PDA

Переглянути повну версію : E39 Чи можна відрегулювати турбіну?


Pashtettt
31.03.2011, 20:29:27
Е39, підскажіть будьласка, можливо відрегулювати турбіну щоб вона вмикалась не при 2000 об., а раніше, наприклад при 1500 об.?
Тому що ця яма до 2000 об. заважає їздити по місту, деколи треба газнути а машина набирає скорість повільно(вихід скидати завжди на нижчу передачу, але це лишні рухи і думаю для мотора недобре).

Nema_nika
31.03.2011, 20:55:42
не получиться

augustino
31.03.2011, 21:45:25
Nema_nika, як це не получиться???
Pashtettt, звернись до Just be

степан
31.03.2011, 22:09:38
не получиться

наскільки мені відомо турбіну розкручують вихлопні гази.коли вона розкручується до тих обертів щоб створити тиск в системі подачі повітря до того часу ти не відчуваєш збільшення потужності двигуна.поясніть мені яким чином можна цей процес відрегулювати?турбіна взагалі не має включення чи виключення ,а працює (крутиться) як тільки ти запустив двигун.тільки вона не дає ефекту до того часу поки не набире потрібних обертів,а оберти набире після того як згорить потрібна кількість палива в певний відрізок часу.

Vexler
31.03.2011, 22:11:17
Pashtettt, звернись до фірми Турбомастер, що на Новознесівській (за Автолюксом)....дуже хороші майстри!
067-670-35-70

Just be
31.03.2011, 22:26:54
Pashtettt, можна, шляхом перепрошивки.

shpak
31.03.2011, 22:45:22
Pashtettt, можна, шляхом перепрошивки.
100%

emfive
31.03.2011, 22:54:51
Тому що ця яма до 2000 об. заважає їздити по місту, деколи треба газнути а машина набирає скорість повільно
До речі, підтверджую, 2,5tds для міста не дуже підходить. хоча брав її (дизельну) саме через крутний момент - і думав вона саме для міста. Бо Opel Omega 2.3 TD 91 р/в на якій колись багато їздив була супер для міста - підривала десь із 1600.. А експлуатація показала що для міста вона гірше за мою попередню 520і Е34 саме через те що потрібно постійно розкручувати до 2200 обертів (тільки після цього їде) - ДУЖЕ не зручно якщо їздиш динамічно! Якшо переключатись на високих виходить швидість 80 км/год - в місті зашвидко - постійно в шось впираєшся.

andriy320e30
01.04.2011, 10:04:23
на скільки я знаю в тдс нема електричного бустконтроллера трубка з вестгейта йде прямо на випуск компрессорного колеса .хіба шось з соляркою мутити

Pashtettt
02.04.2011, 15:27:15
дякую буду щось мудрувати... я коли поставив чіп, то стало трошки краще(але всеодно не те що треба:nea:), хоча є плюс в тому що зменшився росхід пального :yahoo:

Nema_nika
02.04.2011, 19:27:05
як це не получиться???
"відрегулювати" і
шляхом перепрошивки
це в мому розумінні трохи різні речі

augustino
02.04.2011, 23:20:13
Nema_nika, :biggrin:

nameVova
25.04.2011, 10:53:45
перепрошивка це якщо я не помиляюсь той самий чіп-тюнінг...
я зробив той чіп-тюнінг і машина підриву кращого немає, але краща тяга починається з 2-ї передачі і далі... і розхід трохи зменшився :)

nameVova
16.05.2011, 13:53:33
і відрегулювати турбіну теж можна!:)
зробив це тиждень тому :)

andriy320e30
17.05.2011, 11:03:57
530д і 525тдс то небо і земля. тдс з низів не поїде ніколи хіба робити бітурбо але кому то треба

nameVova
17.05.2011, 13:37:11
бітурбо в 2 раза швидше зажене мотор.
а на рахунок турбіни то її можна відрегулювати!

yroman3
17.05.2011, 16:02:30
наскільки мені відомо турбіну розкручують вихлопні гази.коли вона розкручується до тих обертів щоб створити тиск в системі подачі повітря до того часу ти не відчуваєш збільшення потужності двигуна.поясніть мені яким чином можна цей процес відрегулювати?турбіна взагалі не має включення чи виключення ,а працює (крутиться) як тільки ти запустив двигун.тільки вона не дає ефекту до того часу поки не набире потрібних обертів,а оберти набире після того як згорить потрібна кількість палива в певний відрізок часу.

думаю, шо навіть механічно такий процес можна зробити...
наприклад, зменшити дирку, там де вихлопи дують на турбіну, відповідно збільшиться тиск, а, значить, сильніше дутиме...хоча...хз...
Це так, суто теоретично.....політ моєї фантазії :)

kym
18.05.2011, 01:13:15
думаю, шо навіть механічно такий процес можна зробити...
наприклад, зменшити дирку, там де вихлопи дують на турбіну, відповідно збільшиться тиск, а, значить, сильніше дутиме...хоча...хз...
Це вже є на кожній турбіні і називається перепускний клапан і регулюється вакуумом.
Є складніші турбіни з змінною геометрією.. там ще інакше...але то довго...)))))))))

andriy320e30
18.05.2011, 10:40:30
Це вже є на кожній турбіні і називається перепускний клапан і регулюється вакуумом.
то перепускний клапан вестгейт регулює тиск турбіни .тобто при тиску на який настроїна пружина відкривається клапан в обхід турбінного колеса .так є в 525тдс.
тиск можна збільшити поставивши електричний буст контроллер.а от як там відрегулювати щоб скоріше дула непонятно

nameVova
18.05.2011, 17:13:53
але чим більше ви підкрутите турбіну, чи щось в ній заміните щоб збільшити її потужність, то це дуже повпливає на ресурс мотору, він виїздить троха менше, ну і ше залежить від водія, його манери водіння!

yroman3
18.05.2011, 23:51:14
то перепускний клапан вестгейт регулює тиск турбіни .тобто при тиску на який настроїна пружина відкривається клапан в обхід турбінного колеса .так є в 525тдс.
тиск можна збільшити поставивши електричний буст контроллер.а от як там відрегулювати щоб скоріше дула непонятно

...або просто поставити слабшу пружинку ;) :)

andriy320e30
19.05.2011, 10:04:49
тоді буде слабший надув.але там пружина не міняється .тільки в зовнішніх міняється.
щоб скоріше дула треба ставити турбіну на шаріках .тіпа garret gt -gtx

yroman3
20.05.2011, 11:03:45
а двигун 318tds можна шось накрутити.???..там 90 коней - малувато :)
...хоча б 110.