Переглянути повну версію : E36 зарядка акумулятора
найманець
17.12.2011, 19:34:04
Проїхав за добу біля 1300 км.
Вже у Львові біля ас2 почала посвічувати (то ясніше, то світліше, або гасне) лампочка зарядки акуми. бувало таке і до того - коли наїхати на більшу калюжу - тоді просто ремінь кілька секунд посвистів і все ставало на свої місця, а тут шо може бути?
подивися на запобіжники - №6 і 7 здохли. поміняв - проблема є далі.
які варіанти?
їздити так далі не можна ,а сервіси відкриті аж в понеділок..
Nikola
17.12.2011, 20:16:04
Можливо не дає генератор зарядку акумулятору,якщо так то шоколадка здохла..я в себе провіряв так:зняв клему -на заведеній машині якщо вона працює то генератор в нормі причина в акумуляторі,якщо глохне то генератор,не дає зарядку заміна шоколодки, повино виправити причину..
найманець
17.12.2011, 20:30:30
зняв клему -на заведеній машині
будь-яку клему без різниці?
Nikola
17.12.2011, 20:32:34
клему -
Мінус,дивишся що відбувається обовязково глушиш бмв і ставиш клему на акумулятор
realnero
18.12.2011, 00:48:19
зняв клему -на заведеній машині
очень глупая идея! так можно ДМЕ спалить или же ЕВС рассинхронизировать с ключом.
найманець
18.12.2011, 01:39:24
які є ще ідеї?
realnero
18.12.2011, 02:35:53
померять зарядку вольтметром и померять напряжение на акуме после ночи, диагноз можна так установить.
realnero
18.12.2011, 02:36:29
померять зарядку вольтметром и померять напряжение на акуме после ночи, диагноз можна так установить.
Nikola
18.12.2011, 09:55:36
realnero, обовязково глушиш бмв і ставиш клему на акумулятор Читай уважно,і нічого незпалиш,перевірено....
{ додано через 2 хвилини }
так можно
і з стиральної машинки зробити холодильник:biggrin:
{ додано через 2 хвилини }
померять зарядку вольтметром и померять напряжение на акуме после ночи, диагноз можна так установить.
Треба мати вольтметр,і розумітись на ньому
GermanWagen
18.12.2011, 11:16:18
nikola, діло говорить. Головне дійсно не ставити клему обратно клему при заведеному двигуні, бо скоріше всього закоротить електроніку, від зміни напруги і щось обов’язково згорить.
Nikola
18.12.2011, 12:38:14
Глушиш машину тоді ставиш клему вище написано...
realnero
18.12.2011, 15:12:42
или же ЕВС рассинхронизировать с ключом.
да хоть на каком моторе(заведеный, заглушеный) снимай клему, если генератору вафли то и евс может рассинхронизироваться в этот момент.
По делу - тему можно переименовать в ачумелые электрики, после таких фраз идей никаких уже нет -
не ставити клему обратно клему при заведеному двигуні, бо скоріше всього закоротить електроніку
Что вообще такое короткое замыкание знаем????
Если у кого-то никакой блок не вылетел после таких манипуляций не означает что у всех так будет и что у всех та же проблема была.
Если не понимаете в электронике авто то лучше заедьте на СТО - дешевле будет, в любом случае туда поедете фиксать эту проблему.
найманець
18.12.2011, 15:27:12
про СТО писав же ж - заїду завтра.
На німецьких форумах прочитав про подібний діагноз - коли лампочка зарядки мерехтить і гасне на більших обертах двигуна - щітки генератора наказали довго жити.
Німаки ше пишуть шо на акумі, який заряджений на повну, можна спокійно 100 км проїхати. Хтось може це підтвердити?
Думаю можна,але вдень,використовуючи мінімум електрообладнання
realnero
18.12.2011, 21:51:23
Німаки ше пишуть шо на акумі, який заряджений на повну, можна спокійно 100 км проїхати.
зависит какой ёмкости акум и какого он состояния. я думаю минут 30 можна протянуть при условии что глушить не будешь.
tommy_boy
19.12.2011, 11:45:31
найманець, чоловіче, найди мультиметр китайський за 30грн і поміряй шо видає генератор і буде тобі щастя. Я б не радив робити так як каже Микола... Результат 50/50 ІМХО...
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.