PDA

Переглянути повну версію : E30 В ногу з часом


axel
21.10.2010, 15:02:02
Якщо ви досі думаєте, що електромобілі - це повільні машини зі скромними драйверскими можливостями або дорогі концепти, ви помиляєтеся.
2153921540
Переконатися в цьому допоможуть хорвати з VST Conversions, перетворили стареньку BMW 3-Серії в електромобіль, що видає 680 л.с. і здатний подолати чверть милі за 12,1 секунди і проїжджати до 180 км на одному заряді. Це варто побачити.
http://www.youtube.com/watch?v=iOo1TnWKVCg&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=eVB-Tszp_LY&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=YSIscplc274&feature=player_embedded

Rostyk
21.10.2010, 15:33:21
axel, :bomb:

sergiy
21.10.2010, 16:31:40
зайчик дюрасел:acute:

ValodjaE36
21.10.2010, 16:32:44
дуже круто:shok:

Just be
21.10.2010, 16:42:05
оце прікол :)

bmwe36petro
21.10.2010, 16:46:57
хорвати з VST Conversions
:respekt:

Vomont
21.10.2010, 17:12:15
може це не турбіну треба було ставити а двигун від тролейбуса:biggrin:

VoVik
21.10.2010, 17:47:18
Майстрам ВЕЛИЧЕЗНЫЙ :respekt:
А Саме головне що в моделей BMW минулих років є перспективне майбутнє.:yahoo:
Нехай там говорять що морально застарілий і т.д.
Ось де справжній потенціал і універсальність марки.Все зроблено в найкращих традиціях автомобілебудування
axel, :respekt:

axel
21.10.2010, 17:57:29
а двигун від тролейбуса
Від трамвайчика.

Не поганий такий Tesla Killer :victory:

Legend
21.10.2010, 20:09:25
Круто! :)

yrik_lvov
21.10.2010, 21:26:00
:shok:авто майбутнього

axel
22.10.2010, 00:52:27
авто майбутнього
"старый друг лучше новых двух" :friends:

pilot
22.10.2010, 07:15:52
може це не турбіну треба було ставити а двигун від тролейбуса
я думаю, что если бы пробег на одной подзарядке был километров 400 - то тогда есть смысл думать над этим.
axel, может тебе тоже что-то замутить по этому поводу? Ведь плюсов очень много: не нужно искать "живой" мотор, при регистрации в гаи не платишь за объём, не заморачиваешься по поводу некачественного бензика и масла, коробки там тоже нет, зимой и летом нет проблем с запуском, только следишь за кузовом и за ходовой. а если надо подзарядиться - то у нас в любом селе тебе дадут бесплатно "прикурить", только за то, что бы глянуть на чудо техники.
А если серьёзно - то "тема" оч удачная, ведь это можно найти себе хороший е-30 кузов, покрасить, выкинуть всё ненужное и поставить себе эл-дырчик.
Ну а ребятам респект и уважуха за такую реставрацию и двигло, цвет тоже бомба

Karabas Barabas
22.10.2010, 11:24:58
зимой и летом нет проблем с запуском
кажуть що одна з найбільших проблем для ел.двигунів це темпереатура -1 +1

sergiy
22.10.2010, 12:20:00
кажуть що одна з найбільших проблем для ел.двигунів це темпереатура -1 +1
а чому?

ValodjaE36
22.10.2010, 12:30:42
принцип акумулятора зимою...

VoVik
22.10.2010, 15:47:17
кажуть що одна з найбільших проблем для ел.двигунів це темпереатура -1 +1
Думаю що в такому проекті такої проблеми не існує оскільки можна забеспечити достойну теплоізоляцію з внутрішнім мікрокліматом.
Оскільки в цьому проекті застосовані "LiOn"(на відміну від кислотного який застосовується класично для запуску двигуна) акамулятори які стабільні при від"ємних температурах-проблем зимою немає бути:ok:

andriy320e30
03.11.2010, 18:46:51
сьогодні показували ту тридцятку по першому автомобільному .казали що вона порвала теслу на драгу і то дуже легко.притому шо там все від тесли.думаю ше буде повтор

Anesteziolog
03.11.2010, 19:02:52
інтересно який бюджет її?

andriy320e30
03.11.2010, 19:22:42
десь пів тесли