PDA

Переглянути повну версію : E60 Потрібна порада при купівлі


Рус
19.06.2011, 15:58:42
Всім привіт! Три роки тому вперше сів за кермо БМВ Е60 530d 2008р.в. (службове авто, "кулькова" і відразу закохався... :wow:! Для себе вирішив,що колись куплю собі таке авто, але так як ніколи не мав справи з БМВ, то звертаюсь до вас, "клубні", з проханням: порадьте толковий і "негєморний" двигун на таких автівках!!! Дизел,звичайно,добре, але поки що ціна у 35-37т. мене не "влаштовує"...:biggrin:! Приглядаюсь до бензинових. Чекаю на змістовні та обгрунтовані відповіді!
P.S. зараз юзаю Пасата Б6 2008р.в. 1,8Т :)

ValodjaE36
19.06.2011, 23:53:09
але поки що ціна у 35-37т. мене не "влаштовує"...!
тоді напиши, що тебе влаштовує:)
хороші, потужні, надійні та не дуже голодні всі 6 котлові М50 ванос та М52

BMW-ЮРА
20.06.2011, 00:08:37
525i думаю після 1.8 T тобі буде і по ціні і по потужності і по всому в сам раз, а розхід буде менший ніж у твоєму пасаті то повір! Я маю Шкоду Суперб з таким двигуном то знаю!

Just be
20.06.2011, 09:34:13
надійні та не дуже голодні всі 6 котлові М50 ванос та М52
угу, особливо їх багато на е60 кузові ....

Рус, питання стоїть в виборі конкретної моделі двигуна чи в об"ємі ?

ValodjaE36
20.06.2011, 09:44:26
угу, особливо їх багато на е60 кузові ....
сорі префікс Е60 не помітив, тоді М54TU рулять:biggrin:

Рус
20.06.2011, 12:21:14
Рус, питання стоїть в виборі конкретної моделі двигуна чи в об"ємі ?

Та власне, що ні конкретної моделі двигуна та їнших нюансів не знаю...
Лякають шильдики типу 530... 535...(особливо оснанні дві цифри після 5) :biggrin:! Як писав вже у першому пості, дизель нормальний за 32к. не купиш, отже його і не розглядаю... Щось потрібно з бензинових - "золоту серединку". 2.0 не хочу, так як сам розумію,що для такої "буди" це замаленький двигун :nea:. А що далі? 523? 525? Радьте!:beer:

Just be
20.06.2011, 13:06:04
Рус, тобі шукай 525 \ 530, розхід на акпп буде в районі 13-15л по місту, але динаміка бомба.

Рус
20.06.2011, 14:05:07
3.0 напевне "закруто"... А от 2.5 напевне в самий раз. Які нюанси по цих двигунах ("підбирання масла", розхід і т.ін.)? Двигуни з цим об"ємом всі стандартні чи є якість буквенні позначення і відмінності між ними? 2.2 - точно не розглядати?
P.S. всетаки більше схиляюсь до "ручки"...

ValodjaE36
20.06.2011, 14:51:45
P.S. всетаки більше схиляюсь до "ручки"...
цікавіше та трошки економніше

Рус
23.06.2011, 17:46:10
http://auto.ria.ua/auto_bmw_5046073.html
як вам такий варіант?

Бан
23.06.2011, 17:51:21
подивись http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=4798

Nikola
23.06.2011, 18:20:39
подивись http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=4798
НАБАГАТО КРАЩИЙ ВАРІАНТ по фото,фул,і колір кращий від чорного,і ціна, повна діагностика і вона твоя.

Digress
23.06.2011, 18:26:48
подивись http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=4798
якщо її ще непродали,бо тема вже старенька....

G-power
24.06.2011, 11:12:41
3.0 напевне "закруто"... А от 2.5 напевне в самий раз.
Нічого подібного!!! Через місяць будеш жаліти, що не взяв 3.0 так, як динаміка в 2.5 і 3.0 абсолютно різна. Я раджу розглядати тільки 3.0:ok:

{ додано через 2 хвилини }
якщо її ще непродали,бо тема вже старенька....

Там мотор слабенький - 2.2:nea:

Just be
24.06.2011, 17:28:24
Нічого подібного!!! Через місяць будеш жаліти, що не взяв 3.0 так, як динаміка в 2.5 і 3.0 абсолютно різна. Я раджу розглядати тільки 3.0
100%

oleg-bmw
24.06.2011, 20:42:19
Однозначно 3.0і. Візьмеш менший, потім будеш шкодувати. Як на мене, самий збалансований варіант для Е60 кузова на бензині. На такій машині хочеться їхати, і відповідно хотілось би, щоб вона могла, а розхід по місту на клімі 12,5 - 13 літрів. Мій кум свою продає, машинка в ТОПі http://auto.ria.ua/auto_bmw_4995190.html

User_irl
04.07.2011, 22:24:57
Мав дві Е60, їздив практично на всіх.
Все ж найкреще дизель - любий дизель, 520d, 525d, 530d, 535d, любий. Вони надійніші.

З бензинових най надійніші 525 або 530 М54 (йшли з 2003 по 2005).

Рус
08.07.2011, 23:11:52
Мав дві Е60, їздив практично на всіх.
Все ж найкреще дизель - любий дизель, 520d, 525d, 530d, 535d, любий. Вони надійніші.

З бензинових най надійніші 525 або 530 М54 (йшли з 2003 по 2005).

Дякую за поради! Динаміку дизельних авто знаю особисто - службове Е60 було 3.0 (2008р.)... БОМБА!!! Але на машинку з таким двигуном "не тягну" матеріально. Чи достатньо 2.0 (ТДІ) для такого авто? Чи все ж таки 525 (ТДІ) і вище? І який "критичний" пробіг для таких двигунів за умови нормальної їх експлуатації? :beer:

User_irl
09.07.2011, 13:11:51
Дякую за поради! Динаміку дизельних авто знаю особисто - службове Е60 було 3.0 (2008р.)... БОМБА!!! Але на машинку з таким двигуном "не тягну" матеріально. Чи достатньо 2.0 (ТДІ) для такого авто? Чи все ж таки 525 (ТДІ) і вище? І який "критичний" пробіг для таких двигунів за умови нормальної їх експлуатації? :beer:

Двигуна 2.0d, як це не пародоксально звучить, цілком достатньо. Особливо якщо рестайл з 177конями і 350Нм в стоці (розгін (http://www.youtube.com/watch?v=gSwTR8OajDo) без різних там чипів 8,3сек до 100, та й максимум (http://www.youtube.com/watch?v=ArB-4EE98dY) хороший тримає, і це все при середній витраті (http://www.autonet.ru/catalog/auto/detail/287647.aspx) палива 5,1л/100км). В дорестайла 163коняки і крутний момент 340Нм (8,6 до 100км/г). В цих двигунах головне не об'єм, а крутний момент, завдяки якому не відчувається вага 5го кузова і машина досить денамічно бігає і до всього дуже економно. 520d в Е60-му кузові по динаміці однозначно буде краще і порве Е60 523i i буде на рівні Е60 525i, а якщо дизель чіпанути то і цю порве.

525d і вище - це звичайно більший ресурс, сильніший двигун, але і 520d цілком нормальний. Тут вже дивіться по Вашим фінансам і бюджету.

Що можу сказати на рахунок критичного пробігу - я в основному їздив на Європейських машинах і в них проблеми якщо і зустрічались то з коробками автомат в районі або після 200тис пробігу. Автомат це напевно то найдорожче, що може почати барахлити (на механіці відповідно ця проблема відпадає). Також бувало що турбіна потребувала заміни в районі 250тис пробігу. З дизельними (любими) двигунами проблем практично не зустрічав до 300тис і навіть більше.

P.S. Найпопулярніший варіант представницького БМВ в Європі для фірм для менеджерів вищої ланки (вони дуже багато їздять, самі) це E60 520d на механіці , до того (2003-2005 рік) - Е60 525d або 525i на механіці , зараз - F10 520d на механіці. БМВ рахується дуже пристижною маркою.
В загальному по кількості машин - №1 все ж таки Ауді, але вона типу "для всіх інших". На Ауді для корпоративних клієнтів існує знижка -30%, тому БМВ якби тільки для начальства або вищих керівників (щоб відрізнятись і відповідати статусу. Мова йде про нові або новіші машини). Мерседес для тих в кого вже сидина і постійно краватка (образно).

Karabas Barabas
09.07.2011, 15:26:34
User_irl, дуже вичерпна відповідь:good:

Рус
09.07.2011, 17:28:22
User_irl, на таку розширену відповідь навіть не очікував! Дякую! Власне чому запитував про 2.0 ТДІ так це тому, що ще ніразу не їздив на БМВ з таким малим (як для цієї марки) об"ємом... Два роки на службовому автівках були тільки 3,0 ТДІ (і то кожного року НОВА!!!). От після цього і хочу БМВ, а на разі "перебиваюсь" на Б6 1.8Т :biggrin:. Поробую щось "нарити" з 2.0 ТДІ...
П.С. до речі, про проблеми з автоматом: на що саме вартує звернути увагу і які симптоми початку проблеми? Що саме з ними не так?
Хоча я розраховую купити авто з пробігом 90-110т.км., але все ж ...
Ще раз :respekt:!

User_irl
09.07.2011, 19:31:40
П.С. до речі, про проблеми з автоматом: на що саме вартує звернути увагу і які симптоми початку проблеми? Що саме з ними не так?
Хоча я розраховую купити авто з пробігом 90-110т.км., але все ж ...
Ще раз !

Перші ластівки проблем - це коли автомат починає "копатись". Щоб перевірити треба добре дати "під хвіст", тобто педаль в кікдаун і розгін поки не пройдуть всі передачі - передачі мають переключатись без заліпань і рівномірно. Потім швидке гальмування (не тормоз в полік, але швидке) - передачі без поштовхів і "копань під зад" мають гладко переключитись до низу. Потім (все робимо підряд) при плавній їзді з швидкістю 60-90км/г тиснимо педаль газу в полік (кікдаун) машина повинна різко переключитись на понижену без заліпань передачі, і без ударів типу "копнулась", і почати набирати швидкість. Також вартує заїхати на якийсь схил мордою до гори і відпустити педалі - машина не повинна котитись до заду (на машинах з більшим пробігом допускається дуже не значне відкатування). Не зашкодить перевірити автомат на помилки (прочитати компьютером).

На рахунок пробігу - 90-110 тис, по Європейським міркам, це 3х-5ти річна БМВ, яка була в приватному використанні, НЕ на фірмі (на фірмі це 2х-3х річна БМВ).
Якщо брати з гарних рук і ухожену то і 150 і 200 тисяч це не проблема.

Рус
10.07.2011, 00:22:36
User_irl, ще раз дякую !

G-power
10.07.2011, 13:22:42
Рус, ты проедь на 535d:) и все твои сомнения развеятся....hlVlZCU7Yoo&feature

User_irl
10.07.2011, 17:58:22
Рус, ты проедь на 535d:) и все твои сомнения развеятся....

Да, 535d это не то что бомба - это просто нечто! Но есть и одно "НО" - это цена:

520d + 30% (её цены) = 535d

Рус
11.07.2011, 01:11:54
Рус, ты проедь на 535d и все твои сомнения развеятся....
Спасибо, подрочил..... :crazy:

pilot
18.07.2011, 22:10:55
Решил написать здесь, что бы не создавать новую тему.

Знакомый нашёл себе Е-60, 08', 2,0d (130kw)
Так вот, спрашивает как эти моторы (сразу скажу, что за динамикой он не гонится)
Если кто может прокоментировать - буду благодарен.

ValodjaE36
19.07.2011, 09:15:21
Так вот, спрашивает как эти моторы (сразу скажу, что за динамикой он не гонится)
Если кто может прокоментировать - буду благодарен.
Має в нас 2.0 d один одноклубник Ігор shpak, задоволений економією, та на динаміку не жалівся, правда чіпанутий в нього той моторчик:) думаю він більше розповість:victory:

bmwe36petro
19.07.2011, 09:19:49
ValodjaE36, тут мова йде про Е60, а не Е39.
Знакомый нашёл себе Е-60, 08', 2,0d (130kw)

ValodjaE36
19.07.2011, 09:24:50
Так вот, спрашивает как эти моторы (сразу скажу, что за динамикой он не гонится)
там мотори майже однакові, а суть питання про мотор, чи не так?

Rostyk
19.07.2011, 09:47:15
Мотори абсолютно різні, різниця майже в 40 кінських і величезному крутному

ValodjaE36
19.07.2011, 10:12:44
якраз чіп це все підправив:biggrin:

User_irl
19.07.2011, 11:19:50
Мотори різні. Різні і по суті і по динаміці і по рзходу. І як я вже писав раніше - мотор цей (2.0d) досить надійний і якісний. Сам пробув і тестував такий не раз, мають знайомі - нарікань немає. Його надійність підтвержує ще те, що з 2005 року його не знімають з виробництва, а вдосконалюють і продовжують встановлювати (так як і 3.0d).

Рус
02.08.2011, 22:50:37
В результаті різних життєвих перепитій та обставин, з"явилась можливість придбати авто на іноземній реєстрації ! А це вже підштовхує людину до того, аби дивитись на машинку з трішки іншого цінового сегменту... Придивився собі Х5 2005р.в. з 3.0ТДІ і пробігом 115т.км. Сильно ногами не копайте - сам не дуже вірю в "правдивість" заявленого показника на одометрі... Отже, порадьте, на що в такому авто звертати увагу? Як "автомати" на такій автівці? Прайс на обслуговування (приблизний порядок цін по відношенні до Е60)? Чи все-таки придивитись Е60 в хорошій комплектації і на тому ж 3.0ТДІ ?
Чекаю на змістовні та обгрунтовані відповіді. Заздаледь вдячний!

User_irl
03.08.2011, 15:23:24
По порядку:
1. Пробіг на 99,9% лєвак.
2. Сам Х5 3.0d апарат хороший і вже вилічений від більшості хвороб дорестайлової моделі.
3. Автомати вже в рестайлі нормальні і досить надійні, як і в Е60 від ZF (а не проблемна GM).
4. Звертати увагу на все, на весь загальний стан.
5. Е60 дешевша в обслуговуванні ніж Х5, а саме головне, як це не парадоксально звучить, має крепшу ходову ніж Х5 (не одноразово перевірено на свому досвіді).
6. Взагалі абрівіатура TDI це від Фольца і Ауді, а у БМВ просто d.
7. І останнє - не рекомендую брати авто на іноземній реєстрації! Виключення - якщо є громадянство тої країни, якщо є постійна прописка тої країни і виписані тут, є ПМЖ тої країни. З темою близько знайомий особисто. Для Українців вже цю тему душать і прикривають. Вже є інформацію, що для громадянина України з Українською пропискою час перебування такого авто тут обмежується (чи буде чи вже є - точно не знаю) 60 днів на рік, сумарно. Конєшно все в нас рішається, але чи воно треба...

1taras234
10.08.2011, 00:29:17
Скільки приблизно обыйдеться 535d:bomb: після рестайлу пригнати з німетчини???

Рус
10.08.2011, 21:47:01
Подивись на mobile.de... Те авто, що пропонували мені було в Тбілісі - ціни там практично не відрізняються від "бундесовських", так як розмитнення в цій прцвітаючій країні на такий апарат становить 2000-2300$. Це авто було 2006р.в. з "М-пакетом", на світлій шкірі + люк і коштувало 25000$. Пигнати сюди можна без проблем, а от розмитнити - ШУБА ЗАВЕРНЕТЬСЯ!!! Дешевше в нас можна знайти... :bad:

1taras234
10.08.2011, 21:59:38
Якщо в німцях апарат коштує -19000 ойрою, скільки розмитнення обійдеться?

Рус
10.08.2011, 22:09:25
Якось питався на рахунок 3.0d - сказали +/- 12євро...:bad: Навіть рахувати не хочеться...:ireful:

1taras234
10.08.2011, 22:17:47
Напевно треба грабанути банк:ireful: якщо дійсно буде така ціна за розмитнення:shok:

User_irl
11.08.2011, 09:27:43
Якщо в німцях апарат коштує -19000 ойрою, скільки розмитнення обійдеться?

Берем BMW 535d середини/кінця 2007року, рестайл. Ціна 19000євро (в реалі на гарний ухожений апарат такого року в хорошому фарші з нормальним пробігом - треба брати 22-25 тис. євро).


Ввізна пошлина: 19000євро х 10% = 1900євро

Акциз: 3000куб.см. х 2,5євро = 7500євро

ПДВ: (19000євро + 1900євро + 7500євро) х 20% = 5680євро

Разом: (1900євро + 7500євро + 5680євро) = 15080євро


До цієї суми добавляємо першу реєстрацію:

30 х 100грн = 300грн (хоть це радує - тут не так дорого)


Детально формулу розрахунку виклав тут (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?p=75205#post75205).

ValodjaE36
11.08.2011, 09:49:46
30 х 100грн = 300грн
30 на 100 = 3000:)

User_irl
11.08.2011, 09:53:42
30 на 100 = 3000:)

Ой...
Не замітив, що одного нолика не вдарив по клавішам.

1taras234
11.08.2011, 10:00:49
Дякую за інфу User_irl, якщо вдастся взяти машину (побачу по грошах), кину фотки.

User_irl
11.08.2011, 10:21:17
Дякую за інфу User_irl, якщо вдастся взяти машину (побачу по грошах), кину фотки.

Моя порада - шукай Дипломата (дипломатичну особу).

Рус
11.08.2011, 22:19:44
шукай Дипломата
Зараз дипломати вже на такому заробляють непогано (особливо з "почесних" консульств). За "повішати" на дипломата беруть +/- 10 000$... І треба "вирішувати" в МРЕВ ДАІ, щоб не написали в техпаспорті: "без права передачі іншим особам" (на моїй попередній роботі (а це була дипломатична установа), це була "коронна" і ключова фраза у всіх техпаспортах приватних авто)!

User_irl
12.08.2011, 08:43:21
Зараз дипломати вже на такому заробляють непогано (особливо з "почесних" консульств). За "повішати" на дипломата беруть +/- 10 000$... І треба "вирішувати" в МРЕВ ДАІ, щоб не написали в техпаспорті: "без права передачі іншим особам" (на моїй попередній роботі (а це була дипломатична установа), це була "коронна" і ключова фраза у всіх техпаспортах приватних авто)!

Буквально місяць/півтора назад це все без проблем рішилось. Дипломат коштував $10000.

{ додано через 12 хвилин }
P.S. В техпаспорті написали - без права відчуження один рік.

Just be
12.08.2011, 09:54:37
User_irl, Рус, а як ця процедура з дипломатами виглядає ?

User_irl
13.08.2011, 08:15:31
Кожен украінський дипломат має право раз в певний період поставити на облік автомобіль без розмитнення. Тобто автомобіль ставиться на дипломата, в техпаспорті буде відмітка "без права відчуження 1 рік (може бути і 2)". На цей період на машині іздити по генеральному дорученню (було. Зараз і доручення не потрібно).
Ось і все. Це один з реальних варіантів.

P.S. Тільки нікому про це не кажіть. ;-)

Рус
14.08.2011, 23:33:56
P.S. Тільки нікому про це не кажіть. ;-)
:biggrin::beer:

1taras234
19.08.2011, 21:12:39
Таке питання- а якщо брати 535d 2004-2005років (до рестайлу) чи сильно проблемна там коробка передач порівнюючи з рестайлінговою моделю???
Бо та наша бандитська держава:ireful: повстановлювала таке мито, що просто не реально взяти 535d після рестайлу:shok::shok::shok:

G-power
20.08.2011, 12:59:52
Таке питання- а якщо брати 535d 2004-2005років (до рестайлу) чи сильно проблемна там коробка передач порівнюючи з рестайлінговою моделю???

535d если я не ошибаюсь эти моторы пошли с 2005 года, а рейстал этот кузов получил в конце 2006 года. Брать надо однозначно те что после 2006 года, так как до этого кузов Е60 был както сыроват:)

1taras234
20.08.2011, 13:25:02
535d вийшов 2004 року а рестайл 6 місяця 2007 року.

adv0kat
20.08.2011, 15:21:49
1taras234, машина достаточно редкая для Украины. Посмотри автобазар, их просто нет в Украине таких годов, а есть более свежие и то их очень мало....Отсюда и цена на обслуживание этой машины будет как на истребитель:biggrin: Если есть желание купить себе геморой, то бери и будешь по несколько месяцев ждать какуюто запчасть:rtfm:
Посмотри лучше 530 с 2006-го года, там уже 258 л.с.:ok: + можно прочиповать до 270 л.с. и будет тебе счастье:biggrin:

User_irl
21.08.2011, 13:15:00
... Брать надо однозначно те что после 2006 года, так как до этого кузов Е60 был както сыроват:)

Не соглашусь. Е60 кузов был изначально нормальным, а детские болезни ранних моделей относились разве что к прогоранию сидений от подогрева да и пару других мелочей по интерьеру. В плане ходовой - так там всё без изменений. В плане моторов - дизеля как были надёжными так и остались, а вот бензиновые моторы как раз подмочили свою репутацию с нововведениями и апгрейдами (это я о N52 и 523i).


1taras234, машина достаточно редкая для Украины. Посмотри автобазар, их просто нет в Украине таких годов, а есть более свежие и то их очень мало....Отсюда и цена на обслуживание этой машины будет как на истребитель:biggrin: Если есть желание купить себе геморой, то бери и будешь по несколько месяцев ждать какуюто запчасть:rtfm:
Посмотри лучше 530 с 2006-го года, там уже 258 л.с.:ok: + можно прочиповать до 270 л.с. и будет тебе счастье:biggrin:

Машина редкая потому как в Европе она в цене и нормальный вариант за дёшево найти не возможно, потому берут их как правило для себя, а не на продажу (перегонщики). Ко всему они только пригонялись или пригоняются, т.к. в Украину официалом они не шли.
И какая цена на обслуживание у 535d интересно? Чем-то больше чем на 530d? Ходовая та-же, двигатель тот-же, количество масла и жидкостей то-же, там всё практически то-же. Есть разница только в турбинах (у 535 их две - большая и маленькая), пару датчиках и настройке ЕБУ (ECU).
И счастье 535d не в лошадях, а во второй маленькой турбинке, которая подхватывает с самых низов без турбоямы. По большому счёту и 218 лошадей дорестайловой дизельной 530й вполне хватает, но подрыв и тяга идут после 1800 оборотов (это и у рестайловой тоже). Особенно это ощутимо на автомате (на механике ещё можно педалировать так чтоб обороты всегда были выше чем 1800). Так что эти машины не сравнимы.

P.S. Свою бывшую Е60 530d Шницеровской прошивкой в Германии я чипанул почти до 300 лошадей, чтоб уменьшить турбояму мне поставили спринтбустер. За год я порвал на этой машине коробку автомат. Так получалось, что при нажатии в пол после 1800 оборотов все эти 300 лошадей разом пуляли машину вперёд - типа маленькая турбояма и потом взрыв мощности, почти ничего и сразу всё. В 535d этого бы не было, т.к. там наростание мощности идёт постоянно и плавно с самых низов до верхов оборотов.

G-power
21.08.2011, 23:44:48
User_irl, все верно, но покупать эту машину надо не за последние деньги, а так чтобы еще осталось на обслуживание и причем не мало:rtfm: (одна форсунка только чего стоит!!!). Человеку советуют присмотреться к 530і бензиновой версии, так, как цена на нормальную 535d начинается от 40 000$

1taras234
21.08.2011, 23:54:55
Машина редкая потому как в Европе она в цене и нормальный вариант за дёшево найти не возможно, потому берут их как правило для себя, а не на продажу
Повністю підтримую
И счастье 535d не в лошадях, а во второй маленькой турбинке, которая подхватывает с самых низов без турбоямы.
саме чурез це вона мені до душі:biggrin: думаю в ній достатньо перцю :ireful:
і чіпувати не знаю чи вартує в Україні, щоб не вбити коробку.

прогоранию сидений от подогрева да и пару других мелочей по интерьеру
конкретніше як запобігти або виправити цю ваду???

User_irl
22.08.2011, 11:14:33
User_irl, все верно, но покупать эту машину надо не за последние деньги, а так чтобы еще осталось на обслуживание и причем не мало:rtfm: (одна форсунка только чего стоит!!!). Человеку советуют присмотреться к 530і бензиновой версии, так, как цена на нормальную 535d начинается от 40 000$

Ну то что покупать нужно не на последние деньги я полностью согласен. Более того - любую машину, не только эту, не стоит покупать на последние деньги.
По поводу обслуживания - да если что-то ломается то это дорого, но за всё время эксплуатации (а это полтора года или около 100тыс пробега со 160 тыс до 260 тыс) той моей чипованой Е60 я ничего не менял в моторе кроме разходников. До этого была Е39 530d - тоже самое. Сейчас в качестве поджопника тоже Е39 530d - всё без изменений.
Я это всё к тому, что дизель от БМВ очень надёжный и по моему мнению (да и мнению многих) надёжнее ихних бензиновых моторов. Но соглашусь с тем, что если дизель ламается (что-то серьёзное с топ.аппаратурой и т.д.), то он дороже в ремонте чем бензин.


конкретніше як запобігти або виправити цю ваду???

Та ніяк. Хіба що може старатись не включати підігрів сидінь на третє положення. Там просто коврик підігріву вшитий в оббивку сідухи і в місцях де постійно сідушка зжимається (ліві шоферські боковинки) мікро дротики підігріву перетираються і починають іскрити (на третьому положенні підігріву дуже навіть сильно) чим і створюють пропалення сидіння в тому місті. В мене так було. Все вирішив. Юра електрик (в районі перехрестя Наукова - Стрійська) все спаяв і все працювало, окремо знімав і ставив оббивку сідухи в іншої людини.

G-power
27.08.2011, 22:39:17
User_irl, подскажи что это за двигатель на машине,? авто Е60 конец 2007 года, зади на багажнике написано 525d в техпаспорте указан объем 2993 см.куб мощность 197 л.с. - почему указано 525? если там по сути 3 литра:shok: Это что задавленый трехлитровый движок?:shok:

Инф:http://www.carinf.com/ru/9781015752.html

User_irl
27.08.2011, 23:57:56
Это что задавленый трехлитровый движок?

Да, именно так.
И его можна (правда нужно немного танцев с бубном) превратить в полноценный 3.0d
Ишёл он у рестайла Немецкой сборки, но на Калининградском (Российская сборка) рестайле долгое время ставили старые 2.5 , а не задушеные 3.0

G-power
28.08.2011, 00:13:44
User_irl, сегодня товарищ взял себе такую цяцю.... Но не смотря на то что она задушена, пхнет она так, что пипец:biggrin: Мы просто никак не могли догнать что за нах...... на крышке багажника пишет 525d , а рабочий объем 2993 см.к.:) Спасибо за ответ..

Рус
29.08.2011, 17:01:16
Якщо не секрет, скільки дали грошенят за таку "лялю"? :wow:
І трохи детальніше, якщо можна:
-колір
-автомат/механіка
-салон
-пробіг
-ну і стан в загальному....

G-power
29.08.2011, 21:26:37
Рус, тема немного не о том:friends: Как нибудь напишу в ПП:ok:

User_irl
15.09.2011, 09:21:58
Рішення розмитнення через Дипломата (про яке згадували раніше і вище) актуальне тільки до Нового року. З 01.01.2012 всі пільги Дипломатам відміняють - це інформація для тих хто щось собі планує або шукає.

P.S. Інформація не перевірена, але з надійного джерела (від того хто в темі).

mister
29.09.2011, 19:40:03
Шановні форумчани, допоможіть уточнити деякі аспекти розмитненя авто дипломатом:

1. Чи обов'язково місце придбання авто має співпадати із місцем проходження служби дипломатом (якщо буде куплено в Німеччині, а поставлене на облік у Литві)? Чи відстежують це на українській митниці чи це взагалі не принципово?
2. Авто в Україні перебуватиме на тимчасовому обліку чи на постійному?
3. Чи й досі можна розмитнення легкового і вантажного авто одночасно однією людиною?

Хто працював по такій схемі проконсульйте, будь-ласка, дуже не хочеться влипнути в непердбачувану ситуацію

User_irl
30.09.2011, 09:51:31
1. Там варіанти, так як Дипломат може бути як і наш там, так і тамошній тут. Взагалі то все рішається, Ваше запитання вже безпосередньо до людини з допомогою якої будете вирішувати своє питання і відповідно до певного варіанту.
2.На постійному. Але в деяких випадках є ньюанси. Знов же говоріть прямо з тою людиною з якою будете робити все.
3. Це Ви про Дипломата чи про людину, яка міняє міняє постійне місце проживання? Останній так. Перший - не знаю і не чув.

P.S. Не забувайте де ми живем - тут від непередбачуваних ситуацій ніхто не застрахований, так як ситуації і реалі заставляють робити нас все через Ж.

mister
30.09.2011, 10:31:31
Дипломат наш в Литві, але машину хочу із Німеччини, сам дипломат не дуже рулить в цих питаннях, вся організація на мені і її сині, тому й потрібно дві машини.) Раніше можливість ввозу декількох авто (легковик, вантажна, мотоцикл) існувала точно...

Щодо держави, то абсолютно згідний, ще й хочуть імпортне мито на нові авто підвищити з 10% до 25% - мудаки...

User_irl
30.09.2011, 13:13:05
Раніше можливість ввозу декількох авто (легковик, вантажна, мотоцикл) існувала точно...

Це Дипломати попадали під закон (як і всі інші і не Дипломати), що людина яка міняє місце постійного проживання і прожила на попередньому місті проживання не меньше року, має право без розмитнення ввести в Україну і зареєструвати один мотоцикл, одну машину, один грузовик, одну яхту і ще там щось.

Omega
29.11.2011, 23:00:20
Привіт.Піднімлю тему.Допоможіть з вибором БМВ Е60 525і 2005р.в.На що звернути увагу при купівлі,може хто з знайомих продає таке авто.Буду вдячний за поради і пропозиції.

User_irl
01.12.2011, 11:43:41
Привіт.Піднімлю тему.Допоможіть з вибором БМВ Е60 525і 2005р.в.На що звернути увагу при купівлі,може хто з знайомих продає таке авто.Буду вдячний за поради і пропозиції.

Якщо 525і (або 530і), то рекомендую придивитись до моделів здвигуном М54 (а не N52) які випускались на Е60 з 2003 по 2005р. Вони будуть більш надійні.

Omega
02.12.2011, 00:04:01
User_irl, може маєте змогу пригнати авто під розмитнення,так як бачив тему,що продавали авто

User_irl
03.12.2011, 10:27:43
User_irl, може маєте змогу пригнати авто під розмитнення,так як бачив тему,що продавали авто

Маю змогу - звертайтесь.