PDA

Переглянути повну версію : E36 Пливуть обороти.. на холодному....може форсунка холодного старта???


Mylja
01.11.2007, 12:37:48
Короче завожу....і поки 2 хв не постую...то фіг куда поїду....тяги нема обороти плавають.можуть опуститись навіть до 200...а потім все в нормі як би й нічого й не було....Може в когось шось таке було... а то я шота розібратися не могу.

cat
01.11.2007, 14:45:21
то якісь дачиик пудово - можливо лямда зонд, треа на комп кинути!

Mylja
01.11.2007, 15:48:57
А куди краще поїхати?? на Чупринки чи авіаційній...??

Just be
01.11.2007, 16:10:31
Найкраще думаю буде поїхати на Христину, діагностика там вроді 100 грн година, але точно не знаю.

Mylja
01.11.2007, 16:31:29
Ну незнаю на христину..нехочу., був з ними не приємний випадок...(:.....і дорого там вдобавок всього...

cat
01.11.2007, 17:07:42
Mylja, їдь на авіаційну, там тобі продіагностують не гірше ніж на христині!

Mylja
02.11.2007, 11:53:11
так напевно і зроблю....дякую, але ше вичитав на якомусь польському сайті....
Перекладаю:
"Загально беручи, часом появляються дивні ситуації після повертання ключа в замку зажигання, замітив що зброс компютера(або просто зняття з клем) помагає на деякі дивні замути в роботі двигуна. До найбільш часто застосовуваних випадків: плавання оборотів, нестабільні обороти на холостому до спаду навіть на границі глушіння двигуна і підняття на потрібний рівень.
Скасування компютера не робить ніяких погано впливаючих речей на двигун, ми тоже мусимо часом збитись, випити собі по пів літра з дружбаном на одного, щоб мозги відсвіжити..:).....
1) Відключаєм батарейку(акум)
2)забезпечуємо щоб кабелі ні в який спосіб його не дістали, викликаючи закорочення.
3) перекручуємо ключ в позицію 2
4)тепе мусимо зєднати кабелі акумулятора між собою на 10 хв. це зробить розрядку конденсатора..ECU/TCU
5) По тому, дамо на ще 15 хв, виймаємо ключ із замка, підключаємо акум: "+" потім "-".
6)заводимо двигун і даємо йому попрацювати на холостих 5 хв.
7) виключаємо його знов, на 5 хв.
8)Добре тепер вклучаємо знову і їдемо - на найнижчий можливій передачі(в залежності від типу коробки) прискорюмо цілий час обороти( до 5000) і потім даємо машині самій витрачати обороти аж до холостих - і так три рази.
9)потім знов зупиняємо авто і дозволяєм йому працювати на холостих 5 хв.
Інколи досить тільки застосування п.1, 2 на довший проміжок часу(декілька годин).
Впринципі нічого нового, АЛЕ попробую...(думаю що це комусь скоріш поможе ніж зашкодить)

UKRMAIL
04.11.2007, 12:02:11
Mylja,
Ну що? Допомогло?

Mylja
05.11.2007, 11:21:58
Ура....допомогло....:)

Дивні штуки - ці машини з бортовими компами....інколи потрібно нажимати Reset

UKRMAIL
24.11.2007, 23:29:19
Питання до всіх:

А таке може бути з м50 ??? 2- літровим.... мається на увазі...

А то тут пропонують недорого ,і кажуть що обороти скачуть на холодну...

Nazik
21.12.2007, 19:16:32
Я теж мав справу з тими оборотами, і не тільки на холодну. Були такі випадки:

1. Змішувач повітря, потребував очистки (це можна легко зробити самому)

2. Завоздушення системи (в мому випадку були тріщини в резиновій гофрі, що йде до повітряного фільтра)

Vovchik
24.12.2007, 00:30:00
Я теж мав справу з тими оборотами, і не тільки на холодну. Були такі випадки:

1. Змішувач повітря, потребував очистки (це можна легко зробити самому)


напиши докладніше як, ато та сама картина, оберти плавають на холостому, але в основному коли холодна !!!