PDA

Переглянути повну версію : « Зимовий Кубок Карпат-2011 »


Бан
23.01.2011, 14:05:18
http://www.epidemia.com.ua/ru/trek-slalom-parnie2011/1291-zimnie-gonki-avtosportivnyj-zapad.html


АВТОМОБІЛЬНА ФЕДЕРАЦІЯ УКРАЇНИ
ГАЛИЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ КЛУБ

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РЕГЛАМЕНТ
НАЦІОНАЛЬНІ ПЕРЕГОНИ З ЗИМОВОГО
АВТОМОБІЛЬНОГО ТРЕКУ

26 – 27 лютого 2011 року
м. ЛЬВІВ Львівський іподром




ЗМІСТ



РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

Понеділок, 31 січня 2011 Відкриття прийому заявок

Понеділок, 21 лютого 2011 21:00 год. Закриття прийому заявок тел. 067 455 34 44, 067 940 43 75
е-mail: lviv_sport@ukr.net

Четвер, 24 лютого 2011 Публікація списку учасників

Субота, 26 лютого 2011 18:00 – 21:00 год. – Адміністративна перевірка
(м. Львів, вул. Стрийська, Львівський іподром).

Неділя, 27 лютого 2011 з 08:00 – 09:30 год - Адміністративна перевірка, передстартовий технічний та медичний контроль
9:40 – 10:00 Збори організаторів і учасників, інструктаж
10:10 – 17:00 Вільне тренування, кваліфікаційне тренування, фінальні заїзди
12:00 – 12:30 Урочисте відкриття
17:00 – 17:30 Нагородження переможців


РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

2.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

Галицький Автомобільний Клуб, проводить трекові перегони: НАЦІОНАЛЬНІ ПЕРЕГОНИ з зимового автомобільного треку «ЗИМОВИЙ КУБОК КАРПАТ - 2011» які відбудуться 26-27 лютого 2011 року. Змагання проводяться у відповідності Загальним та Стандартним Регламентом з трекових перегонів(далі Регламент ), МСК ФІА та НСК ФАУ та цим Регламентом, затвердженим ФАУ. (Свідоцтво організатора змагання № )
Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагань, діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ та цим Регламентом.

2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Голова організаційного комітету – Цимбалюк М.М. (Голова Львівської ОДА)
Член організаційного комітету – Майборода Ю. (Начальник Управління Молоді Сім'ї та Спорту)
Секретар комітету – Єженков С.П. (Директор ГАК)

Адреса постійного секретаріату: м. Львів,вул. Дністерська,17, тел/факс: (032) 241 72 43,
E-mail: lviv_sport@ukr.net
Офіційний сайт змагання: www.epidemia.com.ua,

2.3. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ ЗМАГАННЯ

Голова Колегії Спортивних Комісарів: Іван Мельничук, м. Чернівці;
Спортивний Комісар: Світлана Калниш, м. Харків;
Спортивний Комісар: Олександра Кодак, м. Ів.-Франківськ;
Директор змагання – Сергій Єженков, м.Львів
Технічний комісар – Павло Михайлусь, м.Дніпродзержинськ
Начальник дистанції, безпеки – вакантна
Головний секретар – Євгенія Єженкова, м.Львів
Головний хронометрист – Володимир Мар’янн, м.Львів


РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

3.1. ТРАСА, ДИСТАНЦІЯ
Траса змагання – розташована на території Львівського іподрому довжина 1400м.

3.2. АВТОМОБІЛІ
3.2.1. До участі у змаганні допускаються омологовані (сертифіковані) на день проведення
передстартового контролю автомобілі, внесені у Національний реєстр спеціальних механічних
транспортних засобів для автомобільного спорту, що відповідають вимогам підготовки автомобілів
для трекових гонок згідно Додатку «J» до МСК ФІА, або сертифікаційної картки ФАУ груп А, N, Н, Д-1

1 залікова група: автомобілі з об’ємом двигуна до 1500 см. куб., включно без наддуву та
мають привід на одну вісь. Автомобілі 1 групи повинні мати двигун що відповідає моделі виробника.

2 залікова група: автомобілі з об’ємом двигуна до 2000 см. куб., включно без наддуву та
мають привід на одну вісь

3.2.2. При підготовці автомобілів для трекових гонок даних груп та класів додатково
дозволяється:
- заміна скла автомобіля (крім оригінального лобового, встановленого заводом-виробником),
на прозорий пластик або металеву сітку з демонтуванням скло підйомників;
- встановлення стоп-сигналів та габаритних ліхтарів у салоні автомобіля; при цьому гнізда,
які утворилися внаслідок демонтажу передбачених заводом-виробником передніх та задніх
освітлювальних приладів необхідно закрити жорсткими панелями із застосуванням відповідних
інструментів;
- відсутність системи пожежегасіння (за умови наявності у салоні автомобіля вогнегасника не
менше 4 літрів протипожежної суміші);
- застосовувати дорожню і спортивну автомобільну гуму вітчизняного та закордонного
виробництва в залежності від покриття траси змагань, крім шипованої та спеціальної кросової (КХ і
«соски») і покришок з відстанню між шашками протектора більше 15 мм.
- застосування жорстко закріпленого баласту з врахуванням вимог додатку «J»;

- будь який інший баласт заборонений;
- обов’язково автомобіль повинен мати передні освітлювані прибори;

3.2.3. На автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків наносяться написи на крилах, або
на задніх бокових вікнах: прізвище, ім’я водія, репродукція Державного прапора України. Висота
шрифту – не менше 40 мм для написів на крилах та не більше 100 мм – для написів на вікнах.
Інші написи і реклама – згідно НСК ФАУ.

3.3. УЧАСНИКИ
3.3.1. До участі у змаганні допускаються тільки володарі національних ліцензій водія категорії
«Д» та учасника категорій «НК»; «НІ», виданих ФАУ та дійсних у поточному році, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесені у Реєстр володарів ліцензій ФАУ.

3.3.2. У змагання дозволяється заявити двох водіїв на одному автомобілі. Це можливо лише
за умови, коли один з водіїв не має автомобіля. Письмова згода власника автомобіля у цьому випадку обов’язкова. Обом водіям присвоюються індивідуальні стартові номери. Під час заїздів стартовий номер на даному автомобілі повинен відповідати номеру водія, який бере участь у заїзді.
У всіх інших випадках учасник заявляє водія тільки на одному автомобілі.

3.3.3. Заявлені на одному автомобілі водії, що зведені таблицею змагань в один заїзд, вирішують, хто з них має виїхати в даний заїзд на іншому автомобілі (з числа заявлених) під своїм
стартовим номером. Питання отримання іншого автомобіля в заїзд водій вирішує самостійно і це розцінюється як виїзд на своєму автомобілі.
3.3.4. Водій, що виїжджає у даному заїзді на іншому автомобілі, зобов’язаний до початку
заїзду попередити про це офіційну особу закритого парку, (котра ставить до відома Директора
змагань), закріпити на автомобілі свій стартовий номер і виїхати у заїзд.

3.3.5. Заміна водіями автомобіля у інших випадках заборонена.

3.3.6. Водії, що не можуть виїхати у свої заїзди, або продовжувати змагання з будь-яких
причин, зобов’язані завчасно повідомити про це офіційну особу закритого парку. У заїздах, на старт
котрих не виїжджає основний водій, його місце займає запасний (при наявності такого).

3.4. ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ
3.4.1. Будь-яка особа або команда, що бажає взяти участь у змаганні повинна до 21 лютого
2011 року, до 21 години адресувати у Секретаріат змагання: м. Львів,вул. Дністерська,17, тел/факс: (032) 241 72 43, E-mail: lviv_sport@ukr.net заповнені друкованим текстом заявочні документи (заявки).

3.4.2. Підписавши бланки заявочної форми учасник, водій та власник автомобіля зобов'язуються підкорятися тільки спортивній юрисдикції, визначеній НСК ФАУ, положеннями даного Регламенту та вимогам офіційних осіб змагань.

3.5. ЗМІНИ У СКЛАДІ УЧАСНИКІВ
Жодних змін не може бути внесено у заявку на участь, за винятком випадків, передбачених
даним Регламентом. Однак, до моменту передстартового контролю учасники вільно можуть заміняти заявлений автомобіль.

3.6. СПОРТИВНІ НОМЕРИ І ЕМБЛЕМИ
3.6.1. Організатор надає на кожний автомобіль дві емблеми змагання і два панно з присвоєними номерами, та необов'язкову рекламу організатора.

3.6.2. Емблеми змагань, необов'язкова реклама організатора та панно з присвоєними номерами повинні бути до початку передстартового контролю надійно закріплені на автомобілі: номери на передніх дверях автомобіля з обох сторін; емблеми: на передньому та задньому капотах.

3.6.3. Якщо під час змагання виявиться, що:
а) одна емблема або один боковий номер відсутній, учасник підлягає штрафу - 100 грн.
б) дві емблеми або два бокових номера відсутні, учасник підлягає штрафу - 200 грн.

3.6.4. Прізвища водія та репродукція державного прапора повинні розміщуватися з кожного
боку передніх крил автомобіля під загрозою штрафу - 100 грн.
3.6.5. Відсутність хоча б однієї наклейки з необов'язкової реклами організатора, потягне за собою грошовий штраф 300 грн. за кожну;

РОЗДІЛ 4. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

4.1. СКЛАД ЗМАГАННЯ

Змагання складається з:
а) вільного тренування
б) кваліфікаційного тренування
в) гонки

4.2. ВІЛЬНЕ ТРЕНУВАННЯ

4.2.1. Вільне тренування складається з одного заїзду.
4.2.2. Кожний заїзд вільного тренування триває 15 хвилин.
4.2.3. Кожний автомобіль повинен проїхати не менше 4 кіл, під час одного заїзду вільного
тренування.

4.3. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТРЕНУВАННЯ
4.3.1. До одного заїзду кваліфікаційного тренування допускаються учасники, які виконали
норматив, встановлений статтею 4.2.3.
4.3.2. Кваліфікаційне тренування складається з одного заїзду до якого допускається не
більше 4 автомобілів.
4.3.3. Кожний заїзд кваліфікаційного тренування складається з 3 кіл.

4.4. ГОНКА
4.4.1. До гонки допускається 16 автомобілів та 4 запасних, або діють таблиці 12, 9.
4.4.3. Заїзд складається з 5 кіл та має дистанцію 7000 м.

4.5. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧОК. КЛАСИФІКАЦІЯ І РОЗПОДІЛ МІСЦЬ.

4.5.1. У змаганні встановлюється наступна класифікація: класифікація водіїв у індивідуальному заліку;
4.5.2. В кожному заїзді водіям нараховуються очки згідно зайнятих місць: для шістьох стартуючих : 5-4-3-2-1-0 очок
для чотирьох стартуючих: 3-2-1-0 очок, таблиця 16 + 4 запасних.
для трьох стартуючих: 2-1-0 очок, таблиця 9.
4.5.3. Переможець змагання визначається за найбільшою кількістю очок, набраних у всіх заїздах:
а) водій, знятий із заїзду, очок за цей заїзд не отримує, всі інші водії відповідно переміщуються на одне місце вперед.
б) у разі виключення водія із змагання, очки, набрані ним у заїздах до виключення, ідуть у залік змагання.
4.5.4. При рівній кількості набраних очок у претендентів на перше, друге та третє місця, призначається додатковий заїзд, який і визначає остаточне місце у змаганні. При рівній кількості очок за будь-яке інше місце у змаганні додатковий заїзд не призначається.
4.5.5. Змагання можуть проходити за таблицями 16+4, 12, 9.

4.6. ЗАКРИТИЙ ПАРК
4.6.1. Після закінчення змагань перші три автомобілі, що показали кращий результат, а також
автомобілі, на які вкажуть Спортивні Комісари або Директор змагання, повинні без зупинки заїхати
у закритий парк.
4.6.2. Автомобілі, які не заїхали у закритий парк, або що прибули туди з запізненням, або
іншим чином порушили режим закритого парку, виключаються з змагань.
4.6.3. В закритому парку автомобілі повинні знаходитись до моменту публікації результатів
змагання та 30 хвилин після.
4.6.4. В випадку подання протестів, режим закритого парку продовжується до моменту
прийняття рішення Колегією Спортивних Комісарів.
4.6.5. У закритому парку дозволяється присутність тільки офіційних осіб та з їх дозволу та під
їх контролем осіб, призначених для виконання робіт по перевірці автомобілів.
4.6.6. Режим закритого парку знімається рішенням Колегії Спортивних Комісарів.

РОЗДІЛ 5. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

5.1. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ
5.1.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК ФАУ.
5.1.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії
учасника та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 500 грн. та гарантійним внеском у сумі:
2500 грн. за перевірку одної з частин автомобіля (двигун, трансмісія, керування, гальмівна система і.т.і);
5000 грн. за перевірку всього автомобіля.
5.1.3. Витрати, що пов'язані з виконанням робіт по демонтажу та монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійнім внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.
5.1.4. Внески, вказані у п.п. 5.1.2.; 5.1.3. повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим, або на основі рішення ФАУ.
5.1.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому зі Спортивних Комісарів.
5.1.6. Протести подаються:
- проти прийняття заявки - не пізніше двох годин після закінчення передстартового контролю
автомобілів;
- проти рішення Технічного Комісара або контролера - на протязі 30 хвилин після винесення
цього рішення;
- проти помилок або порушень, здійснених на протязі змагання з питань відповідності (невідповідності) автомобіля вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання -подається на протязі 30 хвилин після офіційної публікації результатів.
5.1.7. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту,
суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов'язків (ст. 149 НСК
ФАУ).
5.1.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК ФАУ.
5.1.9. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов'язаний на протязі години
після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

5.2. ВНЕСКИ УЧАСНИКІВ НА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ (ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ)
5.2.1. Для забезпечення проведення змагання учасники вносять Організатору доброчинні
внески на розвиток автомобільного спорту (Заявочні внески) у розмірі:
а) Якщо заявку на участь у змаганні подано до 21 лютого 2011 року , до 21 години
з необов'язковою рекламою організатора:
- за водія – 1 залікової групи – 600грн
- за водія – 2 залікової групи – 800грн
У разі відмови учасника від необов`язкової реклами Організатора заявочний внесок збільшується у два рази.

Заявочні внески збільшуються на 300 гривень у випадку подачі заявки після 21 години 21лютого 2011 року.

5.2.3. Заявочний внесок буде повернено повністю:
а) особам, заявки яких було повністю відхилено;
б) у випадку коли змагання не відбулося.

5.2.4. Якщо заявлений учасник з форс-мажорних обставин, належним чином перевірених
ФАУ, не брав участі у змаганні, йому повертається 50% заявочного внеску.
5.2.5. Заявочний внесок у вигляді доброчинного внеску для розвитку автомобільного спорту сплачується на р/р або готівкою під час реєстрації.

5.3. ПЕНАЛІЗАЦІЯ
5.3.1. При порушенні під час змагань даного Регламенту учасники пеналізуються згідно відповідних пунктів цих регламентів. Колегія Спортивних комісарів приймає рішення у тих випадках, коли пеналізація чітко не встановлена.

5.4. СТРАХУВАННЯ
5.4.1. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму не
менше 10000 грн.
5.4.2. Організатор не відповідає за збитки та шкоду як по відношенню до водіїв і їх майну так і за збитки, що заподіяні стороннім особам і їх майну.
5.4.3. У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Організатора та відмовляються від
права на протест та фінансові претензії по відношенню до них.

5.5. РЕКЛАМА
5.5.1. Учасникам змагання дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу на своїх
автомобілях при умові, що ця реклама:
а) відповідає вимогам МСК ФІА, НСК ФАУ, та інших регламентуючих документів ФІА та ФАУ;
б) дозволена законодавчими актами України;
в) не носить образливого характеру;
г) не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів змагання та обов'язкової реклами
Організатора: два місця максимальним розміром 250 х 400 мм на передніх дверях автомобіля, та
одне місце на передній частині капоту автомобіля.
д) не заважає видимості з місця водія.
5.5.2. Учасник змагання повинен розташувати на поверхні автомобіля обов'язкову та
необов'язкову (якщо вона їм принята) рекламу Организатора до початку предстартового контролю.
5.5.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань.
5.5.4. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.

5.6. ПРИЗИ
5.6.1. У індивідуальному заліку водії, що посіли перші три місця нагороджуються дипломами
та кубками.

5.7. НАГОРОДЖЕННЯ
5.7.1. Місце і порядок нагородження буде оголошений перед стартом гонки.
5.7.2. Відсутність на церемонії нагородження при відсутності форс-мажорних обставин веде
до позбавлення призів.

5.8. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ
5.8.1. Положення даного Регламенту можуть змінюватись тільки у відповідності до ст. 66 та
ст. 141 НСК ФАУ.
5.8.2. Всі можливі зміни і додаткові положення оголошуються через датовані і нумеровані
доповнення, які діють як складова частина даного Регламенту. Ці доповнення вивішуються у
Секретаріаті, на дошці оголошень змагання. Одночасно у самий короткий термін вони доводяться
безпосередньо учасникам, і останні повинні підтвердити їх отримання під підпис, за винятком
випадків фізичної неможливості, під час проходження змагання.

5.9. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ
5.9.1. Директор змагання застосовує НСК ФАУ, даний Регламент під час змагання. Однак, він
повинен інформувати Колегію Спортивних Комісарів про всі важливі рішення, які він приймає.
5.9.2. Всі протести по рішенням передаються для вивчення в Колегію Спортивних Комісарів
(ст. 171 НСК ФАУ).
5.9.3. Так само, всі непередбачені випадки вивчаються Колегією Спортивних Комісарів, яка
виключно має право приймати рішення (ст. 141 НСК ФАУ).
5.9.4. У разі виникнення суперечностей у питаннях інтерпретації даного Регламенту необхідно використовувати тільки український текст.
5.9.5. Будь-яка неправильна, обманна або неспортивна дія, здійснена учасником, водієм або
персоналом учасника, буде осуджена Колегією Спортивних Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання аж до виключення. Максимальний розмір грошової пеналізації не може перевищувати 1000грн

6.0. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ,
ПІДГОТОВКА СПОРТІВНИХ СПОРУД
6.0.1. У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року
№2025 «про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для
проведення спортивних та культурно-видовищних заходів»:
- підготовка спортивних споруд покладається на організатора змагань директора С.П. Єженкова.
- Контроль за підготовкою спортивної споруди та забезпечення безпеки при
проведенні заходу здійснює директор змагання.
- Власник спортивної споруди не менш ніж за 4 години до початку змагань зобов’язан
подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність згідно законодавчих актів України :)

Tiger-Niger
23.01.2011, 22:11:39
цікаво подивитися список заявлених екіпажів....

Бан
02.02.2011, 21:56:57
в Харкові завершився перший етап, стартували 11 авто

http://www.epidemia.com.ua/ru/trek-slalom-parnie2011/1302-trekovye-gonki-goryacho-ne-po-pogode.html

фото http://www.rally.in.ua/gallery/v/20110130/
http://picasaweb.google.com/Jasem.Georg/RacesUkrainianSnowstorm#

Vomont
22.02.2011, 21:50:52
в звязку з погодніми умовами дані змагання перенесені,а жаль.

Legend
22.02.2011, 23:05:08
тобто на вихідних гонок не буде?

Vomont
23.02.2011, 08:27:19
тобто на вихідних гонок не буде?
Юра - 27.02. не буде, 26.02 - сьогодні буде рішення

shady333
23.02.2011, 08:39:11
27.02. не буде, 26.02 - сьогодні буде рішення
дуже шкода :(