Karabas Barabas
17.09.2011, 17:10:42
Придворне тюнинговое ательє концерну BMW порадувало своїх фанатів своїм баченням «п'ятірки»: BMW Alpina D5 Bi-Turbo.
31856
«Гарячий» мотор передає свою міць ведучим колесам через восьмиступінчастий «автомат» ZF Switch-Tronic, над яким також попрацювали фахівці Alpina. Все це в сукупності дозволяє водієві BMW Alpina D5 Bi-Turbo досягти 100 км/г через 5,2с, а закінчиться розгін тільки на позначці 270 км/г.
«У 1998 році Андреас Бовензіпен, спільно зі Штуком, Менцелем і Дуезом перемогли на перегонах 24 години Нюрбургринга, виступаючи на BMW 320 з дизельним двигуном, нетрадиційним для того часу. Той успіх дав поштовх компанії Alpina для розробки високофорсованих версій трилітрового дизеля BMW з двома турбінами.
Результат цих робіт феноменальний: створений на базі BMW 5-ої серії D10 Bi-Turbo надовго стала найшвидшим дизельним седаном! Особливо це важливо для мандрівників, що цінують унікальну комбінацію прекрасної керованості, високого комфорту і тривалого пробігу без дозаправки », - йдеться в релізі, присвяченому BMW Alpina D5 Bi-Turbo.
До речі, пропонується новинка як у вигляді седана, так і з універсальним кузовом. Обидві версії стоять на нових 20-дюймових колісних дисках серії Classic, взутих у шини Michelin Pilot Super Sport.
3185631857318583185931860
3186131862318633186431865
31856
«Гарячий» мотор передає свою міць ведучим колесам через восьмиступінчастий «автомат» ZF Switch-Tronic, над яким також попрацювали фахівці Alpina. Все це в сукупності дозволяє водієві BMW Alpina D5 Bi-Turbo досягти 100 км/г через 5,2с, а закінчиться розгін тільки на позначці 270 км/г.
«У 1998 році Андреас Бовензіпен, спільно зі Штуком, Менцелем і Дуезом перемогли на перегонах 24 години Нюрбургринга, виступаючи на BMW 320 з дизельним двигуном, нетрадиційним для того часу. Той успіх дав поштовх компанії Alpina для розробки високофорсованих версій трилітрового дизеля BMW з двома турбінами.
Результат цих робіт феноменальний: створений на базі BMW 5-ої серії D10 Bi-Turbo надовго стала найшвидшим дизельним седаном! Особливо це важливо для мандрівників, що цінують унікальну комбінацію прекрасної керованості, високого комфорту і тривалого пробігу без дозаправки », - йдеться в релізі, присвяченому BMW Alpina D5 Bi-Turbo.
До речі, пропонується новинка як у вигляді седана, так і з універсальним кузовом. Обидві версії стоять на нових 20-дюймових колісних дисках серії Classic, взутих у шини Michelin Pilot Super Sport.
3185631857318583185931860
3186131862318633186431865