PDA

Переглянути повну версію : E39 Два режими роботи ASC


yaroslav
10.02.2012, 10:36:25
Доброго дня всім!

Когось може зацікавить, а комусь може і не потрібно, але:

Вчора на своїй е39 вияснив для себе одну цікаву функцію кнопки вимикання-вмикання системи ASC, а саме при включеній системі антибуксу нажимаємо і тримаємо кнопку приблизно 10-12 секунд, весь цей час індикатор на панелі приладів горить і через 10-12 секунд гасне при натиснутій кнопці.
Кнопку відпускаємо і їдемо отримуємо роботу системи ASC без функції придушування обертів двигуна, тобто антибукс працює як і працював, а от оберти двигуна вже ми контролюємо педаллю газу.

Важливо - після цієї процедури кнопка вимикання-вмикання системи ASC є неактивною поки не вимкнути запалювання через хвилину заводимо двигун кнопка стає активною, але ситема залишається і надалі у режимі тільки антибуксу, щоб перевести у звичайний режим роботи короткочасно натискаємо кнопку ASC тобто відмикаємо і потім знову вмикаємо, все система працює у звичайному режимі.

пс по вул. Стрийській вгору їхати стало значно цікавіше!!!!!

Ko3a4oK
10.02.2012, 10:42:00
прікольно не знав, сьоня буду тестити, якщо вийде то відпишусь :drinks:

Юрій
10.02.2012, 11:10:27
О-о блін спробував - працює тепер мені не потрібно розганятися на підйом до високого замку (біля львівфарм), класно! А ще прикол коли ти їдеш на підйом і вуйки сидять в своїх кросоверах типу - я самий-самий, а тут беха 39-та на такому розслабоні - ХА! - ото прикол....

Петруха
10.02.2012, 11:28:39
А DSC так само буде робити,чи ні?В мене DSC.До речі-яка між ними різниця?

Ko3a4oK
10.02.2012, 11:32:55
До речі-яка між ними різниця?
читай тут (http://www.bmwclub.ru/vb/showthread.php?t=244825)

Nikola
10.02.2012, 12:54:54
Е 39 то машина класна,а тепер ще й спрацюючою кнопкою,то взагалі нема рівних классс...

bmwgorobec
10.02.2012, 18:58:48
В DSC також 2 режими, але ще толком не випробував.

BMW-ЮРА
10.02.2012, 20:51:31
В DSC також 2 режими, але ще толком не випробував.
а як саме працюють два режими?

324d
11.02.2012, 01:28:20
Треба буде попробувати))))

LEgEnDA
11.02.2012, 09:59:43
прикольно, тре буде попробувати..

Бо я завжди АSC вимикав шоб кудась високо викарабкатись

Vomont
11.02.2012, 22:14:03
роботу системи ASC без функції придушування обертів двигуна, тобто антибукс працює як і працював
в даному випадку антибукс чи так зване ASC це і є придушування обертів двигуна. По інакшому воно не працює.
В себе особисто сьогодні пробував - нічого не вийшло

ValodjaE36
12.02.2012, 08:36:08
і є придушування обертів двигуна.
за рахунок чого падає тягова сила на диференціал, щоб не крутилось одне колесо, що можна робити самому обережно тиснувши на педальку газу, хто не вміє покажу:biggrin:

Vomont
12.02.2012, 11:19:04
хто не вміє покажу
покажи або краще розкажи

shpak
12.02.2012, 11:22:32
в даному випадку антибукс чи так зване ASC це і є придушування обертів двигуна. По інакшому воно не працює.
В себе особисто сьогодні пробував - нічого не вийшло
Ні за придушення обертів відповідає функція Т(АSC+T)

Vomont
12.02.2012, 11:24:56
а тоді що виконує функція ASC?

shpak
12.02.2012, 11:32:23
а тоді що виконує функція ASC?
в даному випадку антибукс чи так зване ASC
Мабуть так

ValodjaE36
12.02.2012, 11:34:41
краще розкажи
ту є:)
обережно тиснувши на педальку газу

Vomont
12.02.2012, 11:37:02
ааа,ну тоді ясно
Просто вчора випробувавши що було написано топікстратером в мне функція ASC виключилась повністю і не реагувала на включення до моменту вимкнення двигуна.
В цей період нічого не змінилось - система була повністю виключена і ні підторможування ні зниження тяги не наблюдалось.

yaroslav
12.02.2012, 12:04:06
До написаного вище:
декілька тижнів тому вичитав про роботу ASC+T таке - при пробуксовуванні одного з ведучих коліс система першочергово пригальмовує його одночасно співсталяючи оберти задніх коліс з передніми. Якщо швидкість обертання ведучих коліс перевищує швидкість передніх у роботу вступає повітряна заслонка (до неї підведений тоненький тросик знаходиться з лівого боку двигуна) і обмежується подача повітря внаслідок чого потужність двигуна падає і автомобіль стабілізується.
Перемикаючи систему у другий режим ми тим самим вимикаємо функцію закривання повітряної заслонки чим контроль над потужністю двигуна залишиємо за педаллю газу.
У початковий момент після пігальмовування одного з коліс оберти двигуна на секунду чуть падають, навантаження всеж таки зростає, але якщо звикнути можна гарно контролювати та підтримувати занос.

Але пам'ятаймо, що ми не одні на дорогах!!!!!

Nikola
12.02.2012, 16:09:18
в даному випадку антибукс чи так зване ASC це і є придушування обертів двигуна. По інакшому воно не працює.
В себе особисто сьогодні пробував - нічого не вийшло
Тому що е46, купи е39 і буде все працювати,ТІЛЬКИ ПСИХОЛОГІЧНО:biggrin: Насправді в тебе все працює добре,так воно і працювати має ASC,..............коли тримаєш кнопку і вона повністю виключається,навіть не світить в вводить в обману,і психологічно вона не світить ,іде як їхало, заслонка відкрита і воно буксує ПРИ НЕ СВІТЯЦІЙ КНОПЦІ.....ВЧОРА ДОВЕДЕНО З ЧУВАКОМ НА 38,і я на 39..Це моя думка два дні над тим думав і провіряв...

{ додано через 9 хвилин }
В цей період нічого не змінилось - система була повністю виключена і ні підторможування ні зниження тяги не наблюдалось.
ТАК САМО В МЕНЕ...

Петруха
12.02.2012, 16:23:04
Колян,я щось нічого не зрозумів.Ану для таких як я щераз,детальніше.

Nikola
12.02.2012, 16:30:06
Все як ти знаєш так і має бути,коли тримаєш кнопку воно виключається і взагалі не світить і відкрита заслонка і воно газує.......і вводить в обман(типу кнопка asc не всітить а іде як і їхало при несвітящій набирає швидкість)

Петруха
12.02.2012, 16:34:13
Тепер більш-менш поняв.

bmwe36petro
12.02.2012, 22:54:18
Ні за придушення обертів відповідає функція Т(АSC+T)
shpak, ти помиляєшся, за придушення обертів якраз відповідає АSC, а от АSC+T це вже трохи складніша система, яка не лише придушує оберти двигуна, коли швидкість коліс на ведучій осі перевищує швидкість коліс на веденій, а й через систему ABS пригальмовує те колесо, котре пробуксовує, передаючи зусилля на інше колесо.

shpak
13.02.2012, 17:46:12
shpak, ти помиляєшся, за придушення обертів якраз відповідає АSC, а от АSC+T це вже трохи складніша система, яка не лише придушує оберти двигуна, коли швидкість коліс на ведучій осі перевищує швидкість коліс на веденій, а й через систему ABS пригальмовує те колесо, котре пробуксовує, передаючи зусилля на інше колесо.
Ні,а саме так я я написав

{ додано через 1 хвилину }
Система перекладається на українську мову АНТИПРОБУКСОВОЧНА СИСТЕМА+КЕРУВАННЯ ТЯГОЮ (ASC+T)

bmwe36petro
13.02.2012, 18:08:24
Automatic Stability Control + Traction
(Автоматический контроль устойчивости + сцепления с дорогой)

Разработчик: BMW

Впервые система ASC+T была применена на 7 серии. Это система контроля устойчивости, которая может уменьшать мощности двигателя, до тех пор, пока автомобиль сможет тронуться с места, или продолжить разгон, без проворачивания колес.
Это происходит вне зависимости от того, как сильно водитель нажимает на педаль акселератора. Если снижения мощности двигателя не достаточно, ведущие колеса индивидуально притормаживаются, до тех пор пока колеса не получат оптимального сцепления с дорогой. Торможение управляется передовой разработкой БМВ – системой анти-блокировки тормозов ABS.
При разработке системы были поставлены две задачи: Стабильная управляемость должна быть обеспечена постоянно, как при движении по прямой, так и при поворотах, причем это должно происходить независимо от положения педали акселератора. Сцепление колес с дорогой должно быть оптимально использовано, особенно при попадании на участки с большой разницей коэффициентов сцепления справа и слева.
Интеллектуальная система управления предотвращает занос при разгоне на нетвердой или скользкой поверхности, обеспечивая таким образом курсовую устойчивость автомобиля.
• Если колесо начинает проворачиваться, включается тормоз или происходит вмешательство в систему управления двигателем. Заслонка открывается ровно на столько, чтобы обеспечить управляемое прямолинейное движение, даже если акселератор нажат до пола.
• Первая ступень воздействия системы это применение тормозов. От 0 до 40 км/ч повышенное тормозное усилие применяется к колесу, которое начинает проворачиваться. От 40 до 100 км/ч применяется пониженное усилие, чтобы снизить перегрев тормозов и сделать работу системы более плавной. После 100 км/ч тормоза не применяются, т.е. первая ступень не активируется. При включениии второй ступени, система ASC+T может прикрыть дроссельную заслонку и изменить угол зажигания, воздействуя на систему управления двигателем, понижая мощность до 50%.
• Система контроля крутящего момента двигателя предотвращает блокировку ведущих колес если водитель резко снимает ногу с педали акселератора.
• Система может быть отключена при необходимости.
Система ASC+T имеет следующие преимущества:
• Оптимальная безопасность при движении на скользком покрытии, например, лед, снег, гравий, и т.д.
• Неожиданный наезд на скользкий участок немедленно распознается и система реагирует правильным образом.
• Не происходит блокировки колес, даже если происходит резкий сброс газа на скользкой поверхности (например при торможении двигателем) или при переключении на пониженную передачу.
При некоторых условиях, например, при движении по песку или рыхлому снегу, проворачивание колес помогает, поэтому систему в таких условиях можно временно отключить. При отключении ASC+T система ABS остается включенной.
Система ASC+T устанавливается как стандартное оборудование на все модели начиная с 1997 года.
Взято на cartest.omega.kz

doctor
13.02.2012, 20:12:05
8-м разів перечитував тему, думав можливо я олень.:biggrin: Сьгодні вперше за 2 тижні добрався до свого авто, спробував у різних режимах, вкл. викл. і кнопку тримав 10-12сек,(все як було вище описано)-ЦЕ ВСЕ ФІГНЯ!!!!!!!!!!!!!!!
Тему в топку.

{ додано через 36 секунд }
В себе особисто сьогодні пробував - нічого не вийшло
АНАЛОГІЧНО!!!!

BMW-ЮРА
13.02.2012, 21:21:09
Я також пробував. Тримав, а потім виключити DSC не міг. Мусів заглушити авто і пару секунд почекати, потім знову почало вкл. і викл. Щось я не розумію тих режимів.

Vomont
13.02.2012, 22:14:18
як doctor, правильно сказав тему в топку

shpak
13.02.2012, 23:07:33
8-м разів перечитував тему, думав можливо я олень. Сьгодні вперше за 2 тижні добрався до свого авто, спробував у різних режимах, вкл. викл. і кнопку тримав 10-12сек,(все як було вище описано)-ЦЕ ВСЕ ФІГНЯ!!!!!!!!!!!!!!!
Тему в топку.
Кнопки треба правильно нажимати.В мене все працює.

{ додано через 1 хвилину }
Я також пробував. Тримав, а потім виключити DSC не міг. Мусів заглушити авто і пару секунд почекати, потім знову почало вкл. і викл. Щось я не розумію тих режимів.
Так і має бути.В тому режимі працює просто як ASC

{ додано через 18 хвилин }
Доречі декілька разів користувався даною функцією.Під гору на мокрій траві при включиному ASC+T машина просто зкидувала оберти при відключенні буксувало одне колесо.При даній функції без проблем виїхала.

ValodjaE36
14.02.2012, 08:36:04
можна робити самому обережно тиснувши на педальку газу
вчора виявилось, що дана функція з гучним саундом не рпацює:biggrin: