bmwe36petro
01.02.2012, 08:58:33
Прагнучи дістати більше покупців в США, Audi і BMW декілька останніх років намагаються перехитрити один одного в рекламі своєї продукції.
3450834509
Змагання в отакому "стьобі" триває і сьогодні. Останні події отримали статус "Війни білбордів" ("Billboards War"). Вона почалася, коли Audi виставила рекламу своєї нової А4 із заголовком: "Твій крок, BMW"?
BMW прийняло виклик і помістило поруч ще більший рекламний щит, що демонструє нову модель 3-ої серії з написом : "Шах і мат". У відповідь Audi, не витрачаючи багато часу, через декілька днів перенесла гру на інший рівень, встановивши поруч ще один білборд з екзотичною версією R8 і написом : "Ваш пішак не рівня нашому королеві".
Але оскільки місце для рекламних щитів було вичерпане, на перший погляд, здавалося, що гра закінчена. Та ба! BMW "підвісила" дирижабль із зображенням BMW F1 і написом "Гра закінчена" ("Game Over".), прив'язавши його до рекламного щита Audi R8...
3450834509
Змагання в отакому "стьобі" триває і сьогодні. Останні події отримали статус "Війни білбордів" ("Billboards War"). Вона почалася, коли Audi виставила рекламу своєї нової А4 із заголовком: "Твій крок, BMW"?
BMW прийняло виклик і помістило поруч ще більший рекламний щит, що демонструє нову модель 3-ої серії з написом : "Шах і мат". У відповідь Audi, не витрачаючи багато часу, через декілька днів перенесла гру на інший рівень, встановивши поруч ще один білборд з екзотичною версією R8 і написом : "Ваш пішак не рівня нашому королеві".
Але оскільки місце для рекламних щитів було вичерпане, на перший погляд, здавалося, що гра закінчена. Та ба! BMW "підвісила" дирижабль із зображенням BMW F1 і написом "Гра закінчена" ("Game Over".), прив'язавши його до рекламного щита Audi R8...