Slavik_Ltd
15.09.2011, 12:03:52
Привіт, коллеги!
Після діагностики стикнувся з проблемою заміни лямбда зонду на своїй 318і з серцем М40 і вирішив поділитися досвідом - може комусь стане в нагоді.
Під час візиту до магазину автозапчастин, що на вул. Корольова, був придбаний універсальний лямбда зонд BOSH, підібраний відповідно до VIN-номера (оригінальний коштував поза 1300 грн).
На сервісі після нелегкої процедури усунення старого датчика було поставлено невтішний діагноз: новий зонд "не влазить, бо нюхалка загруба"... Справа в тому, що на чутливий елемент був додатково захищений металевим ковпачком, який, власне, і перешкоджав встановленню на місце рідної лямбди.
Повторний візит до магазину результатів не приніс, бо люди там вперше стикнулися з такою проблемою. Тому я вирішив трохи модернізувати придбаний зонд за допомогою надфіля і пилки по металу. Завдання полягало в тому, щоб демонтувати зайвий коспачок, який приварений до корпусу біля того місця, де починається різь. Опису конструкції не знайшов, тому пиляв "на угад" і трохи промазав - від шву треба ше як мінімум 2 мм відступати.
Після усунення всього зайвого і згладжування слідів варварства, на сервісі (той, що на вул. Левицького) модернізований зонд увійшов на старе місце як рідний! :)
Отже, друзі, коли раптом будете міняти лямбду на своїй Е30, будьте готові до можливих підводних каменів ;)
Після діагностики стикнувся з проблемою заміни лямбда зонду на своїй 318і з серцем М40 і вирішив поділитися досвідом - може комусь стане в нагоді.
Під час візиту до магазину автозапчастин, що на вул. Корольова, був придбаний універсальний лямбда зонд BOSH, підібраний відповідно до VIN-номера (оригінальний коштував поза 1300 грн).
На сервісі після нелегкої процедури усунення старого датчика було поставлено невтішний діагноз: новий зонд "не влазить, бо нюхалка загруба"... Справа в тому, що на чутливий елемент був додатково захищений металевим ковпачком, який, власне, і перешкоджав встановленню на місце рідної лямбди.
Повторний візит до магазину результатів не приніс, бо люди там вперше стикнулися з такою проблемою. Тому я вирішив трохи модернізувати придбаний зонд за допомогою надфіля і пилки по металу. Завдання полягало в тому, щоб демонтувати зайвий коспачок, який приварений до корпусу біля того місця, де починається різь. Опису конструкції не знайшов, тому пиляв "на угад" і трохи промазав - від шву треба ше як мінімум 2 мм відступати.
Після усунення всього зайвого і згладжування слідів варварства, на сервісі (той, що на вул. Левицького) модернізований зонд увійшов на старе місце як рідний! :)
Отже, друзі, коли раптом будете міняти лямбду на своїй Е30, будьте готові до можливих підводних каменів ;)