PDA

Переглянути повну версію : E30 Регулювання ХХ на K-Jetronic


BOKSTER
23.09.2010, 13:55:10
Двигун М10, оберти холостого ходу дещо більше 1000.
Як відрегулювати оберти? Система K-Jetronic.

Nema_nika
23.09.2010, 15:03:40
BOKSTER, я так зрозумів шо цим
20936

sergiy
23.09.2010, 15:12:02
BOKSTER, ти сам хочеш спробувати, чи це майстри не знають?:)

andriy320e30
23.09.2010, 15:22:51
там є регуліровка обхід заслонки дивися куда шланги йдуть

BOKSTER
23.09.2010, 16:25:36
Знайшов! Дякую всім за допомогу!
Знаходиться він зі сторони пускової форсунки зразу під впускним колектором (на корпусі дросельної заслонки) :ok:

{ додано через 41 секунду }
BOKSTER, ти сам хочеш спробувати, чи це майстри не знають?:)

Сам! :)

VoVik
23.09.2010, 17:19:43
BOKSTER, Все правильно.:ok:Так триматиЗнайшов! :sorry:прохлопав твою проблему! Якщо виникатимуть питання по цьому двіжку можемо на зустрічах обговорити всі проблеми і принципи.

BOKSTER
23.09.2010, 17:33:11
VoVik, є до тебе ще таке питання:
З відки тахометер отримує сигнал? Ато в мене стрілка скаче як дурна. Буває заспокоється на кілька секунд і знову в пляс.

VoVik
24.09.2010, 09:57:38
BOKSTER, сигнал приходить на тахометер поз.№107 від комутатора запалення на схемі поз.№22(трамбльор),а також він йде на катушку запалення та на діагностичний роз"єм поз.№21.
в нашому випадку безконтактне запалення тому сигнал з трамблоьра проходить підсилення через електронний комутатор(що знаходиться на лівій арці,чорненький)а вже з нього сигнал поступає на тахометр та катушку запалення.
1.Перевір всі з"єднання "маси"("-")
2.Якщо мотором не дьоргає в той момент коли стрілка дьоргається то це може бути проблела в самому тахометрі(він має в собі купу електроніки)
щось здихає.
3.Провір всі провода по схемі може десь недобрий сигнал(обірваний або надламаний дріт).
4.В мене було щось схоже -причина була в механічній виробітці трамбльора,замінив трамбльов і все нормалізувалося.