PDA

Переглянути повну версію : E36 Редуктор з блоком


e@gle
12.12.2011, 23:38:07
Сталася в мене така халепа з редуктором(чи то я його таким придбав:nea:) - відірване кріплення підшипника від самого диференціалу:
http://farm6.static.flickr.com/5149/5639338580_0b9def3434_z.jpg

тобто оцей елемент тріснув по кругу під підшипником...
http://farm6.static.flickr.com/5268/5638762597_1a1fb45ef6_z.jpg

Питання до тих хто розбирав редуктори - чи елемент на останньому фото однаковий для диференціалів з блоком і без.
Ну і наступне питання -можливо хтось має поломаний редуктор де цей елемент живий - плз допоможіть, за розумні гроші...:hi:
П.С. фото з лінку
http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=362856

bmwe36petro
13.12.2011, 08:45:34
e@gle, в мене є редуктор 3,45 без блока, якщо треба звертайся.

tommy_boy
13.12.2011, 09:57:03
в мене тож є 3.38, якшо шо. але моя думка шо то тре токаря...

e@gle
13.12.2011, 11:13:22
Ось як то все виглядає з внутрішньої сторони...
токар тут не допоможе і приварити теж не вийде нормально - єдиний варіант - заміна
33811

e@gle
14.12.2011, 18:31:20
Завдяки OLEG-325 I (якуму власне продав свій редуктор без блока), історія попахує хеппі ендом:)
Сьогодні загадав, що він замінив свій редуктор з блоком на мій без блока, бо його редуктор загудів. Маю надію, що те, що мені треба - живе.
:) в п'ятницю перебиратиму.
:yahoo:

e@gle
18.12.2011, 15:21:26
Власне забрав в Олега редуктор в п'ятницю, за що ше раз йому дякую:friends:.
Приїхав додому і вночі зняв зовнішню обому того підшипника який мене цікавив - втішився що те кріплення живе - значить субота буде присвячена підвищенню кваліфікації :rofl:
Субота. Розібрав донорний редуктор(шестерні ніби ще без особливої виробітки, а от підшипникам - тапки...)
33934
Ось деталь "X" яка мені потрібна(до речі зроблена міцнішою ніж та що була в мене - в моєї була виямка по кругу(де і пішла тріщина), а тут навпаки - товстіше кріплення, поміряв загальну висоту елемента штангельциркулем - один в один :yahoo:)
3393533936
Машину на підйомник, знімаю редуктор, розбираю корпус...
33937
...тааа виглядає не весело, думаю собі якби він мені заклинив на швидкості то було б не весело(бо вже якось піднімався від університету Франка вверх по бруківці - і машину спонтанно почало нести).
Далі розібрав свій диференціал, вимив бензиною, повидував компресором. Зрізав з деталі "Х" старий підшипник, перепресував свій. Зібрав все докупи. Кришку редуктора на моторний герметик(прокладку не віддирав - вона ще цілком жива була), нові штопорні кільця...
6 годин роботи і знову їжджу:)

Vomont
18.12.2011, 19:13:27
e@gle, це все сам?:shok:

e@gle
18.12.2011, 19:19:06
За вийнятком перепресовки підшипника :)

Vomont
18.12.2011, 19:25:06
За вийнятком перепресовки підшипника
Уважуха!

augustino
18.12.2011, 21:06:00
e@gle, ото напевне гордишся собою!!!Молодца!!!

Leila100
19.12.2011, 07:00:05
думаю собі якби він мені заклинив на швидкості то було б не весело
Біда би була!:shok:

bmwe36petro
19.12.2011, 10:07:14
e@gle, молодець, я б туди сам не поліз, нехай служить довго і не ламається :friends:

sergiy
19.12.2011, 10:20:04
e@gle, молодець
+100500
приємне відчуття коли робиш щось своїми руками і все встає на свої місця:)

Anesteziolog
19.12.2011, 16:58:12
Маладца, машина зремонтована своїми руками ціниться сильніше. На другий раз впевнений ти б ці маніпуляції за 4 години зробив би :biggrin:

Gamal
19.12.2011, 17:04:35
то вже є файний майстер, будем знати до кого їхати :biggrin:

e@gle
19.12.2011, 17:19:48
no no, хіба обгрунтовані поради :)

shpak
19.12.2011, 20:29:28
то вже є файний майстер, будем знати до кого їхати
+100:biggrin:

Rostyk
20.12.2011, 11:36:46
e@gle, МОЛОДЕЦЬ!!!!!! Обов'язково залий хороше масло і нехай служить довго, тихенько та надійно ))) :)