PDA

Переглянути повну версію : E30 За скільки можна взяти хорошу Е30 купе, порадьте


GermanWagen
25.10.2011, 09:59:34
Всім привіт! Я вже деякий час все обдумую варіанти авто... Думав з нерозмитненими щось робити, інше думав... А потім дійшов до висновку, що мені цей геморой не треба... Порадьте, за скільки можна взяти хорошу е30 купешку рестайл? Пропонувати варінти можна, але не обов'язково, зараз маю близько 4000 американських гривень, і думаю ще хоча б 1000 дозбирати до весни. Головне - технічний стан, і щоб не треба було варити) готовий потім вкласти в авто ще біля 1000 або більше...

П. С. Двигун 1,8 - 2,0 :)

axel
25.10.2011, 10:07:33
GermanWagen, за 4-5 можна взяти нормальну машинку.

ValodjaE36
25.10.2011, 10:12:36
Модель: BMW 318
Индекс, объем и тип двигателя: m40 1791 см3 бензин (инжектор)
Индекс и тип кузова: 30 седан
Год выпуска: 1987
VIN:
Пробег:
Цвет: чёрный
Растаможена: Да
Город, где находится автомобиль: Киев

Опции:

* Центральный замок
* Электрозеркала
* Магнитола
* CD
* Люк
* Кожаный салон
* Литые диски
Машина в хорошем состоянии. Отличный спортивный салон. Мотор м40. ГБО 4-го поколения. Поменял 6 мес.назад: радиатор, ремень ГРМ с натяжными роликами, сцепление, кулиса, коробка, выжимной подшипник, передние рычаги, направляющие, передние сайлинблоки, задние сайлинблоки, все подшипники колёс, полностью переделаны задние тормоза с IS, задние тормозные шланги, все тормозные колодки, тросики ручника, пороги, глушитель, ксенон, новый акумулятор. С машиной отдаю: комплект летн резины новой на легкосплавных дисках, 2 резины без дисков, 2 левых тонированых стекла, пару зеркал заднего вида, пару передних поворотников, поддон, CD магнитола и ещё кучу всего. Есть проблемное место - теч масла из передного сальника. Все подробности по телефону. Тел 0631777268 Богдан.
Цена (у.е): 4200
не погане авто, але в Києві.

GermanWagen
25.10.2011, 10:20:12
Де вона - не важливо, приженем :)
Іще питання, вони поставлялися з підсилювачем керма? Не те, що лінь крутити, але комфорт важніше) Коли жив в штатах, мав тойоту кемрі і акуру нсх, у нас проїхався на вазі, і їхати було ппц. А заднім ходом взагалі ніяк, бо звик 1 рукою

ValodjaE36
25.10.2011, 10:29:46
Іще питання, вони поставлялися з підсилювачем керма?
не всі йшли з підсилювачем, але на форумі є люди які доставляли його на Е30.

GermanWagen
25.10.2011, 10:36:58
А дорого таке коштує?

ValodjaE36
25.10.2011, 10:39:05
здається axel, собі ставив

andriy320e30
25.10.2011, 10:40:11
комплект 200-250д

nickmade
29.10.2011, 12:13:43
взяв нещодавно не гнилу зовсім за 2850

GermanWagen
29.10.2011, 13:05:51
взяв нещодавно не гнилу зовсім за 2850

Купешку? :wow: А як технічний стан?

nickmade
30.10.2011, 02:20:09
Так купешку. Технічно все в порядку, тьфу...тьфу, а дальше буде видно.
Спочатку думав що не реально таку найти, але знайшов, головне пошукати)

sergiy
30.10.2011, 10:06:22
nickmade, це ти щасливий власник купешки dimadimon-а?

nickmade
30.10.2011, 11:05:44
Ні) Я з Івано-Франківська і він мені не знайомий)

dimadimon
30.10.2011, 12:03:47
sergiy, там ціна 2850....Ти думаєш що моя стільки коштує???

axel
30.10.2011, 12:13:41
Вчора був на Кривчицях, там стояла гарна купе дорестайл в чорному кольорі. Чесно я був вражений.

GermanWagen
30.10.2011, 19:15:18
Вчора був на Кривчицях, там стояла гарна купе дорестайл в чорному кольорі. Чесно я був вражений.

А скільки коштувала?

axel
30.10.2011, 19:24:09
GermanWagen, 4200 а ось і вона. http://auto.ria.ua/auto_bmw_318_5910743.html

BMW-ЮРА
30.10.2011, 21:57:56
axel, там тільки чого бризговики і фаркоп варті! Колгосп вищої марки.:lol:

DJ@@SS
30.10.2011, 22:21:39
BMW-ЮРА, то все можна познімати, та зробити з неї лялю!

BMW-ЮРА
30.10.2011, 22:33:39
Та воно то можна, але якщо на купешці фаркоп, то я думаю тут діагноз зрозумілий! Я б там за такі гроші нічого вже не робив. Чіпаєш причеп і на закарп:lol:аття по капусту!

nickmade
31.10.2011, 00:07:14
Та машина по стану ніби нормальна, але явно переоцінена.

А на рахунок фаркопа, так деколи краще з ним ніж без нього.
Наприклад у мене теж фаркоп, а стояв він тому що дєд якому уже 64 деколи мусив щось перетянути по хазяйству. машина у нього була десь років 11, пробіг по його словах 1-2 тисячі в рік.

А тепер представим другий варіант. Машина вся виблискує, щойно покрашена, стоять новіші бампера, в салоні значок плейбоя-гангстер-рейсера. По кузову вона варена переварена, і мотор доживє послідні дні але без фаркопа)

Який варіант виберете ВИ)))?

axel
01.11.2011, 10:04:04
Та машина по стану ніби нормальна, але явно переоцінена.
Як переоцінена?
Е30 в поганому стані: 2500
поварити, обробити десь поміняти арки, крила і інші кузовні панелі 700-800.
пофарбувати 1000-1500
диски з гумою 400.
салон : хоча б на початок невбитий сток 150 -200
а гідропідсилювач хочеться: 250 у.о. ( в цій машині він є)
Вже 5500 у.о. набігло, а ми маємо пофарбовану машину, з салоном, 80% що без мотора і 80% що без ходової.
так 4200 за зроблену машину то для Вас далі дорого?
Розкажу секрет. свою машину я взяв за 3700. зараз бюджет біля 7500-8000 у.о я її можна сказати що не варив і фарбував тільки декілька деталей і в мене немає спортивного салону.
Е30 просто так щоб обслуговувати і пересуватися з пункту "А" в пункт "В" це дешево, але якщо вже від неї хочеш чогось більшого, то це виходить дуже дорого.

GermanWagen
01.11.2011, 11:54:13
Демотивує... Мені взагалі всі знайомі вазами в нос тикають, коли для мене вони жах. До більшого, це перебивка, заміна деталей тощо, для естетичного задоволення. А під експлуатацією я розумію розхідники, ремонти, амортизацію взагалі.

axel
01.11.2011, 12:46:38
GermanWagen, до ВАЗів взагалі нема чого рівняти. Брати цю чорну і їздити отримуючи задоволення.

nickmade
01.11.2011, 13:19:22
Як переоцінена?
Е30 в поганому стані: 2500
поварити, обробити десь поміняти арки, крила і інші кузовні панелі 700-800.
пофарбувати 1000-1500
диски з гумою 400.
салон : хоча б на початок невбитий сток 150 -200
а гідропідсилювач хочеться: 250 у.о. ( в цій машині він є)
Вже 5500 у.о. набігло, а ми маємо пофарбовану машину, з салоном, 80% що без мотора і 80% що без ходової.
так 4200 за зроблену машину то для Вас далі дорого?
Розкажу секрет. свою машину я взяв за 3700. зараз бюджет біля 7500-8000 у.о я її можна сказати що не варив і фарбував тільки декілька деталей і в мене немає спортивного салону.
Е30 просто так щоб обслуговувати і пересуватися з пункту "А" в пункт "В" це дешево, але якщо вже від неї хочеш чогось більшого, то це виходить дуже дорого.
Поварених і оброблених валом на тому же ауто ріа, питання в тому як варених і як оброблених) Там через раз машина і поварена і оброблена, і капіталку щойно пройшла, питання в тому от навіщо її зразу так продавати) А ту машину я так зрозумів ви не оглядали детально?
Я перед покупкою машини не полінився покататись майже по всіх областях західної України, дивився різні e30, представлення про стан і ціни я маю впринципі реальне. Так от деякі висновки.

1-Люди у нас в більшості не освідчені, формування ціни проходить міфічним способом, і залежить від багатьох факторів, починаючи від любові до машини або жадністю і закінчуючи дурістю.

2-Поварена, оброблена, і помальована це ще не панацея, все залежить від слова ЯК.

3-Мотор 1.8 як правило самий живий получається, де 6-ти целіндровий мотор там як правило труп мотор. Ну люблять поганяти в нас, і масло через раз поміняти)

4-Дуже не вигідний варіант попасти на власника який спочатку захотів зекономити при покупці і купив гнилого корча, а потім взявся за голову і почав усе доробляти(варити, малювати, капіталити мотор, ходову) тоді ніби здається все ок, він говорить...ну зробив то і то, ось ціни, і справді вона йому стільки вийшла по ціні, але...є одне НО, а саме ну навіщо спочатку купляти корч а потім вкидувати в нього гроші і хотіти продати за таку завищену ціну?

5-Який власник така і машина, це як лице, якщо власник тормозить, непунктуальний, брехливий,-відмовся від покупки.

6-Не опускати руки і шукати свою-рідну машину яка припаде до серця.

7-Основне це кузов, і він дійсно буває в хорошому стані, не варений і не мальований,(поварений і оброблений це не варіант, але дійсно треба пошукати) а все інше дрібниці!

Щодо того що Ви купили машину за 3700 а зараз бюджет доходить до 8000 то з одної сторони я щиро радий за Вас, так як машина дійсно достойна щоб в неї вкладати, з другої сторони я не розумію у Що Ви вклали стільки грошей? При цьому не малювавши і неваривши і не маючи спортивного салону???

Я наприклад не можу собі позволити вкласти стільки грошей, так як ще якось потрібно жити і кормити сімю.
Просто вибирати можна по різному, вкладати можна по різному, і жити в своє задоволення а не заради машини.:)

{ додано через 8 хвилин }
Демотивує... Мені взагалі всі знайомі вазами в нос тикають, коли для мене вони жах. До більшого, це перебивка, заміна деталей тощо, для естетичного задоволення. А під експлуатацією я розумію розхідники, ремонти, амортизацію взагалі.
ВАЗ-ГАВНО. Це як аксіома, а те що знайомі тикають, так це як у житті, кожен дурак хоче щоб всі були дураками, розумних вони ненавидять))

А ти не опускай руки, не лінись, дивись різні обяви, їдь дивись, бачиш хорошу машину що тобі подобається підійди до власника і спитай чи продає, варіантів безліч. Чим більше ти подивишся машин ти більше шанс що ти купиш хорошу, тут не треба кидатись на першу ліпшу, а просто вибирати і не лінитись дивитись, потім ще трохи поторгуватись, і тоді купиш дійсно хорошу машину, що буде тебе радувати і ціною і виглядом і технічним станом.:drinks:

andriy320e30
01.11.2011, 13:30:35
Щодо того що Ви купили машину за 3700 а зараз бюджет доходить до 8000 то з одної сторони я щиро радий за Вас, так як машина дійсно достойна щоб в неї вкладати, з другої сторони я не розумію у Що Ви вклали стільки грошей? При цьому не малювавши і неваривши і не маючи спортивного салону???
наприклад я купив за 2000 зараз виходить 6000 притому що варив і малював сам
і то ше до ідеалу далеко .

nickmade
01.11.2011, 13:36:15
а можна конкретно у що саме ви вклали?

e@gle
01.11.2011, 14:15:59
Бюджет моєї, для прикладу, вже майже 2х до початкової ціни:)

sergiy
01.11.2011, 14:28:41
як сказав один мій знайомий - БМВ це машина яка постійно тягне з тебе гроші, але не на ремонт, а на постійне вдосконалення і всякі ульотні дрібнички:)

andriy320e30
01.11.2011, 15:00:41
свап мотора м42 майже 1000 запчастини по кузову нові крила фари галогенки +матеріали для покраски 1000.ходова .рейка з гп десь 700.диски 400.музика 300 на той час .ну я ше резину додав .але це розхідник.але цей бюджет за 6 років експлуатації.і я ще не рахую
ті рагульські обвіси які я потім викинув)) але то вже моя вина
ага ше 3 редуктора нах порвав поки широкий не купив(((

nickmade
01.11.2011, 15:39:51
Ну свап мотора це вже або від того що старий був вбитий або хотілось чогось потужнішого. Якщо врахувати що Ви купили машину за 2000 то скоріше мотор був уже на підході) Тобто це особисто ваша вина(або обдуманий крок) що ви купили цю машину в такому стані.
Редуктори це таке діло, мотор потужніший=широкий редуктор, затрат на 3 редуктори можна було уникнути.

А покраска+крила і т.д. можна було купити вже покрашену і з нормальними крилами.

Так я згідний що коли робится для себе це зовсім інше ніж коли уже таку купляєш, але я веду до того що автор теми хоче купити е30 і зараз йому явно не до таких сумм на доробки всякі, і ще я веду до того, що якщо просто трішки більше напрягтись при покупці і купити щось по не завищеній ціни в хорошому стані то це в кінцевому варіанті зекономить і час і гроші.

Vexler
01.11.2011, 16:21:08
e@gle, ти фан БМВ, це 100%. На неї гроші не жалієш, ріспект :)

andriy320e30
01.11.2011, 17:01:55
Ну свап мотора це вже або від того що старий був вбитий або хотілось чогось потужнішого.
свап тому що мотори починаються з м42-50 і вище .остальне то камяний вік з космічним розходом проблемами з перегрівом і тд.ну м10 хіба що менш більш нормальний але потужності ніякої

{ додано через 1 хвилину }
А покраска+крила і т.д. можна було купити вже покрашену і з нормальними крилами.
я рідко бачив нормальну покрашену машину за дешеву ціну

{ додано через 1 хвилину }

Так я згідний що коли робится для себе це зовсім інше
тут згоден .або робити для себе по повні програмі .або поїздити і продати

GermanWagen
01.11.2011, 18:27:26
Це як аксіома, а те що знайомі тикають, так це як у житті, кожен дурак хоче щоб всі були дураками, розумних вони ненавидять))

Давайте не будем так казати про мою сім'ю. В батька мерседес S350 4matic, в мами мерседес C180 Sport Coupe Kompressor. Обидві в казовому стані. В машинах толк знають. В свій час починали з ВАЗів, тому і рекомендують як акрше ВЛАСНЕ авто, бо так вже багато чого і на різних континентах обкатав

nickmade
01.11.2011, 18:47:57
Ніяким боком не хотів образити ваших батьків, чи близьких.
Якщо батьки знають толк - то вперед разом з батьками на пошуки.
А те що вони починали на одних і закінчили на інших теж про щось говорить) хай би катались на вазах якщо вони такі чудесні)
Тоді часи були інакші, крім вазів то толком нічого і не було, зараз є набагато більший вибір, саме це я стараюсь доказати.

{ додано через 4 хвилини }
свап тому що мотори починаються з м42-50 і вище .остальне то камяний вік з космічним розходом проблемами з перегрівом і тд.ну м10 хіба що менш більш нормальний але потужності ніякої

і всі власники m10-m40 дружньо вздихнули)
особисто мені достатньо і М10.

А який розхід у вас з мотором m42?

andriy320e30
01.11.2011, 19:01:51
і в мене був м10-м20-м30 я їх всіх продав крім м30 його здав на металолом))
розхід змішаний 9л-8.5 якщо не газувати. по потужності мені всерівно мало але
набагато кращий за м30б28 із за ваги .машина на ньому була неуправляєма і дьоргана між передачами

nickmade
01.11.2011, 19:18:49
а чим був хороший M10?
Зараз більшість з тих машин що продаються ідуть з М10 мотором і тільки деякі з М40(доречі його ви не мали?)

andriy320e30
01.11.2011, 19:23:54
м40 самий гірший мотор .конструкція головки недовговічна вічний стукіт клапанів.+ремінь грм.м10 хоть не потужний але якщо в нормальному стані і інжекторний то мінусів нема на розгін до 100км так само
як м20б20 сам провіряв але розхід бензини набагато менший.
зараз мій друг має м40 .другий .хотіли свіжий 1.8 з європи та сама х-ня клапани стукають .поміняли компенсатори майже те саме .по ідеї треба міняти все в головці і виходить бюджет м42
корче він вже нерадий що м40 купив а я його попереджав бери зразу м42 бо будеш мати проблеми

nickmade
01.11.2011, 19:44:57
ну в m10 клапана теж не тихі) Та і гідрокомпенсаторів нема)

andriy320e30
01.11.2011, 20:45:21
в мене м10 шипів

{ додано через 49 хвилин }
якшо добре пошукати то можна знайти зразу готові варіанти
http://auto.ria.ua/auto_bmw_318_5953185.html
правда з дисками перебор

dimadimon
01.11.2011, 21:06:33
andriy320e30, ти ж немав м40,а так його парафіниш і робиш висновок що це самий гірший і ненадійний мотор.Я мав м40 до того як поставив м42 і їздив на ньому три роки без ніяких проблем(наїздив за три роки 170тисяч).Як для двигуна 1.6 він досить непогано їде...А вічного в нас немає нічого))))

nickmade
01.11.2011, 21:40:26
потрібно створювати нову тему по + і - кожного мотору)

axel
01.11.2011, 22:03:08
nickmade,
Ціна автомобіля 3700
SWAP двигуна в сумі виніс 1200.
Чіп тюнінг 150
Диски + реставрація + гума + оригінальні кришечки 450.
передні вентильовані гальма 100.
Задні дискові гальма 100
гідропідсилювач 250.
///M ручка 50
///М руль 120
4 амортизатори Boge Turbo 190
стабілізатори поперечної стійкості 80
передні сайленти м-технік 30.
2х передні крила + фарбування крил та фарбування порогів 200
протитуманні фари 90
задня полка зі шторкою 50
чорна стеля 80
ел. склопідіймачі 120
ел. люк 130
комп'ютер OBC 2 150
проводка з системою Check Control 100
IS губа 80
пружини M-technik 50.
От і вже ми маємо 7500. Я багато чого не додав, редуктор чи оптику задню, музику, ті ж зелені скла, щиток приборів з тахометром, лобове скло, дзеркала з підігрівом. А скільки такого, що я вже й не пригадаю...Бюджет перевалив за 8 тисяч.

{ додано через 2 хвилини }
andriy320e30, ти ж немав м40,а так його парафіниш і робиш висновок що це самий гірший і ненадійний мотор.Я мав м40 до того як поставив м42 і їздив на ньому три роки без ніяких проблем(наїздив за три роки 170тисяч).Як для двигуна 1.6 він досить непогано їде...А вічного в нас немає нічого))))

Я скажу так, він не найкращий двигун з лінійки БМВ. Але якщо взяти загальну масу усіх виробників тих років які робили двигуни 1.8 та 1.6 літри, то він може претендувати на високу позицію.

andriy320e30
01.11.2011, 22:27:51
dimadimon, було пару 36 в брата я їздив на них то тільки в одній мотор тихо
робив .а так я ніразу не чув щоб м40 не цокав особливо на верхах

nickmade
01.11.2011, 22:30:12
nickmade,
Ціна автомобіля 3700
SWAP двигуна в сумі виніс 1200.
Чіп тюнінг 150
Диски + реставрація + гума + оригінальні кришечки 450.
передні вентильовані гальма 100.
Задні дискові гальма 100
гідропідсилювач 250.
///M ручка 50
///М руль 120
4 амортизатори Boge Turbo 190
стабілізатори поперечної стійкості 80
передні сайленти м-технік 30.
2х передні крила + фарбування крил та фарбування порогів 200
протитуманні фари 90
задня полка зі шторкою 50
чорна стеля 80
ел. склопідіймачі 120
ел. люк 130
комп'ютер OBC 2 150
проводка з системою Check Control 100
IS губа 80
пружини M-technik 50.
От і вже ми маємо 7500. Я багато чого не додав, редуктор чи оптику задню, музику, ті ж зелені скла, щиток приборів з тахометром, лобове скло, дзеркала з підігрівом. А скільки такого, що я вже й не пригадаю...Бюджет перевалив за 8 тисяч.



Дійсно багато грошей і напевне часу потрачено. Видно що дійсно машина для себе робится. Одним словом:respekt:

andriy320e30
01.11.2011, 22:30:40
Як для двигуна 1.6 він досить непогано їде
їде нормально але там ремінь гне клапана розбиваються компенсатори стираються
рокера.який тоді гірший мотор з лінійки бмв

BMWheelman
01.11.2011, 22:32:40
правда з дисками перебор
а власне в чому перебор?? гарні диски як на мене:)

andriy320e30
01.11.2011, 22:34:21
Але якщо взяти загальну масу усіх виробників тих років які робили двигуни 1.8 та 1.6 літри, то він може претендувати на високу позицію.
не рівняй усіх до бмв:)

{ додано через 1 хвилину }
BMWheelman, 18 не є30 і наші ями то страшно но на вигляд :bomb:

BMWheelman
01.11.2011, 22:38:01
18 не є30
заради бомбезного вигляду можна піти на таке:bomb:

BOKSTER
02.11.2011, 19:55:01
Автор, раджу звернути увагу:
http://www.e30club.ru/forum/index.php/topic,77754.0.html

sergiy
02.11.2011, 20:44:51
апарат ще той:)

nickmade
02.11.2011, 21:32:14
солідарний з BOKSTER
за 4000 хороший варіант, разом з мотором М42.
Ось саме ця машина точно не переоцінена!

RoLex
24.01.2012, 11:02:43
В нас з клубу продавали буму е30 купешку з мотором м52 2.3 плита хотіли вроді 4500 но та машина реально бомба!

Karabas Barabas
24.01.2012, 14:18:52
В нас з клубу
з якого клубу?

зуб
24.01.2012, 14:34:16
то колишня моя, вона поїхала в Сімферополь

RoLex
24.01.2012, 20:02:15
з якого клубу?
race-factory.com.ua

Сергій шкода шо ти її продав норм апарат був і багато переробляв під м52?

RoLex
24.01.2012, 22:36:31
Народ питання мотор М3 павер на дросилях з е36 в е30 реально запхати і 6 ступку з М-ки і чи варто таким зайнятися?

Vomont
24.01.2012, 22:38:53
Народ питання мотор М3 павер на дросилях з е36 в е30 реально запхати і 6 ступку з М-ки і чи варто таким зайнятися?
я такий конфіг бачив на зльоті,думаю що реально

RoLex
24.01.2012, 22:42:36
я такий конфіг бачив на зльоті,думаю що реально

А бюджет такого чуда якшо донора пригнати з німців десь в 10к влізе

andriy320e30
24.01.2012, 23:28:21
Народ питання мотор М3 павер на дросилях з е36 в е30 реально запхати і 6 ступку з М-ки і чи варто таким зайнятися?
я б робив м50турбо .віддача буде набагато більша ніж від м мотора

RoLex
25.01.2012, 00:16:12
я б робив м50турбо .віддача буде набагато більша ніж від м мотора

А кошти?

andriy320e30
25.01.2012, 10:26:53
за 7000-7500 буде мотор на 400 конів з наддувом на брендових запчастинах
за 10000 буде вже до 600конів

Vomont
25.01.2012, 10:56:15
за 10000 буде вже до 600конів
хіба сам мотор,а ще треба трансмісію,метанол,подушки ітп

RoLex
25.01.2012, 11:18:54
ну а скільки на ванос м50 турбіну і все решта поставити? 6 ступку я собі і двигун зможу сам привезти з німців літом буду мати там право проживання і т.д.

axel
25.01.2012, 11:54:14
6 ступку
Не розумію для чого ти вчепився до 6МКПП. Ціна 6МКПП від S50B32 становить 1000-1100 евро.
ну а скільки на ванос м50 турбіну і все решта поставити?
Надути грамотно в Турбо Гаражі 6000-8000 у.о.

andriy320e30
25.01.2012, 12:30:23
а ще треба трансмісію
заводська трансмісія і широкий редкутор тримають до 600 конів якшо не на сліках
їздити .тільки щеплення не тримає .є30 легенька там на трансмісію набагато менші нагрузки як в важчих машинах
до метанолу ше далеко як і до турбо:)

Shpuganich
07.02.2012, 11:12:46
http://auto.ria.ua/auto_bmw_318_5942030.html що скажете про такий варіант?

andriy320e30
07.02.2012, 12:18:57
це дорестайл.рік десь 87.але якшо немальована не бита то варто

{ додано через 3 хвилини }
але я по фотках бачу шо перед був битий мальований .погані зазори на бампері і правому крило двері.задній бампер теж коцаний. хотя там нема нічо страшного

axel
07.02.2012, 13:04:59
Гарна машинка.

{ додано через 2 хвилини }
Але особисто я б купив мабуть цю http://auto.ria.ua/auto_bmw_325_6892078.html

Shpuganich
07.02.2012, 13:20:31
axel, Ракета))))):bomb:

axel
07.02.2012, 13:30:00
Shpuganich, малі максимальні оберти двигуна та надзвичайно довгі передачі сприяють економічності даного автомобіля.

andriy320e30
07.02.2012, 14:17:05
мотор низькофорсований десь 130 конів але моменту нємєрєнна.і бере бензини як 2.0.
но зато в перспективі можна зняти 200кс без турбіни і валів