PDA

Переглянути повну версію : Драг ІІ етап "Кубок України" 24.06.12р Тернопіль


Vomont
25.05.2012, 13:12:05
Знову Тернопіль але ще перед цим буде Вінниця(в іншій темі)
АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012

ЗАГАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
2012 АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ ТА КУБОК УКРИЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
ГЛАВА 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Кожне змагання проводяться при наявності Індивідуального Регламенту змагання, виданого
Організатором і затвердженого ФАУ не пізніше, ніж за місяць до початку змагання.
У випадку розбіжностей положень Індивідуального Регламенту з даним Регламентом змаганнь,
включених у залік Чемпіонату, діють положення даного Регламенту.
Індивідуальні Регламенти видаються Організаторами у відповідності з МСК ФІА, НСК ФАУ, іншими
регламентуючими документами, переліченими у п.1.1. даного Регламенту і повинні посилатися на
відповідність МСК ФІА, НСК ФАУ і даному Регламенту.
1.2. Чемпіонат та кожне змагання, включене у залік Чемпіонату (далі "змагання") проводиться у 3-х
залікових групах та 7 класах відповідно до пункту 4.1 даного регламенту. Першість України
відбудеться у 2 класах.

Чемпіонат України складається щонайбільше з сіми змагань в залік ідуть п’ять. Комітет гонок на прискорення ФАУ
має право на заміну запланованого етапу (за рішенням дисциплінарного комітету та за
узгодженням з Головою КАС ФАУ, якщо не змінюються дата і місце проведення), який не може бути
проведеним.

ГЛАВА 2. УЧАСНИКИ
2.1. До участі у всіх залікових групах Чемпіонату допускаються володарі національних
(міжнародних) ліцензій водія категорії "Д0"; "Д1"; "Д2"; “Д3”;; та учасника категорії "НІ", виданих
ФАУ та дійсних у поточному році, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих
документів ФАУ, внесені у Реєстр володарів ліцензій ФАУ. Учасника заліковій групі до 2 литрив та до 3.6літрів першості України теж повинниі мати ліцензію
2.2. Водії, допущені згідно пункту 2.1., можуть брати участь в Чемпіонаті у індивідуальному заліку
та входити до складу команд у заліку команд. В одному змаганні, включеному у залік Чемпіонату,
кількість команд обмежена кількістю заявлених учасників, водія категорії "Д0"; "Д1"; "Д2"; “Д3”
Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно за одну команду

2.3. Право заявити команди мають особи – володарі національної (міжнародної) індивідуальної
ліцензії учасника, які представлять ліцензію учасника (юридичної особи) відповідної команди та
ліцензію команди

Право заявити водія мають особи – володарі національної (міжнародної) індивідуальної ліцензії
учасника
2.4. Учасник/заявлений водій змагань Чемпіонату України може приймати участь на одному
автомобілі у перегонах лише в рамках двох залікових груп та 2-х класів одночасно. При цьому,
другий (альтернативний/додатковий) клас повинен бути вищим за той, вимогам якого відповідає
автомобіль, що заявлено до участі у змаганні.


ГЛАВА 3. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ
3.1. Після затвердження у встановленому порядку Індивідуального Регламенту Організатор
змагання, включеного у залік Чемпіонату, публікує на офіційних Інтернет-сайтах ФАУ
Індивідуальний регламент та офіційну форму для заявки на участь.
3.2. Форма заявки заповнюється друкованими літерами. Заявка, що не вміщує повної інформації або
має неточні відомості – відхиляється. Заповнену форму заявки учасник висилає Організатору у
порядку, встановленому у Індивідуальному Регламенті, при виконанні таких умов:

Початок прийому заявок починається не пізніше ніж за 10 діб до початку змагань. АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
Прийом заявок для участі у змаганні закінчується не пізніше, ніж за 3 доби (72 години) до початку
змагання.
В день проведення змагання заявки будуть прийматися лише за умови наявності вільних місць.
3.3. При реєстрації участь підтверджується офіційною формою.
3.4. Командні заявки затвердженої форми подаються при реєстрації з числа водіїв, попередньо
заявлених згідно пункту 3.1. та повинні включати в себе: назву і дату змагання, відомості про
водіїв: прізвище, ім’я, номер ліцензій водія, клас, марку модель автомобіля, прізвище, ім’я, номер
ліцензії та підписи учасника.
3.5. Організатор має право відмовити у прийомі заявки без вказування причин (ст. 74 НСК ФАУ).
3.6. Присвоєння стартових номерів здійснюється Організатором змагання.
3.7. Повні списки заявлених учасників зі стартовими номерами повинні публікуватися офіційними
особами змагання після закінчення адміністративної перевірки, згідно Індивідуального Регламенту.
3.8. Фактом подання заявки учасник і водій підтверджують знання МСК ФІА, НСК ФАУ, даного та
Індивідуального Регламентів, приймають встановлені умови без
обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги МСК ФІА, НСК ФАУ, офіційних осіб
змагання та Організатора.
3.9. Забороняється допуск до участі у змаганні учасників, які не пройшли адміністративної
перевірки.
3.10. Учасники змагань повинні внести заявочні внески у вигляді доброчинного внеску для розвитку
автомобільного спорту згідно порядку, який встановлюється Індивідуальним Регламентом змагання.
3.11. Якщо учасник подає заявку на участь в додатковий клас – він додатково сплачує повний
стартовий внесок відповідно до обраного класу.
3.12. За умови подання заявки на участь у встановлені строки (не менше ніж за 3 доби до
змагання) – стартовий внесок залишається сталим. При запізненні – зростає на 25%.
ГЛАВА 4. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ
4.1. До участі у Чемпіонаті допускаються автомобілі, які на день проведення передстартового
контролю відповідають Додатку 1 до даного регламенту в таких залікових групах та відповідних
їм класах:



Чемпіонат України - принцип поділення на класи полягає в диференціації типу приводу.
Кубок України
- класс до 2 см3
- класс до 3.5 см3
1) Класи «Стріт FWD», «Про FWD» - Привід на передню вісь. Без обмежень по робочому або
приведеному об’єму двигуна. Без обмежень по використанню систем примусового збагачення
паливно-повітряної суміші.
2) Класи «Стріт RWD», «Про RWD» - Привід на задню вісь. Без обмежень по робочому або
приведеному об’єму двигуна. Без обмежень по використанню систем примусового збагачення
паливно-повітряної суміші.
3) Класи «Стріт AWD», «Про AWD» - Повний привід. Без обмежень по робочому або приведеному
об’єму двигуна. Без обмежень по використанню систем примусового збагачення паливно-повітряної
суміші.
4) Клас «Анлім» - довільний тип приводу. Для участі необхідно дотримання нормам безпеки.

«Стріт» «Про»
Передній привід Стріт FWD Про FWD
Задній привід Стріт RWD Про RWD
Повний привід Стріт AWD Про AWD
Тільки вимоги безпеки (без поділу на тип
приводу)
Анлім
АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
Кубок України
-класс до 2 см3
- класс до 3.5 см3
- класс вище 3.5 см3
Класс «Про»
Передній привід Про FWD
Задній привід Про RWD
Повний привід Про AWD
Принцип розподілу классів за об’ємами по коефіцієнтами:
Турбо передній привід - 1.5
Турбо задній привід - 1.6
Закись вуглицю - 1.5
Повний привід, турбо - 1.9
Ротор - 1.3
Любі дві доробки - 2

4.2. Змагання не проводиться, якщо до участі у загальному заліку допущено менше 5 автомобілів.
Якщо у певному класі допущено менше ніж 5 автомобілів, змагання у цьому класі вважається таким
що не відбулося, а автомобілі рішенням Колегії Спортивних Комісарів можуть бути переведені до
повного вищого класу.


ГЛАВА 5. ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНОЇ ІСПЕКЦІЇ.

5.1. У додатку 1 наведені основні технічні вимоги до безпеки конструкції автомобілів, що
приймають участь у гонках на прискорення на території України.

Виключенням можуть бути автомобілі, чия конструкція за результатами технічної інспекції визнана
такою, що може бути небезпечною для водія та глядачів. У випадку змін не зазначених у дійсних
технічних вимогах рішення про участь автомобіля в змаганнях приймається Колегією Спортивних
Комісарів окремо на підставі заповненої деклараційної форми щодо зроблених модифікацій та
висновку технічної комісії про безпеку конструкції.
Всі зміни і модифікації автомобілів, які не регламентовано – заборонені.
Деклараційна форма – форма докладного опису модифікації серійної конструкції декларуємого до
участі автомобіля. Усі заміни відносно базової комплектації повинні бути зазначені у деклараційній
формі.
Якщо виконані заміни та не вказані у спортивному технічному паспорті – це може може слугувати
основою недопуску до змагання.

ГЛАВА 6. ЗМАГАЛЬНІ ТРАСИ.
6.1. Всі траси повинні мати ліцензію спортивного об’єкту, видану ФАУ, та відповідати вимогам до
місця проведення змагань гонок на прискорення.

ГЛАВА 7. СТРАХУВАННЯ
7.1. Кожний водій, що заявляється до участі у змаганні повинен мати діючий у день проведення
змагання індивідуальний страховий поліс з забезпечення життя та здоров’я на суму не менше ніж
20 000 (двадцять тисяч) грн, якщо інше не передбачено індивідуальним регламентом організатора.


ГЛАВА 8. ПЕНАЛІЗАЦІЇ
8.1. Публікуються в індивідуальному регламенті.
Загальні принципи – відповідність дотримання регламенту змагань. За несвоєчасне подання
автомобіля у відповідну зону, за витікання рідин с автомобіля и т.п. – учасник буде покараний
зарахуванням програшу заїзду.


ГЛАВА 9. СПОРТИВНІ НОМЕРИ ТА ЕМБЛЕМИ
9.1. Організатор надає на кожний автомобіль два панно з присвоєними номерами та символікою
змагання та панно з поміткою міста, яке представляє учасник. Ці панно мають бути надійно АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
закріплені на автомобілі учасника у встановлених даним Регламентом місцях до початку
передстартового контролю.
9.2. Цифри, що позначають стартовий номер автомобіля, який бере участь у змаганнях, повинні
бути класичного типу (а саме: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0) та контрастувати на фоні кольору підкладки.
9.3. Розміри стартового номеру для всіх автомобілів: мінімальна висота цифр - 100 мм, ширина
будь-якого елементу цифри - 30 мм; мінімальний розмір прямокутника, у якому знаходиться
стартовий номер (ширина на висоту) – 300 х 200 мм. Цифри стартового номеру повинні
розміщуватися у прямокутнику таким чином, щоб відстань між внутрішніми краями рамки і
будь-яким елементом цифр була не менше 50 мм.
9.4. Стартові номери і рекламні написи не можуть виступати за габарити автомобіля.
9.5. Схема розміщення (див.дод.2) стартових номерів, емблем, реклами є єдиною для всіх етапів
Чемпіонату України з гонок на прискорення.
9.6. Дія пунктів 9.1 – 9.5 розповсюджується на всі залікові групи та відповідні класи автомобілів, що
беруть участь у змаганнях.



ГЛАВА 10. СУДДІВСТВО ЗМАГАНЬ
10.1. Суддівство змагання здійснює Колегія Спортивних Комісарів та голова колегії спортивних
комісарів, призначені згідно вимог ФАУ.
10.2. Кількість суддів та їх помічників призначає Організатор змагання по узгодженню з директором
змагання.
10.3. Перед початком змагання голова Колегії Спортивних Комісарів та директор гонок повинні
провести семінар для суддів та їх помічників.
10.4. Для затвердження результатів Чемпіонату України з гонок на прискорення Спортивні Комісари
повинні якомога раніше підписати і передати заключний звіт, тобто результати кожного змагання,
деталі всіх поданих протестів і виключень із змагань, що мали місце протягом змагання, а також
свій висновок по всім випадкам, коли, на його думку, можливе застосування тимчасової
дискваліфікації, дискваліфікації або іншої пеналізації (п.140 НСК ФАУ).
10.5. Початок або припинення проведення змагання за умов дощу та пр.. погодних умов, що
унеможливлюють проведення гонок на прискорення– вирішується колегіально організатор змагань
із комітетом з гонок на прискорення ФАУ. На основі цього рішення судді змагань сповіщають
учасникам про дату, на яку перенесено змагання. Стандартним чином змагання проводяться в
суботу, якщо не відбуваються – переносяться на наступний день – неділю. Резервна дата – через 7
днів, тобто у наступну суботу ( якщо організатор із комітетом з гонок на прискорення ФАУ на
вирішать іншого).
У крайньому випадку, за рішенням комітету з гонок на прискорення ФАУ результати змагань
можуть бути обчислені на підставі результатів кваліфікації, якщо кваліфікаційні заїзди відбулися,
але провести фінальні заїзди навіть у резервні дати не вдаєься.


ГЛАВА 11. ХРОНОМЕТРАЖ ЗМАГАНЬ
11.1. Старт та фініш автомобіля повинен даватися та фіксуватися за допомогою спеціального
системи телеметрії відповідного типу


ГЛАВА 12. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ
ЗМАГАННЯ
12.1. Водію сурово заборонено вести свій автомобіль у напрямку, протилежному напрямку гонки,
крім випадків, коли це безумовно необхідно для виводу автомобіля з небезпечного положення.
Дозволяється штовхати автомобіль для виводу його з небезпечного положення тільки під
керівництвом офіційних осіб. АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
12.2. Під час заїздів водії можуть використовувати для руху тільки свою доріжку та ні в якому разі
не покидати її межі.
12.3. Впродовж всього заходу водії можуть використовувати для руху тільки трасу відповідно до її
схеми.
12.4. Якщо автомобіль зупинився під час заїздів, він повинен бути усунений з траси так швидко, як
це можливо, щоб його присутність не створювала небезпеки або перешкод для інших автомобілів.
Якщо водій не може самостійно вивести свій автомобіль з небезпечного місця, це повинні зробити
офіційні особи.
12.5. Ремонт автомобіля дозволяється тільки в сервісному парку та лише за дозволом та під
наглядом офіційних осіб змагання.
12.6. Прогрівати колеса водій має право лише в спеціальній зоні прогріву шин. Почати прогрів коліс
водій має право лише в тому разі, якщо його викликано на стартову позицію, перед ним немає
інших транспортних засобів та людей та він отримав дозвіл судді старту на ці дії. Розігрівання гуми
до стану її займання категорично заборонено. Тривалість розігрівання на місці — не більше 3-х
хвилин.
Дозволяється допомога механіків та ін. представників водія в утримуванні автомобіля під час
проведення процедури прогріву шин.
Дозволяється прогрівати шини на ходу зі стартом з стартової зони та перетином лінії старту, але
лише за дозволом судді старту.
Заборонено прогрів шин у стартовій зоні стоячи на місці.
12.7. На території передстартового накопичувача має право знаходитись лише один представник
водія, який готується до своєї спроби. Цей представник має право здійснювати лише дії пов’язані з
очищенням коліс від бруду після прогріву. Усі інші дії забороняються.
12.8. Ніхто, окрім водія автомобіля не має права доторкатись до автомобіля, що зупинився, якщо
він знаходиться на трасі змагань.
12.9. Водії, які беруть участь у заїздах, повинні завжди користуватися шоломами, гоночними
комбінезонами ( для чемпіонату україни), пасами безпеки та тримати закритими двері та вікна
автомобіля.
12.10. Черговий заїзд дозволений тільки після з'їзду автомобілів, що стартують раніше, з траси.
12.11. Всі автомобілі повинні заводитися і займати положення на старті без сторонньої допомоги.
Двигун автомобіля перед стартом включений. Допускається допомога персоналу служби старту для
утримання автомобіля в нерухомому положенні. Визначення положення автомобіля повинне
здійснюватися водієм виключно візуально за допомогою Суддів лінії старту.
12.12. Знаходження в зоні старту будь-яких осіб, без спеціального дозволу Суддів лінії старту або
організаторів, категорично заборонено.
12.13. Учасникам забороняється отримувати сторонню допомогу на трасі (за винятком допомоги від
представників Організатора). Не вважається сторонньою допомога у випадку витягання автомобіля
з аварійної ситуації і при звільненні від нього траси для забезпечення безпеки інших учасників або
глядачів.
12.14. При русі по трасі забороняється перетинати осьові і бічні обмежувальні лінії, вказані в схемі.
При перетині – даному пілоту зараховуєтсья поразка. Сигнали світлофора або звукове
повідомлення про припинення заїзду — зобов'язують учасників негайно припинити заїзд.
12.15. за витікання рідин автомобіля в стартовій зоні зараховується поразка в заїзді, а також
накладаються пенальтизації передбачені індивідуальним регламентом.
12.16. Якщо водій має серйозні технічні труднощі під час гонки, він повинен залишити трасу
якнайшвидше, не створюючи небезпеки для інших учасників.
12.17. Під час заїздів виїзд на трасу допускається тільки з дозволу офіційної особи.
12.18. Під час заїздів в автомобілі повинен знаходитись тільки один водій, який заявлений для
участі в змаганні.
12.19. Жодна з деталей автомобіля (у т.ч. і баласт) не може від’єднуватись від автомобілю з
моменту в’їзду до передстартового накопичувача до моменту фінішування заїзду.
12.20. Усі предмети, що знаходяться у салоні автомобіля та які можно відокремити повинні бути
належним чином закріпленні на кузові і витримувати динамічну нагрузку не менше 25 g. АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
12.21. Організатор під час змагання не несе відповідальності за збитки і втрати як по відношенню
до учасника та його майна, так і за збитки нанесені третім особам та їх майну. Таку відповідальність
несе безпосередньо винна особа.
12.22. У фінальних заїздах дозволяється відкривати кришку капота задля більш ефективного
охолодження двигуна.


ГЛАВА 13. ЗОНА СЕРВІСУ ТА ЗАКРИТИЙ ПАРК
13.1. До і після закінчення фінальної частини змагань автомобілі, що брали у цій частині змагання
по кожному окремому класу, а також автомобілі, на які вкажуть Спортивні Комісари або Директор
змагання, повинні без зупинки заїхати у закритий парк.
13.2. Автомобілі, які не заїхали у закритий парк, або що прибули туди з запізненням, або іншим
чином порушили режим закритого парку, виключаються з змагань.
13.3. В закритому парку автомобілі повинні знаходитись до моменту публікації результатів змагання
та 30 хвилин після.
13.4. У випадку подання протестів, режим закритого парку продовжується до моменту прийняття
рішення Колегією Спортивних Комісарів.
13.5. Виконання будь-яких робіт по перевірці автомобілів мають проводитись у закритому парку з
дозволу і під контролем офіційних осіб, координуючих роботу Закритого парку або на території
близ розташованій СТО за умови присутності всіх зацікавлених сторін з дозволи Директора
змагання та за згодою всіх сторін. У випадку спірної ситуації прийняття рішення покладається на
Директора змагання. Зацікавлені сторони повинні підкоритися.
13.6. Режим закритого парку, який передбачає заборону виконання будь-яких робіт, знімається
рішенням Колегії Спортивних Комісарів.

ГЛАВА 14. СКЛАД ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
14.1. Змагання складається з:
1) кваліфікаційних заїздів;
2) фінальної частини змагань: змагання в залікових класах;
14.2. Старт у всіх заїздах заїздах дається кожному учаснику окремо за допомогою стартового
світлофору або за відповідною командою судді старту.
14.2.1. Виїзд на старт із сервісного парку здійснюється по смузі виїзду в стартову зону в умовах
живої черги. Водії в’їжджають в зону передстартового накопичувача та розміщують свої автомобілі
на території передстартового накопичувача, згідно вказівок комісарів траси.
14.2.2. На території передстартового накопичувача водій має знаходитись в своєму авто або
безпосередньо поруч із ним. Якщо водій покинув автомобіль, що спричинило неможливість його
повідомлення про виклик на старт, або автомобіль не зміг своїм ходом дістатися зони старту – заїзд
скасовується. Перезаїзд при умові фіналів не проводиться і цьому водію зараховується поразка.
14.2.3. На старт учасники прибувають з передстартового накопичувача через спеціальну зону
прогріву шин.

14.3. Після здійснення кожного заїзду кваліфікації учасники повертаються в сервісний парк
учасників по маршруту, який вказується в схемі траси. Фіналу – відповідно до вказівок суддів та
маршалів.
14.4. Якщо учасник відмовляється стартувати у заїзді, або не може здійснити старт за будь-яких
умов, згідно графіку змагань, йому зараховується поразка у відповідному заїзді. Переможцем в
заїзді визначається інший учасник даного заїзду, а заїзд в даному випадку не проводиться.
14.5. Пілот при прибутті на старт повинен бути пристебнутим пасом(ами) безпеки, з надійно
зафіксованим на голові шоломом, застібнутим комбінезоном. Вогнегасник повинен бути надійно
закріплений в салоні в доступних для водія межах.
14.6. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ЗАЇЗДИ
14.6.1. До кваліфікаційних заїздів допускаються учасники, які успішно пройшли всі адміністративні
та передстартові перевірки і отримали стартовий номер. АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
14.6.2. Учасники мають право здійснити 3 (три) кваліфікаційні спроби відповідно до розкладу
змагання. Учасник повинен кваліфікуватись у кожний клас, до якого він заявлений, тобто спроб
повинно бути більше однієї для двох класів, але , якщо інше не передбачено індивідуальним
регламентом, організатор повинен задовольнити вимогу учасника зарахувати результат кращої
спроби до всіх класів ( де учасник відповідно зареєстрований).
14.6.3. Учасники самостійно обирають партнерів, після цього попарно або самостійно проїжджають
для здійснення своєї спроби на старт. Кваліфікаційні заїзди проводяться між двома учасниками
змагань або в одиночному заїзді на вільний вибір водія, якщо немає інших умов від організатора,
спричинених, наприклад, несприятливим прогнозом погоди на більш пізній час.
14.6.4. Учаснику, що відмовився або не зміг стартувати за своєю чергою, з будь-яких обставин,
спроба скасовується.
14.6.5. Якщо учасник допустив фальстарт у заїзді, заїзд буде зупинено суддею старту, а водію, який
допустив фальстарт скасовується спроба.
14.6.6. Якщо учасник не здолав вчасно дистанцію, та зафіксовано брейкстарт у 300 секунд, заїзд
буде зупинено суддею старту, а водію, який допустив брейкстарт скасовується спроба.
14.6.7. Якщо заїзд зупинено з форс-мажорних обставин, буде призначено повторний старт у заїзді.
Рішення про зупинку заїзду з форс-мажорних обставин приймає Директор змагання. У випадку,
коли заїзд зупинено внаслідок аварії учасника, повторний старт не дається, а учаснику скасовується
спроба.
14.6.8. Час у кваліфікаційних заїздах визначається за допомогою електронного пристрою з точністю
до 0,001 сек. Для визначення результатів кваліфікаційних заїздів враховується чистий час
проходження автомобілем дистанції між стартовою та фінішною лінією без урахування часу реакції
водія на старт. Тобто відлік часу заїзду починається у момент перетинання стартової лінії та
закінчується в момент перетинання фінішної лінії.
14.6.9. Для визначення результатів кваліфікаційних заїздів враховується час найкращої спроби.
Залік складається по кожному заліковому класу окремо, та загальний залік всіх учасників. За
результатами кваліфікаційних заїздів складається „Протокол кваліфікаційних заїздів”, який
оприлюднюється на дошці об’яв протягом 30 хвилин після останньої кваліфікаційної спроби.
14.6.10. Змагання в фінальній частини продовжують в кожному заліковому класі водії, що посіли за
результатами кваліфікаційних заїздів перші 8 (вісім) місць в заліку свого класу.

14.7. ФІНАЛЬНІ ЗМАГАННЯ У ЗАЛІКОВИХ КЛАСАХ
14.8. До фінальної частини змагання в кожній заліковій групі допускаються водії згідно умов пункту
14.6.10.
Якщо водій, час якого увійшов в 8-м кращих результатів відповідного класу не може продовжувати
змагання у фінальних заїздах отримує очки як за 10-е місце, а водій що показав 10-й (десятий) час
входить до фінальних заїздів.
За умови спрацювання умов даного пункту при переміщенні результатів водіїв необхідно проводити
додаткове ранжування результатів для побудови сітки змагання за олімпійською системою.
14.9. Фінальні змагання у кожному класі складаються з четверть фіналів, півфіналів, передфіналу та
фіналу. У фінальній частині змагання учасники змагаються між собою по парах, які формуються
згідно наступної схеми:
14.10. У чвертьфіналах змагаються: перший чвертьфінал – учасник, що показав перший результат
та учасник з восьмим результатом кваліфікаційних заїздів по кожному окремому класу; другий
чвертьфінал – відповідно учасники з другим та сьомим результатами. Третій чвертьфінал: третій та
шостий результати. Четвертий чвертьфінал: четвертий та п’ятий результати. У півфіналах
замагаються: перший півфінал: переможці першого та четвертого чвертьфіналів. Другий півфінал:
переможці другого та третього чвертьфіналів.
14.11. У передфіналі змагаються ті учасники, які програли у півфіналах (змагання за третє місце).
14.12. У фіналі змагаються переможці півфіналів (змагання за перше місце).
14.13. У фінальній частині змагання в чвертьфіналах на півфіналах переможцем кожної пари є той
водій, який здобув 1 (одну) перемогу. У передфіналі та фіналі переможцем кожної пари є той водій,
який здобув 2 (дві) перемоги. АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012

14.14. Перемога зараховується тому водію, який першим перетнув лінію фінішу.
14.15. Порядок заїздів – на старт прибувають за викликом організатора дві пари.
14.16. Якщо учасник допустив фальстарт у заїзді, заїзд буде зупинено суддею старту, а водію, який
допустив фальстарт буде призначено поразку у зіїзді.
14.17. Якщо учасник не здолав вчасно дистанцію та зафіксовано брейкстарт у 300 сек, водію
зараховується технічна поразка в цьому заїзді.
14.18. Якщо заїзд зупинено з форс-мажорних обставин, буде призначено повторний старт у заїзді.
Рішення про зупинку заїзду з форс-мажорних обставин приймає Директор змагання. У випадку,
коли заїзд зупинено внаслідок аварії учасника, повторний старт не дається а учаснику
зараховується поразка в заїзді.
14.19. Тільки під час заїздів класів PRO та UNLIM допускається перерва до 5-ти хвилин між
заїздами за потреби одного з учасників. Якщо водію потрібно більше 5-ти хвилин, або він не може
повернутися на старт через 5-ть хвилин за умови згоди опонента йому надається ще 5-ть хвилин.
При перевищенні ліміту у 5-ть хвилин або незгоді опонента щодо надання додаткових 5-ти хвилин –
такому пілоту зараховується поразка.
14.20. Після кожного заїзду в фінальній частині змагання водії повертаються: в разі, якщо заїзди в
його заліковій групі не завершені – в передстартовий накопичувач по маршруту, який вказується в
схемі траси. в разі, якщо заїзди в його заліковій групі завершені – в Закритий парк по маршруту,
який вказується в схемі траси. Автомобілі учасників залишаються в Закритому парку до завершення
змагання і 30 хвилин після оприлюднення результатів змагання.


ГЛАВА 15. КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧКІВ. РОЗПОДІЛ
МІСЦЬ
15.1. Після кожного змагання, включеного у залік Чемпіонаті та Першості встановлюється наступна
класифікація:
15.1.1. Класифікація водіїв у кожному класі (при умові, що у класі допущено 5 і більше автомобілів);
15.1.2. Класифікація командного результату серед команд.

15.2. Порядок нарахування очок:
Водіям за виборені місця присвоюються очки за таблицею:

1 місце – 12 очок 6 місце – 5 очок
2 місце – 10 очок 7 місце – 4 очка
3 місце – 8 очок 8 місце – 3 очка
4 місце – 7 очок 9 місце – 2 очка
5 місце – 6 очок 10 місце – 1 очко
15.3. Етап чемпіонату України в данному заліковому класі вважається таким, що відбувся, якщо в
ньому взяли участь не менш ніж 5учасників. Чемпіонат України 2011 вважається у данному
заліковому классі таким, що відбувся, якщо в цьому класі протягом чемпіонату 2011 взяли участь
не менш ніж 12 учасників.
15.4. Звання Чемпіона України та переможця Першості України з гонок на прискорення серед водіїв
у класі присвоюється та наступні місця визначаються за найбільшою сумою очок, набраних водіями
на змаганнях, включених у залік Чемпіонату та Першості відповідно.
15.4.1. Якщо водії при остаточній класифікації набрали однакову кількість очок, то першість
визначається за кращим місцем, зайнятим на змаганнях, включених у залік Чемпіонату.
15.4.2. У випадку нової рівності, порівнюються наступні кращі місця. При подальшій рівності
порівнюються місця на останньому (передостанньому і т. д.) етапі Кубку.
15.4.3. Якщо у класі відбулося менше двох змагань, клас вважається таким, що не відбувся.
15.5. У Чемпіонаті першість серед команд визначається по найбільшій сумі очок, набраних ними на
всіх змаганнях. При рівності очок першість визначається за кращим місцем, зайнятим командою на
всіх змаганнях. У випадку нової рівності, до уваги беруться наступні кращі місця. АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
КОМІТЕТ ФАУ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ
ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ 2012
15.5.1. При подальшій рівності – порівнюються результати на останньому (передостанньому і т. д.)
етапі Кубку.
15.5.2. Кубок у командному заліку вважається таким, що не відбувся, якщо в ньому взяли участь
менше 3 команд, кожна з який прийняла участь щонайменше у 3-х змаганнях.

ГЛАВА 16. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ.
16.1. протести і апеляції регламентуються індивідуальним регламентом змагання. Суть регламенту у
переліку ті кошторису виконання перевірок стосовно поданим письмовим протестам у відповідності
з розділом ХІІ НСК ФАУ (а також апеляціям).


ГЛАВА 17. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
17.1. Організатор змагання повинен провести урочисте нагородження переможців змагання з
участю представників засобів масової інформації, як правило у місцях відкритих для глядачів.
Обов’язковими атрибутами нагородження переможців та призерів змагання, включеного у залік
Кубку України є: наявність у місці проведення нагородження - Державного прапору України,
прапору ФАУ. На місці проведення нагородження (подіум, арка, і т.і.) повинно бути розміщено
зареєстровану емблему ФАУ розміром не менше 50Х50 см. і текст “АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ
УКРАЇНИ. ЧЕМПІОНАТ УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ” (висота літер жодного іншого напису у
місці нагородження не може бути більше літер вказаного тексту). Порядковий номер етапу, місце
проведення, дата”.
17.2. Час, місце і процедура прибуття для нагородження учасників змагання встановлюється у
Індивідуальному регламенті та Програмі змагання.
17.3. Згідно „ПРАВИЛ чесної ГРИ” (п. 3.10) - відмова від участі у процедурі нагородження та/або
прес-конференції за підсумками змагання та/або отримання призначеної нагороди та/або навмисне
порушення процедури нагородження розглядатиметься як неспортивна поведінка.
17.4. Розподіл призового фонду а також інші положення, які не увійшли у даний Регламент,
встановлюються Індивідуальним Регламентом та Програмою змагання на підставі Стандартного
Регламенту змагання, включеного у залік Кубку та у відповідності до МСК ФІА, НСК ФАУ та іншими
регламентуючими документами ФІА та ФАУ.
17.5. Для затвердження результатів Кубку України з гонок на прискорення Спортивні Комісари
повинні якомога раніше підписати і передати заключний звіт, тобто результати кожного змагання,
деталі всіх поданих протестів і виключень із змагань, що мали місце протягом змагання, а також
свій висновок по всім випадкам, коли, на його думку, можливе застосування тимчасової
дискваліфікації, дискваліфікації або іншої пеналізації (п.140 НСК ФАУ).
17.6. Тільки ФАУ уповноважена вирішувати будь-які розбіжності, що можуть виникнути при
виконанні даного Регламенту.
17.7. ФАУ при необхідності вносить зміни і доповнення до цього Регламенту та повідомляє їх у
Офіційних бюлетенях ФАУ.

dimon-crx
09.06.2012, 13:14:25
http://s2.share.te.ua/b447363/thumb52923640.jpg (http://s2.share.te.ua/b447362/NzmFw8NY0IU.jpg)

Попередня реєстрація тут: http://racing-team.te.ua/forum/topic?f=54&t=307

Ф.О.П Сторожук Дмитро Валерійович
(Автомобільний спортивний клуб RTT)

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ

Змагання на прискорення
Кубок України
ІІ етап

24 червня 2012 року
м. Тернопіль

АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ

ПРОГРАМА
ЗМАГАНЬ II ЕТАПУ КУБКА УКРАЇНИ З ГОНОК НА ПРИСКОРЕННЯ

Понеділок 18.06.2012 Початок прийому попередніх заявок на участь(topic?f=54&t=307)

Пятниця 22.06.2012 Закінчення прийому попередніх заявок
Субота 23.06.2012 Публікація списку заявлених учасників
Неділя 24.06.2012 День змагання

09:00-13:00 Прийом заявок, адміністративна перевірка, передстартовий технічний контроль
11:00-13:00 Вільні треніровки
13:00-13:30 Оголошення допущенних учасників по залікових групах
13:00-13:30 Відкриття змагання
13:30-15:30 Кваліфікаційні заїзди
15:30-16:00 Оголошення списків учасників фінальних заїздів
16:00 Фінальні заїзди по класах:
-стріт до 2000 куб.см
-стріт до 3500 куб.см
-стріт вище 3500 куб.см
-про FWD
-про RWD
-про AWD
- UNLIM
19:00 Орієнтовний час фінішу останнього автомобіля
19:30 Нагородження переможців, закриття змагань.

ГЛАВА 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ
2.1. Ф.О.П Сторожук Дмитро Валерійович (автомобільний спортивний клуб RTT) організує змагання ІІ етап Кубка України з гонок на прискорення які відбудуться 24.06.2012р. резервна дата 25.06.2012р. Змагання проводяться у відповідності з Регламентом Кубка України з гонок на прискорення (далі Регламент),МСК ФІА та НСК ФАУ та цим Регламентом, затвердженим ФАУ.
Свідоцтво організатора змагання №____ від "__" 2012 року.
2..2. Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ та цим Регламентом.

ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
3.1. Голова: _____________
Члени Оргкомітету
Адреса постійного Секретаріату:
Президент осередку ФАУ в Тернопільській обл.______________________

ГЛАВА 4. ОФIЦIЙНI ОСОБИ ЗМАГАННЯ
Посада П.І.Б. місто
Голова Колегії Спортивних Комісарів____________
Спортивний комісар________________

Секретар КСК__________________
Директор змагання _____________
Технічний комісар ______________
Головний секретар_______________
Начальник безпеки________________

ГЛАВА 5. ТРАСА ЗМАГАННЯ
5.1. Траса – Драг-трек . Місце розташування: м.Тернопіль, Підволочиське шосе, аеродром.
5.3. Довжина траси 402 м. Траса впродовж цієї довжини не має жодного повороту.
5.4. Ширина траси – 45 метрів.
5.5. Ширина доріжки – 8 метрів.
5.6. Зона гальмування має таку саму направленість, як і сама траса.
5.7. Зона гальмування 1000 м. Зона гальмування поворотів не має
5.8. Стартова зона – 60 метрів в довжину та 16 метрів в ширину.
5.9. Передстартовий накопичувач – 60 метрів в довжину та 45 метрів в ширину.

ГЛАВА 6. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ ТА ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ
6.1. Заявки на участь надсилати за допомогою електронної пошти на адресу Постійного
Секретаріату з гонок на прискорення
6.2. Для забезпечення проведення змагання учасники вносять Організатору доброчинні внески на розвиток автомобільного спорту (Заявочні внески) у розмірі
Водій ( всі залікові класи та групи автомобілів) - 250грн

ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ ТА ЗАЛІКОВІ ГРУПИ
7.1. До участі у всіх залікових групах Кубка допускаються володарі національних (міжнародних) ліцензій водія категорії "Д0"; "Д1"; "Д2"; “Д3”; та учасника категорії "НІ", виданих ФАУ та дійсних у поточному році, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесені у Реєстр володарів ліцензій ФАУ.
7.2.До участі у Кубку допускаються автомобілі, які на день проведення передстартового контролю відповідають Додатку №1 до даного регламенту в таких залікових групах та відповідних їм класах:
1. - класс до 2000 см3
2. - класс до 3500 см3
3. - класс вище 3500 см3

Класс «Про»

4. - Передній привід Про FWD
5. - Задній привід Про RWD
6. - Повний привід Про AWD

7. - Клас Unlim

У Кубку України класи діляться наступним чином.
1) клас до 2000 см3
2) клас до 3500 см3
3) клас вище 3500 см3

Клас «Про»
4) Передній привід Про FWD
5) Задній привід Про RWD
6) Повний привід Про AWD
7) Клас «UNLIM» - будь-які автомобілі, що відповідають нормам безпеки.

7.3.Кожен зареєстрований автомобіль реєструється для участі максимум в двох класах в рамках двох залікових груп згідно типу приводу та з додержанням технічних вимог до кожного класу.
7.4.Змагання не проводиться, якщо до участі у загальному заліку допущено менше 5 автомобілів. Якщо у певному класі допущено менше ніж 5 автомобілів, змагання у цьому класі вважається таким що не відбулося, а автомобілі рішенням Колегії Спортивних Комісарів можуть бути переведені до повного вищого класу.
За рішенням КСК змагання в класах з недостатньою кількістю учасників можуть бути проведені, але з обмеженнями на призові місця (якщо в класі зареєстровано менше п`яти учасників).

ГЛАВА 8. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ
Кваліфікація
8.1. В кожному класі або групі автомобілів проводиться три кваліфікаційні заїди. Залік – по кращому заїзду з трьох.

Фінальні заїзди
8.2. Фінальні заїзди проходять в кожному класі або групі автомобілів по слідуючій схемі:
- якщо в класі заявлено до 8 автомобілів, до фіналу допускаються 4 автомобілів;
- якщо в класі заявлено більше 8 автомобілів, до фіналу допускаються 8 автомобілів;
8.3. До фінальних заїздів допускаються кращі по результатам кваліфікаційних заїздів згідно п.8.2.


Система фінальних заїздів 8.4.
Для 4-х автомобілів:
півфінал 1 - 4; 2 - 3;
фінал два кращих автомобіля з півфіналу
Для 8-ми автомобілів:
чвертьфінал 1 - 8; 2 - 7; 3 - 6; 4 - 5;
півфінал 1 - 4; 2 - 3;
фінал два кращих автомобіля з півфіналу

ГЛАВА 9. СТАРТОВИЙ СВІТЛОФОР
9.1. Старт у кваліфікаційних та фінальних заїздах дається кожному водію окремо за допомогою стартового світлофору.
9.2. Стартовий світлофор (в окремих випадках суддя старту) подає кожному водію знак про 10-ти, та 5-ти секундну готовність до старту.
9.3. Стартовий світлофор (в окремих випадках суддя старту) фіксує для кожного водія окремо:
фальстарт – перетинання стартової лінії до загорання дозволяючого рух сигналу світлофору
9.4. Схема та порядок сигналізації старту та фінішу:
Стартовий світлофор складається з двох рядів вогнів по одному для кожної доріжки. Зверху униз:
спарений білий верхній (постановка авто на старт), спарений білий нижній (пересікання фінішної лінії), жовтий, жовтий, жовтий, зелений,червоний (фальстарт). Водій може звернутися до судді лінії старту для фіксування автомобіля на стартовій позиції за допомогою офіційних осіб або сторонніх предметів, з дозволу офіційних осіб змагання.
Через 5 секунд послідовно зверху униз загораються та тухнуть три жовті та зелений сигнал.
Загорання зеленого сигналу світлофора дозволяє старт автомобіля.
Якщо автомобіль почав рух раніше загорання зеленого сигналу загорається червоне світло, що означає «Фальстарт».
9.5. На стартовій позиції, та перетинання фінішної лінії фіксується за допомогою лазерних бар’єрів по положенню переднього бампера автомобіля.

ГЛАВА 10. ПЕНАЛІЗАЦІЇ
10.1.В разі зняття чи відсторонення водія від змагання – стартовий внесок йому не повертається.
10.2.В разі неспортивної поведінки, нецензурної лексики або образливих висловлювань водіїв та їх представників, учасників або їх представників організатор має право відсторонити водія від участі, згідно рішення КСК ФАУ.
10.3.При порушенні під час змагань Загального та/або Індивідуального Регламентів учасники пеналізуються згідно відповідних пунктів цих регламентів.
10.4.Будь-яка неправильна, обманна або неспортивна дія, здійснена учасником, водієм або персоналом учасника, буде осуджена Колегією Спортивних Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання аж до виключення. Максимальний розмір грошової пеналізації не може перевищувати 1000 грн.
10.5.При порушенні швидкісного режиму пересування учасником, водієм або іншим представником водія (40 км/год) по території проведення змагання, або по сервісному парку, закритому парку, передстартовому накопичувачу, стартовій зоні чи маршруту повернення, згідно схеми траси:
• За перше порушення водія буде пеналізовано на 200 грн.
• За друге порушення водія буде знято зі змагання. В цьому випадку внесок не повертається.
10.6.За недотримання вказівок будь-кого з офіційних осіб змагання водієм, учасником або їх представниками організатор має право відсторонити водія від участі, згідно рішення КСК.
10.7.Якщо під час змагання виявляться порушення розташування реклами, стартових номерів та емблеми змагання, зокрема:
• відсутність одного бокового номеру та/або панно з позначенням міста, учасник підлягає штрафу – 100 грн;
• відсутність двох бокових номерів, штраф – 100 грн;
• на машині технічного супроводу учасника є панно «СЕРВІС», але немає бейджа і навпаки, штраф – 100 грн.
10.8.Інші пеналізації публікуються додатком до індивідуального регламенту змагання

ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ ТА АПЕЛЯЦІЇ
11.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК ФАУ.
11.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 250 грн. та гарантійним внеском у сумі:
500 грн. - за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка не потребує розбирання агрегату;
2000 грн. - за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і т.і.), яка потребує розбирання агрегату;
11.3. Витрати, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.
11.4. Внески, вказані у п.п. 16.2. повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився
обґрунтованим, або на основі рішення ФАУ.
11.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому із Спортивних Комісарів.
11.6. Забороняється внесення протестів щодо рішень суддів лінії старту, суддів фінішу, суддів хронометражу або суддів факту по суті виконання ними своїх службових обов'язків (ст. 149 НСК ФАУ).
11.7. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК ФАУ.
11.8. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов'язаний протягом години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

ГЛАВА 12. СТРАХУВАННЯ

12.1. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму не менше 10000 грн.
12.2. Організатор не відповідає за збитки та шкоду як по відношенню до водіїв і їх майну (крім періоду знаходження автомобілів у закритому парку) так і за збитки, що заподіяні стороннім особам і їх майну.
12.3. У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Організатора та відмовляються від права на протест по відношенню до них.

{ додано через 8 хвилин }
Вартість участі - 250 грн.(кошти підуть у призовий фонд та у фонд розвитку автоспорту)

Старт автоперегонів о 13.00 год.

УВАГА !!! Вхід та вїзд на територію через центральні ворота аеропорту !
Вартість 30 грн. з людини.

dimon-crx
11.06.2012, 15:57:14
Увага !!! Внесено деякі зміни, початок перегонів в 12.00 год.!!!

dimon-crx
11.06.2012, 17:30:47
Инструкція з техніки безпеки
для учасників
змагань на прискорення

1. Загальні вимоги безпеки.
1.1. Територія проведення змагань повинна постійно утримуватись в чистому вигляді та систематично очищатися від сміття (банки, пляшки і т.п.).
1.2. На території проведення змагань заборонено створювати звалище відпрацьованих горючих матеріалів.
1.3. Дороги, проїзди, проходи повинні бути завжди вільні. Заборонено довільно зменшувати ширину доріг та проїздів, використовувати їх для складування та паркувати на них автомобілі.
1.4. На період проведения змагання участники повинні мати вогнегасники, аптечку, які повинні розміщуватися на видимих та легкодоступних місцях.
1.5. Участники змагань повинні виконувати вимоги цієї інструкції. За невиконання цих вимог, учасники несуть відповідальність згідно діючого законодавства.
2. Вимоги безпеки на змагальній ділянці.
2.1. Категорично заборонено проїзд участниками змагань по змагальній ділянці без дозволу Організатора.
2.2. Участники змагань повинні дотримуватись швидкісного режиму до 10км/год під час переїзду від фінішу до Закритого парку та до старту.
2.3. Цей швидкісний режим відстежується Офіційними особами змагання візуально.

3 Вимоги безпеки в зоні сервісу.
3.1. Транспорт участникІв (автомобІлІ технічного супроводження, спортивні, тренувальні автомобілі) повинні знаходитись на спеціально відведеному майданчику в зоні Закритого парку участників.
3.2. Участникам змагань заборонено виливання нафтопродуктів на грунт.
3.3. Участники змагань повинні дотримуватись правил техніки безпеки при проведенні ремонтних робіт на автомобілях.
3.3.1. Заправка паливо-мастильними матеріалами дозволяється тільки у зоні сервісу
та зонах дозаправки відповідними особами (механіками) під контролем
офіційних осіб
3.4 В зоні Закритого парку участників ЗАБОРОНЕНО:
3.4.1. Порушувати план розміщення машин та зменшувати відстані між ними.
3.4.2. Заряджати акумулятори на транспортных засобах.
3.4.3. Користуватись відкритим полум’ям.
3.4.4. Розпивати алкогольні напої
3.4.5. Розпалювати багаття та палити тютюн.
3.4.6. Паркувати автомобілі окрім спортивних та технічного супроводження.
4. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях.
4.1. При виникненні пожежі чи іншої аварійної ситуації (ДТП, порушення громадського порядку і т.і.) участники змагань повинні негайно повідомити Організатора.
4.2. В разі виникнення пожежі приступити до гасіння підручними засобами (вогнегасники, пісок, вода и т.і.), эвакуювати людей та матеріальні цінності
4.3. При необхідності визивати рятувальні служби (медичну, пожежну та інші.

Бан
20.06.2012, 16:21:38
апнем

Vomont
20.06.2012, 16:35:03
їдемо,кришка та акум є тому повинно все вийти

Legend
20.06.2012, 19:20:13
я +1, якщо буде місце то +2...

Shurikoff
20.06.2012, 20:27:55
я +1 возможно,если все успею.

Vomont
20.06.2012, 23:39:33
хто поїде,зарезервуйте одне місця для спортивного комісара С.Єженкова

Legend
20.06.2012, 23:52:02
Ого , а шо то його на драг потянуло?

Vomont
21.06.2012, 00:00:49
а шо то його на драг потянуло?
Юра,людина працює в ФАУ,відповідно приймає участь у всіх змаганнях під егідою даної організації,все просто

Legend
21.06.2012, 09:20:42
Vomont, протупив, не подумав що цей етап від ФАУ...

Karabas Barabas
25.06.2012, 10:47:42
Vomont, Вітаємо з черговою перемогою! :respekt:

bmwe36petro
25.06.2012, 10:51:13
Хто їздив? Є якісь результати, звіт?

ValodjaE36
25.06.2012, 10:53:21
давайте відео)))

Nikola
25.06.2012, 20:55:08
Знову кубок новий у музеї..е46турбо......з тернополя благодаря білому облегшиному багажніку,а з вінниці чогось нема.

Apex
25.06.2012, 21:56:11
З Тернополя приїхало два кубка:lol:

Nikola
25.06.2012, 22:10:45
Серьожа ВІТАЮ ,:respekt:не зупиняйсь на досягнутому

Karabas Barabas
26.06.2012, 11:27:20
З Тернополя приїхало два кубка
можна детальніше?

Apex
26.06.2012, 11:43:16
Karabas Barabas, Можна) ми ще заняли 3-місце у класі RWD......правда машин було всьго три:biggrin::biggrin::biggrin:...........еле все одно кубок він е кубок)

Karabas Barabas
26.06.2012, 12:12:16
Apex, Вітаю! :good:

bmwe36petro
26.06.2012, 12:17:23
Apex, вітаю, це ще раз підтверджує те, що перемагає той хто бере участь.

П.С. хотілось би побачити офіційні результати, ну і почути враження від тих, хто там був.

ValodjaE36
26.06.2012, 13:50:49
Вітаю, два кубки Львівські то не хухри-мухри:first:

Vomont
26.06.2012, 14:07:05
напишу пізніше

Legend
27.06.2012, 11:37:30
Зараз закину фотозвіт :)

bmwe36petro
27.06.2012, 16:18:25
хотілось би побачити офіційні результати, ну і почути враження від тих, хто там був.
очевидно це секрет...

Apex
27.06.2012, 17:02:49
Результати такі:

ValodjaE36
28.06.2012, 12:31:37
ого навыть три кубки поъхало до Львова)
круто:first: