Karabas Barabas
31.07.2011, 13:26:49
За компанію з недавно представленим доомпактним електрокаром i3, Концерн BMW показав ще одну новинку, розроблену під суббрендом «i» - концепт i8.
30608
Варто сказати, що хоча до недавнього часу обидві новинки і були представлені, в основному, у вигляді шпигунських фотографій, «вісімка» також встигла заробити деяку частку популярності засвітившись на зйомках чергового фільму про пригоди спецагента Ітана Ханта - Місія нездійсненна 4. В даний час обидва автомобілі все ще носять звання концептів і будуть показані на моторшоу у Франкфурті. До серійного втілення новинок ще далеко. Серійне виробництво заплановано на 2013 рік.
Однак, якщо i3 позиціонується як мініатюрний міський автомобільчик, то i8 - Його повна протилежність. Це емоційний спорткар, в якому не відразу запідозриш екологічність або наявність електромотора. В основі i8 - Модифікований електропривод від i3, який поєднується з 1,5-літровим 3-циліндровим двигуном внутрішнього згоряння потужністю 220 к.с. і з 300 Нм крутного моменту.
Електродвигун розташований над передньою віссю, а ДВС - в задній частині машини. Таке розташування дозволило знизити центр ваги і заощадити трохи місця в салоні. При роботі обох моторів, i8 видає динаміку спорктара і витрата палива малолітражки.
З місця до сотні i8 розганяється менш ніж за 5 секунд. «Апетит» спорткара при цьому обмежений всього 3 літрами на 100 км шляху в змішаному режимі. Заряджати батареї можна через звичайну побутову електромережу. Пробіг на одній зарядці складає 35 км.
30575305763057730578
30579305803058130582
30583305843058530586
30587305883058930590
30591305923059330594
30595305963059730598
30599306003060130602
30603306043060530606
306073060830608
30608
Варто сказати, що хоча до недавнього часу обидві новинки і були представлені, в основному, у вигляді шпигунських фотографій, «вісімка» також встигла заробити деяку частку популярності засвітившись на зйомках чергового фільму про пригоди спецагента Ітана Ханта - Місія нездійсненна 4. В даний час обидва автомобілі все ще носять звання концептів і будуть показані на моторшоу у Франкфурті. До серійного втілення новинок ще далеко. Серійне виробництво заплановано на 2013 рік.
Однак, якщо i3 позиціонується як мініатюрний міський автомобільчик, то i8 - Його повна протилежність. Це емоційний спорткар, в якому не відразу запідозриш екологічність або наявність електромотора. В основі i8 - Модифікований електропривод від i3, який поєднується з 1,5-літровим 3-циліндровим двигуном внутрішнього згоряння потужністю 220 к.с. і з 300 Нм крутного моменту.
Електродвигун розташований над передньою віссю, а ДВС - в задній частині машини. Таке розташування дозволило знизити центр ваги і заощадити трохи місця в салоні. При роботі обох моторів, i8 видає динаміку спорктара і витрата палива малолітражки.
З місця до сотні i8 розганяється менш ніж за 5 секунд. «Апетит» спорткара при цьому обмежений всього 3 літрами на 100 км шляху в змішаному режимі. Заряджати батареї можна через звичайну побутову електромережу. Пробіг на одній зарядці складає 35 км.
30575305763057730578
30579305803058130582
30583305843058530586
30587305883058930590
30591305923059330594
30595305963059730598
30599306003060130602
30603306043060530606
306073060830608