Karabas Barabas
12.08.2011, 09:05:59
Тюнінг-ательє RevoZport представило своє спорткупе 1M Raze, створене на базі BMW 1-Series M.
30714
При створенні цього проекту головними пріоритетами розробників були високі аеродинамічні якості та зниження ваги автомобіля. Велику роль в цьому зіграв великий карбоновий боді-кіт, що складається з:
решітки радіатора ($ 250)
вентильованого капота ($ 1,290)
переднього спойлера ($ 900)
порогів ( буде оголошено пізніше)
легкої кришки багажника ($ 600 - $ 1,190)
спойлера даху ($ 780)
заднього крила ( буде оголошено пізніше)
легкої кришки ($ 1,500)
корпусів дзеркал ($ 290)
заднього дифузора ($ 780)
Завдяки цим деталям автомобіль на 60 кг легше стокового.
Що стосується технічного тюнінгу - фахівці з підрозділу продуктивності встановили на автомобіль новий фронтальний інтеркулер, повітряний патрубок з blow-off клапаном, даунпайпи, високопродуктивні повітряні фільтра, новий блок керування двигуном (з можливістю повернення до стоковим налагоджень) і титанову вихлопну систему з Японії (виготовлену з титану TP340C) вагою всього в 6 кг.
Більша частина деталей без проблем встане і на звичайний BMW E82 1-Series Coupe, що не може не радувати їх власників.
Офіційної інформації про продуктивність немає, проте - індекс P450 в назві комплекту найімовірніше вказує на потужність двигуна. тобто - 450 к.с.
Ні слова про тюнінг салону - на фотографіях видно безліч карбонових деталей, інше схоже на сток.
3071430715307163071730718
3071930720307213072230723
3072430725307263072730728
30714
При створенні цього проекту головними пріоритетами розробників були високі аеродинамічні якості та зниження ваги автомобіля. Велику роль в цьому зіграв великий карбоновий боді-кіт, що складається з:
решітки радіатора ($ 250)
вентильованого капота ($ 1,290)
переднього спойлера ($ 900)
порогів ( буде оголошено пізніше)
легкої кришки багажника ($ 600 - $ 1,190)
спойлера даху ($ 780)
заднього крила ( буде оголошено пізніше)
легкої кришки ($ 1,500)
корпусів дзеркал ($ 290)
заднього дифузора ($ 780)
Завдяки цим деталям автомобіль на 60 кг легше стокового.
Що стосується технічного тюнінгу - фахівці з підрозділу продуктивності встановили на автомобіль новий фронтальний інтеркулер, повітряний патрубок з blow-off клапаном, даунпайпи, високопродуктивні повітряні фільтра, новий блок керування двигуном (з можливістю повернення до стоковим налагоджень) і титанову вихлопну систему з Японії (виготовлену з титану TP340C) вагою всього в 6 кг.
Більша частина деталей без проблем встане і на звичайний BMW E82 1-Series Coupe, що не може не радувати їх власників.
Офіційної інформації про продуктивність немає, проте - індекс P450 в назві комплекту найімовірніше вказує на потужність двигуна. тобто - 450 к.с.
Ні слова про тюнінг салону - на фотографіях видно безліч карбонових деталей, інше схоже на сток.
3071430715307163071730718
3071930720307213072230723
3072430725307263072730728