PDA

Переглянути повну версію : E34 BMW E34 524 TD Червоний Седан


Sam_E34_524
12.10.2010, 01:11:46
BMW E34 524 TD
р/в: 09.1991
колір: Червоний,
кузов: Седан,
Мотор: М21 з об’ємом 2.4, turbo disel, 6 банячків і 115 коників, та 5-ти ступенева МКПП.

З електро-пакету: дзеркала, люк, передні скло підіймачі.
Салон шкіра,
Бортовий компутер де багато німецьких кнупок :)
Диски титани 16’
ABS
Розхід: по місту до 10-ти, траса в межах 6-7 літрів.
Фото додаються.


Ну що ж рік це вже трохи історія, але почнемо з початку. Перша машина, перша BMW ;) перший водійський досвід. На остаточний вибір чесно кажучи окрім загально прийнятного технічного стану, та збереженості кузова, як для 20 річної «дівчинки», також зробили великий вплив чорний шкіряний салон, і чорні бомбові диски R16. В першу чергу поміняв старий аккомулятор на новий BOSCH з ємністю 95 Ah. Взяв у Миколи якусь аби була запаску і придбав хороший стальний трос.
Перше ТО, після купівлі робився у п. Валерія Чапюка, адже машинка наполегиво висвітлювала на приборці то INSPECTION – ІІ, то OIL SERVICE, що свідчило про необхідність заміни масла, та проходження стандартної процедури ТО (регламенту INSPECTION – ІІ) відповідно з пробігом. Окрім цього звичайно було вирішено замінити усі фільтра та ремні, ролики. І того це вилилось в:

1. Заміна масла, взяв 7 літрів оригінального BMW-10W-40 (масло бралось на Христині).
2. Заміна зубчастого ремня + ролик
3. Заміна ремня генератора
4. Заміна переднього сальника колінчастого валу
5. Заміна повітряного фільтру
6. Заміна паливного фільтру
7. Корок масляної горловини
8. Рідина ATF-TQ-D
9. Фільтр мастила

Потім був трабл був з радіатором, в дуже інтимному місці (саме де шланг з’єднується з радіатором) виникла тріщина. Вирішено було в цілях безпеки не ремонтувати, а замінити радіатор на новий, тим більше той був вже доволі підуставшим. Окрім цього зчеплення було теж не в найкращому стані. І того заміна радіатора і зчеплення.

По дрібницях купив насос, та гарний (під дерево) та досить зручний чохол на руль який додав гармонічності з дерев’яними елементами дверних карт, салону та ручкою МКПП. Трохи згодом на e-bay замовив і деревяну ручку на ручник. :) все це дивится бомбезно. Ще поміняв на нові «правильні» коврики в салоні які мали кріплення і не совгались як попередні.

Салоан направду як виявилось був трохи не докомплектованим :). Та завдяки двом Миколам :wink: (всім вельми відомому на Батальній, та іншому з вул. Буйка). Назбирав купу невистачаючих дрібниць, рамок пластмасок, всяких там кріплень по салону, направляючі кріплення задніх підголовників, пластмасові рамки ремнів безпеки, шкіряні підлокітники передніх сидінь і т.п. На водійській дверці глючив заїдав центральний замок - ремонт, смазка та відрегулявання усіх дверей (працює люкс наче з заводу в Баварії :wink: ). Купив оригінальний набір інструментів та секретки для дисків. Поставив заглушки буксирних крюікв в бампера. Навирив ацкі шикарну хромовану двуствольну декоративну насадку на вихлопну трубу. Замінив гумки двірників, замінив на нові амортизатори (тримачі) капоту і та багажника. Захист піддону фірми Sheriff. То мабуть і не усі дрібниці та всі і не опишеш.
З більш важливих речей наступим ділом замінив шланши гідропідсилювача, та гальмівні шланги, задні гальмівні колодки, та гальмівні колодки ручніка і підтяжка з прокачкою гальм відповідно. Ще доставив новий повітряний патрубок для генератора, його чомусь там взагалі не було :nea: . Заміна гальмівної рідини, плюс замінив теж і антифриз (синій). Далі по ходовій заміни амортизаторів зад. стійок 2 шт. Задні та передні опори амортизатора. Втулка стпбілзатора перед. Відбійник стійки та стійка стабілізатора перед.

Окрема історія – блок ЕБУ DDE BOSCH. З самого початку не працював тахометр та машинка мала паршиву тягу. Але оскільки це була моє перша машина, раніше досвіду водіння BMW не було, і ще всі кажуть дизель він такий має бути. (Фіг це правда якщо це BMW – то дизель не дизель а динаміка повинна бути на рівні) Так от я дуже прозрів після того як замінив цей неробочий блок DDE, по-справжньому відчув кайф і драйф як то кажуть. Виходить з неробочим блочком мотор може працювати, але це так званий аварійний режим і відповідно слаба тяга.

Ще замінив бачок гідро підсилювача, бо підтікання як виявилось не було лише через шланги (його слід було міняти ще одразу зі шлангами). Також була не робоча віско-муфта радіатора і вентилятор крутився постійно, плюс лопоті були з тріщинами. Замінив вентилятор і муфту. Зробив регулювання паливного насосу.

Нарешті настав час зайнятися косметикою, вирішив фарбувати: потерті бампери, мали зауваження решітка і екран радіатора, на задньому лівому крилі виявилась невеличка корозія яку було видалено хірургічним втручанням, відповідно крило в малярку, а ще на капоті було купа цяток і подряпини, на даху біля люку дві доволі неестетичні плями невідомого походження – капот і дах в малярку, ліва пасажирська древка глибока подряпина – не відполірується, в малярку. Пороги та бампера (наполовину) пофарбовано в чорний колір як і диски, це додає контрасту і враження червоно-чорна бестія справляє. І після всього загальна поліровка кузова. Вигляд машини суттєво посвіжішав.
Ще реставрував передню ліву кульову опору, і наразі стан ходової ідеальний, навіть по славнозвісній львівській бруківці машинка ніжно пливе і шепоче, до зими готово. Підбираю хорошу зимову гуму.

Взагалі за 1 рік маючи у своїй власності BMW E34 в авто довелося вложити ще десь грубо кажучи 2.. 2,5 кілотон мертвих американських президентів .. але насправді це навіть не негативний момент, адже не важливо який вік авто 10, 20 чи 40 років. Коли мова йде про авто яке ти дійсно любиш, а не просто так експлуатуєш, коли твоє авто BMW, і у відмінному технічному та естетичному стані - це приносить неабияке задоволення. :victory:

shady333
12.10.2010, 01:41:30
Красива машинка :good:, дуже подобається як чорні диски з червоним кузовом виглядають :)

Legend
12.10.2010, 01:43:45
Машинка Люкс :)

ValodjaE36
12.10.2010, 10:26:30
Sam_E34_524, описнув ти так не хило:biggrin:
красава і машинка твоя гарна, а особливо після покраски... одним словом - ЛЯЛЯ:friends:

Sam_E34_524
12.10.2010, 10:37:45
.. описнув то описнув, писати не мішки носити :biggrin: .... але так і знав що забуду якісь важливі функціональні характеристики. Ще треба було відмітити майже "непроглядну тоновку" і DVD :wink: !!! :biggrin: Дякую за хороші відгуки!!!

yrik_lvov
12.10.2010, 10:40:18
машинка гарненька але і капіталовкладень потягнула багатенько
Тому бажаю шоб вона тебе радувала тільки позитивними емоціями під час їзди

Just be
12.10.2010, 10:41:01
Sam_E34_524, гарно було б б поставити чорну хелу на перед, а на зад напевно оригінал з білими поворотами :victory:

sergiy
12.10.2010, 11:19:36
Sam_E34_524, гарно було б б поставити чорну хелу на перед, а на зад напевно оригінал з білими поворотами :victory:

мені щось хела блек не очень, а от оригінальні білі повороти і задні фари на червоному фоні:bomb:
але вона в тебе і так красуня:flirt:

Sam_E34_524
12.10.2010, 12:30:51
Хм.... та я вже навіть фотошопив собі тоу хеллу блек )))) .. шоб подивитись як воно виглядає ......ну не знаю якось тускло дивится як на мене .. може на чорній машині і для любітілів коли все чорне хроми чорні ноздрі чорні, задні форнарі теж задуті .. тоді це фен-шуйно .. а так шось хз. Бачу сенс втому що наразі світлі фари грають з хромами і нордрями. .... ну і те саме про білі повороти .. теж мабуць на любітєля .. зновж таки на чорній 34-й бачив то бомба контрастно дивится ... а на моїй червоній то вже хз.. ніби і ці рижі непогано грають .... "на цвєт у вкус Альони разниє" :biggrin:

VAVAN
12.10.2010, 12:59:46
Sam_E34_524, Коли мова йде про авто яке ти дійсно любиш, а не просто так експлуатуєш, коли твоє авто BMW, і у відмінному технічному та естетичному стані - це приносить неабияке задоволення.
:rtfm::respekt:
ЗОЛОТІ СЛОВА.
Просто шикарно поставився до свого авто. Твоїй ЧіЧя-лялі повезло з таким господаром як ти! Вітам тебе щиро.
а на рахунок задній фар, як тобі такий варіант(я не навязую - в мене наприклад було так):

21336

а перід з прозорими поворотніками:

21335

Sam_E34_524
12.10.2010, 14:56:17
VAVAN, дякую за вітання :) ... досить класно дивиться так як у тебе було .. навіть прозорі повороти .. але й сама машинка в більш темнішому відтінку ..чи то така фотка просто вийшла. Буду щось думати з оптикую полюбому, але хочу ксенон і ангелскі вока :)

Доречі забув дописати ..ще перешив стелю. Попередній власник мабуть дуже багато курив... і вона була ніяка, плюс вже від років трохи провисла. Перешивав мені Павло (на Залізничній), за порадою Сергія: можете попитатися в Павла, того що мені салон перетягував, може продати якісні матеріали(не ті якими маршрутки обтягуюють)
Дуже задоволений роботою, і підібраною сучасною на вигляд тканиною.

А фарбування проводив Віктор - маляр з Автосервісу Латекс (вул. Збоїща 4, робота супер, і ціна нормальна). Фарбу підбирав на Таманській, правда з першого разу трохи була відміність, але зробили викраску на зразку. ... і за порадою Віктора за другого разу фарба піддібралась найбільш оптимально. Всім рекомендую.

bmwe36petro
12.10.2010, 16:30:12
А фарбування проводив Віктор - маляр з Автосервісу Латекс (вул. Збоїща 4, робота супер, і ціна нормальна).
Sam_E34_524, чесно кажучи робота мені не дуже сподобалась, тобто взагалі не сподобалась :nea:, капот жахливо пофарбовано, до інших елементів не придивлявся, вважаю якщо робити, то якісно, я б за таку роботу не заплатив, це не в обіду, але факт. А оптику можеш задню зробити як VAVAN, поки не знайдеш з білим поворотом.

sergiy
12.10.2010, 16:34:06
капот жахливо пофарбовано
це ти про фактуру?
ПС: В мене капот такий самий:(

Sam_E34_524
12.10.2010, 17:07:13
bmwe36petro, ... Ну зі свого не професіонального погляду "не те що ніякої жахливості" а взагілі нічого до чого б там можна було прискіпуватись я не бачу. Так що це мабуть твоє субєктивне бачення. Моя думка робота шикарна. Але я не маляр? ))) і не експерт, а ти? ;) .... Єдине що за тиждень два, фарбовані елементи будуть ще поліруватися.

VAVAN
12.10.2010, 19:34:32
Sam_E34_524, але й сама машинка в більш темнішому відтінку ..чи то така фотка просто вийшла
це в мене була така бордова насичена 34 від попереднього власника. Колір в залежності від доби мав свою ізюмінку. Фішка мабуть полягала в тому шо це АЛЬБО був якийсь там каліпсошляхенметалік АЛЬБО ефект від перелаковування всієї машини .
Я тоді був зелений в БМВ в цілому. Навіть не знав, шо по він коду можна було взнати всю комплектацію. Але це був 2005-2006 рік. Тепер при виборі своєї наступної чічя-лялі, я буду дуже скурпульозний, але останнє я вважаю може навпаки помішати при виборі авто.

Я твоє авто бачив один раз і то здалеку, але задум і після прочитаного, вкладеної праці- дуже заслуговує поваги

Anesteziolog
12.10.2010, 22:04:08
Залізу хоч і 20 років, але після зробленої ходової , вона омолодилась. Пласмаса, довговічна, так що правильно хтось сказав. Їздимо не на роках а на машинах. Думаю тепер будеш їздити, горя не знати.

sergiy
12.10.2010, 23:07:11
Anesteziolog, +100% не попадає на запчастини той хто не має машини, а за ті гроші, які тратиш на хороше Б/У БМВ нового не купиш;)

Nema_nika
12.10.2010, 23:18:10
Sam_E34_524, гарна машинка:ok: Вітаю з покупкою і безпроблемної експлуатації. Диски дивляться суперскі:) А вот чохол- ІМХО в топппку. Я б ліпше поставив оригінальний трьохспицевий руль

sergiy
13.10.2010, 10:58:33
А вот чохол- ІМХО в топппку
+1:ok:

{ додано через 53 секунди }
щось я тільки підтакую:crazy:

Sam_E34_524
13.10.2010, 13:22:04
Ну то в кожного свої таракани в голові )) ... чохол а. зручно (не проскульзує і без чохла терти пластмасу це нікуда не годиться). б. саме цей чохол (ну ІМХО звичайно, ну дуже вписується в інтерєр). Але то таке кожному своє.... Єдине що бачу на дисках всі погоджуються :biggrin:

ValodjaE36
13.10.2010, 14:09:08
Sam_E34_524, придбай собі чехол під обтяжку, такі продаються, шкіряні зручні і вигляд естетичніший)

Anesteziolog
13.10.2010, 22:49:02
Диски дійсно бомбезні. Мені також на рулі чехол зручно.

Sam_E34_524
03.04.2011, 00:24:26
Замінив, морчик пічки, гудів постійно сильно в решті почав взагалі тупити то працює, то ні. Під кінець зими все гірше і гірше зі заводкою було ... виявилось свічі накалювання, не робочі 3 з 3-х, поставив 6 нових бошиків, заводится з пів-оберта. Вже пів року виключно на дизель-пульсі їзджу, розхід по місту 9-10 ... польотом довольний.

Sam_E34_524
17.04.2011, 13:02:23
Поставив нові протитуманкі DEPO. Класно світять. Фари в планах теж замінити на DEPO+XENON+ENGEL_EYES ато туманкі наразі краще чим ближнє світять ... )))))))

Sam_E34_524
01.05.2011, 01:37:53
Ну от нарешті поміняв стару підуставшу оптику. :yahoo: Тер вочі янгела і ксенончег :bomb:

Zhygan
01.05.2011, 01:44:41
СУПЕР!!!
а в скільки обійшлося якщо не секрет?

Sam_E34_524
01.05.2011, 01:51:42
дівайси 150 у.е на ебей, доставка 100 у.е. установка 300 грн. Але полюбому є резон замовляти з ебей... в нас 210 ойро такі продають без ксенону .. і без поворотників, чисто фари .. з кольцами. Я правда повороти старі залишив ато білі хрустальні шо йшли з цими фарами ... шось не дуже підканували ... ))))))

Kuba
01.05.2011, 07:00:25
Привіт усім! А як вам це?

Digress
01.05.2011, 11:01:17
Привіт усім! А як вам це?
як це стосується до теми про автомобільSam_E34_524?

vikoren
01.05.2011, 21:36:46
Sam_E34_524, фари бомба :respekt:

{ додано через 2 хвилини }
Kuba, дастіш фанташтіш .... тількі не в цю тему ти закинув

Sam_E34_524
02.05.2011, 01:35:23
Хм.. це може Kuba, до того, що червоні бехі рулять ))))))) :biggrin:

Sam_E34_524
25.10.2011, 20:32:33
Ну от нарешті невеличкий статус апдейт: Заїхав на Навроцького, з наріканням на ватні гальма і скрегіт. Результат заміна передніх опорних з амортизаторами (причина не оригінальний опорний із соломіновою проставкою тріснув, а амортизаторам вже давно пора). Заміна передніх гальмівних дисків з колодками. Заміна вакуумного підсилювача гальм (була порвана мембрана).
Молодці на Навроцького, відношенням, роботою та оперативністю залишився задоволений.

Sam_E34_524
10.12.2011, 15:38:16
Машина не спішно продається. Орієнтовна вартість враховуючи відмінний вигляд та стан авто, а також вкладеноний час, ресурси та зусилля становить 68 К грн. В хороші і дбайливі руки поціновувача BMW можливо віддам дешевше. (O68)5oo 9454.

Sam_E34_524
30.07.2012, 13:47:25
Нова ціна 7600. Машина активно продається. Стан не потребує ніяких вложень. Все працює. Авто доглянуте, міцний кузов. Насолода за кермом ;). Мотор супернадійний м21, 6 циліндрів чудове поєднання динаміки та економії від BMW (працює ідеально).

{ додано через 5 хвилин }
Детальніше про стан: Ремні, фільтра, масла замінені! Новий радіатор і віськомуфта, нове зчеплення, нові аморт-ри капоту/багажника, новий акумулятор BOSCH S75, нові свічі накал. Ходова зроблена. Нов. стойки, аморт, опорні. Нові гальм диски, колодки(перед/зад) . Замінено вакуум підсил гальм. Екстер’єр та інтерєр відновленні слідів корозії не має, в салоні не курили.

МАК
30.07.2012, 14:17:55
червоні бехи полюбе рулять :biggrin:

Sam_E34_524
20.08.2012, 15:53:29
З останніх обновок перешиті сідухи, карти, чехол ручніка і ручки корбки передач. Нові фотки тут: http://auto.ria.ua/auto_bmw_524_6127724.html

Gamal
20.08.2012, 20:08:50
хто шив?

Sam_E34_524
20.08.2012, 20:12:17
Павло, (на Залізничній). Там раніше переклеював також і стелю.

ValodjaE36
20.08.2012, 20:15:06
чудове авто, новому власнику повезе...!
вдалого продажу!!

Sam_E34_524
20.08.2012, 20:17:08
ValodjaE36, дякую :drinks:

Sam_E34_524
09.11.2012, 19:17:03
7300 up

Sam_E34_524
22.12.2012, 20:26:52
Продано.