sergiy
26.05.2012, 01:29:12
Знаменитий конкурс елегантності Concorso d’Eleganza Villa d’Este у 2012 році ще раз прийме в гості захопливу світову прем’єру.
3773037731377293773237733
BMW Zagato Coupé є плодом співпраці двох автомобільних ентузіастів – BMW яким його бачить Zagato. Заснований Ugo Zagato у 1919, сьогодні Zagato є єдиним незалежним виробником автомобільних кузовів.
Деталлю яка тут виділяється є використання незліченних маленьких матових Zagato літер “z” які створюють характерний гриль.
Дуже особливим основним моментом у BMW Zagato Coupé являється лакофарбове покриття. Ексклюзивний екстер’єрний фарбовий фініш Rosso Vivace – експресивний відтінок червоного – приводить до життя поверхні і форми BMW Zagato Coupé.
BMW Zagato Coupé є надзвичайно трьохвимірним, з дуже широкими і потужними контурами з переду.
Збоку, BMW Zagato Coupé відображає зрізаний, чітко виражений розподіл візуальної маси якою славиться Zagato, змішану з фамільярним трактуванням поверхні і мови дизайну BMW.
BMW Zagato Coupé не потребує підтримки будь-якого фіксованого чи рухомого антикрила, оскільки аеродинаміка хвоста сама по собі є дуже продуктивною.
3773037731377293773237733
BMW Zagato Coupé є плодом співпраці двох автомобільних ентузіастів – BMW яким його бачить Zagato. Заснований Ugo Zagato у 1919, сьогодні Zagato є єдиним незалежним виробником автомобільних кузовів.
Деталлю яка тут виділяється є використання незліченних маленьких матових Zagato літер “z” які створюють характерний гриль.
Дуже особливим основним моментом у BMW Zagato Coupé являється лакофарбове покриття. Ексклюзивний екстер’єрний фарбовий фініш Rosso Vivace – експресивний відтінок червоного – приводить до життя поверхні і форми BMW Zagato Coupé.
BMW Zagato Coupé є надзвичайно трьохвимірним, з дуже широкими і потужними контурами з переду.
Збоку, BMW Zagato Coupé відображає зрізаний, чітко виражений розподіл візуальної маси якою славиться Zagato, змішану з фамільярним трактуванням поверхні і мови дизайну BMW.
BMW Zagato Coupé не потребує підтримки будь-якого фіксованого чи рухомого антикрила, оскільки аеродинаміка хвоста сама по собі є дуже продуктивною.