bmwe36petro
27.01.2012, 11:54:36
Компанія BMW виконала свою обіцянку і представила перший дизельний двигун з трьома турбонагнітачами.
3439334388343893439034391
3439234394343953439634387
Цей мотор з'явиться на моделях з нової лінійки M Performance, що включає седан і універсал 5-Series і кросовери X5 і X6, офіційний дебют якої відбудеться на початку березня на автосалоні в Женеві.
3439734398343993440134402
3440334404344053440634400
Новий двигун побудований на базі трилітрової рядної "шестірки" і розвиває 381 кінську силу і 750Нм крутного моменту. І у нього дійсно три нагнітачі: два компактних і один великий. Одна маленька низькоінерційна турбіна починає працювати на обертах, близьких до холостого ходу і забезпечує чутливість мотора на низьких швидкостях. Велика турбіна включається на 1500 обертах в хвилину, але в повну силу вона починає "дути" тільки після 2700 обертів, коли відкривається додатковий канал подання вихлопних газів і активується другий компактний нагнітач, розташований в перепускному каналі і допомагає додатково ущільнити повітря перед його попаданням в камери згорання.
3440734408344093441034411
Крім того, нова силова установка оснащена системою перепускних клапанів, що регулюють подання повітря і вихлопних газів до турбонагнітачів, і системою уприскування палива common rail нового покоління з п'єзо-форсунками з максимальним тиском 2200 бар. В результаті, висока віддача в цьому моторі уживається з помірним апетитом(від 6,3 літра на 100 кілометрів пробігу у версії для седана п'ятої серії до 7,7 літра на X5 M50d) і низькими викидами СО2.
3441234413344143441534416
Динамічні характеристики моделей з лінійки M Performance вражають: "п'ятірка" з кузовом "седан" розженеться з нуля до ста кілометрів на годину за 4,7 секунди (на 0,3 секунд повільніше, ніж 570-сильний седан М5), а універсал - за 4,9 секунди. Кросовери X5 M50d і X6 M50d трохи повільніше - 5,4 і 5,3 секунд до "сотні" відповідно. Усі дизельні М-версії оснащуються системою повного приводу, яка налаштована індивідуально під кожну модель, і восьмиступінчастим "автоматом", також допрацьованим під використання на "заряджених" версіях.
3441734418344193442034421
3442234423344243442534426
Розробники обіцяють, що дизельні М-моделі звучатимуть так, як личить сучасним "емкам": окрім загального акустичного доведення випускної системи автомобілі серії M Performance отримають технологію генерації звуку двигуна через штатну аудіосистему. Електроніка на основі даних про поточний режим роботи двигуна зможе відтворювач бракуючі частоти через динаміки в салоні.
3442734428344293443034431
34432344333443434435
І звичайно, усі автомобілі серії M Performance отримають повністю переналаштоване шасі, потужніші гальма і перекаліборовану допоміжну електроніку, агресивний обвіс кузова і нову обробку салону, а також багату базову комплектацію, що включає майже усі доступні електронні помічники (систему стеження за розміткою, адаптивний круїз-контроль, просунута навігація, система кругового огляду і так далі).
dD8F3rmACvo
Дизельні "М-п'ятірки" BMW з'являться в Німеччині вже в середині травня за ціною від 80800 євро за версію з кузовом седан, а кросовери Х5 і Х6 дістануться до дилерів місяць по тому і коштуватимуть 82300 і 85800 євро.
3439334388343893439034391
3439234394343953439634387
Цей мотор з'явиться на моделях з нової лінійки M Performance, що включає седан і універсал 5-Series і кросовери X5 і X6, офіційний дебют якої відбудеться на початку березня на автосалоні в Женеві.
3439734398343993440134402
3440334404344053440634400
Новий двигун побудований на базі трилітрової рядної "шестірки" і розвиває 381 кінську силу і 750Нм крутного моменту. І у нього дійсно три нагнітачі: два компактних і один великий. Одна маленька низькоінерційна турбіна починає працювати на обертах, близьких до холостого ходу і забезпечує чутливість мотора на низьких швидкостях. Велика турбіна включається на 1500 обертах в хвилину, але в повну силу вона починає "дути" тільки після 2700 обертів, коли відкривається додатковий канал подання вихлопних газів і активується другий компактний нагнітач, розташований в перепускному каналі і допомагає додатково ущільнити повітря перед його попаданням в камери згорання.
3440734408344093441034411
Крім того, нова силова установка оснащена системою перепускних клапанів, що регулюють подання повітря і вихлопних газів до турбонагнітачів, і системою уприскування палива common rail нового покоління з п'єзо-форсунками з максимальним тиском 2200 бар. В результаті, висока віддача в цьому моторі уживається з помірним апетитом(від 6,3 літра на 100 кілометрів пробігу у версії для седана п'ятої серії до 7,7 літра на X5 M50d) і низькими викидами СО2.
3441234413344143441534416
Динамічні характеристики моделей з лінійки M Performance вражають: "п'ятірка" з кузовом "седан" розженеться з нуля до ста кілометрів на годину за 4,7 секунди (на 0,3 секунд повільніше, ніж 570-сильний седан М5), а універсал - за 4,9 секунди. Кросовери X5 M50d і X6 M50d трохи повільніше - 5,4 і 5,3 секунд до "сотні" відповідно. Усі дизельні М-версії оснащуються системою повного приводу, яка налаштована індивідуально під кожну модель, і восьмиступінчастим "автоматом", також допрацьованим під використання на "заряджених" версіях.
3441734418344193442034421
3442234423344243442534426
Розробники обіцяють, що дизельні М-моделі звучатимуть так, як личить сучасним "емкам": окрім загального акустичного доведення випускної системи автомобілі серії M Performance отримають технологію генерації звуку двигуна через штатну аудіосистему. Електроніка на основі даних про поточний режим роботи двигуна зможе відтворювач бракуючі частоти через динаміки в салоні.
3442734428344293443034431
34432344333443434435
І звичайно, усі автомобілі серії M Performance отримають повністю переналаштоване шасі, потужніші гальма і перекаліборовану допоміжну електроніку, агресивний обвіс кузова і нову обробку салону, а також багату базову комплектацію, що включає майже усі доступні електронні помічники (систему стеження за розміткою, адаптивний круїз-контроль, просунута навігація, система кругового огляду і так далі).
dD8F3rmACvo
Дизельні "М-п'ятірки" BMW з'являться в Німеччині вже в середині травня за ціною від 80800 євро за версію з кузовом седан, а кросовери Х5 і Х6 дістануться до дилерів місяць по тому і коштуватимуть 82300 і 85800 євро.