Karabas Barabas
13.06.2011, 01:53:37
Компанія офіційно прес-релізом обсягом у 21 сторінку, анонсувала майбутню прем'єру F20,
28191
а саме такий індекс отримає продовження моделі Е87, на Франкуфуртському автосалоні.
В основі F20 лежить та ж платформа, що і в самої масової моделі баварського концерну - 3 Серії. Автомобіль, як це водиться, підріс. Вірніше - "розрісся" у широчінь і в довжину, при тому, що висота хечбека зменшилася. Екстер'єр зазнав змін у стилі нового дизайну BMW. Задні ліхтарі "роз'їхалися" в сторони, що продиктовано бажанням дизайнерів зробити більш зручним доступ в багажник. Але в цілому, зовні машина залишилася схожа на попередницю. Що стосується інтер'єру - загальний стиль залишився традиційно лаконічним. У числі забавних змін у компонуванні органів управління можна згадати "по-саабівскі" розташоване гніздо для електронного ключа - його перенесли на кожух селектора КПП.
Більш істотні зміни торкнулися двигунів. Як відомо на сьогодні, "бебі-бімер" буде пропонуватися тільки з чотирициліндровим мотором об'ємом 1.6 і 1.8 літра. Потужність моторів зросла - якщо у аналогічних моделей 2007 року вона була 122 і 143 к.с. відповідно, то тепер з 1600 кубиків вдалося вичавити 136, а з 1800 всі 170. Відповідно до прес-релізу компанії, запланований випуск моделі 116d у варіанті EfficientDynamics Edition.
Шестициліндрові мотори на F20 встановлюватися не будуть - їх місце займуть дволітрові бензиновий і дизельний агрегати. Заявлені характеристики вражають - завдяки технології TwinPower, бензиновий мотор в топової версії BMW 120i буде видавати 245, а дизельний - 184 к.с. За наявною інформацією в BMW обіцяють піти ще далі по шляху економічності та екологічності - найменшим мотором, який буде встановлюватися на цю модель стане .... трициліндровий, який обіцяний в бензиновому і дизельному варіантах. Залишається сподіватися, що таке зменшення об'єму не піде на шкоду динаміці.
Разом з 6-ступінчастою механічною КПП і 9-ступінчастим "автоматом" виробництва ZF, яка є традиційним постачальником трансмісій, деталей підвіски і рульового управління для баварського концерну, авто отримає набір "екологічних" опцій, включаючи "старт/стоп" і систему рекуперації енергії гальмування. Як і належить автомобілю преміум-сегменту, в наявності всі електронні помічники - починаючи з адаптивного освітлення і закінчуючи системою розпізнавання дорожніх знаків і попередження водія про перетині лінії розмітки.
Design Sketches
281622816328164
281652816628167
BMW 1-Series Sport Line - Exterior
2816828169281702817128172
2817328174281752817628177
2817828180281812818228183
2818428185281862818728188
2818928190281912819228193
2819428195281962819728198
2819928200282012820028201
BMW 1-Series Sport Line - Interior
2820228203282042820528206
2820728208282092821028211
28191
а саме такий індекс отримає продовження моделі Е87, на Франкуфуртському автосалоні.
В основі F20 лежить та ж платформа, що і в самої масової моделі баварського концерну - 3 Серії. Автомобіль, як це водиться, підріс. Вірніше - "розрісся" у широчінь і в довжину, при тому, що висота хечбека зменшилася. Екстер'єр зазнав змін у стилі нового дизайну BMW. Задні ліхтарі "роз'їхалися" в сторони, що продиктовано бажанням дизайнерів зробити більш зручним доступ в багажник. Але в цілому, зовні машина залишилася схожа на попередницю. Що стосується інтер'єру - загальний стиль залишився традиційно лаконічним. У числі забавних змін у компонуванні органів управління можна згадати "по-саабівскі" розташоване гніздо для електронного ключа - його перенесли на кожух селектора КПП.
Більш істотні зміни торкнулися двигунів. Як відомо на сьогодні, "бебі-бімер" буде пропонуватися тільки з чотирициліндровим мотором об'ємом 1.6 і 1.8 літра. Потужність моторів зросла - якщо у аналогічних моделей 2007 року вона була 122 і 143 к.с. відповідно, то тепер з 1600 кубиків вдалося вичавити 136, а з 1800 всі 170. Відповідно до прес-релізу компанії, запланований випуск моделі 116d у варіанті EfficientDynamics Edition.
Шестициліндрові мотори на F20 встановлюватися не будуть - їх місце займуть дволітрові бензиновий і дизельний агрегати. Заявлені характеристики вражають - завдяки технології TwinPower, бензиновий мотор в топової версії BMW 120i буде видавати 245, а дизельний - 184 к.с. За наявною інформацією в BMW обіцяють піти ще далі по шляху економічності та екологічності - найменшим мотором, який буде встановлюватися на цю модель стане .... трициліндровий, який обіцяний в бензиновому і дизельному варіантах. Залишається сподіватися, що таке зменшення об'єму не піде на шкоду динаміці.
Разом з 6-ступінчастою механічною КПП і 9-ступінчастим "автоматом" виробництва ZF, яка є традиційним постачальником трансмісій, деталей підвіски і рульового управління для баварського концерну, авто отримає набір "екологічних" опцій, включаючи "старт/стоп" і систему рекуперації енергії гальмування. Як і належить автомобілю преміум-сегменту, в наявності всі електронні помічники - починаючи з адаптивного освітлення і закінчуючи системою розпізнавання дорожніх знаків і попередження водія про перетині лінії розмітки.
Design Sketches
281622816328164
281652816628167
BMW 1-Series Sport Line - Exterior
2816828169281702817128172
2817328174281752817628177
2817828180281812818228183
2818428185281862818728188
2818928190281912819228193
2819428195281962819728198
2819928200282012820028201
BMW 1-Series Sport Line - Interior
2820228203282042820528206
2820728208282092821028211