжирив малярським змивачем силікону ну і зразу грунтом.
2. Ржаві місця повирізав, приварив свіжий метал, сварку зачистив, і реактивним грунтом але з маленького пензлика для малювання так грунт заливається в кожну мікроскопічну шпарку ну а після висихання алюмінієва шпаклівка після шкурення якої покривається двокомпонентним грунтом, після шкурення грунта з водою (шкурка 800 або 600) покраска.
3. Де клепаються короби там в мене піску не було бо якщо рядом треба було піскоструїти то все довкола накривалось і заклеювалось паперовим скотчем потім пилососилось потужним пилососом видувалось компресором потім ще раз пилососилось і вже потім вологе прибирання.
3. Не доступні місця обробляв TECTYL ML для прихованих порожнин це те чим на заводах багато автовиробників обробляють машини тільки це треба робити кожні 5 років тоді машина не ржавітиме.
Ну ніби так все розповів, про всякі нюанси питайте буду потрохи відповідати.

augustino
21.09.2012, 18:29:54
Артем, гарна робота!:respekt:Машинка тобі віддячить!

Sinister.666
21.09.2012, 18:50:26
3. Де клепаються короби там в мене піску не було бо якщо рядом треба було піскоструїти то все довкола накривалось і заклеювалось паперовим скотчем потім пилососилось потужним пилососом видувалось компресором потім ще раз пилососилось і вже потім вологе прибирання.

От наприклад: маємо місце стику лонжерона з іншими листами (знизу на дні)
І між цими двома деталями виступила ржавчина. По заводу між ними ішов прорезинювач (реально мінусуючи зазор який дають зварні точки заводські - там лишається 1 мм зазору, не більше) Піскоструй, як мені пояснили може вибити цю іржу, але по-перше ти мим все відіб'єш до металу, а по друге він вибиває цей прорезинювач. Чим обробити таке місце ? Грунт туди, навіть з пульвера, наврядче в достатній кількості покриє поверхню, прочистити і обезжирити це місце теж толком не вийде хіба зразу після піскоструйки чимось типу каучукового прорезинювача затискати.. Чи заради такого ти станеш висверлювати всю деталь і наново приварювати, хоча проблема залишиться та ж. Як бути ?
Ось моя творчісь у Paint :biggrin: Умовно звичайно.

http://f2.s.qip.ru/~lRCWIXpj.jpg (http://shot.qip.ru/008wdX-2lRCWIXpj/)

Артем
21.09.2012, 19:11:12
Лонжерони в мене були цілі але із твого випадку я би в тому місці висверлив зварні точки і з салону відрізав той верхній кусок металу, не чіпаючи лонжерон,потім на чистий лонжерон наніс поліуретановий герметик і новий кусочок металу якщо не більше двох точок то заклепав би щоб не зпалити герметик а довкола кусочок би приварив точками, в лонжерон TECTYL ML а зовні на чистий метал 1. грунт, 2.герметик або баранек ну і пофарбував би.
І на рахунок прорезинювача я думаю що на заводі все зварювали на голий метал інакше робот би не припаяв деталі а потім вже зовні все задувалося гумою, прорезинювач давався на завальцьовані краї такі як краї дверей.

Sinister.666
21.09.2012, 19:57:11
І на рахунок прорезинювача я думаю що на заводі все зварювали на голий метал інакше робот би не припаяв деталі а потім вже зовні все задувалося гумою, прорезинювач давався на завальцьовані краї такі як краї дверей.
Власне так... він давався на вже зварені точками елементи кузова щоб залити ці зазори, я інакшого і не мав наувазі. Для мене дотепер залишається загадкою яким чином вони на заводі зварювали деталі (однозначно вже погрунтовані, судячи з того що я бачив коли зривав резину зі свого кузова), і в місцях де точки ледь випалювали грунт (це теж я знаю вже точно) робот встигав наносити цю резину і все нормально жило....
А знаю бо в таких місцях зварки коли зрізати резину - під нею на швах зразу видно голий метал.. :unknw:
Тому і цікаво стало як таке повторити.. І доречі розхідного матеріалу схожого до цієї резини я теж не знайшов. По властивостях своїх вона нагадує якісну стиральну гумку щоб зрозуміліше було.

P.S. Не знаю як на BMW, бо до своєї 5-ки поки не дивився, робив VW. Я думаю німці тих років всі по схожому сценарію робились.

324d
21.09.2012, 20:20:59
:wow:

Bumer
21.09.2012, 20:21:49
Артем, а накладки на поріг з написом "BMW" ставив нові, чи старі в нормальному стані були? цікаво, бо під них буває набивається пісок і вигляд втрачається, на фотці не видно

Артем
21.09.2012, 22:43:36
Накладки в планах на заміну (потім викладу весь список) а старі просто повіддраював а стан у них ще так більш менш терпимий

Anesteziolog
23.09.2012, 05:11:44
Красивий апарат.

ValodjaE36
23.09.2012, 10:30:52
Прям музейний експонат, автору респект і увауха:respekt:

VoVik
23.09.2012, 16:22:18
:bomb:Артем,бачу не перевелися справжні поцінювачі "німецького пива BMW" :biggrin::drinks:дужу потужня робота,хай авто тішить на довгі роки

Артем
24.09.2012, 20:24:24
Артем,бачу не перевелися справжні поцінювачі "німецького пива BMW" дужу потужня робота,хай авто тішить на довгі роки
__________________
Німцям завжди :respekt:

Артем
07.10.2012, 00:55:39
Трохи свіжих фото

Артем
07.10.2012, 00:58:22
І ще мені цікаві ваші думки що до її заниження

Артем
07.10.2012, 01:11:05
А і ще одна

Артем
07.10.2012, 02:49:35
До речі тоді вона розігналась до 220km/h (хоча в характеристиках пише що максимальна швидкість 210km/h) і розганялась ще, але вже треба було збавляти темп. Це на відрізку від с.Красів (там де шрот Миколи) до Львова. Знаю що це було ризиковано але воно того вартувало це було щось:yahoo:

Bumer
07.10.2012, 12:27:26
цікаво вийшли фотки через жовтизну, перше враження-фотка 20річної давності на німцях, а взагалі мені згадалися фантіки "Турбо", такі пожовтівші і пом'яті, класно вийшло), на мою думку

Артем
07.10.2012, 14:27:23
То я її просто в вечері фоткав коли вже сонце сідало дешевим цифровикомперше враження-фотка 20річної давності на німцях
Ще треба було не полінуватись і причепити німецькі номера (маю Штудгардські ) тоді було б точно як на німцях

Bumer
07.10.2012, 14:39:35
То я її просто в вечері фоткав коли вже сонце сідало дешевим цифровиком
та воно помітно, чіткості навіть нема, але в тому є свій прикол, який я описав вище
Ще треба було не полінуватись і причепити німецькі номера (маю Штудгардські ) тоді було б точно як на німцях
треба було, був би повний комплект;), а машинка бомба:bomb::respekt::first:

Sinister.666
07.10.2012, 20:42:42
А і ще одна
Я чекав поки ти задаш це питання :).
Сток це звичайно добре... але надто нудно стає за короткий час, як на мене. Пропоную варіант - 60/ -40. І на кожен день більш ніж достатньо і практично і дуже міняє вигляд в кращу сторону. У мене так.

http://f2.s.qip.ru/~lRCWIXAR.jpg (http://shot.qip.ru/008wdX-2lRCWIXAR/)
http://f2.s.qip.ru/~lRCWIXAS.jpg (http://shot.qip.ru/008wdX-2lRCWIXAS/)

Але ні в якому разі не бери койловери, якщо не хочеш втратити комфорт, мають бути просто стойки зі постійним заниженням. Якщо хочеш жорсткості і повного контролю в управлінні - тоді койловери з регулюванням кліренсу, вони ж "вінти" (дорожчі ще і жорсткість релюють).

Артем
07.10.2012, 21:10:03
Та я також так хочу. А зимою, як, також з таким самим кліренсом їздиш чи переставляєш іншу підвіску. Бо я взагалі хочу мати два комплекта підвіски на зиму і на літо, маю на увазі на кожну пору окремо в зборі: Стійки+чоботи+пружини+опорні подушки щоб як міняєш колеса тоді заодно від стаканів все зверху відкрутив в зборі зняв і поставив відповідно інший комплект. А ти які собі пружини поставив щоб таке заниження було?
P.S машинка на фото я так розумію твоя? Класна таця :bomb::respekt:

Sinister.666
07.10.2012, 21:45:38
Та я також так хочу. А зимою, як, також з таким самим кліренсом їздиш чи переставляєш іншу підвіску. Бо я взагалі хочу мати два комплекта підвіски на зиму і на літо, маю на увазі на кожну пору окремо в зборі: Стійки+чоботи+пружини+опорні подушки щоб як міняєш колеса тоді заодно від стаканів все зверху відкрутив в зборі зняв і поставив відповідно інший комплект. А ти які собі пружини поставив щоб таке заниження було?
P.S машинка на фото я так розумію твоя? Класна таця :bomb::respekt:
Так моя, дякую. Хоча... повір, хоч вона одна з найдоглянутіших в місті, до твого стану мені як до місяця пішки :biggrin:. Тому і розпитував так детально як ти робив свою, хороший стан кузова мене завжди найбільше цікавив.

Стосовно підвіски - мені треба було міняти стокову, напівмертву,. Порахувавши що все в зборі виходить в не малу сумму, зацікавився тюненими стойками пружинами і т. д. Вибрав TA-Technix (Польська контора) Співвідношення ціна/ якість - одне з найкращих в свому сегменті. Звичайно мені їх привезли (в наших бариг брати по вдвічі завищених цінах зроду не було бажання)
Обійшлися в 250 Є 4 стойки + 4 пружини, (значно дешевше ніж новий сток доречі) - це з доставкою ціна + гарантія 2 роки або 200 000 тис.
Пильники і відбійники купляєш окремо. Неприємний нюанс щоправда виявився з передніми опорними подушками, так як на Е34 вони йшли різні, зі штоком 13.8 мм і 16 мм. На цих виявилися під 16 мм, довелось брати і опрні подушки відповідно під них, які йдуть як усилені і більш довговічні (не деше діло...). Тому просто будь уважний при виборі і цікався такими дрібницями, на перший погляд.

Ходова дуже класно себе показала, зазор між аркою і гумою - менше 2 см. При цьому нічого ше ніколи не черкануло ніде. Я завжди с усмішкою спостерігаю за реакцією людей коли просиш спопробувати їх хід стойки навалишшись всією вагою на переднє крило.... а воно не йде :rofl:
- Реально ходу пружини майже немає, буквально 1-1,5 см... І потім далі спостерігаю за подивом коли запрошуєш на пасажирське сидіння, і що ми відчуваємо ? - Машина зібрана, дуже добре тримає дорогу, і далеко не "зубодробильна", а навпаки близька до комфорт класу.

A на наших дорогах, а ще якщо притопити любиш... найсерйозніше що запамяталось це як ми з другом вночі на пристойній швидкості на виступаючий горб з люком налетіли і потім на спуску дороги мордою в низ, я ще тоді відчув як два колеса від дороги відірвались :shok::biggrin:, короче згадати є що.. Нічого, бігає далі, нема гульна гумі, диски цілі, ходова теж, арку не вивернуло. Я ще тоді наступного ранку виходив перевіряти чи в мене фари світять після такого удару :lol:

P.S. На правах Offtop.

Стосовно зміни ходової на запасний комплект - не потрібно думаю. Я тобы навыть быльше скажу. У мене на зиму є стокові R15 на яких ми поставили
резину від іншої машини (яка більше по снігу бігати не буде), чого добру пропадати... 195/55/R15 :) (має бути 225/65)
Так що зимою в мене кліренс від піддона і підрамника був ~ 7 см. Нічого не розбив і не зачепив через сніги і лід на дорозі, тільки пару разів черканув не сильно коли з воріт у вулицю виїжджав (в нас там металева рейка стоїть.)

Приблизно так, все що згадав - написав.

Артем
07.10.2012, 22:41:11
Тому і розпитував так детально як ти робив свою, хороший стан кузова мене завжди найбільше цікавив.
Так, кузов це першим ділом а все решта може зачекати тому якщо будуть ще питання з цього приводу завжди радий підказати.
Стосовно підвіски - мені треба було міняти стокову, напівмертву
Тобі повезло що справді треба було міняти все на нове не задумуючись.
В мене такий варіант уже мабуть не пройде бо стійки, подушки, відбійники вже стоять новенькі в стоку тому задумуюсь над заміною поки що тільки пружин аби стала нижчою бо вона на тих дисках здається високою як танк.




Стосовно зміни ходової на запасний комплект - не потрібно думаю
На перший час теж так думаю а поїжжу зимою на заниженій і подивлюсь чи варто тратитись на ще одну підвіску.

Sinister.666
07.10.2012, 22:56:13
задумуюсь над заміною поки що тільки пружин аби стала нижчою бо вона на тих дисках здається високою як танк.

Ну ти в курсі що на стокові стойки максимальне заниження з пружин більше -40 не рекомендовано ? А то швидко прйде час міняти по тій же причині що і в мене :yes3:

BMWheelman
07.10.2012, 22:59:22
якраз шойно написав в сусідній темі тут (http://bmw-club.lviv.ua/showpost.php?p=104142&postcount=15) і власне твоя робота над машинкою Артем чудове підтвердження!! бомба:bomb:

Артем
07.10.2012, 23:32:21
на стокові стойки максимальне заниження з пружин більше -40 не рекомендовано
зпереду чи ззаду?

{ додано через 9 хвилин }
якраз шойно написав в сусідній темі тут і власне твоя робота над машинкою Артем чудове підтвердження!! бомба
Так, Львівскі BMW-істи знають толк в BMW. І без BBS-ів зрештою не кінець світу

Sinister.666
08.10.2012, 01:03:08
зпереду чи ззаду?
Без різниці. Якщо хочеш нижче - варто брати повний комплект, щоб одне з іншим нормально служило.

Артем
08.10.2012, 01:50:08
Може хто знає яке оригінальне заниження в М5 з переду та заду порівняно із 520ю?

Артем
29.11.2012, 01:06:51
Привіт всім! Нарешті маю занижені пружини:yahoo:, Розкажу як я їх отримав:
Подзвонив Ігор на Королява і каже: памятаю ти казав що хочеш занизити свою "ляльку", приходила до мене людина зі свіжопригнаною бехою, хоче підняти, бо машина на заниженій підвісці, я дам вам його номер подзвонете.
Беру, телефоную, кажу, я від Ігора, кажу все, він такий є таке, хочу мінятись бо часто виїжаю за місто на погані дороги, треба більший кліренс. Короче приїзджає він до мене, я як побачив заниження, зразу загорівся, таке як я хотів, щей машина в нього :bomb: а в мене якраз був зайвий комплект стокових пружин, помінялись ми з ним без доплат, ще стійки йому продав бо в нього були з вкороченим штоком передні, задні сток, нажаль його підношені, такщо мені ще потрібно купити з вкороченим штоком. Ми з братом щей проїхались з ним на машині, думав що буде жостка, на диво здивувася, бо їхала так як моя на стоковій.
На весну буду ставити, може хтось знає що за виробник?
Ось так деколи буває, що ти хочеш те й до тебе й липне!
Дякую Ігору за його память!

Артем
29.11.2012, 01:20:58
Ще сьогодні поміняв масло на ARAL 5W-40 синтетика, ще ремінь генератора BOSCH та натяжний ролик Ina, бо ролик вже шкреготав. Моторчик після заміни ролика взагалі зашепотів, кайф дістав від процесу неописуваний таке напевно відчувають тільки власники BMW :biggrin:
Ось ще трохи фото.

Sinister.666
11.12.2012, 23:46:33
покажи збоку бо шось заниження ніби й не видно...

Артем
12.12.2012, 00:01:15
Ще не занижував, тільки пружини купив і ще треба передні аморти з укороченим штоком, вже думаю з весни краще цим займусь. Може знаєш що то за пружини бо виробник на них не прописаний, тільки цифри, стояли вони на машині з заду зі стоковими амортами а з переду з амортами з укороченим штоком з цьго я так зрозумів що з переду заниження було більше -40 а з заду до 40. Цікаво який вигляд буде мати машина з таким заниженням.

Sinister.666
12.12.2012, 15:15:02
я їх по коду пробив, і знаєш що знайшов ?)
тут про них більш детально, і виробника побачиш якщо уважний.
ость так твоя машина буде виглядати теоретично :
http://www.modifikasi.com/showthread.php?126102-Rare-Item-WTS-H-amp-R-Sport-Kit-Spring-BMW-E34-520i-525i-(ori-tidak-dipotong)

Але тут менше ніж - 40 пише, незнаю що в тебе вийде.

Артем
12.12.2012, 15:23:49
З машини якої знімали ті пружини зпереду заниження явно було більше десь таке як в тебе зпереду. А H&R хороша фірма.

Sinister.666
12.12.2012, 17:05:03
Ну дивно, 6о номер по каталогу той же що в тебе вибитий сам бачиш (хоча по якому це каталогу - хз)
Або як варіант, цілком реальний доречі, оскільки пружини б/у, вони банально просівші від експлуатації з несумісними стойками :yes3:
Я попереджав ше на перших сторінках теми.

LC MONARCH
12.12.2012, 20:03:05
Артем, Ви молодець.
Такий стан - це мрія...

Артем
13.12.2012, 13:15:08
Артем, Ви молодець.
Такий стан - це мрія...
Дякую!

Marchyk
16.12.2012, 17:08:28
Машинка дійсно в відмінному стані, бачив вживу її :ok: Пацанам респект за пророблену роботу !

Артем
20.12.2012, 00:56:26
Машинка дійсно в відмінному стані, бачив вживу її Пацанам респект за пророблену роботу !

Ви з братом теж не промах! :respekt: у вас машинка теж класна !

Marchyk
20.12.2012, 13:12:38
Ви з братом теж не промах! у вас машинка теж класна !
Дякую :drinks:

Артем
27.08.2013, 22:18:36
Давненько нічого не писав так як деякі зміни відбулись тільки тиждень тому.
А зробив наступне: Поміняв гофру впуску на нову дякую Ігору на Корольва, замінив головний радіатор і антифриз, зробив комплект оригінальних поміняв вижимний підшипник, сальники КПП, втулку куліси, одягнув оригінальний наконечник на трубу,зробив комплект оригінальних заводських велюрових ковриків, ну і попалив трохи гуму на арені))
Радіатор 1200грн
Гофра оригінал 375грн
Решта не памятаю)
А занижувати її таки треба бо на заводських пружинах як танк, маю низькі пружини H&R але ніяк не нашкребу на передні аморти до них((

David
28.08.2013, 01:41:53
Гарна 34-та, акуратна, свіженька така, як нова :good:

Svyatoslavaraga
28.08.2013, 03:25:28
Ти так довго нічого не писав, шо я вже подумав що ти продав її і їздиш на 4-х літровій:biggrin:
Шат в кулісі зник повністю? Я в себе теж міняв яблучко і резинову втулку, але ще трохи хитається вбоки:bad:

_andriy_
28.08.2013, 14:56:19
гарна, іноді бачу її....теж подумав що продана бо за кермом сидів старший пан

Артем
29.08.2013, 02:49:49
Ти так довго нічого не писав, шо я вже подумав що ти продав її і їздиш на 4-х літровій
Шат в кулісі зник повністю? Я в себе теж міняв яблучко і резинову втулку, але ще трохи хитається вбоки
не писав бо ніц не міняв тільки мив)) про 4-х літрову зараз можна помріяти:biggrin: То не шат то легкий хід він полюбому залишається, якби його не було тоді би не відчувалось повне вмикання передачі ти б її просто невідчував,

{ додано через 1 хвилину }
гарна, іноді бачу її....теж подумав що продана бо за кермом сидів старший пан
То тато по вихідним катається:ok:

ValodjaE36
29.08.2013, 15:02:49
втулку куліси
скажи важко її міняти, і як краще це зробити?

Svyatoslavaraga
29.08.2013, 15:49:42
Саме яблучко не важко, з салону знімаєш чохол кпп і провертаєш яблучко, знімаєш і ставиш друге. А от резинку, та що з самого низу куліси потрібно міняти на ямі.

KinG
29.08.2013, 18:30:27
Саме яблучко не важко
Що за яблучко, це пильнік?

Sergo
29.08.2013, 20:15:00
KinG, яблочко в якому ходить шаровий шарнір куліси

ValodjaE36
29.08.2013, 21:45:02
яблочко насправді рідко зношується, воно змащене та закрите від бруду, а от втулки куліси частіше.

324disel
29.08.2013, 23:04:56
яблочко насправді рідко зношується, воно змащене та закрите від бруду, а от втулки куліси частіше.
міняти краще все в комплексі, тоді буде ефект

Артем
29.08.2013, 23:06:07
яблочко насправді рідко зношується, воно змащене та закрите від бруду, а от втулки куліси частіше
Також це помітив, що стара що нова нічого не змінилось, треба буде попробувати ще ті втулочки замінити, подивитись що зміниться

{ додано через 43 секунди }
але здається воно так нове має ходити

Svyatoslavaraga
29.08.2013, 23:14:23
Там якщо братися, то потрібно виточувати в токаря дві втулки з капролону, міняти резинку і яблуко. В мене вже хтось виточував ці втулки, тому я їх не рухав.

andriy320e30
29.08.2013, 23:31:33
там ше біля коробки під штопорною бляшкою є шток він розбивається і корпус тоже .
я пересверлював під більший діаметр і шток з сверла зробив

KinG
29.08.2013, 23:32:33
але здається воно так нове має ходити
Я то з донора поставив нові втулки і тяжку, то хилитаня стало на багато меньшим. Думаю, якщо ставити нові з тяжкою, то було б ще краще...

BOKSTER
30.08.2013, 00:04:07
Люфт куліси усувається саме втулками штока на коробці і на кулісі. Їх добре було б зробити з латуні. На довго можна було б забутись про люфт. Буду собі такі робити.
Тут детальніше: http://www.drive2.ru/cars/bmw/5_series/5_series_e34/bulobeg/journal/288230376152947263/

ValodjaE36
30.08.2013, 12:02:29
Тут детальніше: http://www.drive2.ru/cars/bmw/5_seri...0376152947263/
корисна інфа дякую.