PDA

Переглянути повну версію : Гальмівний шлях.


yroman3
03.11.2011, 13:43:39
Мене цікавить думка ваша:
1. чи має значення, якщо на передніх колесах 185/65, а ззаду 195/60. ШО за собою це може тягнути, чисто теоретично?
2. І ще одне: гуляє думка, що на зиму брати краще вузькі колеса, але маю заперечення: хіба не краще ширша гума на машину з АБС. Поясню думку свою:
без АБС: вузька гума-->менша площа опори/скользіння-->коротший гальмівний шлях.
з АБС: широка гума-->більша площа тертя/опори-->коротший гальмівний шлях.
З АБС то колеса не фіксуються, а крутяться дальше, а значить - нема скользіння і швидша зупинка.
ПОправте мене, будь ласка.

ValodjaE36
03.11.2011, 13:55:10
широка гума-->більша площа тертя/опори-->коротший гальмівний шлях
довший:)

bmwe36petro
03.11.2011, 14:03:28
1. чи має значення, якщо на передніх колесах 185/65, а ззаду 195/60. ШО за собою це може тягнути, чисто теоретично?
Я так розумію мова йде про 15 дюймові колеса. Так от, висота профілю це не що інше, як процентне відношення до ширини, тобто 185*65%=120,25 195*60%=117, відповідно задні колеса будуть мати менший діаметр. Що це за собою тягне, та нічого особливого, коли нема АСЦ, а от у випадку наявності АСЦ буде трохи збоїти, оскільки задні колеса будуть робити більше обертів, відповідно комп буде сприймати це як пробуксовування і включати АСЦ, а оскільки ці відхилення не є надто великими, то збоїти буде лише на великих швидкостях,більше 80км/год.2. І ще одне: гуляє думка, що на зиму брати краще вузькі колеса, але маю заперечення: хіба не краще ширша гума на машину з АБС. Поясню думку свою:
без АБС: вузька гума-->менша площа опори/скользіння-->коротший гальмівний шлях.
з АБС: широка гума-->більша площа тертя/опори-->коротший гальмівний шлях.
З АБС то колеса не фіксуються, а крутяться дальше, а значить - нема скользіння і швидша зупинка.
ПОправте мене, будь ласка.
Вужча чи ширша гума - думки різні, але до наявності АБС чи його відсутності це жодного значення не має.

BOKSTER
03.11.2011, 17:58:02
На вужчій гумі більше значення тиску ваги на одиницю площі прилягання колеса до землі. Відповідно буде більше в"їдатись в сніг. З АБС те ж саме. Тому краще вужчі. ІМХО.

doctor
03.11.2011, 21:47:28
От читаю Ваші пости і не розумію:-wow:
Невже так важко відкрити вод.двері подивитись на таблицю допуску, піти в маг. купити нормальні колеса, а коли випав сніг, включити РОЗУМ, а не сидіти з калькулятором і вичисляти профіль, ширину коліс,- і товщину снігу і льоду на дорозі.
ІМХО.:)

emfive
03.11.2011, 22:33:25
Колись сам думав - ширші колеса краще щеплення з дорогою. На сухому - однозначно! А от на сильно мокрому асфальті (в тому числі мокрий сніг - слякоть), як переконався сам, краще вужчі! Вони ШВИДШЕ витісняють воду-сніг з точки контакту!!! Перевірено мною на Е34 без АБС, і Е39 із АБС. ІМХО.

shpak
04.11.2011, 01:15:30
Колись сам думав - ширші колеса краще щеплення з дорогою. На сухому - однозначно! А от на сильно мокрому асфальті (в тому числі мокрий сніг - слякоть), як переконався сам, краще вужчі! Вони ШВИДШЕ витісняють воду-сніг з точки контакту!!! Перевірено мною на Е34 без АБС, і Е39 із АБС. ІМХО.
ЦЕ все відносно.широка гума-->більша площа тертя/опори-->коротший гальмівний шлях.
Вузька гума більше навантаження на см квадратний-коротший гальмівний шлях:biggrin:
Це все теорія,став що тобі подобається в межах допуску.

yroman3
05.11.2011, 16:09:01
Вузька гума більше навантаження на см квадратний-коротший гальмівний шлях
Ти правильно написав, у випадку, якщо в машині нема АБС, тобто присутній момент скользіння.
А з АБС-ом вона не скользить.
А знаєте шо зроблю , ідея!
Знайду, коли буде сніг, пряму, спочатку тормозитиму вужчими, потім перекину їх назад і буду тормозити ширшими. От і напишу про результати ;)