Karabas Barabas
01.09.2011, 13:35:39
Компанія BMW презентувала прототип седану 5-Series, оснащеного системою, яка дозволяє автомобілю пересуватися в повністю автоматичному режимі, без участі водія.31179
Німецький виробник розраховує, що після завершення розробки та налагодження новинка дозволить машинам самостійно розганятися, гальмувати, обганяти, виїжджати з прилеглих доріг і вклинюватися в потік автомобілів, а також підлаштовуватися під дорожні умови.
Прототип, який пройшов на даний момент 4800 тестових кілометрів, вже здатний підлаштовуватися під конкретну дорожню ситуацію, дозволяючи машині при необхідності змінювати смугу руху на швидкості до 130 кілометрів на годину і "вбудовуватися" в потік авто. Останнє з цих завдань було, за словами інженерів, одним з найскладніших при розробці системи.
Інформація в керуючий блок надходить з декількох джерел: від відеокамери, системи контролю за мимовільним перетином суцільної лінії дорожньої розмітки, лазерного радара, датчиків системи адаптивного круїз-контролю, надточного GPS-приймача і датчиків, що визначають наявність позаду або збоку інших машин. Завдяки навігаційним картками автомобіль може визначити не тільки своє місцезнаходження, але і дізнатися точну смугу руху, а також характеристики дороги попереду, включаючи рельєф і кількість смуг на ній.
В BMW відзначають, що система розробляється виключно для використання на автомагістралях.
Раніше концерн Volkswagen також представив систему автопілота для автомобілів, яка може керувати машиною при русі на трасах на швидкості до 130 км/год. Система дотримується безпечної дистанції до транспортного засобу, який знаходиться попереду, підтримує задану водієм швидкість і самостійно знижує її при наближенні повороту, а також постійно утримує машину посередині смуги відповідно з розміткою.
Коли такі системи появляться в серійних авто, поки невідомо.
3118031181311823118331179
3118431187311883118531186
newsmarket.com.ua
Німецький виробник розраховує, що після завершення розробки та налагодження новинка дозволить машинам самостійно розганятися, гальмувати, обганяти, виїжджати з прилеглих доріг і вклинюватися в потік автомобілів, а також підлаштовуватися під дорожні умови.
Прототип, який пройшов на даний момент 4800 тестових кілометрів, вже здатний підлаштовуватися під конкретну дорожню ситуацію, дозволяючи машині при необхідності змінювати смугу руху на швидкості до 130 кілометрів на годину і "вбудовуватися" в потік авто. Останнє з цих завдань було, за словами інженерів, одним з найскладніших при розробці системи.
Інформація в керуючий блок надходить з декількох джерел: від відеокамери, системи контролю за мимовільним перетином суцільної лінії дорожньої розмітки, лазерного радара, датчиків системи адаптивного круїз-контролю, надточного GPS-приймача і датчиків, що визначають наявність позаду або збоку інших машин. Завдяки навігаційним картками автомобіль може визначити не тільки своє місцезнаходження, але і дізнатися точну смугу руху, а також характеристики дороги попереду, включаючи рельєф і кількість смуг на ній.
В BMW відзначають, що система розробляється виключно для використання на автомагістралях.
Раніше концерн Volkswagen також представив систему автопілота для автомобілів, яка може керувати машиною при русі на трасах на швидкості до 130 км/год. Система дотримується безпечної дистанції до транспортного засобу, який знаходиться попереду, підтримує задану водієм швидкість і самостійно знижує її при наближенні повороту, а також постійно утримує машину посередині смуги відповідно з розміткою.
Коли такі системи появляться в серійних авто, поки невідомо.
3118031181311823118331179
3118431187311883118531186
newsmarket.com.ua