PDA

Переглянути повну версію : E36 зарядка акумулятора


найманець
17.12.2011, 19:34:04
Проїхав за добу біля 1300 км.
Вже у Львові біля ас2 почала посвічувати (то ясніше, то світліше, або гасне) лампочка зарядки акуми. бувало таке і до того - коли наїхати на більшу калюжу - тоді просто ремінь кілька секунд посвистів і все ставало на свої місця, а тут шо може бути?
подивися на запобіжники - №6 і 7 здохли. поміняв - проблема є далі.

які варіанти?
їздити так далі не можна ,а сервіси відкриті аж в понеділок..

Nikola
17.12.2011, 20:16:04
Можливо не дає генератор зарядку акумулятору,якщо так то шоколадка здохла..я в себе провіряв так:зняв клему -на заведеній машині якщо вона працює то генератор в нормі причина в акумуляторі,якщо глохне то генератор,не дає зарядку заміна шоколодки, повино виправити причину..

найманець
17.12.2011, 20:30:30
зняв клему -на заведеній машині

будь-яку клему без різниці?

Nikola
17.12.2011, 20:32:34
клему -
Мінус,дивишся що відбувається обовязково глушиш бмв і ставиш клему на акумулятор

realnero
18.12.2011, 00:48:19
зняв клему -на заведеній машині
очень глупая идея! так можно ДМЕ спалить или же ЕВС рассинхронизировать с ключом.

найманець
18.12.2011, 01:39:24
які є ще ідеї?

realnero
18.12.2011, 02:35:53
померять зарядку вольтметром и померять напряжение на акуме после ночи, диагноз можна так установить.

realnero
18.12.2011, 02:36:29
померять зарядку вольтметром и померять напряжение на акуме после ночи, диагноз можна так установить.

Nikola
18.12.2011, 09:55:36
realnero, обовязково глушиш бмв і ставиш клему на акумулятор Читай уважно,і нічого незпалиш,перевірено....

{ додано через 2 хвилини }
так можно
і з стиральної машинки зробити холодильник:biggrin:

{ додано через 2 хвилини }
померять зарядку вольтметром и померять напряжение на акуме после ночи, диагноз можна так установить.
Треба мати вольтметр,і розумітись на ньому

GermanWagen
18.12.2011, 11:16:18
nikola, діло говорить. Головне дійсно не ставити клему обратно клему при заведеному двигуні, бо скоріше всього закоротить електроніку, від зміни напруги і щось обов’язково згорить.

Nikola
18.12.2011, 12:38:14
Глушиш машину тоді ставиш клему вище написано...

realnero
18.12.2011, 15:12:42
или же ЕВС рассинхронизировать с ключом.
да хоть на каком моторе(заведеный, заглушеный) снимай клему, если генератору вафли то и евс может рассинхронизироваться в этот момент.

По делу - тему можно переименовать в ачумелые электрики, после таких фраз идей никаких уже нет -
не ставити клему обратно клему при заведеному двигуні, бо скоріше всього закоротить електроніку

Что вообще такое короткое замыкание знаем????

Если у кого-то никакой блок не вылетел после таких манипуляций не означает что у всех так будет и что у всех та же проблема была.

Если не понимаете в электронике авто то лучше заедьте на СТО - дешевле будет, в любом случае туда поедете фиксать эту проблему.

найманець
18.12.2011, 15:27:12
про СТО писав же ж - заїду завтра.
На німецьких форумах прочитав про подібний діагноз - коли лампочка зарядки мерехтить і гасне на більших обертах двигуна - щітки генератора наказали довго жити.
Німаки ше пишуть шо на акумі, який заряджений на повну, можна спокійно 100 км проїхати. Хтось може це підтвердити?

Greg
18.12.2011, 15:45:26
Думаю можна,але вдень,використовуючи мінімум електрообладнання

realnero
18.12.2011, 21:51:23
Німаки ше пишуть шо на акумі, який заряджений на повну, можна спокійно 100 км проїхати.
зависит какой ёмкости акум и какого он состояния. я думаю минут 30 можна протянуть при условии что глушить не будешь.

tommy_boy
19.12.2011, 11:45:31
найманець, чоловіче, найди мультиметр китайський за 30грн і поміряй шо видає генератор і буде тобі щастя. Я б не радив робити так як каже Микола... Результат 50/50 ІМХО...