PDA

Переглянути повну версію : Новий спортбайк BMW HP4 2013


Karabas Barabas
30.07.2012, 22:48:27
Компанія BMW представила новий спортбайк BMW HP4.
38972

Новинку можна вважати еволюцією серії BMW HP2, але вона оснащується двигуном від BMW S1000RR і в основному розрахована на їзду по треку.

Як і S1000RR, двигун HP4 виробляє більше 190 к.с. при 13000 об/хв і 112.5 Нм при 9750 об/хв, однак двигун HP4 тюнінгований з метою збільшення крутного моменту на 6000-9750 оборотах.

Мотор HP4 може працювати в чотирьох режимах: Rain, Sport, Race і Slick. Однак на відміну S1000RR у HP4 у всіх режимах (включаючи «Дощ») двигун видає максимальну потужність. Дощовий режим інженери BMW небагато переналаштовували для більш рівного розподілу крутного моменту в діапазоні оборотів від 2500 до 8000 об/хв.

BMW HP4 стане першим серійним мотоциклом, який оснащується динамічним контролем за демпфуванням (DDC - Dynamic Damping Control) - технологія, яка адаптує характеристики підвіски відповідно до дорожніх умов. Система DDC використовує інформацію, що зчитується з датчиків, і змінює рівень демпфірування підвіски за рахунок регулювання клапанів.

Також на BMW HP4 встановлена ​​нова система лаунч-контролю. Вона працює тільки в режимі «Slick», система дозволяє максимально швидко прискорюватися з стоячого положення. Лаунч-контроль обмежує крутний момент двигуна, але при цьому підтримує максимально можливий крутний момент на задньому колесі, таким чином, гонщик може зосередитися тільки на роботі зі зчепленням і не турбуватися за стан ручки газу. Система лаунч-контролю також виконує функцію анти-віллі, вона знижує крутний момент, коли переднє колесо починає відриватися від землі.

Звичайно, такий байк комплектується гоночної антиблокувальною системою в стандартній комплектації, проте вона трохи відрізняється від АБС на BMW S1000RR. Завдяки зібраним в чемпіонаті Німеччини даними баварці поліпшили роботу системи в режимі «Slick». До того ж на мотоцикл встановлені супорта моноблоки Brembo.

Згідно BMW, модель HP4 важить 199 кг с на 90% заправленим паливним баком або 169 кг без рідин. Для порівняння BMW S1000RR важить майже 205 кг в спорядженому вигляді або 180 кг без рідин. Знизити масу мотоцикла на 2.25 кг вдалося за рахунок використання семиспицевих кованих коліс з більш легкою зіркою. Ще 4.5 кг вдалося заощадити за рахунок нової титанової вихлопної системи.

Дизайн мотоцикл BMW HP4 багато в чому нагадує BMW S1000RR, однак у новинки встановлений більш довгий спойлер і темне вітрове скло. Крім усього іншого BMW також підготували спеціальний кіт для модернізації BMW HP4. У нього входять компоненти з вуглеволокна, довгий спойлер, регульовані підніжки, гальмівної важіль і важіль зчеплення, колеса пофарбовані в синій металік і комплект спонсорських наклейок.

BMW HP4: вага 199кг. потужність 190 к.с. !!!!!!!!!!:bomb:

38973389743897538976
38977389783897938982
38983389843898538981

GermanWagen
31.07.2012, 07:15:33
Мотор :bomb: Але різні фари на любителя :mda: