PDA

Переглянути повну версію : Поради: Як завести машину в мороз


Yurec
17.12.2010, 20:25:40
...

Vomont
18.12.2010, 00:12:13
оригінально.це ти хочеш сказати що ауді в мороз не заводиться і тільки спецзасобами її можна завести

Yurec
18.12.2010, 00:29:51
Спеціально для тебе Вомонт

tommy_boy
20.12.2010, 13:18:48
Vomont, дайош ВАЗ-2107! :rofl:

VanyaSIM
06.03.2011, 10:35:41
Пише те саме що на ваз. То цеж audi. fотошоп 100%!!:victory:

Nikola
02.02.2012, 11:54:09
Був сьогодні за містом,гродусник в машині паказав-25,проїхав 70км,стрілка температури бракувало чуть до середини,я заїхав в гараж,і попробував патрубки,верхній горячий,нижній холодний,їхав на швидкості 110км,шо скажете?я важаю що йшло по малому колу,і термостат не відкрився тому і нижній холодний бо мороз,рідина в розширювальному є.ваша думка....

bmwe36petro
02.02.2012, 12:02:13
Nikola, так у чому власне проблема?

amh
02.02.2012, 13:29:02
Поясніть мені, 'чайнику', чому інжекторний двигун треба прогрівати не більше 2-х хвилин?

Nikola
02.02.2012, 13:48:55
Nikola, так у чому власне проблема?
я про холодний нижній патрубок ,а верхній горячий,постом зверху пояснив свою думку

bmwe36petro
02.02.2012, 13:58:14
Холодний, бо не відкрився термостат, але ж температура двигуна в нормі була. Мороз як не як, термостат відкривається дуже рідко, переважно у міському режимі їзди.

{ додано через 18 секунд }
чому інжекторний двигун треба прогрівати не більше 2-х хвилин?
де таке написано?

Anesteziolog
02.02.2012, 14:12:08
Написав(ла) amh
чому інжекторний двигун треба прогрівати не більше 2-х хвилин?
де таке написано?
на першому малюнку. Цікавить також це питання.

Gutty
02.02.2012, 14:25:43
Не для того медичний спирт придумали:ireful:! Його в середину заливати треба(розвести попередньо до смаку :) ).
Хлопаки, яка то силіконова змазка? З кондома:lol:?
Ну а кипяток я б категорично на замки не лив при наших -15-25!

bmwe36petro
02.02.2012, 14:48:49
чому інжекторний двигун треба прогрівати не більше 2-х хвилин?
де таке написано?
на першому малюнку. Цікавить також це питання.
то маячня якась, можливо там мали на увазі не менше 2хв
Хлопаки, яка то силіконова змазка? З кондома?
ні, ось така наприклад:
http://www.langer.de/net//images/Silikonspray.jpghttp://www.lmshop.com.ua/upload/iblock/af0/3955.jpg

Gutty
02.02.2012, 15:12:41
ні, ось така наприклад:

Ото вже діло - і "ХАВ МАЧ" вартує? Хтось користувався таким? на довго хватає?

bmwe36petro
02.02.2012, 15:19:59
Gutty, регулярно таким користуюсь, вистачає на довго, дуже хороша річ для періодичної обробки ущільнювачів, люка, направляючих гумок скла на дверях. Коштує приблизно 70грн, можу помилятися.

viper
02.02.2012, 16:15:44
http://podogreva.net/catalogue/cat/10/
надибав цікаві речі для полегшення старту авто в зимовий період.Чи хтось знає де у Львові таку продукцію продають?на мою думку дешева альтернатива Вебасто.(хоч і не порівняти але все ж)

Rostyk
02.02.2012, 16:24:57
viper, також це питання цікавить, навіть з точки зору комфорту і мінімізації зносу двигуна..... Займався цим питанням,постійно натрапляв лише на рос. сайти (((

viper
02.02.2012, 16:30:13
в мене вже зявилась ідея так звану грілку закрутити в блок (на місце заглушки).Така річ є для автомбілів мерседес точно, а от на БМВ не знайшов.Це типу кипятильника з проводом на 220.Бачив вживу як гріє, двигун заводиться як теплий.Ше варіант розрізати патрубок і туди вмонтувати таку грілку-трійник (варіант більш доступний)

bmwe36petro
02.02.2012, 16:49:53
viper, треба ще помпу, яка буде ганяти охолоджувальну рідину по системі.

viper
02.02.2012, 16:56:02
принцип грілки не потребує цього(природня циркуляція:))...це як кипятильник в горнятко тільки великого обєму.а так як грілка 1000 Ват то за 20-30 хв температура в рідини в блоці 30-50 градусів.Проблема шо нема для БМВ таких для пробки а тільки найшов універсальні на патрубки.

tommy_boy
02.02.2012, 17:28:25
viper, то всьо супер круто, але ті всі приблуди вимагають розетки, думаю мало хто ставить машину там де є розетка недалеко...

щодо вебасто. він працює автономно, то всі вкурсі. Але! він працює пів години(хіба скорше підійдеш до машини і виключиш), і звичайно ж від акума. Тому акум тре порядний і живий. Я дивився якесь відео по ютубі, там чувак сказав, що всі проблеми починаються на позначці -19, тому що будь-який акум на такому морозі втрачає 50% сили. Тому сили ітак мало в мороз а ше й забирати вебастою - шо буде не знаю. тре спробувати, але то вже на наступну зиму я вам розкажу :) акум не супер, вчора в -19 завівся, сьодні -23 - акум здох...

Rostyk
02.02.2012, 17:31:09
tommy_boy, акум потрібен для вебасто лише при запуску самого вебасто... Решту дій виконує паливо (бензин або ж дизель)... Тимбільше на всіх сучасних авто (та і в принципі на 39тих були такі), які дистанційно керувались з пульта і мали багато фуннкцій, настроювань.

tommy_boy
02.02.2012, 17:36:42
Rostyk, в мене саме таке вебасто, з пультом і всьою процедурою. На минулій зустрічі я розказував про то як він працює і як я експериментував...
акум потрібен для вебасто лише при запуску самого вебасто
то ж не мотор :) акум ввесь час потрібен, крутить антифриз, псикає паливо і підпалює свічку... аа, і ше він включає пічку, яка весь час працює тих пів години...

напряг солідний получається, як на мене...

Rostyk
02.02.2012, 17:42:20
tommy_boy, взято з вікіпедії: После запуска подогревателя с помощью органа управления топливный насос подогревателя подает топливо из топливного бака автомобиля в камеру сгорания подогревателя. В камере сгорания топливо смешивается с воздухом и воспламеняется свечой зажигания. В результате сгорания топлива образуется тепло, которое передается через стенки теплообменника охлаждающей жидкости автомобиля. Насос подогревателя прокачивает охлаждающую жидкость по малому контуру системы охлаждения — рубашке блока цилиндров и штатному отопителю салона. При достижении заданной температуры охлаждающей жидкости реле (при его наличии) включает вентилятор штатной «печки» для обогрева салона. Жидкостными подогревателями нельзя пользоваться в гаражах, не имеющих системы вентиляции. Потребление топлива составляет около 0.5 л в час в режиме полной нагрузки.

В принципі акум по-любе потрібен, мабуть як мінімум на роботу пічки...

tommy_boy
02.02.2012, 17:46:33
почитай уважно, там акум тре майже для кожного речення :)

Rostyk
02.02.2012, 18:07:45
tommy_boy, та я зрозумів, був трохи неправий :sorry:

dimadimon
02.02.2012, 20:44:37
там акум тре майже для кожного речення
100%%%

tommy_boy
06.02.2012, 12:41:36
акум не супер, вчора в -19 завівся, сьодні -23 - акум здох...
пробували в суботу прикурити від дизельної машини, акум 100 вроді... Через 10 хв прокрутило колінвал пів разу, через пів год десь раза 3 і вмер. Це при тому шо дроти були підєднані і його машина працювала, видавало під 14В. Не розумію чому не завелося... Зняли акум, віддали заряжати, сьодні зранку привезли, завелася супер, подивимось шо буде далі, вроді знов мороз сильний має бути...

До речі, перевірив толково напругу яку видає генератор. Оказується(прочитав це в неті), шо приборка бреше на 0.5-0.8В(менше показує), це дійсно так!, так шо мій генадій видає 14, всьо працює супер... в крайньому разі акум поміняю, якшо знов помре... :yahoo:

vanya
08.02.2012, 09:24:06
tommy_boy, мав таку саму проблему (( , купив нову 100-ку і маю спокій.

кум
08.02.2012, 17:39:20
Хто п1дскаже який акум рекомендовано на м40, в мене сто1ть 60а, при 20-тьох градусах ледве повертаэ кол1нвал, а ще питанння, як1 мають бути середн1 оберти двигуна щоб в1н нормально заряджався (+св1тло, п1чка, музика)?

sergiy
08.02.2012, 18:29:10
tommy_boy, прикурювач китайський?

tommy_boy
08.02.2012, 18:38:14
для 1.8 - 60 якраз нормал... шоб визначити чи він впорядку треба заміряти тестером вольтаж в таких випадках...

1. коли машина заглушена і нічо не працює, типу прийшов зранку до машини... Коли акум заряджений на 100% - має бути 12.8В, 12.6=80%... 11.8-12.0=0% ! Мій при 11.8 в -19 заводив мене, але далі не стягнув. То тре тоді його підзарядити, провірити густину ітд, кароче на сервіс по акумах бажано.
2. чи працює добре генератор, щоб добре зарядити акум. при заведеному моторі, має показувати 13.7-14.4. Ше можна включити ближнє світло, і тоді заміряти і ше при 1.5 тис оборотів... Якшо наруга падає нижче 13.6, тоді генератор не заряжає акум, і тре з ним розібратись(щітки або реле-регулятор)...

{ додано через 8 хвилин }
tommy_boy, прикурювач китайський?

маєш наувазі дроти? та понятно шо китай, зараз все з китаю... я прочитав на упаковці, там пише, шо мають пропускати 400А, мабуть то чос... але! 36-ту заводили ті дроти взагалі без проблем, причом зразу, навіть не чекав...

кум
08.02.2012, 18:42:21
Дякую! акуму 5 м1сяц., зам1ряли 14.0. До нього стояв 75а, без проблем 4 роки. А коли брав цей, в магазин1 порадили 60. По гарант11 назад не п1де, бо в1н в норм. стан1. Бачу тре перечикати морози, бо до 15, проблем не було. Плюс авто використовую 1-2 рази в тиждень, напевне тому 1 не дозаряджаэ. Я думав може оберти мал1, в район1 2-3тис.

sergiy
08.02.2012, 18:45:35
tommy_boy, то в дротах справа, навіть якщо акум дохлий, ти б мав завестись від генератора донора. дроти треба самому робити, я колись зробив на 5м і обійшлись вони мені в 100 грн.

tommy_boy
08.02.2012, 18:56:08
кум, значить генератор в нормі, заміряй ше акум в стані спокою... Думаю в тебе все ок, просто масло густіє ітд...

sergiy, логічно подумавши, теж получається шо тіки дроти винуваті мали бути... попробую в пятницю чуваків на сервісі з акумами спитати за ті дроти, хай мені розкажуть, може є якісь нюанси, або дійсно вони настіки стрьомні...

sergiy
08.02.2012, 20:24:20
tommy_boy, в Неділю пробували завести Опель, який простояв 2 місяці на дворі. Купили китайський прикурювач. І заряджали 10хв, і додавали оберти на донорі коли заводили, і з бубном танцювали, а двигун навіть повного оберта не зробив... вийшов сусід, запропонував свої саморобні дроти (багатожильні і в діаметрі десь 6-8 мм) Жопель завівся з 3го оберта.

кум
08.02.2012, 20:37:11
значить генератор в нормі, заміряй ше акум в стані спокою... Думаю в тебе все ок, просто масло густіє ітд... Я тоже так думав, ще до масла поношений трамплер+св1чки, треба срочно зам1нити.
дякую що в1дписав...

tommy_boy
09.02.2012, 10:28:08
sergiy, запропонував свої саморобні дроти (багатожильні і в діаметрі десь 6-8 мм)

треба й собі таке заколхозити... про всяк випадок...

bmwe36petro
09.02.2012, 10:39:00
треба й собі таке заколхозити... про всяк випадок...
+1, як потепліє собі теж зроблю, бо куплені три роки тому на заправці не витримують наднизьких температур, ламається ізоляція, хоча ні разу не підвели.

tommy_boy
10.02.2012, 15:38:18
попробую в пятницю чуваків на сервісі з акумами спитати за ті дроти, хай мені розкажуть, може є якісь нюанси, або дійсно вони настіки стрьомні...

майстер зняв обмотку і ми побачили, шо там товщина самого дроту може 1мм, але ізоляцїї зато дуже багато :) Порадив купити дріт самому і перекинути крокодили з тих китайських, казав шо буде бомба. Дріт порадив мінімум 4мм, а ще краще 5-6мм... Так шо такі вареники...

bmwe36petro
10.02.2012, 16:46:18
товщина самого дроту може 1мм, але ізоляцїї зато дуже багато
Мої дроти таки грубші, бачив у місці, де ізоляція тріснула, але всеодно кастом зроблю. Дякую за інфо tommy_boy.