PDA

Переглянути повну версію : E39 Хочу е39, але боюсь. Хочу почути коментарі власників.


Cергій
08.12.2011, 14:38:57
Есть у меня сильное желание(мечта с детства) приобрести e39. С бмв знаком только по e34 друга(убитая в хлам). Сам езжу пока на opel vectra b 1.8 97 года.
Есть 19 тис. у.о. и хочется их потратить на стоящее !немецкое! авто. За эту суму я вижу можно приобрести в идеальном состоянии e39 2001-2003 года. Только страшно мне ее приобретать, так как начитался отзывов и топиков о том что машина часто ломается и ремонт сильно дорог. Хочется конкретики, насколько дорог, как часто ломается. ЗП у меня нормальная, но 2 штуки в год для меня многовато тратить на авто(впереди свадьба, квартира в кредит).
Хочу услышать от владельцев e39 совета:
что лучше для меня: bmw 2001 e39 2.5 с пробегом до 200тис. или Vectra С 2.2(150 лошадей, машына весит 1400 где-то) на полном фуле, которая не уступает опциями, 2008 года с пробегом до 100 тис. и увереностю что она не будет ломатся. Конечно не тот комфорт, но лучше японцов! Если кто-то незнаком с опелем, кидаю линк( http://auto.ria.ua/auto_opel_vectra_c_5328627.html )
Приветствуются все вашы мысли(владельцев e39).

andriy320e30
08.12.2011, 14:46:38
самий ідеальний мотор спорт -економ 2.8 м52ту або 3л дизель але він може бути убітий
з механікою проблем не буде а автоомат хзн.саме дороще то ходова і рульова рейка
все алюмінєве .якшо їздити кожен день по бруківці то треба буде попадати
таке "сміття" як вектра С і близько не стояло біля є39 ну зовсім не той клас машини

Senator
08.12.2011, 16:04:19
На своїй е39 катаюсь вже більше трьох років, повністю задоволений. А взагалі то, на мою думку, якщо свою машину розцінювати лише як засіб пересування, то нема чого купувати якесь пристойне авто (мова не тільки про BMW), цілком підійде і Opel. Якщо ж є бажання зробити це пересування приємним, думаю BMW якраз те що треба. А за задоволення, як відомо, потрібно платити. Хоча у випадку з е39 ця плата не є космічною. Так що бажаю успіхів в пошуках гарної Бехи, яка буде приносити задоволення від їзди

Oleshka
08.12.2011, 16:07:26
ти в БМВ клубі запитався, що краще - БМВ чи Опель, як думаєш яке авто тут тобі порадять?:rofl:


а тепер ближче до теми: мій швагро має Е39 2002 р.в. 2.2 бензин, якшо не помиляюсь 170 коників. Володіє нею весною буде два роки, за цей час наїздив близько 75 тис.км. Зразу після покупки поміняв всі 4 амортизатори, і тепер недавно взаді якийсь стабілізатор, і все!!!!ніяких проблем, машина кожен день їздить, здебільшого по тернопільській трасі, а вона ужасна!!Автомобілем задоволений:) але на хороше авто ше треба попасти.....

Vomont
08.12.2011, 16:13:38
ту на БМВ форумі вряд чи тобі дадуть консультацію по Опель. А про Е39 все просто:
- кузов вічний(практично)
- двигун 2.8 бензин або 3.0 дизель їздить по 500 000 без проблем,вчасно міняй масла та фільтра
- коробка,редуктор вічні,автомат коробка теж довговічна головне правильно її експуатувати
- з електронікою проблеми бувають як і з іншими машинами
- підвіска в машинах з 3.0 або 4.4 хороша
- проблеми в рульовою рейкою,не путати з рульовою колонкою(ставиться на кузова з здвигунами 4.4про інші не знаю)
- проблеми можуть виникати з задніми плаваючими сайлентами,довго не ходять (максимум по 30 000 живуть)
- ціни середні,типу масло по 90 грн оригінал,б\у двигун 1200 у.о
що ще сказати?

Nikola
08.12.2011, 16:29:58
Е 39 то що треба..........4.4м пакет2003р то сила ГОРОБЕЦЬ продовжуй........

324disel
08.12.2011, 17:06:50
Хочу е39, але боюсь
nikola, ти мав сказати "БМВ не для слабаків!!!"

P.S.Я теж хочу і не боюся

BMW-ЮРА
08.12.2011, 17:09:24
За такі гроші ти можеш придбати дійсно прекрасну е39. Двигуни хороші всі. Якщо бензинові, то від 528 і до М5, а якщо дизельні то 530, чи 525 D.

vitalik-first
08.12.2011, 17:25:52
Cергій, а откуда такая цифра 2000 в год на машину, 2000 чего? гривен, вполне возможно...долларов, не верю...что там может столько стоить? вот меня пугали БМВ сильно в своё время и ничего, как-то всё гуд, за те деньги что ты имеешь можно взять отличнейшый автомобиль который будет служить верой и правдой много времени, моторы неубиенные, только что если дизельные то надо внимательно смотреть, а бенза вот у меня 350 тык и шепчёт, ходарь, что ходарь, раз сделаешь если надо будет и забудешь, ту з.ч. которую поменял больше менять не будешь, там нечему ломатся на такие космические деньги и это не Опель и не Кемри что требует обслуги, поменяешь масло и колодки и забудешь, просто надо учитывать что за 18 куе ты купишь абсолютно идеальный автомобиль последних лет, не 1996 прокурений и убитый за 10 куе., тобиш проблем не придвидется...вот так коротко...

axel
08.12.2011, 17:42:44
которая не уступает опциями,
Що ви маєте на увазі під опціями? Якщо склопідіймачі, клімат-контроль, та підігрів сидінь то не уступає. Але Е39 має купу опцій яких Опель не матиме ще 10 років.
В мене колега має нову вектру 2,2 акпп з пробігом 30 тисяч. і Е39 2002. То каже що після Е39 не хоче на Вектрі їздити... каже що вона надто пуста, хоча у нього повна комплектація.

andriy320e30
08.12.2011, 17:55:08
ходарь, что ходарь,
ти не рівняй є34 до є39 . е34 нєубіваєма і дуже дешева в обслуговуванні із за простоти підвіски .а в е39 ричагів нємеренно і рейка .так шо касарік в рік по львові буде тягнути
я б краще купляв за 17 і мати 2шт запасу .бо полюбому шось вилізе .ідеальних машин майже не продають

Bumer
08.12.2011, 18:29:35
- підвіска в машинах з 3.0 або 4.4 хороша
- проблеми в рульовою рейкою,не путати з рульовою колонкою(ставиться на кузова з здвигунами 4.4про інші не знаю)
хороша підвіска крім 4.4 ще в 3.5,а от до 3.0 включно ходова соломінова,відповідно з рульовою рейкою та ж ситуація,в 4.4 і 3.5 рульовий редуктор
сам зараз шукаю авто,в пріоритеті 39 рестайл,думаю за 19к.знайдеш хороший варіант,але,як писали раніше,краще залишити хочаб 1к для непередбачуваних і передбачуваних витрат,ну і +переоформлення,за 15-17к знайдеш 2001-2003років нормальну 39,на ціну ще суттєво впливає комплектація(стан само собою розуміється),двигун 2.0 я б не купляв,а так хорошу знайти відносно важко

bmwgorobec
08.12.2011, 19:44:24
В рестайлі двигун м52 2.8 вже не йшов, а йшли набагато кращі м54, 2.2, 2.5 і 3.0. Машина класна, за такі гроші буде бомба. Ну а двигло 4.4 взагалі ураган. Алюмінєвих речагів зовсім не німерянно і ходять вони не мало. Ходова в 3.5 і 4.4 краща, міцніша і немає рейки.

Vomont
08.12.2011, 20:21:40
Ходова в 3.5 і 4.4 краща, міцніша і немає рейки.
теж так кажу

G-power
08.12.2011, 20:44:05
Хочу услышать от владельцев e39 совета:
что лучше для меня:
Купи себе "деу Ланос" и будет тебе счастье:rofl: а на оставшиеся деньги обмоешь его:) Кто же на последние деньги покупает Е39?????????? Для обслуживания этого авто, надо еще иметь 5 тыс. $ на расходники и т.д. (если не ставить б/у запчасти). Иначе потом появляются топики типа: Е39 ломучее гавно и т.д. Cергій, Е39 - сама машина не плохая, но обслуживание не дешовое. Так что если готов влить в неё не малую сумму, то бери, а если нет - то Ланос -само оно.

vikoren
08.12.2011, 20:44:53
Есть у меня сильное желание(мечта с детства) приобрести e39
і класно , молодець !!!! Есть 19 тис. у.о. и хочется их потратить на стоящее !немецкое! авто. За эту суму я вижу можно приобрести в идеальном состоянии e39 2001-2003 года.
да можна о том что машина часто ломается и ремонт сильно дорог
якшо ти на ній будеш як на 4Х4 їздити то можливо, багато чого від стилю їзди залежить (якшо авто в доброму стані),ремонт сильно дорог.
ну винесе чуток , але якшо мейд ін герман оріджінал це ти раз поставиш і на довгий час забудиш (головне знати куда їхати робити , якшо потрібно), але так як ти походу , настількі я я зрозумів (впереди свадьба, квартира в кредит). можливо , але .... нужно , почекай в тебе
впереди свадьба, квартира в кредит
ітак , а е39 кул машина

G-power
08.12.2011, 20:46:28
ти не рівняй є34 до є39 . е34 нєубіваєма і дуже дешева в обслуговуванні із за простоти підвіски .а в е39 ричагів нємеренно і рейка .так шо касарік в рік по львові буде тягнути
я б краще купляв за 17 і мати 2шт запасу .бо полюбому шось вилізе .ідеальних машин майже не продають
+1:secret:

Gamal
08.12.2011, 21:07:02
Cергій,
чого ж перед тим не взяв БМВ, а Опеля, якщо була "мечта с дества",
а якщо по суті, є можливість тоді бери, раз живем :biggrin:

Віктор
08.12.2011, 21:58:53
якщо BMW вміла говорити вона б казала
дай грошей дай ще грошей а тепер подивись що я вмію :wow:

doctor
08.12.2011, 22:00:08
G-power, andriy320e30,Хлопаки, скільки років у Вашому водійському стажі їзди на Е-39?, щоб давати поради по обслуговуванню ходової і ін. речей.Надалі, пишіть про речі з власного досвіду.
Е-39 кузов, двигуни, ходова, дизайн-БОМБА......:friends:

andriy320e30
09.12.2011, 00:52:54
doctor, 1.5року .і багато років в знайомих які в мене красять машини і
говорять шо як обслуговують.корче всі питання по бмв в красному проходять через мене:) навіть
535 F10 яка стоїть зараз на христині з непоняткою в моторі

ValodjaE36
09.12.2011, 09:15:22
якщо BMW вміла говорити вона б казала
дай грошей дай ще грошей а тепер подивись що я вмію
це точно... а інші авто кажуть дай грошей, дай ще, але я нічого не вмію:biggrin:

Cергій
09.12.2011, 10:05:38
andriy320e30 Ну не казав би я що це сміття. Посидів би в ній, почитав про неї, поміняв би думку. З e39 не порівнюю, так як опель Д класу і на мою думку він там непогано себе почуває.

{ додано через 5 хвилин }
G-power Деу не интересует! Насчет 5 тис. то это с собственного опыта, или так пофлудить решыл?

vitalik-first
09.12.2011, 10:10:18
andriy320e30, 1000 в рік чого? американців?...неведусь...
G-power 5 тык там можно всю тачку перебрать два раза...

Cергій
09.12.2011, 10:15:32
Gamal Він в іделі дешевший, ніж e34 ушатана + це була перша машина, і тоді було не так принципово

{ додано через 1 хвилину }
Мені хтось з власникі e39 напише, скільки йому обходиться обслуговування в рік приблизно в у.о.?

Nikola
09.12.2011, 10:24:48
Е-39 кузов, двигуни, ходова, дизайн-БОМБА....
Вірна відповідь.....ще раз наголошую,я мав іх дві,е39 то сила якщо взяти в хорошому стані,а перша сіра ,я проїхав в рік30000тис і стратив приблизно 300у.о,1.гідрак,2. нижня секція рульвого вала ,3.бліни тормозу4 шт,і масло з фільтрами..продав бо 2.0 мало взяв 2.5. А на теперішній чорній Купив забрав косяки і рік без проблем БМВ Е39 ТО СИЛА

Vomont
09.12.2011, 10:27:03
коли мав Е39 540 то в рік витратив на обслуговування десь біля 5000 грн

Nikola
09.12.2011, 10:34:19
коли мав Е39 540 то в рік витратив на обслуговування десь біля 5000 грн
Бо ти немав що згрошими робити,наведу приклад.в першій машині згоріла мені шоколадка,дзвоню у львові до хвалених 2500грв ,та сама бош у самборі 900грв,дзвоню у польщу та сама 90 злт_то 225 грв,якщо робити розумні покупки то нічого страшного нема....:biggrin:

Cергій
09.12.2011, 10:43:16
Ось таких відповідей мені не хватало! Бо я тут начитався в інтернеті, що в рік на обслуговування йде близько 2 тис. у.о. Дякую, що відписали

Vomont
09.12.2011, 10:44:13
Бо ти немав що згрошими робити
молодець

andriy320e30
09.12.2011, 10:57:23
Посидів би в ній,
я сидів в ній і знаю шо до чого .в мене ж сервіс і почті всі машини приїжджають можу оцінити що до чого

tommy_boy
09.12.2011, 11:02:25
Cергій, я б радив брати полюбе, надійність дуже висока, а за 15-17к можна взяти на всіх зарядах і в класному стані. Приїжай на зустріч, посидиш, пощупаєш, так сказать :)

andriy320e30
09.12.2011, 11:12:11
Ось таких відповідей мені не хватало! Бо я тут начитався в інтернеті, що в рік на обслуговування йде близько 2 тис. у.о. Дякую, що відписали
Cергій оффлайн
тут по різному буває .як возьмеш машину з поміняною ходовою то будеш їздив і горя не знав.а як візьмеш коли ходова на прєдєлє то треба буде попасти раз але твердо
поки все нове не буде

G-power
09.12.2011, 12:13:58
G-power, andriy320e30,Хлопаки, скільки років у Вашому водійському стажі їзди на Е-39?, щоб давати поради по обслуговуванню ходової і ін. речей.Надалі, пишіть про речі з власного досвіду.
Е-39 кузов, двигуни, ходова, дизайн-БОМБА......:friends:

Ездил 5 лет на Е39 528, достаточно, чтоб давать какието коментарии по поводу этой марки?

{ додано через 2 хвилини }
Насчет 5 тис. то это с собственного опыта, или так пофлудить решыл?
Ты узнай цену на новую рулевую рейку Е39, и тогда вопрос с "флудом" у тебя отпадет!

pilot
09.12.2011, 12:14:45
ещё немаловажный фактор - это переделки (тюнинг) авто, которое выбираещь. инногда владельцы такое намутят, что потом без 100гр не разберёшся. так что при покупке надо узнавать у владельца, не ставил ли он неоригинальные запчасти (стойки, пружины, сайленты и т.д.)

Nikola
09.12.2011, 12:17:47
Ездил 5 лет на Е39 528, достаточно, чтоб давать какието коментарии по поводу этой марки?
Скажи свою думку чого пересів з 39 на 46,треба вперед тягнутись наприклад е39чистаМ ,пізніше F10.......а ти на 46хі, е39BMW - рулит, все остальное - компромис

G-power
09.12.2011, 12:23:59
коли мав Е39 540 то в рік витратив на обслуговування десь біля 5000 грн
Vomont, здесь надо учитывать еще в коком году ты на ней ездил.... Ты представляешь в каком состоянии сейчас эти машины после 15-ти летнего драйва по нашим чудным дорогам и сколько сейчас в них надо заряжать бабла, чтобы это было похоже на машину?:biggrin:

{ додано через 6 хвилин }
Скажи свою думку чого пересів з 39 на 46,треба вперед тягнутись наприклад е39чистаМ ,пізніше F10.......а ти на 46,
Захотелось ездить в любую пору года, а не только летом, и поэтому взял Е46 на полном приводе + в идеальном состоянии, так как машину брал у друга (а он первый хозяин). Но немного поездив, взял как вторую машину Lexus LX470 так как надежность у него на порядок выше любой бмв.

Vomont
09.12.2011, 12:25:43
Vomont, здесь надо учитывать еще в коком году ты на ней ездил.... Ты представляешь в каком состоянии сейчас эти машины после 15-ти летнего драйва по нашим чудным дорогам и сколько сейчас в них надо заряжать бабла, чтобы это было похоже на машину?
в 2008 році, це було 1000у.о. Тут швидше треба враховувати пробіг за рік,бо машина могла стояти а могла і 50 000 в рік намотати,так мені здається правильніше

{ додано через 1 хвилину }
треба вперед тягнутись наприклад е39чистаМ
Ніколай -відколи це Е39 стала чиста М? Е46 модель новіша від Е39,це так щоб ти знав.

axel
09.12.2011, 13:02:02
взял как вторую машину Lexus LX470 так как надежность у него на порядок выше любой бмв.
Андрюша, інакше ніж японовідро я його назвати не можу на LX не їздив їздив на GX. :biggrin: 46-та з зеленим салоном рулить :bomb:

{ додано через 8 хвилин }
Cергій, Бери Е39 за твій бюджет буде хороша машина. Головне їдь вибирати з людьми які шарять.

Nikola
09.12.2011, 13:03:06
Е46 модель новіша від Е39,це так щоб ти знав.
Мене то не цікавить трійка це трійка,і памятай бмв вибирається не по роках ,а по стану ,цікавлюсь зараз е60,F10

yrik_lvov
09.12.2011, 14:56:34
Написав(ла) G-power
взял как вторую машину Lexus LX470 так как надежность у него на порядок выше любой бмв.
Андрюша, інакше ніж японовідро я його назвати не можу на LX не їздив їздив на GX.
:lol::lol::rofl: Полюбому Е30 рішає.....:biggrin:
Ты узнай цену на новую рулевую рейку Е39, и тогда вопрос с "флудом" у тебя отпадет!
Точно але її можна реставрувати але це вже КОЛХОЗ а колхоз не для БМВ
Яке би класне авто не було але вік бере своє тому Задумайся БМВ то сила але нове бмв а не те на якому їздила баба з дідом шо мали однк пару ніг на двох і в рік наїжали по 5 тисяч тому рішай їздити тобі але опельок тоже нормально і вік його не космос і пробіг реальний.

andriy320e30
09.12.2011, 15:46:47
Яке би класне авто не було але вік бере своє тому Задумайся БМВ то сила але нове бмв
тут скоріше наоборот.старі бехи набагато довговічніші ніж нові із за простоти конструкції

axel
09.12.2011, 15:49:51
Полюбому Е30 рішає.....
Юра, до чого це сказано? Я що в порівняння з Лохусом свій автомобіль ставлю? як мала дитина чесне слово.

shpak
09.12.2011, 23:44:34
Написав(ла) G-power
взял как вторую машину Lexus LX470 так как надежность у него на порядок выше любой бмв.
А за рейку в оригіналі дізнався ціну.І тормозні бліни потрібно міняти разом з колодками:biggrin:

doctor
10.12.2011, 13:21:46
Ага, міняю рейку, разом з блінами, колодками, маслами і фільтрами щовесни.:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

ЗІП
11.12.2011, 01:20:54
Чесно не сама дешева, машина Е39, хоча я вже встиг трохи розслабитись від ремонтів, але цього тижня - :ireful:жах:
почалось все із згорівшої мікросхеми в блоці LCM - постійно горіло дальнє світло в лівій фарі (навіть без ключа і на закритій машині). 300 грн Миколі на новому шроті і все ОК. Далі тріснула з невідомих причин передня цапфа (ще 400 грн) - потрібна була термінова заміна, вирішив разом поміняти гальмівні диски (400 грн) і передні амортизатори (1600 грн) плюс по роботі - 620 грн. Не пройшло й дня як загорілась помилка АБС - очевидно щось із датчиком, який знімали при заміні цапфи (думаю ще плюс 250 грн). Але остаточно сьогодні мене вивів звук з-під капоту, який дуже похожий на водяну помпу...

Результат - більше 3500 грн за тиждень:rtfm:

324disel
11.12.2011, 09:18:56
Чесно не сама дешева, машина Е39

Це не причина в 39-ій, а просто стан авто, доведений до того , коли ти починаєш "плотно прилипати". Хтось доглядає і міняє тільки масло і фільтр. Робить вчасно діагностику. А хтось нічого не робить, їздить в своє задоволення
, а коли починають вилазити поломки - продає і наступний тільки те і робить , що ремонтує. Тому треба вибирати по стану авто, розмовляти з власником, а краще щоб і сторію машини знали.

Але вона таки не дешева.

ЗІП
11.12.2011, 10:26:24
Це не причина в 39-ій, а просто стан авто, доведений до того , коли ти починаєш "плотно прилипати".
навіть на значно новішій машині(2003р), яку купив мій товариш місяць тому(ззовні і в салоні у нього стан нової машини, пробіг рідний), продавця добре знав і все одно щоб довести стан до ідеалу одразу прийшлось реставрувати рейку, міняти тіж передні амортизатори і бліни + плаваючі, пильнички і стійки стабілізатора. В резулятаті - неповна тисяча дол.

Karabas Barabas
11.12.2011, 11:39:23
прийшлось реставрувати рейку, міняти тіж передні амортизатори і бліни + плаваючі, пильнички і стійки стабілізатора. В резулятаті - неповна тисяча дол.
це ж по суті розхідники.. які міняються раз на десятки тис. км

tommy_boy
12.12.2011, 13:14:13
ЗІП, незакан, але то воно все співпало шо приїхало в один день. Поміняєш і 3 роки до тих деталей не полізеш то точно.

ЗІП
12.12.2011, 13:23:10
tommy_boy, та я сам це розумію і силяно не заморочуюсь, але напевно хтось інший був би м"яко кажучи в шоці...