PDA

Переглянути повну версію : E36 Хтось колись заливав у двигун присадки.


oleg-bmw
29.11.2010, 21:53:43
Поділться враженнями, якщо хтось колись заливав у двигун присадки, зокрема ХАДО. Цікаво почути, які були проблеми, які саме присадки заливали і результат!

sergiy
29.11.2010, 21:56:23
я лив промивку інжектора лікві молі в принципі робота двигуна покращилась

ValodjaE36
29.11.2010, 21:57:28
Поділться враженнями, якщо хтось колись заливав у двигун присадки, зокрема ХАДО. Цікаво почути, які були проблеми, які саме присадки заливали і результат!
з Хадо не стикався, заливав собі для покращення в"язкості мастила фрикційну присадку Лікві Моллі, але кажуть шо Нанопротек діє для покращення роботи двигуна...

Vomont
29.11.2010, 22:13:22
Регулярно вже протягом останніх 5-8 років користуюсь Хадо,задоволений.Колись в 2002 році їздив на Ваз 2108 і залив Хадо. Поскільки двигун потребував ремонту то вирішив перевірити цю присадку, де зливши масло шпарив на даній машині з Зеленої на Сихів і назад - нічого не відбулось. Після цього всі мої машини проходять обробку в тому числі і БМВ. Покращується тяга,тихіше працює двигун.
Також використовую присадку в коробку та редуктор.

{ додано через 1 хвилину }
Саме головне що це не панацея відновити кільця чи заліпити дирку в поршні а захист двигуна від навантажень. Тобто якщо в тебе бере масло то забудь про Хадо а роби капіталку поскільки Хадо працює на упередження проблеми а не над її рішенням.

augustino
30.11.2010, 09:07:41
Також використовую присадку в коробку та редуктор.
Які саме лиєш тудим,бо хочу також собі залити,а то шось шумно починають вони обоє працювати

Vomont
30.11.2010, 09:26:29
Які саме лиєш тудим
Хадо для коробки та редукторів

Shurikoff
30.11.2010, 11:17:05
Саме головне що це не панацея відновити кільця чи заліпити дирку в поршні а захист двигуна від навантажень. Тобто якщо в тебе бере масло то забудь про Хадо а роби капіталку поскільки Хадо працює на упередження проблеми а не над її рішенням.
100% согласен,я тоже почти во все свои машины заливал хадо.

yrik_lvov
30.11.2010, 12:51:15
Хадо працює на упередження проблеми а не над її рішенням.
+1 також заливаю у всі авто присадки правда тепер нано протек а раніше лив хадо присадки полегшують роботу оброблених агрегатів але якщо з чимось є проблема то її не лікують

VoVik
30.11.2010, 13:41:23
Рік тому всі агрегати:двигун,коробка,редуктор-були оброблені згідно інструкцій ХАДО
Думаю що саме завдяки присадці мій двигун ще не пішов на пенсію,бо реальний пробіг
напевно далеко не той що показує лічильник:biggrin:
Розхід масла від заміни до заміни становить приблизно 0,5-0,6л,притому що у 3-му циліндрі при "вскритті" було виявлено візуально серйозний задир.
Закрив і їжджу досі.
Можу сказати що коефіцієнт тертя при обробці зменшується 100%.

oleg-bmw
30.11.2010, 21:10:07
А користувався хтось такою присадкою для циліндрів http://xado.ua/revitalizanti/dlya-tsilindrov

Vomont
30.11.2010, 21:13:30
А користувався хтось такою присадкою для циліндрів http://xado.ua/revitalizanti/dlya-tsilindrov
так я користувався коли мав Е39 520 але мені не помогло бо масло жерла дуже багато. Ще раз повторюю що Хадо це швидше захист чим ремонт, все залежить від ступені зносу.

G-power
01.12.2010, 12:13:00
Поділться враженнями, якщо хтось колись заливав у двигун присадки, зокрема ХАДО. Цікаво почути, які були проблеми, які саме присадки заливали і результат!

Здесь каждый решает сам - лить или не лить. Почитай по ссылке что пишут эксперты и решишь для себя сам стоит ли оно того. http://www.trans-oil.ru/useful/23.shtml

приведу несколько цитат из заключений экспертов, все остальное читайте по ссылке выше.



После полной разборки двигателя обнаружены обильные лаковые отложения на всех поверхностях деталей. На деталях, имеющих сравнительно низкую температуру, на нерабочих поверхностях началось закоксовывание лаковых отложений




Крышка головки блока цилиндров стала черной из-за того что при добавлении ER снижается щелочное число масла. Это означает, что ухудшаются моющие свойства масла.


В процессе работы двигателя на отностительно холодных стенках неподвижных деталей начинают появляться лаковые отложения, которые нейтрализуются и смываются маслом, которое имеет достаточное щелочное число (моющие свойства). После заливки ER, масло теряет прежние моющие свойства, поэтому начинают расти лаковые отложения. С ними масло уже не справляется.


При определении износа производится микрометрический замер геометрии основных деталей. Так как не удалось качественно очистить измеряемые поверхности от лаковых отложений, то и значения износа получились незначительные.


Как видите, качественное масло справляется с ER и нейтрализует лаковые отложения, которые засирают двигатель и являются прямым следсвием добавления ER.


Те, кому охота платить деньги за рекламные обещания, пусть платят дальше, но учтут, что эти суммы выкидываются в трубу.
Данная инфа предназначена для тех, кто умеет думать и считать деньги в собственном кармане.

И последнее. Если присадки-флакошки так хороши, как вы о них говорите, то почему:
1) ВАЗ запретил использование присадок-флакошек в маслах отдельным извещением
2) Гонщики не используют присадки-флакошки в своих болидах, а ведь 1-4% прирост хоть чего-нибудь дал бы ощутимый результат
3) Производители масел на своих сайтах пишут что добавлять что-либо в масло нежелательно - оно имеет весь пакет присадок, который необходим
4) Производители масел не добавляют присадки-флакошки прямо на заводе, в производственном цикле


Чем раньше вы все поймете что это очередное разводилово на бабло, тем быстрее очередной лохотрон даст дуба.:hi:

Just be
01.12.2010, 12:18:13
G-power, згідний з тими пунктами. Багато чув що після деяких присадок, мотор стає практично не пригодним для капіталки, через утворення на стінках, які потім дуже важко розточувати і не всі беруться за такий гемор.

Vomont
01.12.2010, 20:45:51
G-power, згідний з тими пунктами. Багато чув що після деяких присадок, мотор стає практично не пригодним для капіталки, через утворення на стінках, які потім дуже важко розточувати і не всі беруться за такий гемор.
все розточується,тільки попереджати треба що двигун оброблявся і потрібен інший в даному випадку.