PDA

Переглянути повну версію : Стартер не крутиться


bmwE30
13.07.2008, 14:47:21
Редко, но бывает, поворачиваю ключ, зажигание загорается, а стартер не крутится, причём только в пути(напр после стоянки на заправке)
Через 5-10 минут при повторной попытке, машина заводится как ни в чём не бывало...
После ночной стоянки, всегда заводится..


Any ideas? ;-|

Rostixbmw
13.07.2008, 21:34:26
В мене на м10 була така фігня : це втягуюче реле то що на стартері.

сергій
13.07.2008, 21:44:30
в менетеж так бувало ,втягуюче міняв і без змін

Rostixbmw
13.07.2008, 21:48:14
Мені помогло за першим разом ;-) А через рік був і другий раз LOL

bmwE30
13.07.2008, 23:13:23
у меня М40, а его сложно поменять, это реле..?
ато я ни бум бум в тех. работах :)

bmwgorobec
14.07.2008, 09:56:07
В мене таке було на М40, прийшлось розібрати стартер, там поржавів один підшипник, все гарно змастив і проблеми не стало

bmwe36petro
14.07.2008, 11:10:49
в мене теж таке було, але це все супроводжувалося швидкою розрядкою акумулятора. Перевіряв генератор, ремонтував стартер (почистили і замінили щітки, втулки і підшипник). А причина була банальна - погана маса між двигуном і кузовом. Замінили цей кусок дроту і все стало Ок.

Solidol
21.08.2008, 14:29:25
трохи не по темі але можливо комусь знадобиться. Інколи (найчастіше зранку, коли
батарея за ніч відпочила і набралася сили) при спробі завестись стартер крутить але бендікс проскальзує. Звичайно, настав час його замінити, але щоб все-таки
зрушити з місця (перевірено надцять раз) необхідно підсадити батарею щоб зменшити крутний момент стартера, наприклад увімкнути дальнє світло чи якийсь
інший потужний споживач і тоді вже заводити двигун.

G-power
12.11.2008, 16:02:16
(перевірено надцять раз) необхідно підсадити батарею щоб зменшити крутний момент стартера, наприклад увімкнути дальнє світло чи якийсь
інший потужний споживач і тоді вже заводити двигун.

Это называется не подсадить акум, а втряхнуть его (прогреть). Вот нашел один отчет как это делается:
http://orencars.ru/forum/showthread.php?t=1833

augustino
12.11.2008, 16:39:08
В мене ще банальніша причина була.Просто ключ запалювання не прокркчував контактну групу до кінця і стартер не крутився.Я це зрозумів,коли почув,що навіть релюшка стартера не щолкає при повороті ключа.Але в мене такі речі чути,а в тебе може бути проблематично...Тому просто перевірь тестером,чи йде напруга на стартер.
А причина була банальна - погана маса між двигуном і кузовом.
А як двигун працював без масси?

BMW-ЮРА
12.11.2008, 16:46:51
Причина скоріше в контакті.Подивись на кузові, а потім звичайно на самому стартері.Якшо причина не в цьому, то прийдеться розбирати стартер, або саме контактна група запалювання.

ValodjaE36
12.11.2008, 16:48:29
Написав(ла) bmwe36petro Переглянути повідомлення
А причина була банальна - погана маса між двигуном і кузовом.
А як двигун працював без масси?
просто коли масса слаба, таке може бути, не вистарчає напруги для запуску...

bmwe36petro
12.11.2008, 17:07:55
А як двигун працював без масси?
от так і працював, маса була, просто погана, але іноді буває, коли дуже погана маса - двигун може не стабільно працювати (плавають обороти, пропадає тяга). До речі в мене такі моменти були, коли тупо машина переставала їхати, а ше й як на зло при обгоні:-/, таке враження було, шо бензин закінчився.

Solidol
13.11.2008, 18:33:50
G-power, то называется не подсадить акум, а втряхнуть его (прогреть). Вот нашел один отчет как это делается:
читай уважніше, язовсім про іншу ситуацію, коли при справному акумуляторі
починае проскальзувати бендікс стартера;-)

adv0kat
14.11.2008, 14:19:10
Solidol, он вообщето поправил цитату augustino, а про твою ситуацию (проверь контакты или меняй бендикс):)

G-power
14.11.2008, 14:22:18
Solidol, он вообщето поправил цитату augustino, а про твою ситуацию (проверь контакты или меняй бендикс):)


Вот-вот.:-[

BMWheelman
01.02.2011, 12:23:48
Розкажу трохи про перший мій радісний момент... Всі знають, BMW це авто з характером, у цьому я вчора переконався. З першим виїздом появились перші проблеми. Втикнув стартер.:sorry:
Я їхав по Зеленій, насолоджувався їздою, раптом засвітились всі індикатори на панелі, потім погасли, з ними погасло головне світло і машина почала глохнути... Я одразу зупинився і виключив запалювання. Відкривши капот, почувся запах підпаленої проводки. Толік (дядько на чорній ВАЗ 2108) майже одразу виніс вердикт що стартеру кпц. Найвірогіднішою причиною цього прикрого випадку став замок запалювання, який трошки підклинював. Напевно ключ не відійшов у потрібне положення і стартер крутило.
На допомогу приїхав bmwe36petro, , завели машину з поштовху, і тоді зауважили шо на панелі світяться зайві індикатори і не працюють показники температури, рівня бензини, спідометр і тахометр...
О такого коника викинула мені вчора моя Білосніжка :)

Бан
01.02.2011, 15:37:38
коли пробуєш завести присутнє тільки клацання
можливо просто потрібно замінити втягуюче

Senator
01.02.2011, 17:57:09
швидше за все Бандит правий, описана тобою ситуація вказуює на необхідність заміни втягуючого реле. Звернись на вул. Навроцького,25 (на території "Агросоюзу" фірма "Ротор"), там нормальні хлопці, помірні ціни

{ додано через 1 хвилину }
забув вказати номер тел. (066)776-30-01 Володя

Yurec
01.02.2011, 18:52:32
Звернись на вул. Навроцького,25
там помірні ціни
:nea:

Senator
01.02.2011, 20:32:47
Даю поради не просто так, а з власного досвіду. Реставрація стартера (заміна щіток і втулок) плюс нове втягуюче = 300 грн. Як на мою думку ціна досить адекватна... хоча можу помилятись

sergiy
01.02.2011, 21:05:56
Реставрація стартера (заміна щіток і втулок) плюс нове втягуюче = 300 грн
це на яке авто??? я свій робив там же і попав в 700грн

tommy_boy
01.02.2011, 23:28:23
в мене таке саме було, тільки клацання...
за переборку на навроцького дав 680 грн чи шось таке...
але прікол в тому шо він далі глюкав і за місяць я ше раз його ремонтував за 350 вроді... не в них звісно...

робим висновки...

axel
02.02.2011, 00:24:52
В мене теж таке було на М10, коли вмикав запалення було клацання, стартер не крутить і лампочки горять більш тускло. Ремонтував обійшлося ремонтом втягуючого в домашніх умовах. А от в Nazar E36, була ці ж самі симптоми, прийшлося міняти контактну групу.

pilot
02.02.2011, 00:31:21
если будет время-заедь на Садова 2а, андрей, они мне уже не один стартер и генератор сделали, ничего не ломалось. и диагностируют они неплохо, может у тебя банально "масса" где-то не контачит.

bmwgorobec
02.02.2011, 00:46:57
Я свій генератор робив на фірмі 'Бендікс' по рекомендаціції Ігора Шпака, все зробили, в районі 350 грн. навіть покрасили зверху. Вже десь 40 тис.км. проблем ніяких, тфу-тфу.

realnero
02.02.2011, 01:25:11
Ротор также не рекомендую, делали мне стартер 3 раза на 30ке, каждый раз новые отмазки, постратил на ремонт около 100уе на то время но так они его и не сделали - был ужастный скрежет при старте, в конце концов плюнул на них и за 100грн обменял на бушный на шроте, бушный работает уже лет 5.