PDA

Переглянути повну версію : BMW почала розміщувати рекламу на YouTube


CONFIG
05.11.2007, 10:01:18
Компанія BMW розширила свою рекламну присутність в Інтернеті за рахунок нових майданчиків – так званих соціальних мереж. Як розповів журналістам глава департаменту інноваційного маркетингу компанії Joerg Reimann, на сайти YouTube, Facebook і MySpace зараз доводиться близько 40% глобального рекламного бюджету BMW. "Ми зовсім не збираємося перемикатися на "комп'ютерних маніяків", яких багато серед молоді, – пояснив він. – Статистика показує, що 50% користувачів YouTube старше 35 років, а це вже наша цільова аудиторія. Крім того, 90% наших клієнтів користуються Інтернетом при виборі автомобіля, а такі дані ігнорувати не можна".

При цьому рекламним агентствам, обслуговуючим BMW, було доручено розробити нові методи просування. Тепер це не тільки традиційні банери, але і інтерактивні ігри, так званий "вірусний маркетинг" і відео за запитом, яке легко знайти через пошуковий сервіс.