tommy_boy
15.01.2011, 14:59:18
Скасування регулярного податкового збору, який сплачується власниками транспортних засобів, вступило в силу, йдеться в Податковому кодексі.
Як йдеться в документі, транспортний збір тепер буде стягуватися тільки при першій реєстрації транспортного засобу з його власника, тоді як до 2011 року, крім такого податку, сплачувався ще податок при перереєстрації транспортного засобу, а також перед проведенням техогляду щорічно або один раз на два роки (юрособами - щокварталу).
Збережена диференціація розміру збору залежно від потужності двигуна транспортного засобу, а також терміну його експлуатації.
При цьому якщо до 2011 року для кожного періоду користування автомобілем була встановлена конкретна ставка, то тепер вона визначається шляхом множення базової ставки (новий автомобіль) на коефіцієнт 2 - для автомобілів б/у до 8 років, і коефіцієнт 40 - для автомобілів б/у більше 8 років.
Згідно з новим Податковим кодексом, в цілому базові ставки збору незначно підвищилися тільки для автомобілів з об'ємом двигуна 1001-1800 куб. см, однак при реєстрації в Україну вживаного до 8 років автомобіля будь-якої потужності доведеться платити приблизно в 1,5-2 рази більше, ніж до 2011.
Разом з тим реєстрація автомобілів б / у понад 8 років з об'ємом двигуна 1001-2500 куб. см коштує стільки ж або дешевше.
Наприклад, за реєстрацію нового автомобіля з об'ємом двигуна 1500 куб. см необхідно платити 75 гривень (раніше - 60 гривень), такої ж автомобіль б / у до 8 років обійдеться в 150 гривень (раніше -75 гривень), б / у понад 8 років - в 3 тис. гривень, так само як і до 2011. Кодексом також введений транспортний збір на судна, літаки і вертольоти.
Взято тут (http://www.utro.ua/ua/zhizn/v_ukraine_otmenen_regulyarnyy_transportnyy_sbor1294144934)
Загалом думаю це добре, бо податок тепер платити не треба... А от за першу реєстрацію в Україні старшої машини з великим двигуном, коефіцієнт здивував(40!)
Як йдеться в документі, транспортний збір тепер буде стягуватися тільки при першій реєстрації транспортного засобу з його власника, тоді як до 2011 року, крім такого податку, сплачувався ще податок при перереєстрації транспортного засобу, а також перед проведенням техогляду щорічно або один раз на два роки (юрособами - щокварталу).
Збережена диференціація розміру збору залежно від потужності двигуна транспортного засобу, а також терміну його експлуатації.
При цьому якщо до 2011 року для кожного періоду користування автомобілем була встановлена конкретна ставка, то тепер вона визначається шляхом множення базової ставки (новий автомобіль) на коефіцієнт 2 - для автомобілів б/у до 8 років, і коефіцієнт 40 - для автомобілів б/у більше 8 років.
Згідно з новим Податковим кодексом, в цілому базові ставки збору незначно підвищилися тільки для автомобілів з об'ємом двигуна 1001-1800 куб. см, однак при реєстрації в Україну вживаного до 8 років автомобіля будь-якої потужності доведеться платити приблизно в 1,5-2 рази більше, ніж до 2011.
Разом з тим реєстрація автомобілів б / у понад 8 років з об'ємом двигуна 1001-2500 куб. см коштує стільки ж або дешевше.
Наприклад, за реєстрацію нового автомобіля з об'ємом двигуна 1500 куб. см необхідно платити 75 гривень (раніше - 60 гривень), такої ж автомобіль б / у до 8 років обійдеться в 150 гривень (раніше -75 гривень), б / у понад 8 років - в 3 тис. гривень, так само як і до 2011. Кодексом також введений транспортний збір на судна, літаки і вертольоти.
Взято тут (http://www.utro.ua/ua/zhizn/v_ukraine_otmenen_regulyarnyy_transportnyy_sbor1294144934)
Загалом думаю це добре, бо податок тепер платити не треба... А от за першу реєстрацію в Україні старшої машини з великим двигуном, коефіцієнт здивував(40!)