PDA

Переглянути повну версію : 9 вересня ДРАГ вул.КУЛЬПАРКІВСЬКА!!!!!!


Бан
30.08.2012, 17:29:25
Дочекалися!! відрізок в 1км від кільця лукойлу буде перекритий в ОБИДВІ СТОРОНИ!
Рух буде здійснено через с.Сокільники(так як під час ремонту)
А ми будем змагатися в перегонах на 402м. Так що готуємся!! вся інфа далі по класах і регламенту пізніше!



РЕГЛАМЕНТ ЗМАГАНЬ З ДРАГРЕСІНГУ


До участі у змаганні допускаються Водії, які мають посвідчення водія категорії «В» і не мають медичних протипоказань.
Заявка на участь та реєстрація Водіїв відбувається в день змагання.При подачі заявки на участь Водій повинен мати при собі наступний перелік документів:
- Чинний документ на право керувати автомобілем;
- Документи про приналежність автомобіля та права на його експлуатацію;
Заявка на участь у змаганні супроводжуються стартовим внеском у розмірі - 100 гривень.
Один водій і його автомобіль, може бути зареестрованим тільки в свій клас і клас Unlimited

Розподіл по класам:
1 клас до 1800 см. куб.
2 клас від 1801 — 2500 см. куб.
3 клас від 2501 — 3500 см. куб.
Unlimited від 3501 см. куб та більше.

коефіцієнти:
• для автомобілів з турбонаддувом К = 1,6
• для роторних двигунів К = 1,3
• для автомобілів обладнаних закисом азоту К = 1,5
• для автомобілів з механічними нагнітачами К = 1,3
• за два будь-які доопрацювання * К = 2,0
* мається на увазі, два будь які доопрацювання з наведених вище у коофіцієнтах, приклад ( турбонаддув+закись азоту) !!!

Автомобіль повинен бути серійного виробництва.
Допускаються доопрацювання, визнані Техкоміссаром змагань, які відповідають Технічним Вимогам до Регламенту
(далі - ТВ).
Для класу Unlimited дозволяються будь які переробки, незалежно до ТВ данного регламенту.
Віднесення автомобіля до класу заявляється самим Учасником. Однак, остаточне рішення про віднесення автомобіля до певного класу залишається за Технічним комісаром.
Крім ідентифікації автомобіля попередня Тех. Інспекція включає обов'язкову перевірку відповідності автомобіля ТВ
У разі зміни протягом змагань технічного стану автомобіля, що спричинило його невідповідність Технічним Вимогам до Регламенту, Організатори усувають даний автомобіль від подальшої участі у змаганні.
У всіх заїздах допускається використання дорожніх шин (сліки заборонені) на шині типу півслік, обовязкова наявність протектора, згідно ТВ.
В якості палива використовується бензин.
Технічна інспекція (далі - ТІ) для перевірки безпеки автомобіля і його відповідності заявленої групи, проводиться після реєстрації.

Умови проведення змагань.
Водії зобов'язані бути присутніми на заходах, визначених у Регламенті змагань. Водіям, які ухилились від виконання цієї умови без поважної причини, Організатор має право застосувати штрафні санкції.
Адміністративні перевірки, Технічні інспекції та Медичні огляди проводяться на території змагань відповідно до Регламенту , де вказуються місця їх проведення.
змагання складається з:
• практики - не менше 2 стартів;
• кваліфікації - 2 старта;
• фінальних заїздів.

Система заліку.
У кожному із залікових класів, за результатами кваліфікаційних заїздів, для участі у фінальних заїздах відбираються по 4 водії в кожному класі. (по кращому чистому часу)
Фінальні заїзди проводяться за олімпійською системою, тобто з проведенням 1 / 4, 1 / 2 і власне фінальних заїздів.
Фінал проводиться до двох перемог.

Покарання.
В одному заїзді допускається один фальстарт. Два фальстарта дискваліфікація



Протести і апеляції.
Протести подаються Директору змагання.
Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний
учасником та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 100 грн.
та гарантійним внеском у сумі:
200 грн. - за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування,
гальмівна система і т.і.), яка не потребує розбирання агрегату;
2000 грн. - за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування,
гальмівна система і т.і.), яка потребує розбирання агрегату;
Витрати, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці
протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.
Якщо протест виявився обґрунтованим, гарантійні внески повертаються протестуючій стороні,
а витраті, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці лягають на обвинувачуванну сторону.

Стартові номери. Обов'язкові написи. Реклама.
Стартовий номер присвоюється при реєстрації Учасників.
Автомобіль, який не має стартового номера, до виїзду на трасу не допускається.
Організатор надає Учаснику один комплект обов'язкової реклами на кожного заявленого Водія і вказує місце на автомобілі де ця реклама повинна бути розташована
Автомобіль, який не має обов'язкової реклами, до виїзду на трасу не допускається.
Учасник має право нести інформацію про своїх спонсорів, рекламодавців та інших партнерів, нанесену безпосередньо на автомобіль. При цьому повинні дотримуватися наступні умови:
• Реклама не суперечить законодавству України
• Реклама не носить образливого характеру
• Реклама не носить політичного або релігійного характеру
• Реклама не ускладнює огляд водієві
• Реклама не займає місця, зарезервовані під стартові номери і обов'язкову рекламу Організатора.
Розміщення рекламних щитів і перетяжок, рекламних об'єктів, конструкцій і т.п. в зоні розташування у Парку-стоянці дозволяється тільки з дозволу Організатора.

Скопізжено, як завжди, з Тюнінг-Клубу :biggrin:

Legend
04.09.2012, 01:25:07
Ситуаційний план Гран-прі Львова з Драг Ресингу 09.09.2012

Buster
09.09.2012, 22:14:19
Драг прошел нормально, НО БМВ участвовало всего 3 шт: 328 Турбо, 328 и моя 320. Где же драгстеры? Кто будет защищать честь марки?

andriy320e30
09.09.2012, 22:22:43
Buster, який час в тебе?

{ додано через 1 хвилину }
НО БМВ участвовало всего 3 шт: 328 Турбо, 328 и моя 320.
в нас крім вовки нема шансів зайняти якісь місця і навіть пройти кваліфікацію

Buster
09.09.2012, 22:48:56
в нас крім вовки нема шансів зайняти якісь місця і навіть пройти кваліфікацію

Ну не скажи, Саня на 328 прошел вкалификацию и боролся в классе 2,5-3,5л до последнего. Я не прошел :) Нужно пробовать ,а не рассуждать на форумах. Сидя у компа квалификацию точно не пройдешь

Gamal
09.09.2012, 23:10:47
andriy320e30,кращий час - 16,64, тапки треба інші взути, було б краще..

andriy320e30
09.09.2012, 23:33:34
Сидя у компа квалификацию точно не пройдешь
я б пройшов бо в мене кращий час 16.3 але и зайняв макс останнэ місце другий раз:sorry:
недумав шо так мало сильних машин до1.8 буде

{ додано через 3 хвилини }
andriy320e30,кращий час - 16,64, тапки треба інші взути, було б краще..з таким часом максимум на покатушках кататися та і мені тоже

Buster
10.09.2012, 12:38:29
andriy320e30, твое лучшее время 16,3 было на какой трассе? Все кто вчера ездили единогласно сказали, что на кульпарковской время в среденем плюс 0,5с получилось. Толи из-за ровного как стекло асфальта, толи из-за минимального наклона в верх. Все были в равных условиях вчера, а твое время 16,3 было показано не там. У меня буксовало сцепление между 1 и 2 и 2 и 3 передачами, при переключении была небольшая задержка. Сейчас планирую поменять комплект сцепления на новый и тогда при возможности выступлю еще раз и сравню свое время

andriy320e30
10.09.2012, 12:51:39
Buster, на північні .
http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=19&t=19480&start=120
там такий самий зацеп і погода була така сама.то на бетоні кращий

{ додано через 2 хвилини }
Сейчас планирую поменять комплект сцепления на новый и тогда при возможности выступлю еще раз и сравню свое время
якшо буде де. треба буде на північні чкось перевезтися коли все зробиш.
мені правда 70км їхати

Karabas Barabas
10.09.2012, 14:07:12
фото з вчорашнього драгу http://vk.com/album10098187_162413951

Apex
11.09.2012, 19:02:54
Legend, А де очікуваний фото звіт?:wow: