PDA

Переглянути повну версію : Клапан картерних газів (Регулюючий клапан)


ulin
18.03.2008, 11:18:19
На днях був в магазині на Корольова, розговорилися з продавцем і він мені сказав таку штуку. Що є такий клапан картерних газів який треба міняти один раз в 60 тисяч. Той клапан має якийсь додатковий фільтр який забивається з часом. Якщо поміняти на новий то машина буде краще їхати і двигун менше жерти масла. Коштує він не дешево, з трубками більше 100$. Так от чи є в когось якийсь досвід повязаний з цією штукою? Казав мені продавець що якомусь клієнту казали робити двигун бо багато масла їв, він поміняв ту штуку і двигун перестав майже взагалі їсти масло...

Dima
18.03.2008, 11:20:43
На якому двигуні?

ulin
18.03.2008, 11:31:34
Я так зрозумів на більшості двигунах, бо він мені показував як приклад з інших двигунів, Конкретно на мій у нього в даний час не було .(в мене М52 2.0)

Lehae34
18.03.2008, 14:01:18
Клапан картерных газов - хорошая штука, очень жаль, что на м50 не ставили...
Проверяется довольно просто - надо на рабочем двигателе снять маслозаливную крышку

CONFIG
18.03.2008, 14:46:04
Проверяется довольно просто - надо на рабочем двигателе снять маслозаливную крышку
І що має відбуватися якщо він працює і якщо ні?

Lehae34
18.03.2008, 16:32:09
если обороты падают - значит все окей.

{ додано через 12 хвилин }
а вообще в этом клапане собираются газы из картера. От них отделяеться масло и сливается обратно в картер, а газы тусуют в впускной колектор. Если клапан подзабит, масло не стекает внис, а тусует туда же куда и газы а оттуда - в цылиндры, где и згорает. Отсюда - повышеный расход масла. Так же можна увидеть, сняв гофру через дроссель - если там в масле ,значит клапану пора на пенсию.

Dima
19.03.2008, 15:05:31
В М50 знімаючи масляну кришку звук мотора не міняється - з власного досвіду

ulin
19.05.2008, 16:42:13
Так от, признятті масляної книжки на працюючому двигуні, двигун почав працювати по іншому, так ніби оберти впали, але тахометер далі показував 600 обертів (як з кришкою так і без). Це нормально? Чи означає це що той клапан в нормі?

G-power
25.08.2010, 19:06:25
Той клапан має якийсь додатковий фільтр який забивається з часом. Якщо поміняти на новий то машина буде краще їхати і двигун менше жерти масла. Коштує він не дешево, з трубками більше 100$. Так от чи є в когось якийсь досвід повязаний з цією штукою?
Сьогодні власне поміняв цей клапан... Причина заміни - побачив що під машиною пару капель масла, заглянув в низ, а там вся защита в маслі. Фільтра там в цьому клапані ніякого нема, сам клапан має в собі мімбраму яка з роками пересихає і починає жерти масло. В моєму випадку масло почало гнати з корпусу щупа (в місці де корпус стикується з піддоном). Заміна клапана з трубками обійшлася з роботою 220 $ + потрачених 3 години часу., але міняти його вкрай незручно, так, як він знаходиться під впускним колектором. (впускний колектор не знімали):ok: В динаміці їзди ніяких змін не відчув:biggrin:

ЗІП
25.08.2010, 19:22:35
у нього в даний час не було .(в мене М52 2.0)
я в Ігора купив його в понеділок.

Nema_nika
25.08.2010, 22:17:10
На днях був в магазині на Корольова, розговорилися з продавцем і він мені сказав таку штуку. Що є такий клапан картерних газів який треба міняти один раз в 60 тисяч. Той клапан має якийсь додатковий фільтр який забивається з часом. Якщо поміняти на новий то машина буде краще їхати і двигун менше жерти масла. Коштує він не дешево, з трубками більше 100$. Так от чи є в когось якийсь досвід повязаний з цією штукою? Казав мені продавець що якомусь клієнту казали робити двигун бо багато масла їв, він поміняв ту штуку і двигун перестав майже взагалі їсти масло...
цей клапан- це сапун в народі. Він відокремлює від картерних газів масло, яке потім через канал у трубці масляного щупа стікає масляний картер, а картерні гази йдуть у впускний колектор. При його поломці масло потрапляє через впускний колектор в циліндри, а потім вилітає в трубу, але не це найстрашніше. Наявність масла в циліндрах чревате заляганням поршневих кілець і як наслідок капіталка. І ще треба звернути увагу на "не забитість" каналу в трубці щупа, по якому масло повертається в картер. Короче треба вчасно його міняти, а то не дай Бог.

karabin
26.08.2010, 16:46:01
А на М62 моторах міняєтся тільки кришка з мембраною чи треба чистити сепаратор теж? Хто має досвід з тим на М62?

Nema_nika
26.08.2010, 17:48:17
А на М62 моторах міняєтся тільки кришка з мембраною чи треба чистити сепаратор теж? Хто має досвід з тим на М62?

Міняєш сам клапан і трубки., в тебе вроді 4 шт. Точно не памятаю. Можна поміняти не знімаючи колектор.

karabin
26.08.2010, 18:47:44
Там трубка в колекторі, і алюмінієва іде під ним. А сам сепаратор спереду в в блоці. Чи ти маєш на увазі ті трубки резинові тонкі що ззовні ідуть?

Nema_nika
26.08.2010, 19:09:59
Там трубка в колекторі, і алюмінієва іде під ним. А сам сепаратор спереду в в блоці. Чи ти маєш на увазі ті трубки резинові тонкі що ззовні ідуть?

Поміняй клапан, трубку шо в колекторі прсто прочисти. Якшо решта шлангів живі їх тоже прочисти, там ше вроді резинки якісь мають бути, їх тоже під заміну. Чи тебе шось смущає?

karabin
26.08.2010, 19:26:13
ок, подивлюсь. ККГ вже поміняв, але окрім того нічого більше, тому і питаю чи хтось з тим мав до справи і як робили

Nema_nika
26.08.2010, 19:39:40
ок, подивлюсь. ККГ вже поміняв, але окрім того нічого більше, тому і питаю чи хтось з тим мав до справи і як робили
трубки зря не почистив. а старий клапан вмер зовсім?

karabin
26.08.2010, 19:45:46
я то їх почистив, вони досить товсті і чистити їх просто, але от мене хвилює сепаратор! До нього я не добрався. Думаю варто би і його промити.

G-power
26.08.2010, 23:29:04
мене хвилює сепаратор! До нього я не добрався. Думаю варто би і його промити.
Его не промывать надо а менять!!!:rtfm: От времени рвется мимбрама, и тогда масло валит либо в впускной колектор, либо куда ему захочется:gamer: У меня после замены клапана со всеми трубками, машина както дышать по другому стала:bomb:

Nema_nika
27.08.2010, 00:10:06
машина както дышать по другому стала
так і мало бути)

cat-yellow
07.11.2010, 02:04:39
Підкажіть будь ласка, де можна пробити запчастини (може навіть і роботу зробити)

Машина під"їдає масло, по всім признакам - клапан картерних газів.

Хотілось би або пробити з/ч або пробити з/ч + відразу все поставити/настроїти.

+ цікавить кошторис, відповідно: ціна з/ч або ціна з/ч + робота

Авто: е38, 740і, 1998

Дякую

BMW-ЮРА
07.11.2010, 09:30:14
Дивись розділ партнери. В них можна і запчастини купити і роботу зробити!

_NIKO_
28.11.2010, 20:56:00
Питання на засипку.... При заведеному двигуні і відкриній кришці заливної горловини масло має бризкати чи ні. Двигун М43 1,8л...??? В двигуні при цьому падають обороти (до 500-550 )навіть захлохнути може....

ValodjaE36
28.11.2010, 22:32:00
Питання на засипку.... При заведеному двигуні і відкриній кришці заливної горловини масло має бризкати чи ні. Двигун М43 1,8л...??? В двигуні при цьому падають обороти (до 500-550 )навіть захлохнути може....
це нормально не переживай, в мене на М43 таке саме було:ok:

_NIKO_
29.11.2010, 10:51:40
це нормально не переживай
:ok:

vovan
21.12.2010, 14:05:41
всім привіт.цей клапан про який іде мова це є розхідний матеріал.він міняється шо четверта заміна масла.і навіть якщо при відкритій заливній кришці міняється робота,це ше не показник.через нього мотор жре масло.бо в ньому масло конденсує,і стікає в піддон а гази попадають в впускний колектор. А на моторах М-62 від нього залежить робота хол.ходу.(із-за рваної мембрани відбувається підсос повітря і клапан не правильно працює)

FERENTS
02.02.2013, 16:22:37
м60 ті проблеми самі??

Marchyk
02.02.2013, 21:24:48
так ...

LC MONARCH
26.02.2013, 18:04:07
Що скажете щодо такого:

263 737 (11.07.2011) – замінено двигун.
263 919 (13.07.2011) – залито масло bmw 5w40.

274 325 (28.06.2012) – замінено масло – залито Castrol Magnatec 10W-40.
Отже, з 13.07.11р. до 28.06.12р. при пробігу 10 406 кілометрів двигун «випив» в середньому одну літру bmw 5w40 на одну тисячу.

Станом на сьогодні (26.02.13р.) приблизний пробіг - 280 000 км., від попередньої заміни масла пройдено майже 6 тисяч. (5 675 км.) – масла мотор взяв десь приблизно 3 л., тобто нехай з грубого пів літра масла на одну тисячу.

Чи може бути проблема в клапані картерних газів (ККГ) ?

Наперед вдячний!

tommy_boy
26.02.2013, 23:06:11
може, але це не панацея...

LC MONARCH
27.02.2013, 10:34:28
tommy_boy, дякую!

варто розглядати в комплексі?

хорошого толкового моториста, думаю, треба.
підкажіть контакти.

tommy_boy
27.02.2013, 14:46:39
треба розбирати дивитися чи на впуску є масло... якшо є, знач клапан поміняти...
але 1л на 1тис він дати не може...

пробуй звернутися до моториста, правда цифри на капіталку не завжди гуманні...
я б найшов інший мотор, якшо хочеш залишати машину...

LC MONARCH
27.02.2013, 15:46:41
tommy_boy, дякую!
моториста толкового порадите?
я б теж від нового (добре провіреного) мотора не відмовився -
тут треба машину на ходу і зразу ж перевіряти.

Або, думаю, за 2 тис. у.о. (донора з суперовим мотором) придбати у майбутньому -
і буде мені щастя...

tommy_boy
27.02.2013, 17:26:25
LC MONARCH, не знаю, задайте пошуком на форумі, якісь були теми...

LC MONARCH
28.02.2013, 15:38:28
...