PDA

Переглянути повну версію : E36 Дує патрубки


Vovchuk
20.06.2011, 08:36:49
В машині тільки зробили головку, прокладка була прогоріла, були перетерті клапана і головка шліфувалась, сальніки поміняли, зробили працює нормально але чого патрубки дує ( такі як ковбаси)))) пробував розвоздушувати вроді нормально вже циркулю, але проїдеш трошки і патрубки роздуває можливо так має бути????

Vomont
20.06.2011, 08:44:30
причин є декілька:
- картерні гази йдуть в систему охолодження(тріщина в головці)
- завоздушена система охолодження,машина перегрівається локально
- не працює нижній датчик термостата
- несправна пробка радіатора

Vovchuk
20.06.2011, 08:48:30
Так мотор коли робили казали що тріщини немає, і мотор не грієтся, а як взнати чи машина нормально розвоздушена???? і як можна перевірити пробку радіатора????

Vomont
20.06.2011, 09:03:40
для початку заїдь на Навроцького там є прибор який вимірєю наявність картерних газів в системі охолодження це для того щоб викреслити зі списку саму болючу проблему(тріщину в головці) а після цього будеш займатися далі

ALT1
27.06.2011, 20:39:04
В мене така сама проблема на Е34 524ТД, дує патрубки і при навантаженні чи швидкості за 120 викідує антіфріз через бачок. ГБЦ після кап. ремонту, тріщин немає та і газів немає (тоже провіряли прибором). Помпа нова, кришка бачка тоже. Пробував знімати термостат - та сама історія. Якщо хтось стикався підскажіть де шукати... Дякую.

T.T.
28.06.2011, 10:09:15
перевірь датчики, А особливо той, який показує температуру антиіризу після радіатора !(тобто температуру вже охолодженої рідини ) він може не повністю втикнути , а працювати - глючити - працювати ..... вентилятор повинен працювати в трьох режимах 1-2-3 , якшо працює тільки в 1 то звідси і дуття патрубка , а в якому режимі йому працювати показує цей датчик (охолодена рідина чи не ) тому треба добре дивитись, або просто замінити , вартість в середньому 90-110 грн ! Мені це помогло, після річного пошуку причини і заміни майже всієї охолодж системи + шліфовки голови , заміни прокладки , саме головне шо все це було даром !

Удачі !!!! Відпиши, якшо помогло !!!

степан
28.06.2011, 13:30:47
привіт.блок шліфували?шансів мало але також може бути причиною!яке авто?

T.T.
28.06.2011, 14:56:30
привіт.блок шліфували?шансів мало але також може бути причиною!яке авто?:nea:

степан,
ГБЦ після кап. ремонту, тріщин немає та і газів немає (тоже провіряли прибором).

Якщо б голова була крива - то в охолоджувальный системі повинні би були бути картерні гази і можливо масло , або наоборот антифриз в маслі чи у циліндрі шо = "кулаку дружби " , а їх немає, тому думаю, що не в голові справа ! Дачик 100%

ALT1
28.06.2011, 15:41:36
З блоком тоже все добре, антфрз чистий, масло також. На гбц є три датчика, перший на стрілку температури, але в мене вискомуфта і я незнаю чи вона від них залежить. Сьогодні злив антфрз і залив воду та сама історія. І замовив нові патрубки. Я вже просто незнаю шо ше поміняти :wow:.
Двигун М21

T.T.
28.06.2011, 16:04:31
ALT1, заїдь на сервіс і там знайдуть який то датчик !!!! або передзвони ! тел. відправив в ПП!

Vomont
29.06.2011, 21:39:24
таке саме може бути через завоздушення системи

T.T.
30.06.2011, 00:53:04
таке саме може бути через завоздушення системи
може, але в людини ті самі проблеми. шо були в мене !!!! і завоздушення системи то не то (мені так здається ) ! Він поміняв вже майже всю сиситему охолодження + кап рем голови думаю, шо розвоздушував систему вже не раз !

степан
30.06.2011, 08:22:10
З блоком тоже все добре, антфрз чистий, масло також. На гбц є три датчика, перший на стрілку температури, але в мене вискомуфта і я незнаю чи вона від них залежить. Сьогодні злив антфрз і залив воду та сама історія. І замовив нові патрубки. Я вже просто незнаю шо ше поміняти :wow:.
Двигун М21

якщо насправді все гуд то заміни кришку охолоджувальної системи.може вона не стравлює повітря або не тримає тиску.
температура кипіння тосолу 112" ,а води 100" повне відкритя термостата 96-98" якщо зараз на воді це не добре.
ще раз яке авто?
не обобовязково щоб тосол був в маслі або наоборот якщо пробито між камерою згорання і рубашкою охолодження то гази підуть в систему охолодження.
я не моторист але в дечому розуміюся та хочу допомогти людині тому любітєлям поспорити прохання не напрягатися.
на мій погляд напартачили ті люди які проводили ремонт.

T.T.
30.06.2011, 09:44:00
степан, любітєлям поспорити прохання не напрягатися.
ти напевно просто не читаєш весь пост ! Кришку він тоже міняв !!! і не помогло ! :rtfm:
А я не спорю з тобою, а констатую факт, бо мав ідентичну проблему і промахався з нею цілий рік і був майже на всіх сервісах у Львові ! І наслухався думок "мотористів" на рахунок такої проблеми міліон ! Тому також не останній в цій темі !!!!!!
якшо хочеш допомогти людині то читай пост уважніше !

ALT1
30.06.2011, 17:33:59
З двигуном дійсно проблем немає взагалі, кришок на бачок в мене 4 штуки - 2 з яких нові.
Покишо знайшов шо не працює датчик давлення кондеціонера, через який не включався вентилятор тому і при навантаженні починала кипіти (але тиск як був так і є).
І термостат який купив місяць тому тоже треба поміняти бо підклинює.
Можливо я ше не повністю розвоздушив систему, бо на корпусі термостату зломана прокачка а висверлити ше не встиг, тому прокачую шлангом обраткі від радіатора до бачка.

І можливо хтось знає який повинен бути тиск в системі? Бо клапан кришки спрацьовує при 1.4 атм.

bmwe36petro
30.06.2011, 17:36:16
І можливо хтось знає який повинен бути тиск в системі?
це треба по ЕТК дивитися, є кришки на 1.4, а є на 2.0

T.T.
04.07.2011, 11:40:47
ALT1, Цікаво дізнатись як справи ? Вирішив проблему ? і в чому була справа ?

ALT1
04.07.2011, 19:27:39
Ну як сказати... Все одно при швидкості за 100 мотор гріється, а радіатор холодний (при тому що немає термостату), і таке враження шо радіатор "завоздушується" бо коли знімаю патрубок з нього виходить повітря. Завтра буду висверлювати розвоздушку...

Віктор
05.07.2011, 14:41:05
ALT1,
зверху радіатора є виповітрювач повітря якщо він є забитий почисти
він йде від радіатора до розш. бачка приблизно діаметр 10-12
дай результат
і постав нормальну кришку бачка

ALT1
05.07.2011, 19:17:22
зверху радіатора є виповітрювач повітря якщо він є забитий почисти
він йде від радіатора до розш. бачка приблизно діаметр 10-12
дай результат
і постав нормальну кришку бачка

Ні не забитий та й шланг 2 рази вже поміняв...
А яка кришка нормальна? Я їх і так скоро колекціонувати зможу)))

DJ@@SS
05.07.2011, 21:04:26
Поміняй головку, і буде тобі щастя!

Віктор
06.07.2011, 14:13:36
І можливо хтось знає який повинен бути тиск в системі? Бо клапан кришки спрацьовує при 1.4 атм.
так і має бути

bmwe36petro
06.07.2011, 14:19:58
так і має бути
не факт, тиск в системі охолодження залежить від моделі двигуна, а топікстартер не вказав який двигун у його авто...

Віктор
06.07.2011, 15:43:13
старіші двигуни M21 (рідкість) 1,2 бар
на рахунок 2,0 бар -не використовувалось

ALT1
07.07.2011, 09:27:46
Двигун М21.

А є смисл міняти голову, якшо вона після кап. ремонту? Та і повітря збирається не в моторі а в радіаторі...

T.T.
07.07.2011, 09:35:24
Якшо голова , то гази будуть в цілій системі , можуть бути в моторі , можуть в радіаторі ! якшо ти перевіряв систему охолодження на присутністі газів то не голова і не прокладка 100% ! але з нашими майстрами може бути все !?!?!?

Віктор
07.07.2011, 10:40:56
ALT1,
якщо хочеш можу дати номер нормального моториста
але до нього потрібно записуватися на перід

T.T.
07.07.2011, 11:05:38
записуватися на перід
це хоть означає шо роботи має багато відповідно - шарить !
ALT1, подзвони - заїдь , не помішає !

bmwe36petro
07.07.2011, 11:22:27
на рахунок 2,0 бар -не використовувалось
впевнений??? я ж писав вище:
це треба по ЕТК дивитися, є кришки на 1.4, а є на 2.0
невже так важко подивитися ЕТК, ось типи двигунів із тиском 1.4 бар (http://www.bmwclub.nnov.ru/etk/?rec=47436&drive=L&trans=M&showgroup=17&showsubgroup=170089&showpart=1742232) та 2.0 бар (http://www.bmwclub.nnov.ru/etk/?rec=47441&drive=L&trans=M&showgroup=17&showsubgroup=170089&showpart=1742231)

Віктор
09.07.2011, 13:49:04
bmwe36petro,
E34 524td(m21) 2.0бар по ETK не можу знайти можливо я щось не правильно шукаю :) виправте мене тоді буду вдячний :sorry:

bmwe36petro
11.07.2011, 09:05:06
Віктор, в даному випадку мова йде про М21, як я зрозумів зі слів ALT1, тому тиск в системі повинен бути 1.4бар. Щодо на рахунок 2,0 бар -не використовувалось
то ми мабуть не порозумілися, я подумав що мова йде взагалі про всі двигуни БМВ, так що :drinks:

ALT1
12.07.2011, 10:38:02
Якимось чудом добився шо немає перегріву та тиску :drinks: Скоріше всього розвоздушка дала своє, але антфрз таки кудись пропадає. Калюжі немає, в гаражі сухо в салоні тоже. За 2-3 дня пропадає 2-3 літри:ireful:

bmwgorobec
12.07.2011, 18:48:05
А з вихлупної він не парує ?

Vomont
12.07.2011, 19:01:16
Калюжі немає, в гаражі сухо в салоні тоже. За 2-3 дня пропадає 2-3 літри
може витікати у випуск

DJ@@SS
12.07.2011, 22:20:03
Таки думаю шо 100% проблема в головці!

T.T.
13.07.2011, 09:34:32
якшо пропадає і калюж та слідів ніде не видно, то напевно шо голова !!! подивись на вихлопну , колір має бути не звичний (нагару не мало би бути ) .!!!

DJ@@SS
13.07.2011, 13:51:15
ше запах також специфічний з вихлупної також може бути, та колір диму.

T.T.
13.07.2011, 14:22:55
Дим маэ мати сірувато-синій відтінок , є один простий спосіб перевірити це : взяти салфетку та закрити-прикрити вихлопну , після чого, коли подивишся на салфетку сам все зрозумієш !

Vomont
13.07.2011, 21:24:13
А найкраще коли зранку заводиш попробуй конденсат на смак. Якщо солодкий то тосол у вихлопі

ValodjaE36
13.07.2011, 21:33:02
Якщо солодкий то тосол у вихлопі
а якщо солоний то россол:biggrin:

ну і методи:acute:

Vomont
13.07.2011, 21:33:36
ну і методи
зато перевірений на 100%

tommy_boy
14.07.2011, 11:54:46
зато перевірений на 100%

теж таке чув. але з салфеткою тоже нормал)

ALT1
16.07.2011, 09:34:44
дим тільки зранку, такий сіро-голубий, або коли йдеш на обгін коли спрацьовує кік-даун. Зранку через 2-3 хв дим пропадає взагалі (шо мене самого дивує:))
Пару раз звертав увагу на то шо капає з самого верхнього шланга на бачку (той шо в нікуда). Короче містіка:sorry:

kym
16.07.2011, 12:07:54
Якимось чудом добився шо немає перегріву та тиску Скоріше всього розвоздушка дала своє, але антфрз таки кудись пропадає. Калюжі немає, в гаражі сухо в салоні тоже. За 2-3 дня пропадає 2-3 літри
Такий великий обєм антифризу за такий період через двигун або ГБЦ не може пропадати. То треба щоб там була чуть не дірка, а двигун би вже перестав нормально працювати, а в тебе все вроді працює. Шукай свій антифриз в салоні, якщо немає під машиною, може під коврики в зад затікає.
крім того в тебе повинен бути антифриз з точкою кипіння більшою 105 град, бо інакше буде закипати в ГБЦ і завоздушувати систему.

ALT1
16.07.2011, 16:04:51
крім того в тебе повинен бути антифриз з точкою кипіння більшою 105 град, бо інакше буде закипати в ГБЦ і завоздушувати систему.
з мене пиво, нє, 2 пива :drinks: коли купив там був залитий антфрз, але чувак воду доливав, да і я потім повністю воду залив, бо думав антфрз теж виганяти буде... Треба купити і попробувати. Дякую.

Dizel
09.08.2011, 17:49:46
Можливий такий варіант,що при установці головки,неправильно затягнули,і її знову деформувало,або появилась мікро тріщина!