Karabas Barabas
19.05.2011, 10:38:34
В конкурсі "Міжнародний двигун року" "2011 року, BMW повторює торішній успіх
27008
і в той же час зміцнює свої позиції як найбільш успішний виробник який брав участь у конкурсі, отримавши перемогу в чотирьох номінаціях з чотири, шести і восьми циліндровими бензиновими та дизельними двигунами.
Нагороди отримали двигуни, які встановлюються на сучасних моделях BMW і MINI. Це V8 від BMW M3, рядна бензинова шестірка з технологією BMW TwinPower Turbo, чотирициліндровий дизель з технологією BMW TwinPower Turbo і новий чотирициліндровий силовий агрегат який встановлюється на MINI Cooper S також отримав звання "Двигун року".
Рішення про нагороди приймалося міжнародним журі, яке складалося в цьому році 65 автожурналістів з 32 країн.
В класі 1,4 - 1,8 літрів нагороду отримв двигун MINI Cooper S. чотициліндровий 1,6, який оснащений турбокомпресором Twin Scroll, з безпосереднім уприскування бензину, а також регулятором клапана на основі запатентованої BMW системи VALVETRONIC. Ця комбінація робить робить цей двигун (135кВт/184к.с.) найбільш ефективним в світі для свого типу і розміру.
27009
Другу перемогу поспіль отримав чотициліндровий дизельний двигун з технологією TwinPower Turbo. Як і в минулому році, 2-літровий силовий агрегат BMW 123d і BMW X1 xDrive23d мав успіх в категорії двигунів від 1,8 до 2 літрів. Маючи вражаючу тягу і виключно низьку витрату палива і рівень викидів, 150 кВт/204 к.с. Цей двигун як і раніше є еталоном в своєму класі.
27010
Також BMW вдалося повторити минулорічну перемогу в класі 2,5 - 3 літри. Журі проголосувало ще раз за 3-літровий рядний шестициліндровий двигун 225 кВт/306 к.с. з BMW TwinPower Turbo технологію, який встановлюється в нові BMW 5 серії, та в в новому BMW X3, а також у новий BMW 6 серії купе та кабріолет. Його унікальний технологічний пакет включає турбокомпресор Twin Scroll, з прямим впорскуванням технології High Precision Injection, і VALVETRONIC клапан забезпечує особливо сприятливе поєднання між задоволенням від керування, та витратою палива.
Вже в четвертий раз поспіль блок V8 потужністю 309 kW/420 к.с., який встановлюється в BMW M3 став переможцем в класі від 3 до 4-л., Цей 4-літровий двигун поєднує видатні характеристики з винятковою ефективністю, що пов'язане зокрема з функцією Auto Start Stop, регенерації гальмівної енергії та подальших Efficient Dynamics технологій.
В продовження теми можна додати
BMW планує використовувати спільні компоненти для всіх своїх двигунів
Концерн BMW збирається провести модернізацію бензинових і дизельних двигунів, для того щоб вони використовували більшу кількість загальних запчастин. Трьох-, чотирьох-і шестициліндровий двигуни будуть мати однаковий об'єм циліндрів - близько 500 кубічних сантиметрів - і загальну конструкцію блоку циліндрів, пише Automotive News.
За словами Гаральда Унгера, Відповідального в BMW за розробку рядних моторів, мета компанії - зробити 60 відсотків компонентів загальними для двигунів одного типу. Дизельні та бензинові мотори повинні мати 40 відсотків загальних компонентів. Передбачається, що такої результат буде досягнуто за рахунок зменшення кількості постачальників.
У 2010-му баварський автовиробник випустив більше 1,4 мільйона чотирьох-і шестициліндрових агрегатів.
27008
і в той же час зміцнює свої позиції як найбільш успішний виробник який брав участь у конкурсі, отримавши перемогу в чотирьох номінаціях з чотири, шести і восьми циліндровими бензиновими та дизельними двигунами.
Нагороди отримали двигуни, які встановлюються на сучасних моделях BMW і MINI. Це V8 від BMW M3, рядна бензинова шестірка з технологією BMW TwinPower Turbo, чотирициліндровий дизель з технологією BMW TwinPower Turbo і новий чотирициліндровий силовий агрегат який встановлюється на MINI Cooper S також отримав звання "Двигун року".
Рішення про нагороди приймалося міжнародним журі, яке складалося в цьому році 65 автожурналістів з 32 країн.
В класі 1,4 - 1,8 літрів нагороду отримв двигун MINI Cooper S. чотициліндровий 1,6, який оснащений турбокомпресором Twin Scroll, з безпосереднім уприскування бензину, а також регулятором клапана на основі запатентованої BMW системи VALVETRONIC. Ця комбінація робить робить цей двигун (135кВт/184к.с.) найбільш ефективним в світі для свого типу і розміру.
27009
Другу перемогу поспіль отримав чотициліндровий дизельний двигун з технологією TwinPower Turbo. Як і в минулому році, 2-літровий силовий агрегат BMW 123d і BMW X1 xDrive23d мав успіх в категорії двигунів від 1,8 до 2 літрів. Маючи вражаючу тягу і виключно низьку витрату палива і рівень викидів, 150 кВт/204 к.с. Цей двигун як і раніше є еталоном в своєму класі.
27010
Також BMW вдалося повторити минулорічну перемогу в класі 2,5 - 3 літри. Журі проголосувало ще раз за 3-літровий рядний шестициліндровий двигун 225 кВт/306 к.с. з BMW TwinPower Turbo технологію, який встановлюється в нові BMW 5 серії, та в в новому BMW X3, а також у новий BMW 6 серії купе та кабріолет. Його унікальний технологічний пакет включає турбокомпресор Twin Scroll, з прямим впорскуванням технології High Precision Injection, і VALVETRONIC клапан забезпечує особливо сприятливе поєднання між задоволенням від керування, та витратою палива.
Вже в четвертий раз поспіль блок V8 потужністю 309 kW/420 к.с., який встановлюється в BMW M3 став переможцем в класі від 3 до 4-л., Цей 4-літровий двигун поєднує видатні характеристики з винятковою ефективністю, що пов'язане зокрема з функцією Auto Start Stop, регенерації гальмівної енергії та подальших Efficient Dynamics технологій.
В продовження теми можна додати
BMW планує використовувати спільні компоненти для всіх своїх двигунів
Концерн BMW збирається провести модернізацію бензинових і дизельних двигунів, для того щоб вони використовували більшу кількість загальних запчастин. Трьох-, чотирьох-і шестициліндровий двигуни будуть мати однаковий об'єм циліндрів - близько 500 кубічних сантиметрів - і загальну конструкцію блоку циліндрів, пише Automotive News.
За словами Гаральда Унгера, Відповідального в BMW за розробку рядних моторів, мета компанії - зробити 60 відсотків компонентів загальними для двигунів одного типу. Дизельні та бензинові мотори повинні мати 40 відсотків загальних компонентів. Передбачається, що такої результат буде досягнуто за рахунок зменшення кількості постачальників.
У 2010-му баварський автовиробник випустив більше 1,4 мільйона чотирьох-і шестициліндрових агрегатів.