PDA

Переглянути повну версію : E39 Потрібна порада по BMW E39 2002-2003р.


Contik
23.05.2012, 22:44:24
Дорогі учасники форуму потрібна порада що до BMW E39 2002-2003р. у рестайлінгу.На даний час маю E36 -1994р. вже 5років.Знаю по даній моделі майже все всі плюси і мінуси.Тепер хочу BMW 5 але тільки цих роках,хочеться знати більше про цю машину по ходовій,мотор,електроніка(датчики на панелі приборів),плюси та мінуси в цих моделях,на скільки дорожче буде обходитись ремонт ходової,рульової і так далі... Щоб знати на що розраховувати в майбутньому.Дуже дякую!

Nikola
24.05.2012, 10:03:21
Contik, якщо візьмеш живу,родасті не буде меж е39 то сила і ще в рестайлінгу,візмеш трупа будеш постійним клієнтом сервісу,обовязково повна діагностика як по кузову так і по двигуні і ходові.Розглядай 528,535,540 розхід майже одинаковий.Якщо правильно купляти запчастини обзвонити всі магазини,то не так і дорого, якісну запчастину поставив і забув про цю проблему.Щоб не була пуста,знайти живу то буде трошка проблемно.Удачі друже.В клубі в ідеалі є дві,в Бумера і ГОРОБЦЯ .

{ додано через 14 хвилин }
http://www.bmwclub.ua/threads/22297-%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BC-E-39-2001-%D0%B3-%D0%B2

Ecosee
16.07.2012, 00:42:28
Перепрошую, що в чужій темі, але це питання підпадає під топік :)
Просвітіть хто в курсі, на рестайлових 5 серіях в 39 кузові М-руль має бути вже нового зразка чи ще старого з великою подушкою?
Бо в продажі бачу і ті, і ті. Це припустимо чи руль міняли вже на старий після аварії, наприклад?

Andymaster
16.07.2012, 16:10:08
З приводу руля, не факт. До рестайлові так і післярестайлові одинакові рулі. Але є багато 39 із спортивними, або М рулями (на три спиці). Вони як правило відрізняються. Після аварії скоріше б замінили airbag в рулі а не сам руль, нема змісту. А 39 реально дуже хороша машина, є слабі місця. Одне із самих слабих це рульова рейка, хоча на машинах 535, 540 там ставили не рейку а колонку, яка є практично вічна. А так особливо зауважень нема. Ходова м'яка, але разом із тим достатньо жорстка щоб в поворотах тримала добре. Заміна ричагів в середньому раз на два роки. Щиток приладів як правило нема таких щоб були без битих пікселів. Дизелі троха вибагливі до палива, як правило за рахунок паскудного палива страждають форсунки (50 баксів ремонт), турбіна також слабувате місце, але якщо її замінити (або реставрувати) то буде служити тисяч 100 - 150, без проблем. Може також в дизелі полетіти паливний насос високого тиску, але також після заміни служитиме довго. Це так на вскидку. А пропо дизель досить економний і потужній.

Ecosee
17.07.2012, 18:51:21
розглядаю дизель. 535 і 540 в універсалі будуть дуже неліквідні)))
Цікавили іменно спортивні М рулі. Вони були 2 типів(фото внизу). З маленьки айрбегом(фото 1) і великим. Цікаво чи ті старіші(фото 2) рулі з великим ейрбегом могли ставитись на 39 після рестайлу чи тільки нового типу.
фото 1http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/e39-m5-e52-z8-discussion/86424d1248838822-something-might-interesting-m5-e39-motorsport-fat-steering-wheel-m5-e39-original-steering-wheel.jpg
фото 2 http://i46.photobucket.com/albums/f103/corsa140hp/540/P9140044.jpg

Senator
17.07.2012, 23:13:34
рестайл відбувся в вересні 2000р., весь 2000 і частково 2001 рік ставились рулі як на фото 2, 2002 і дальше - такі як на фото 1

Ecosee
18.07.2012, 01:14:35
дякую за роз'яснення

Ecosee
20.07.2012, 22:44:29
Ще раз всі привіт.
Сьогодні дізнався від колеги, що на 39 турінгах задня підвіска пневматична.
Може допоожете якимось толковими ссилка на обговорення тем про це? Як воно по надійності... Бо якось боязно :)
І скільки хоча б коштує одна та подушка на е39 пневматична?

Andymaster
21.07.2012, 00:24:24
Ну я би сказав, що на турінги ставлять пневматичні підвіски, але то скоріше вийняток ніж правило. Бо пневматика дуже дорога, скажімо в десятки разів, тобто якщо звичайна стійка коштує 1000 грн. (умовно) то пневматика буде коштувати 10000 грн. Кожен виробник стоєк випускає газомасляні чи просто газові стійки як для турінга так і для седана. Тобто навіть якщо тобі і попадеться машина на пневматиці, то можна при потребі її замінити на звичайну. А пневматичні подушки то взагалі напевно якісь кастомайзери ставлять для перевезення великих вантажів. В мене колега ставив на доджа (мінівен) тягає з німців всяку всячину. А так в серійному виробництві німці цього не ставили точно.

{ додано через 2 хвилини }
А до речі мені здається, що в серійному кузові турінги йшли на звичайних стійках (газомасляних). Принаймі я не бачив і не чув щоб ставвили на 39 кузов пневматику як і на 60 кузов також. Знаю точно, що пневматику ставили на Х-кси, але також мало.

Ecosee
21.07.2012, 14:33:25
тоїсть пневма була опцією??
Бо я вже запутався... Я був в курсі, що на 210 мерсі стоїть гідра ззаді, але вона дуже довговічна і надійна, і що головне ніколи не здивує тебе лопнувшою подушкою посеред дороги...
Питання дуже критичне і важливе, бо свою машину вже продав, і потрібно точно визначитись між W210 270-320 CDI i E39 525-530D...

bmwe36petro
21.07.2012, 15:00:31
на турінги ставлять пневматичні підвіски, але то скоріше вийняток ніж правило
в рестайлі переважно всі турінги Е39 ідуть з пневматичною підвіскою ззаду
пневматика дуже дорога, скажімо в десятки разів, тобто якщо звичайна стійка коштує 1000 грн. (умовно) то пневматика буде коштувати 10000 грн
:shok: звідки такі дані???
А пневматичні подушки то взагалі напевно якісь кастомайзери ставлять для перевезення великих вантажів
є таке, більшість човників на кордоні такі девайси ставлять, але це не має відношення до Е39 турінга...
А так в серійному виробництві німці цього не ставили точно.
ставили :wink:
Andymaster, перші ніж таке писати, глянь краще в ЕТК :wink:

Як воно по надійності... Бо якось боязно
багато порад не дам, бо не мав такого авто, але основний момент - це добре вимивати бруд з подушки на мийці, особливо взимку, коли налипає сніг і замерзає, то може пробити подушку, а так взагалі надійна система, постійно тримає кліренс на одному рівні, не залежно від навантаження
І скільки хоча б коштує одна та подушка на е39 пневматична?
для спортивної підвіски приблизно 170 євро нова оригінальна, знайомий замовляв півроку тому

Ecosee
21.07.2012, 15:30:47
А є в клубі власники рестайлових 39 турінгів? :)
Залюбки б поговорив... БМВ для мене вновину.
Викачав якийсь мануал з бмв-форума то там намальований балон під запаскою з якого трубками тиск на стійки подається. АЛе стійки візуально не такі, як мені розказували.
Якщо я правильно зрозумів, 170 євро це коштує стійка? Може хтось покаже схемку задньої підвіски турінга хорошу?
Хочеться Е39, бо воно набагато гарніше і цікавіше в салоні ніж 210))). І Мерс вже був))

bmwe36petro
21.07.2012, 15:45:59
170 євро це коштує стійка?
це коштує подушка
http://cdn.gollos.com/9821/Prod/1493003/Logo/117912.jpg
Може хтось покаже схемку задньої підвіски турінга хорошу?
ось тут (http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Touring/Europe/530d-M57/LHD/M/browse/rear_axle/) хіба по ЕТК, може знайдеш кращу ілюстрацію, погугли :wink:

Ecosee
21.07.2012, 20:43:29
Щось в цілому недуже багато інфи по тих балонах турінгів. Бо на мерсофорумах по задні гідропідвісці купа інфи. Або на БМВ вона не ламається, або всі тихо міняють ті балони, або турінгів дуже мало і ніхто не пише))
Цікаво скільки виходжує один балон. Бо ціна менша за стійку в 210, але в 210 вони дуже довго ходять.
А що хто може сказати по компресору? З ним проблеми є?

bmwe36petro
21.07.2012, 22:43:22
гідропідвісці
гідро і пневмо, то різні речі...
Ось тут (http://www.drive2.ru/cars/bmw/5_series/5_series_e39/sascha0777/journal/4062246863888467978/) почитай, досить доступно все описано.

Ecosee
22.07.2012, 02:24:07
Дуже дякую за ссилку. Даремно я драйв не читаю)).
Багато цікавого почитав.
Я розумію принципову різницю між пневмо і гідро :)
Просто здивувала відносно мала к-сть інфи про цю систему на наших форумах.
В цілому зроблено все досить розумно. Добре. що балон міняється окремо.
буду читати і думати дальше :)

Andymaster
22.07.2012, 08:33:13
ставили
Andymaster, перші ніж таке писати, глянь краще в ЕТК
вибачте форумчани був не правий, таки ставили, що для мене також Америка. :) А так по е39 хочу сказати Ecosee, що варто обирати модель 3,0 і більшим двигуном. Задоволенню не буде меж. А до речі на тому ж драйв дуже багато інфи фактично по всіх моделях BMW.

Ecosee
22.07.2012, 12:15:16
Ще одне питання по поводу обслуговування.
Читаю тут про "Христину" немало негативних відгуків. Де ще можна ремонтувати БМВ у Львові так щоб не прийшлось пояснювати майстрам як крутити і що куда ставити)))
По двигуну Городок? (дизель буде) електрика на стрийську-наукову?
Які ще варіанти по решту пунктам?

Andymaster
22.07.2012, 21:56:33
Та є багато взагалі неофіційні сервіси, які займаються виключно BMW це на вул. Хімічній у п. Чапюка Валерія (хороший сервіс із прмірними цінами) є ще на Навроцького також займаються тільки BMW (відгуки досить різні). Є на Рік авто (Південний) добре роблять, але дорого. Та тут на форумі ти можеш знайти багато.

Ecosee
20.09.2012, 22:57:16
Купив я таки E39 530d :)
Дякую за допомогу в виборі. Буду радуватись. Наразі поки переганяв її в Львів то вже встиг полюбити! Після 124 Мерса це просто ракета:shok:
Поки під емоціями і треба помити, але погода вже вносить свої корективи :).
Є пара питань. Проблеми з пікселями, як в більшості приборок. Де це лічити? Ще хочу поміняти мову на бортовику і всьому меню це реально на англійську перевести? Бо дойче мені невідома (((
І може хто порадить де можна за адекватну ціну купити оригінальні резинові коври в салон, бо шкода ворсових буде осінню-зимою.
З.І. Треба нарешті приїхати на зустріч в Антей... Познайомитись :).


Данные по транспортному средству
Номер шасси WBADP81020GV52260
Код типа DP81
Тип 530D (EUR)
E-серия E39 (2)
Серия 5
Тип TOUR
Рулевое управление LL
Двери 5
Двигатель M57
Рабочий объем 3.00
Мощность 142
Привод HECK
Коробка передач AUT
Цвет COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Обивка STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Дата пр-ва 2001-05-21

Дополн. оборудование
S220A NIVEAUREGULIERUNG регулятор дорожного просвета
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Многофункциональное рулевое колесо
S302A ALARMANLAGE Система сигнализации
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S386A DACHRELING Леер
S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Солнецезащитная штора окна двери Зд
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Внутр.зеркало с автоматич.затемнением
S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Исполнение из ценных пород дерева
S441A RAUCHERPAKET Комплект для курящих
S469A KINDERSITZE IM FOND, INTEGRIERT Детские сиденья встроенные
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Сист.омывателей фар/ интенс.очист.стекол
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Сигнализация авар.сближен.при парк.(PDC)
S522A XENON-LICHT Ксеноновая фара
S534A KLIMAAUTOMATIK Автоматическая система кондиционирования
S555A BORDCOMPUTER Бортовой компьютер V с ДУ
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Подгот.под CD-чейнд.на 6 диск.BMW
S710A M LEDERLENKRAD Многоф.спорт.рулевое колесо в M-стиле
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Список дилеров Европа
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Отсутствует перекрестное управление
S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Бортовая документация, голландский
S202A STEPTRONIC Стептроник
S266A LM RAEDER/RADIALSPEICHE 48 Легкосплавный диск BMW с радиал.спиц. 48
S520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманные
S548A KILOMETERTACHO Спидометр
S661A RADIO BMW BUSINESS Радиоприемник BMW Business (C43)
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Языковая версия немецкий

Bumer
20.09.2012, 23:23:18
Вітаю! Мову треба міняти через підключення до компа, наскільки я знаю, мова міняється через менюшку бортового тільки там де є монітор заводський

realnero
21.09.2012, 01:27:28
язык нужно через адаптер менять. приезжай - поменяю :)

Nikola
21.09.2012, 09:08:33
Після 124 Мерса це просто ракета
То хлопе е39,кращого авта нема за12///18к:biggrin:навіть окулярник по ззаді далеко

Є пара питань. Проблеми з пікселями, як в більшості приборок. Де це лічити?
міняє ,і має в наявності
Bumer,пікселі

guf
21.09.2012, 14:42:37
Бо я вже запутався... Я був в курсі, що на 210 мерсі стоїть гідра ззаді, але вона дуже довговічна і надійна, і що головне ніколи не здивує тебе лопнувшою подушкою посеред дороги...
Да-да... зайди на мерс-клуб почитай ))

Ecosee
21.09.2012, 21:25:30
я не просто читав, а навіть мав машину з гідрою.
Коли поміняв стійки задні( дорогі :shok::ireful:) то машина капець пливе над дорогою. І то вже надовго. Думаю той 124 швидше згниє, як хтось ті стійки ще раз поміняє знов :)
Наразі побачим як себе покаже пневма на БМВ.
язык нужно через адаптер менять. приезжай - поменяю
Знач разом з ключиком ще і мову зробим :).

Contik
11.03.2013, 16:28:02
Вдячний всім хто був причетний до цієї теми!З"явилось трішки часу і надумав розписати всі події.Здійснилось те про що мріяв і не спав багато ночей, придбав я свою крихітку 2 місяці тому тобто в січні,е39 530д. 2002р.практично на максимальній комплектації,авто пригнане з Німечинни,по тех.стану майже на 4+.Особисто сам дуже радий придбанням адже передати відчуття від водіння,чи просто перебувати в ньому,чи бути як пасажиром просто неймовірні,радості без меж.Моя комплектація:Номер шасси WBADL81000GX61637
Код типа DL81
Тип 530D (EUR)
E-серия E39 ()
Серия 5
Тип LIM
Рулевое управление LL
Двери 4
Двигатель M57TU
Рабочий объем 3.00
Мощность 193
Привод HECK
Коробка передач AUT
Цвет TOLEDOBLAU METALLIC (482)
Обивка LEDER HIGHLINE/SANDBEIGE (V6SN)
Дата пр-ва 2002-04-26


S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Система динамического контр.устойчивости
S216A SERVOTRONIC Гидроусилит.руля - Сервотроник
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Многофункциональное рулевое колесо
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Спортивное рулевое колесо с НПБ кожа
S360A LM RAEDER/STERNSPEICHE 81 Л/c диск BMW со звездообр.спиц.диз.81
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Стеклянная крышка люка с электроприводом
S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Солнцезащитная штора Зд
S422A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Исполн.из цен.пор.дер.американский клен
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Ножные коврики Velours
S428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечка
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Внутр./нар.зерк.с затемнением
S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Сиденье повыш.комфортн. с памятью полож.
S465A DURCHLADESYSTEM Сист.с люком д.перевозки длинном.предм.
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Система обогр.сиден.водителя/перед.пасс.
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Сист.омывателей фар/ интенс.очист.стекол

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Сигнализация авар.сближен.при парк.(PDC)
S521A REGENSENSOR Regensensor
S522A XENON-LICHT Ксеноновая фара
S534A KLIMAAUTOMATIK Автоматическая система кондиционирования
S601A TV-FUNKTION Функция телевидения
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Система навигации Professional
S612A BMW ASSIST "BMW Assist"
S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Автомобильный телефон с беспр.трубкой
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD-чейнджер на 6 дисков
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M
S723A EDITION EXCLUSIVE Edition Exclusive
S752A INDIVIDUAL AUDIOSYSTEM Индивидуальная аудиосистема
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Фонари указателей поворота белые
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспортное исполнение для Германии
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Главный выключатель батареи

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Список дилеров Европа
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Бортовая документация, немецкий
S970A BUSINESSPAKET Комплект Business


S202A STEPTRONIC Стептроник
S520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманные
S548A KILOMETERTACHO Спидометр
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Языковая версия немецкий


S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Внутр.зеркало с автоматич.затемнением
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Эл.рег.положения сиденья с функц.памяти
S464A SKISACK чехол для перевозки лыж
S473A ARMAUFLAGE VORN Подлокотник Пд
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Поясничная опора водителя и перед.пасс.
S555A BORDCOMPUTER Бортовой компьютер V с ДУ
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Подгот.под CD-чейнд.на 6 диск.BMW

bmwe36petro
11.03.2013, 17:46:44
Contik, вітаємо з придбанням! Може краще створити тему в розділі Клубні БМВ (http://bmw-club.lviv.ua/forumdisplay.php?f=21)?

Contik
13.03.2013, 12:00:12
bmwe36petro - дякую, так обовязково це зроблю,тільки ще потрібно зробити фотосесію...