Karabas Barabas
15.02.2012, 00:19:15
Сьогодні значок ///M, офіційно прописався на кормі нових BMW M6 Coupe та M6 Convertible.
3479734811
BMW виклали офіційні фотографії, для підігріву інтересу до автомобіля, прем'єра якого відбудеться на Женевському автосалоні 2012 в березні і на Auto Show в Нью-Йорку в квітні.
Двигун для M6 дістався від останнього покоління M5, це 4,4-літровий V8 з двома турбокомпресорами.
Подібно М5, восьмициліндровий агрегат видає 560к.с. (412 kW) на проміжку 5750 і 7000 об/хв., А максимальний крутний момент 680Нм, досягається вже на 1500 об/хв. І пропадає тільки до 5750 об/хв.
Для збереження двигуна, BMW встановили обмежувач обертів, який втручається в роботу при досягненні 7200 об/хв.
Передача потужності до задніх коліс здійснюється завдяки семиступеневій кпп М з подвійним зчепленням (M-DCT) і активному диференціалу M BMW. Для любителів механіки, буде пропонуватися шестиступенева мкпп.
До речі, в фарах нових M6 використовуються два світлодіоди, аналогічні тим, які встановлені в оновлений X6 і X6M .
M6 Coupe розмінює першу сотню за 4,2 секунди, а розгін до 200 км/год займе 12,6 секунди.
У M6 Convertible, це займе 4,2 і 13,1 секунди відповідно. Максимальна швидкість обох автомобілів обмежена електронікою на позначці 250 км/год або до 305 км/год з додатковим пакетом.
У порівнянні з попередніми моделями, в яких використовувався V10, ці машини отримали на 10% більше потужності і на 30% більше крутного моменту. А ще, за заявами BMW нові V8 споживають на 30% менше палива. Так, в змішаному циклі купе споживає 9,9 літра на 100 км, а кабріолет 10,3 л.
Для зменшення ваги, дах купе зроблений з вуглецевого волокна, двері і капот з алюмінію, а передні крила з термопластика. Дах кабріолета виготовлено зі скловолокна SMC. Тим не менш, навіть з усіма цими доробками, M6 Coupe важить 1850кг, а M6 Convertible ще більше - 1980кг.
Машини створені на шасі стандартної шістки, але отримали спеціально налаштовану підвіску, електро-підсилювач керма з трьома налаштуваннями, і змінною в залежності від швидкості чутливістю. Доопрацьовані гальма мають шестипоршневі супорта, а гальмівні диски замінені на 400 мм спереду і 396 ззаду.
Вперше, BMW за додаткову плату запропонує встановити карбоново-керамічні гальма, але вони доступні тільки з 20-дюймовими колісними дисками. Інженери стверджують, що вони на 19,4 кг легше стандартних гальм.
У стандартній комплектації М6 комплектується 19-дюймовими дисками, взутими у високо-продуктивну гуму 265/40 R19 спереду і 295/35 R19 ззаду.
2013 BMW M6 Coupe (F13) Exterior - Sakhir Orange
3479034791347923479334794
3479534796347973479834799
3480034801
2013 BMW M6 Convertible (F12) Exterior - San Marino Blue
3480234803348043480534806
3480734808348093481034811
3481234813
2013 BMW M6 Interior
3481434815348163481734846
3484734831348323483534835
2013 BMW M6 Studio Quality Wallpapers
3481834819348203482134822
3482334824348253482634827
3482834829348303483334834
3483634838348393484034841
3484234843348443484534837
3479734811
BMW виклали офіційні фотографії, для підігріву інтересу до автомобіля, прем'єра якого відбудеться на Женевському автосалоні 2012 в березні і на Auto Show в Нью-Йорку в квітні.
Двигун для M6 дістався від останнього покоління M5, це 4,4-літровий V8 з двома турбокомпресорами.
Подібно М5, восьмициліндровий агрегат видає 560к.с. (412 kW) на проміжку 5750 і 7000 об/хв., А максимальний крутний момент 680Нм, досягається вже на 1500 об/хв. І пропадає тільки до 5750 об/хв.
Для збереження двигуна, BMW встановили обмежувач обертів, який втручається в роботу при досягненні 7200 об/хв.
Передача потужності до задніх коліс здійснюється завдяки семиступеневій кпп М з подвійним зчепленням (M-DCT) і активному диференціалу M BMW. Для любителів механіки, буде пропонуватися шестиступенева мкпп.
До речі, в фарах нових M6 використовуються два світлодіоди, аналогічні тим, які встановлені в оновлений X6 і X6M .
M6 Coupe розмінює першу сотню за 4,2 секунди, а розгін до 200 км/год займе 12,6 секунди.
У M6 Convertible, це займе 4,2 і 13,1 секунди відповідно. Максимальна швидкість обох автомобілів обмежена електронікою на позначці 250 км/год або до 305 км/год з додатковим пакетом.
У порівнянні з попередніми моделями, в яких використовувався V10, ці машини отримали на 10% більше потужності і на 30% більше крутного моменту. А ще, за заявами BMW нові V8 споживають на 30% менше палива. Так, в змішаному циклі купе споживає 9,9 літра на 100 км, а кабріолет 10,3 л.
Для зменшення ваги, дах купе зроблений з вуглецевого волокна, двері і капот з алюмінію, а передні крила з термопластика. Дах кабріолета виготовлено зі скловолокна SMC. Тим не менш, навіть з усіма цими доробками, M6 Coupe важить 1850кг, а M6 Convertible ще більше - 1980кг.
Машини створені на шасі стандартної шістки, але отримали спеціально налаштовану підвіску, електро-підсилювач керма з трьома налаштуваннями, і змінною в залежності від швидкості чутливістю. Доопрацьовані гальма мають шестипоршневі супорта, а гальмівні диски замінені на 400 мм спереду і 396 ззаду.
Вперше, BMW за додаткову плату запропонує встановити карбоново-керамічні гальма, але вони доступні тільки з 20-дюймовими колісними дисками. Інженери стверджують, що вони на 19,4 кг легше стандартних гальм.
У стандартній комплектації М6 комплектується 19-дюймовими дисками, взутими у високо-продуктивну гуму 265/40 R19 спереду і 295/35 R19 ззаду.
2013 BMW M6 Coupe (F13) Exterior - Sakhir Orange
3479034791347923479334794
3479534796347973479834799
3480034801
2013 BMW M6 Convertible (F12) Exterior - San Marino Blue
3480234803348043480534806
3480734808348093481034811
3481234813
2013 BMW M6 Interior
3481434815348163481734846
3484734831348323483534835
2013 BMW M6 Studio Quality Wallpapers
3481834819348203482134822
3482334824348253482634827
3482834829348303483334834
3483634838348393484034841
3484234843348443484534837