PDA

Переглянути повну версію : А ви хіба не знаєте? Drag Battle, Львів, 10 вересня 2011 року.


Жульєн
03.09.2011, 00:39:56
10 вересня 2011 року при організації Львівського Тюнінг Клубу та Львівського Клубу БМВ у Львові на вул.Городоцькій (Ряшівська-Мотозавод http://goo.gl/K9l30) пройдуть змагання по драгрейсингу (гонки на прискорення 402 м).
Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь а також глядачів. Телеметрія, цікава програма гарантовані.

Регламент для учасників

Стартовий внесок - 150 грн.

Розподіл по класам:
1 клас до 1800 см. куб.
2 клас від 1801 — 2500 см. куб.
3 клас від 2501 — 3500 см. куб.
Unlimited від 3501 см. куб та більше.

коефіцієнти:
• для автомобілів з турбонаддувом К = 1,6
• для роторних двигунів К = 1,3
• для автомобілів обладнаних закисом азоту К = 1,5
• для автомобілів з механічними нагнітачами К = 1,3
• за два будь-які доопрацювання * К = 2,0
* мається на увазі, два будь які доопрацювання з наведених вище у коофіцієнтах,
приклад ( турбонаддув+закись азоту) !!!

Таймінг !!!
8.00-11.00 Реєстрація
10.00-12.00 Вільні заїзди
12.00-12.30 Урочисте відкриття
12.30-15.00 Кваліфікаційні заїзди
15.00-18.00 Фінальні заїзди
18.00-18.30 Урочисте нагородження
___________________________
:friends:

Vomont
03.09.2011, 09:08:48
Жартівник ти Юра однако..як організатори можуть цього не знати :)

Бан
03.09.2011, 09:26:39
РЕГЛАМЕНТ ЗМАГАНЬ З ДРАГРЕСІНГУ

До участі у змаганні допускаються Водії, які мають посвідчення водія категорії «В» і не мають медичних протипоказань.
Заявка на участь та реєстрація Водіїв відбувається в день змагань. При подачі заявки на участь Водій повинен мати при собі наступний перелік документів:
- Чинний документ на право керувати автомобілем;
- Документи про приналежність автомобіля та права на його експлуатацію;
Заявка на участь у змаганні супроводжуються стартовим внеском у розмірі - 150 гривень.
Один водій і його автомобіль, може бути зареєстрованим тільки в свій клас і клас Unlimited.
Розподіл по класам:
1 клас до 1800 см. куб.
2 клас від 1801 — 2500 см. куб.
3 клас від 2501 — 3500 см. куб.
Unlimited від 3501 см. куб та більше.
Коефіцієнти:
• для автомобілів з турбонаддувом ( монопривід) К = 1,6
• для автомобілів з турбонаддувом ( повний привід ) К = 2,0
• для роторних двигунів К = 1,3
• для автомобілів обладнаних закисом азоту К = 1,5
• для автомобілів з механічними нагнітачами К = 1,3
• за два будь-які доопрацювання * К = 2,0
* мається на увазі, два будь які доопрацювання з наведених вище у коефіцієнтах, приклад ( турбонаддув+закись азоту) !!!
Автомобіль повинен бути серійного виробництва. Допускаються доопрацювання, визнані Техкоміссаром змагань, які відповідають Технічним Вимогам до Регламенту (далі - ТВ).

Для класу Unlimited дозволяються будь які переробки, незалежно до ТВ даного регламенту.
Віднесення автомобіля до класу заявляється самим Учасником. Однак, остаточне рішення про віднесення автомобіля до певного класу залишається за Технічним комісаром.
Крім ідентифікації автомобіля попередня Тех. Інспекція включає обов'язкову перевірку відповідності автомобіля ТВ.
У разі зміни протягом змагань технічного стану автомобіля, що спричинило його невідповідність Технічним Вимогам до Регламенту, Організатори усувають даний автомобіль від подальшої участі у змаганні.
У всіх заїздах допускається використання дорожніх шин (сліки заборонені) згідно ТВ.
В якості палива використовується бензин.
Технічна інспекція (далі - ТІ) для перевірки безпеки автомобіля і його відповідності заявленої групи, проводиться після реєстрації.

Умови проведення змагань.
Водії зобов'язані бути присутніми на заходах, визначених у Регламенті змагань. До Водіїв, які ухилились від виконання цієї умови без поважної причини, Організатор має право застосувати штрафні санкції.
Адміністративні перевірки, Технічні інспекції та Медичні огляди проводяться на території змагань відповідно до Регламенту , де вказуються місця їх проведення.
Змагання складається з:
• практики - не менше 2 стартів;
• кваліфікації - 2 старти;
• фінальних заїздів.

Система заліку.
У кожному із залікових класів, за результатами кваліфікаційних заїздів для участі у фінальних заїздах відбираються по 4 Водіїв в кожному класі. (по кращому чистому часу)
Фінальні заїзди проводяться за олімпійською системою, тобто з проведенням 1 / 4, 1 / 2 і власне фінальних заїздів.
Фінал проводиться до двох перемог.

Покарання.
В одному заїзді допускається один фальстарт. Два фальстарти дискваліфікація.
Фальстарт в фінальному заїзді, зараховується як поразка в данній спробі.

Команда і пілот.
Під час заїзду в стартовій зоні може знаходитись пілот і 2 механіки від команди.
Під час старту: тримати авто, штовхати авто , механікам знаходитись біля авто в радіусі 2 метрів заборонено.
Порушення будь якого з наведенних пунктів, карається поразкою пілота в данному заїзді.



ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
до легкових автомобілів, що беруть участь змаганні з дрег рейсингу.
Допускаються такі транспортні засоби:
Допускаються підготовлені відповідно до цих вимог легкові автомобілі серійного виробництва з двигунами внутрішнього згоряння, з закритими колесами, капотом, решітками радіатора, лобовим склом. Дозволені купе, седани, хетчбеки, родстери, пікапи, універсали.
Забороняються будь-які зміни, не дозволені даними Технічними Вимогами (надалі ТВ).
Обов'язкова наявність та використання ременів безпеки.
Обов'язкова наявність вогнегасника. Вогнегасники повинні знаходитися в автомобілі протягом усього часу проведення змагань, бути легкодоступні і надійно закріплені в салоні автомобіля

Вимоги:
Двигун та його системи.
Дозволено будь-який серійний (має номер виробника за каталогом) автомобільний двигун внутрішнього згоряння.
Система випуску.
На всіх автомобілях повинна бути встановлена система випуску відпрацьованих газів від двигуна. Вихлопна труба повинна виходити за межі периметру автомобіля, але не більше ніж на 100мм. за задньою віссю. Система випуску повинна бути металевою. Всі компоненти системи випуску повинні бути надійно з'єднані один з одним, а також з кузовом або рамою автомобіля.
Паливо.
В якості палива допускається бензин промислового виробництва, доступний у роздрібному продажі. Використання спортивного бензину заборонено. В якості окислювача може використовуватися тільки атмосферне повітря (за винятком випадків використання систем подачі закису азоту). Використання впорскування водно-метанольної суміші у впускний колектор дозволено без коефіцієнта.
Паливна система.
Допускаються базові паливні баки, розміщені на стандартному місці. Заливні горловини паливних баків повинні знаходитися зовні автомобіля. Дозволені дроселя і здвоєні карбюратори. Распредвали - будь-які. Багатодроссельні системи, а також системи регулювання фаз газорозподілу дозволені без коефіцієнта.
Наддув.
Дозволено використання нагнітачів будь-якого типу з відповідним коефіцієнтом. Інтеркулер, принцип його роботи (повітря-повітря, повітря-вода, повітря-лід) і його місцерозташування не обмежується в межах зовнішнього контуру кузова. Для доступу охолоджуючого повітря допускається виконання необхідних отворів у кузові.
Система охолодження.
Вентилятори охолодження, їх кріплення, привід, система включення і температура її спрацьовування вільні. Термостат також вільний. Радіатор вільний, його розміщення обмежено підкапотним простором або передбаченим заводом-виробником місцем. Екрани й повітроводи, направляючі повітря до радіатора і розташовані перед ним, вільні. Оригінальний розширювальний бачок може бути замінений на інший за умов, що ємність нового бачка становить не більше 2 л. і він встановлений в моторному відсіку. Трубопроводи охолоджуючої рідини вільні, також як і їх арматура. Вони можуть бути з іншого матеріалу і / або іншого діаметру.
Дозволяється використовувати неоригінальні елементи електронної системи управління двигуном.
Рульове управління.
Дозволяється установка будь-якого рульового колеса із замкнутим ободом. Гідропідсилювач керма, якщо такий є в серійному автомобілі, можна відключити.
Гальмівна система.
Обов'язкова гальмівна система з приводом гальмівного зусилля на всі колеса. Дозволено встановлювати ручне гальмо з гідроприводом, що діє на будь-яку вісь для утримання автомобіля на стартовій позиції і при прогріванні шин.
Трансмісія.
Дозволено використання будь-яких передавальних чисел головної передачі. Коробка передач оригінальної конструкції, синхронізована. Наявність передачі заднього ходу обов'язково. Дозволено використання блокируючих диференціалів.
Колеса і шини.
Колісні диски вільні по конструкції, але повинні бути зробленими з металу і не мати механічних пошкоджень. Мінімальний діаметр обода - 13 дюймів. Для збільшення колії дозволено використання проставок. Проставки повинні мати товщину не більше 30 мм і забезпечувати центрування колеса.
Колісні диски повинні бути без пошкоджень і деформацій, не допускається їх полегшення шляхом механічної обробки. Колісні гайки повинні накручуватися на ступичні шпильки мінімум на величину діаметра різьби, теж стосується болтового з'єднання. Допускається установка колісних шпильок із збільшеною довжиною.
Шини.
Дозволено застосування будь-яких дорожніх автомобільних шин, які відповідають за вантажопідйомністю та індексу швидкості. Використання відновлених шин заборонено. Залишкова глибина протектора на дорожніх шинах не менше 1,5 мм. Шини не повинні мати механічних пошкоджень. Заборонено використання на одній осі шин з різним малюнком протектора. У будь-якому випадку на автомобілі повинні бути встановлені шини однакової конструкції (тільки радіальні або тільки діагональні).
Слік ЗАБОРОНЕНИЙ! Дозволена тільки дорожня гума (DOT)!
Будь-яка зміна шин за допомогою їх механічної або хімічної обробки заборонено.

Кузов зовні і всередині.
Зміна силових елементів, що послаблює конструкцію, заборонено. Всі елементи жорсткості кузова: підлога, дах, моторний щит, ланжерони, поперечні балки повинні бути збережені, і не можуть бути піддані полегшенню . Дозволяється підрізка крил, мінімально необхідна для вільного розміщення комплектних коліс. Гострі кромки при цьому необхідно завальцювати всередину. Дозволяється робити отвори в передніх крилах для поліпшення охолодження двигуна, дані отвори повинні бути закриті металевою сіткою. В іншому оригінальна форма крил повинна бути збережена.
Деталі кузова, що мають гострі країі в області колісних ніш, які можуть пошкодити шини, рекомендується загнути або підрізати. Пластмасові деталі в колісних нішах можуть бути повністю або частково вилучені.
Звукоізоляційні і антикорозійні матеріали можуть бути видалені.
Кріплення бамперів і їх форма повинні відповідати оригінальним. Дозволяється підрізка пластикових частин бамперів, мінімально необхідна для вільного розміщення комплектних коліс.
Двірники повинні бути на місці, передбаченому заводом-виробником, їх функціонування обов'язково.
Забороняється зняття фар головного світла. Наявність у робочому стані всіх зовнішніх світлових приладів обов'язково. Їх зовнішній вигляд може бути змінений.
Під час заїздів бокові вікна автомобіля повинні знаходитися в повністю закритому положенні.
Дозволяється використання тільки оригінальних заводських вікон. Передні механізми підйому-опускання вікна повинні бути в робочому стані.
Антикрила і спойлери дозволені.
Салон.
Сидіння, в тому числі задній диван, демонтувати заборонено. Їх функціонування обов'язково. Водійське сидіння та сидіння пасажира може бути замінено на більш легке, призначене для автоспорту зі збереженням усіх регулювань. Шумоізоляція, антикорозійні покриття, килими можуть бути видалені. Не допускається демонтаж обшивки дверей, оббивки даху, сонцезахисних козирків. Склопідйомники можуть бути замінені на інші.
Всі компоненти систем кондиціонера і клімат-контролю, крім обдування лобового скла і обігріву салону, можуть бути видалені. Отвори, що утворюються при цьому в кузові, повинні бути герметично закриті металевими заглушками.
Оригінальна панель приладів може бути змінена. Дозволяється встановлення додаткових контрольних приладів і ламп за умов, що це не погіршує оглядово і забезпечує надійність кріплення.Небезпечні елементи повинні бути закриті або видалені.
Дозволена установка відеокамери в салоні автомобіля. Кріплення цієї відеокамери повинно бути надійним.
Багажник і моторний відсік.
Шумоізоляційні матеріали, оздоблювальні панелі і килими багажника можуть бути видалені.
Шумоізоляційні матеріали капота і моторного щита, а також декоративні накладки двигуна можуть бути видалені. Запасне колесо може бути вилучено.
Електрообладнання.
Запуск двигуна повинен здійснюватися за рахунок енергії акумулятора, що знаходиться на борту автомобіля, що може бути підтверджено вимогою заглушити двигун в передстартовій зоні з наступним запуском без сторонньої допомоги. При цьому Учасник несе відповідальність за оснащення автомобіля акумулятором достатньої ємності. Акумулятор повинен бути надійно закріплений. Всі електронні та електричні блоки повинні бути надійно закріплені.
Підвіска.
Всі автомобілі повинні мати справну підвіску з обов'язковою наявністю, принаймні, одного амортизатора на кожному колесі.


Данні Технічні Вимоги не стосуються класу Unlimited !!!!!!

Vomont
05.09.2011, 22:28:15
шановні БМВісти , прохання відписатись хто може помогти в організації драгу 10 вересня. Потрібні люди на загрузку/вигрузку парапетів та маршали безпеки.
Дуже прошу відписатись тут...

Digress
05.09.2011, 22:32:39
Я мабуть -1:(

GMYPiK
06.09.2011, 00:36:11
Я мабуть -1:(

мабуть та сама історія.

bmwe36petro
06.09.2011, 13:16:25
З радістю допоміг би, але завтра у відрядження їду і повернусь аж в суботу ввечері :sorry:

Vomont
06.09.2011, 14:01:22
народ,хто допоможе? відпишіться будь ласка

Мишко
06.09.2011, 14:03:21
Коли потрібно буде завантажувати парапети?

pilot
06.09.2011, 14:37:28
действительно, надо бы уточнить время и место.

Бан
06.09.2011, 16:23:53
я +

Vomont
06.09.2011, 21:09:37
ну ти Вітя як завжди непобедімий

Legend
06.09.2011, 21:28:25
я теж +

Vomont
06.09.2011, 21:36:54
Legend, ти теж такий як Вітя

BMWheelman
06.09.2011, 22:24:54
поки не підписуюсь, але мабуть приїду поглядіти і допомогти, як і минулого драгу у Львові:wink:

Digress
07.09.2011, 12:52:26
Реклама про драг озвучена по радіо:yahoo:

_Ramp_
07.09.2011, 19:21:09
Vomont, Володя я як минулого разу так і того плюсуюсь допомогти вам з завантаженням та вигрузки парапетів і якшо тре то і в організації змагань!

Gamal
07.09.2011, 20:01:53
Володя, в котрій годині і де треба бути?

Shurikoff
07.09.2011, 20:24:00
-1 на отдыхе.

Vomont
07.09.2011, 21:20:36
слідкуйте за форумом - повідомлю. Долучайтесь панове,долучайтесь!

_Ramp_
07.09.2011, 21:35:34
Vomont, ти учасник ???,чи невсигаэш забрати машину???

Vomont
07.09.2011, 21:41:12
Vomont, ти учасник ???,
дуже на це сподіваюсь

vikoren
08.09.2011, 14:04:22
народ,хто допоможе? відпишіться будь ласка
в суботу є вільний час, допоможу! де і коли ?

vikoren
09.09.2011, 09:45:05
загрузку/вигрузку парапетів та маршали безпеки
Володя скажи бажано сьогодні коли допогти , якшо ніц невідмінилось через погоду , сьогодні їду буду зранку або зинькнеш на телефон є в профайлі.

Karabas Barabas
09.09.2011, 10:53:21
УВАГА!
З погрузкою парапетів питання вирішене.

Велике прохання бажаючих допомогти приїхати завтра - в суботу, на 8 годину ранку до Мотозаводу, щоби вигрузити і розставити парапети.

Бажано відписатись про присутність, щоби знати на скільки людей можна розраховувати. Дякую.

vikoren
09.09.2011, 10:58:40
Karabas Barabas, буду , але часу в мене буде до 10год,встигнем ?

Karabas Barabas
09.09.2011, 11:00:29
думаю що встигнемо до 10

vikoren
09.09.2011, 11:01:34
Karabas Barabas, ок , я буду

Gamal
09.09.2011, 11:07:30
теж постараюсь встигнути

vikoren
09.09.2011, 11:16:02
я туда давненько неїздив , і там перерито походу на городоцькій поясніть як заїхати (обїхати) :):sorry:

Digress
09.09.2011, 11:40:32
я туда давненько неїздив , і там перерито походу на городоцькій поясніть як заїхати (обїхати)
можеш через Левандівку поїхати.:wink:

vikoren
09.09.2011, 11:44:16
дякую Digress,

Gamal
09.09.2011, 11:55:08
vikoren, ремонт лише до заправка WOG( біля левандівського моста)
можеш по Виговського заїхати

vikoren
09.09.2011, 12:03:13
ремонт лише до заправка WOG( біля левандівського моста)
можеш по Виговського заїхати
оо так більше підходить дякую

Karabas Barabas
09.09.2011, 21:59:16
я так бачу що завтра прийдеться фуру в чотирьох розгружати :shok:

Legend
09.09.2011, 22:05:07
Я+1

Karabas Barabas
09.09.2011, 22:11:17
Шановні члени клубу і форумчани!
Дуже велика просьба завтра о 8 ранку біля Мотозаводу допомогти з розгрузкою!
Також зголосіться хто має бажання попрацювати маршалом на змаганнях

Legend
09.09.2011, 23:08:58
Підійде ще мій знайомий, допоможе розгрузити і можливо буде маршалом, минулого разу вже ним був ...

_Ramp_
09.09.2011, 23:26:14
Я+1 як і казав на 8 год буду!

augustino
10.09.2011, 19:53:28
Як пройшли змагання? Розказуйте хтось!

andriy320e30
10.09.2011, 19:56:04
круто.машин було небагато але свято вдалося і погода не підвела

Digress
10.09.2011, 20:48:41
Хто переможець???

Vomont
10.09.2011, 22:03:26
Клас "анлім" :
1 місце ГТР
2 місце БМВ Турбо
3 місце Ваз 08 Саня

{ додано через 17 хвилин }
Хочу подякувати від імені Клубу всім небайдужим Членам Клубу та просто Учасникам Клубу за проявлену допомогу в організації змагань. Особливо хочу полякувати тим людям яким не треба було нагадувати що вони Члени клубу і повинні забезпечувати організацію змагань. Просто тим хто був спочатку і до кінця а решті хай буде совісно.
Молодці ВСІ!!!!
Змагання проведені.
Шоу вдалось.
Популяризація Клубу достойна.

{ додано через 4 хвилини }
Особисто я результатом задоволений оскільки за 2 місяці відсутності практики показав хороший час як для такої конфігурації+ стабільно двигун відпрацював всі змагання,бо його буквально зібрали за 2 дні до змагань.
Окрема подяка Віктору Бандит,за допомогу у пригоні авто,його підготовці до змагань.
В мене тепер все попереду,бо сьогодні були виявлені деякі технічні моменти які треба усунути. Попереду можливо ще один етап у жовтні також Франківськ і також Рівне.

_Ramp_
10.09.2011, 22:14:46
Змагання провели супер,Володя завжи радий підтримати ти допомогти нашим колегам:beer:

Vomont
10.09.2011, 22:16:37
_Ramp_, велике дякую

DOC
10.09.2011, 22:59:51
Vomont, Який був час? Ато на ЛТК гори флуду а часів немає :(

Vomont
10.09.2011, 23:03:41
DOC, в мене був 12.1,ГТР вроді 11.4,Ваз 2108 не памятаю

DOC
10.09.2011, 23:19:12
Маладца! Чекаємо перетяжки голови і MAXIMUM BOOST!!!

на хорошому покритті поїдеш значно веселіше, різниця між моноприводом і повним знизиться! Я памятаю 12,4 у Франківську на стоковій резині і старій "турбі".

Vomont
10.09.2011, 23:30:53
різниця між моноприводом і повним знизиться
це не самоціль. ціль їхати низкі 11

Gamal
10.09.2011, 23:55:56
вставлю і я своїх 5 копійок,
все було кльово, :friends:
крім
1 - відстності туалетів
2 - жахливого звуку динаміків, ніц не можна було розібрати
а так все гудд :-)

Vomont
11.09.2011, 00:03:48
1 - відстності туалетів
є таке

LEgEnDA
11.09.2011, 01:47:14
1 - відстності туалетів
туалети охоче працювали для бажаючих розстатись з 50 копійками-гривнею в прилеглих барах...

bogdan5566
11.09.2011, 01:53:41
Драг супер, організація теж, маршали молодці, і місце +

Vomont
11.09.2011, 11:41:41
туалети охоче працювали для бажаючих розстатись з 50 копійками-гривнею в прилеглих барах...
в магазині для учасників було бесплатно:biggrin:

axel
11.09.2011, 13:48:54
маршали молодці,
Ігоре, вивішуй прапор :rofl:

Vomont
11.09.2011, 20:03:39
Ігоре, вивішуй прапор
цього разу мою любиму фразу повторяв Сергій з Апексу:biggrin:

shady333
11.09.2011, 22:45:04
Сьогодні їхав по городоцькій (біля Мотозаводу), а там прямо посеред дороги стояв парапет :shok:, або після змагань забули забрати, або якісь "шутніки" його на дорогу виставили :ireful:
п.с. вибачте якщо оффтоп.

324disel
11.09.2011, 23:16:18
Ми забрали все, не може бути. А де конкретно.

shady333
11.09.2011, 23:31:25
Ми забрали все, не може бути. А де конкретно.
Приблизно, десь метрів за 50 до цього світлофору (http://maps.yandex.ru/-/CBeJEEJZ)

Legend
11.09.2011, 23:49:39
shady333, жовтий?

shady333
11.09.2011, 23:56:07
shady333, жовтий?

Так

Legend
12.09.2011, 00:01:33
shady333, він кривий, навіть не стоїть , падає зразу... :)

shady333
12.09.2011, 00:03:50
shady333, він кривий, навіть не стоїть , падає зразу... :)

Я мало його бампером не приміряв, стояв струнко :), може вітром притримувало :biggrin:
п.с. ладно, досить оффтопити :friends:

vikoren
12.09.2011, 11:11:42
якшо є фоткі відео викладіть , Просто тим хто був спочатку і до кінця а решті хай буде совісно.
:sorry: :cray::cray: я зразу казав шо до кінця незможу
буду , але часу в мене буде до 10год,встигнем ? :cray::cray:

Vomont
12.09.2011, 11:29:50
а решті хай буде совісно.
це впершу чергу стосувалось Членів Клубу

vikoren
12.09.2011, 11:32:03
це впершу чергу стосувалось Членів Клубу
ааа поняв :)

Vomont
12.09.2011, 17:09:35
результати

bmwe36petro
12.09.2011, 18:25:32
Сьогодні їхав по городоцькій (біля Мотозаводу), а там прямо посеред дороги стояв парапет , або після змагань забули забрати, або якісь "шутніки" його на дорогу виставили
то не наш і він надалі там, бо відкритий люк, проводять якісь роботи, бо люк біля бордюру лежав

Vomont
12.09.2011, 18:36:29
Поскільки Петро на місці то хочу дуже дуже подякувати Толіку який надав фуру для проведення змагань. Подякуй йому будь ласка.

bmwe36petro
13.09.2011, 08:27:39
хочу дуже дуже подякувати Толіку
від імені клубу подякував, він і надалі готовий допомагати :friends: