PDA

Переглянути повну версію : E30 Проблеми з заведенням..


Stebnyk
08.05.2008, 19:24:09
В мене BMW 316 1,8 87 року E30.
Ось пару днів тому зявилася проблемка, заводжу машину. а вона два три оберти двигуном робить і глохне, другий раз те саме, а з третього заводиться, але шось нерівно крутиться.. потім такий звучок "пцсс" і майже все норм стає.. свічки замінив вже.. є підозра що це або високовольтні, або розпридільник, або котушка.. ну наразі, перевірю то шо сам зможу, розпридільник і спробую високовольтні поміняти..
мож хто з тим зустрічався і може шось порадити? мож то не в запаленні проблема, може тре десь інше рити?

ну і ше мені тре клапана порегулювати, стукають троха.. то краще до Валєри їхати, чи мож до когось іншого?

Lehae34
09.05.2008, 00:16:25
Высоковольтные поменять недешевая штука. Лучше диагностику сделать. Только вот где?
316 1,8???? а мотор какой? М40? М10?

Stebnyk
09.05.2008, 04:29:06
m10

Stebnyk
13.05.2008, 11:19:19
сьодні завелася одразу, секунд з 10 покрутився мотор і заглохла, з другого разу завелася і вже все норм.. ше схиляюся шо може то якісь трабли може в подачі палива?!
що ні в кого ніяких ідей нема?

realnero
13.05.2008, 16:51:25
що ні в кого ніяких ідей нема?

Возможно клапан обратки топлива. Скорее всего траблы всё же в топливной системе. Можно попробовать перед запуском утром внаглую запустить бензонасос путём замыкания контактов на выходе для реле бензонасоса, и подержать чтоб давление в системе образовалось, далее пробовать заводить и делать соответствующие выводы.

Успехов.

Stebnyk
13.05.2008, 16:58:23
дяк за пораду. завтра спробую)

Stebnyk
21.05.2008, 11:45:34
проблему вирішив. почав з того що замінив кришку розпридільника, бо контакти вже вмерли повністю, після того обороти вирівнялися.. але на цьому ще не все. проблема залишилася і прийшлося перевірити систему подачі палива. рухався покроково від карбюратора до бензонасосу і бенз.фільтра, побачив що паливо одразу не подається в карбюратор, пройшовся далі і помітив цікаву штуку(врізану в шланг), від газової установки яка була підключана раніше)) виявилося вона глюкнула і заблокувала повністю подачу палива в карбюратор.. ось тепер усе нормально.
і найшов я це завдяки тому що вчора по дорозі на роботу заглох і не завівся, мене дотянули і тут я почав шукати =)
трішки користувався інфою та порадами з сайту-інструкції по E30 - http://bmw-e30.5go.ru/
тема закрита.