PDA

Переглянути повну версію : E38 Глушимо клапана EGR


Nema_nika
01.09.2010, 18:05:16
Зауважив шо в останні 3-4 дні холості обороти трохи плавають, коливаються в районі 648-682. Впринципі, не сильно, але стрілка трохи дьоргається, та й при різкому скидуванні газу холості завалювались за низько. Деколи відшибало тягу(ну думаю, кірдик турбінам:shok::shok::shok:) Підключив комп, зробив тест, але стормозив і стер помилки ше до того як прочитав їх. Ну, думаю раз підключився то шось буду робити. Підняв холості обороти до 700- плавучість не пропала. Опустив назад до 650. Подивився турбіни- все добре, задане і фактичне значення тиску, повітряної маси не відрізнялось. Це порадувало і мандраж пропав. Поїхав покатався, на піках турбіни надували 2400мбар. шо теж порадувало. Після того я чогось зразу згрішив на ЕГР, думаю за 10 років до них ше ні разу не дивились( Але не забігав на перед. Приїхав до дому зчитав помилки- і о чудо. Я не помилився)
"регулировка клапана ЕГР слева" "отклонение от номинального значения" Напевне шо мої клапана підклинювали в відкритому положенні від того шо там зібралося багато г..... А потім мотор душився завеликою кількістю своїх же газів, звідси і не часте пропадання тяги???? Було прийнято рішення взагалі їх заглушити шоб уникнути попадання на впуск всякого не потрібного хламу.
Трохи теорії: клапана ЕГР для того, шоб зменшити викиди в атмосферу вихлопних газів. Частина вихлопу повертається на впуск, де змішується з чистим повітрям і попадає назад в циліндри. На стінках впускного колектора утворюється сажа, можлива закоксовка мотора, залягання поршневих колець. І все це заради екології. Впринципі правильно, але порівнюючи мої викиди і викиди фур, маршруток і т.д. я з чистою совістю забив на екологію. Ну коротко якось так).
Значить вот ті самі клапана
19629
Відкручуємо хомут з патрубка впуску турбіни
19630
Відкручуємо сам клапан (чотири шестигранника на10)
19631
Відкручуєм хомут кріплення клапана з трубкою повернення картерних газів
19632
Тепер клапан можна вийняти рухом догори. Впринципі сам клапан був майже не засраний, та і на впускному колекторі не так аж дуже, не тьотя ася конечно але жити можна.
19633
Потім я перейшов до другого клапана. В кого він один тому в два рази легше і швидше)
Знявши патрубок з впуску турбіни я аж здивувався, на початку клапана всьо було настільки сухо і чисто, шо я вже почав думати шо зря то всьо затіяв.Коли ж клапан опинився в мене в руках, то шо я побачив повергло мене в шок.
Вроді всьо добре. Передня сторона клапана
19634
Далі но коментс
19635
19636
заклинений клапан
19637
19638
19639
19640
Короче вигріб я звідти куууупу всякого добра. Я розумію шо так бути не мало б, але за 10 років думаю то ше мало.
Далі то всьо чистим-миєм-поліруєм)))
"Краще?-Крашьче "
19641
Беремся до заглушок. Мені ну прсто чудесно підійшли 5 копійок і 5 копеек- буде вмене дружба народів:biggrin:
Копієчки троххи розклепуєм і прогинаєм в виді мінімааальної тарілочки, для того шоб вона добре сіла на трубку клапана.
19642
19643
Далі садимо їх на їхнє майбутнє место житєльства))) Був би герметік може капнув би трохи, але так як не було, то капнув трохи супер клею, шоб заглушка нікуда не посунулась, коли ми будемо садити на місце клапана.
Дружба народів)
19644
19645
Ну, впринципі всьо. Збираєм в зворотній послідовності.
Потім останній штрих, шоп на верняк добити наші ЕГР. Глушим трубки вакуумного управління
19646
Тепер точно всьо.
Результат: машинці ОДНОЗНАЧНО сиало легше дихати, нормалізувались холості обороти і шо найбільше мене здивувало- турбіни почали схвачувати десь на 200 об скоріше. Чогось??? Правда я ше не вїхав чого. По тязі не скажу, бо треба ше трохи поїздити.
В мене вшьо:)

ValodjaE36
01.09.2010, 19:44:27
слухай ну ти молодець, власними руками стільки роботи, респект тобі і уважуха...:respekt:

shpak
01.09.2010, 20:31:06
Класно.А копійка не може кудись полетіти?
І ще в впускному колекторі є заслонки,які в принципі тоже потрібно викинути.

Nema_nika
01.09.2010, 23:03:58
Класно.А копійка не може кудись полетіти?
І ще в впускному колекторі є заслонки,які в принципі тоже потрібно викинути.
копійка не полетить нікуда точно, бо не пролазить в отвори. та іполучається, шо клапан її прижимає до трубки, а то всьо стягується хомутом, так шо без варіантів. Вот прогоріти думаю може- але тоооочно не швидше ніж за рік-два.
А до впускного я ше доберусь :gun: Подивимся чим він дихає:)

{ додано через 2 хвилини }
слухай ну ти молодець, власними руками стільки роботи, респект тобі і уважуха...:respekt:

пасіба:friends:

Rostyk
02.09.2010, 09:29:27
Nema_nika, :respekt: за детальний опис, хороший фотозвіт і пророблену роботу! :)

T.T.
02.09.2010, 10:25:24
Молодец:respekt: , Треба буде і собі провести таку операцію !:)

Just be
02.09.2010, 10:30:36
Nema_nika, звіт класний, але вставляй фотографії як додатки. Бо всякі хостинги фотографій на які ти закинув, можуть запросто їх потерти і людина, яка зайде сюда через якийсь період побачить купу битих ссилок(вірніше нічо не побачить крім тексту) і інформативність твого звіту буде рівна 0. І крім того біля 5 ссилок, ти не правильно вставив і малюнків не було видно.

Karabas Barabas
02.09.2010, 11:20:24
можна створити рубрику на форумі "Зроби сам", з такого роду статтями з фотозвітом

ValodjaE36
04.09.2010, 12:59:21
хороша тема, на даний момент 6 гостей читають!

Nema_nika
04.09.2010, 18:46:49
хм... а темку то дійсно читають:)
http://a.imageshack.us/img153/8423/19988308.png

Nema_nika
21.09.2010, 12:15:52
замітив один незначний мінус. Мотор почав помаліше грітися, оскільки гарячі гази тепер в мотор не попадають. Якшо хтось буде глушити, то чекайте вже до весни. Я свої напевне на зиму відкрию.