PDA

Переглянути повну версію : Кабріолет BMW 6-Series показав свій інтер'єр


bmwe36petro
27.08.2010, 15:35:14
1940119402
Ці шпигунські фотографії можна назвати одними з найкращих, так як папараці відобразив не тільки прототип кабріолета BMW 6-ої серії, але також зміг у різних ракурсах представити громадськості інтер'єр новинки.
1940319404194051940619407
Будучи заснованим на останньому поколінні п'ятої Серії, ніякого подиву не викликає дизайн приладової панелі і центральної консолі і навіть кермо залишилося вірним седану. Вишуканістю можна назвати саме виконання інтер'єру, притаманне всім моделям німецької компанії.
1940819409194101941119412
Компоненти шасі і двигуни у свою чергу взяті безпосередньо з п'ятої Серії, тому можна очікувати появи 3.0-літрового бензинового турбованого агрегату, потужністю 306 к.с. і 4.4-літрової версії V-8, що видає 407 к.с. Принаймні, в Європі покупці також зможуть вибрати турбований 3.0-літровий дизель.

Залежно від двигуна пропонується вибір між ручною шестишвидкісною або автоматичною восьмишвидкісною коробками.

На ринку кабріолет BMW 6-Series повинен з'явитися навесні 2011 року, склавши конкуренцію Mercedes-Benz CLS і Audi A7 Sportback.

Джерело: InfoCar.ua

mario
27.08.2010, 23:19:54
На ринку кабріолет BMW 6-Series повинен з'явитися навесні 2011 року, склавши конкуренцію Mercedes-Benz CLS і Audi A7 Sportback.


але цеж зовсім різні класи, може Mercedes-Benz CL і Audi A5:nea:

Legend
28.08.2010, 00:46:23
Щось у БМВ помінявся передок, всі нові БМВ з якимсоь квадратним передом, мені якщо чесно білше побобається такий який був. більш заукруглений... :)

mario
28.08.2010, 08:52:54
Щось у БМВ помінявся передок, всі нові БМВ з якимсоь квадратним передом, мені якщо чесно білше побобається такий який був. більш заукруглений... :)

та не квадратний, просто решітка радіатора витянута, так яак на старих БМВ:yahoo:

Nema_nika
28.08.2010, 12:28:42
японець-японцем:) ІМХО

VAVAN
28.08.2010, 14:40:42
японець-японцем
підтримую:
1. Коли їде нова БМВ, тішишся, милуєшся і водночас не розумієш мегаціни яку просять у салонах, ше й "+" азіатський дизайн
2. А коли їде старенька ухожена бмв зі старими баварськими хвормами, то тішишся, милуєшся і водночас розумієш ту велику ціну за 20 річне авто, яке просять, адже знаєш, що це те агресивне БМВ, на формах яких ти був захоплений з дитинства .... ІМХО

Nema_nika
28.08.2010, 19:32:24
ІМХО BMW закінчились на 36-46, 39 і 38






















 






[/QUOTE]

mario
29.08.2010, 09:08:15
японець-японцем:) ІМХО
там взагалі не видно шо ще буде, який японець:ireful:

ІМХО BMW закінчились на 36-46, 39 і 38
а все що дальше випускали то не БМВ? во но нас намахують:lol:

Nema_nika
29.08.2010, 09:38:32
во но нас намахують
сарказм не к месту. Я висловив свою думку, а то подобається вона тобі чи ні мені по барабану. до прикладу е65 порівняно з попередниками виглядає як вагітна антилопа, і таке можна сказати і про інші узкоглазі з розмазаними на всю морду фарами в яких немає ні одною агресивної лінії. Це говорю тобі з точки свого знання про плавність і пластику.

mario
29.08.2010, 10:10:13
сарказм не к месту. Я висловив свою думку, а то подобається вона тобі чи ні мені по барабану.
:ok:
до прикладу е65 порівняно з попередниками виглядає як вагітна антилопа
кожен хвалить своє болото:wink:

і взагалі тема про 6-у серію, буде офіційна прем'єра тоді можна буде говорити яка вона, бо зараз нічого ще не зрозуміло

Nema_nika
29.08.2010, 17:36:31
:ok:

кожен хвалить своє болото:wink:

і взагалі тема про 6-у серію, буде офіційна прем'єра тоді можна буде говорити яка вона, бо зараз нічого ще не зрозуміло

просто ВСІ нові БМВ ну як сказати, спортилися відносно попередників. До прикладу дерево- в 32 воно справжнє, вже навіть в38 це галімий алюміній з конченим шпоном. Підвіска- сталь замінили конченим сілуміном, який летить на раз два. Електроніка- напічкана нею вся машина, їдеш фактично не ти. А чим більше електроніки- тим більше потім прблем. Ні одна нова машина не виїздить стільки скільки виїжджають наші 36, 38, 39, 46. І їздять... І будуть їздити... І переїздять ше всіх. А чому? Та тому шо колись машини робили на роки, а не так як зараз- з дешевої сталі, конченого пластику і ненадійною електронікою. Та навіть подивись скільки у клубі живих 30 і навіть є 12. Як думаєш(нікого не хочу образити) наприклад е90 проживе стільки? ІМХО не думаю, через 10 років половина з того шо в неї запханано піде спати. Мотори взагалі окрема тема. не спорю- продуктивні, потужні, економічні. АЛЕ- нема тої надійності яка була раніше. Це не лиш про БМВ, а і про всіх інших виробників, які чим далі тим більше економлять на виробництві. Згідний, шо для Німеччини купити машину, прїздити трохи і викинути її це звичне діло. Але ринок збуту це не лише Німеччина і т.д., а й країни зовсім іншого світу, де міняти машину раз на 3 роки велииииика розкіш. ну з точки зору дизайну- це зрозуміло- на вкус і цвет.... Але раз вже почав то скажу. Якшо на є 60 приліпити значок від Хонди, то ніхто і не зрозуміє шо то БМВ. Зараз всі світові тенденції зводяться до того шоб зробити оригінальним зовнішній вигляд, оскільки технічними фічами вже нікого не здивуєш. Колись БМВ мала харизму, якої зараз нажаль все менше і менше...
ПС ше раз кажу не хотів нікого образити а все вище написане сугубо ІМХО...
хух, шось мене понесло... ну якось так:)

pilot
29.08.2010, 18:20:28
Колись БМВ мала харизму, якої зараз нажаль все менше і менше
Раньше машины можно было узнать издалека по силуэту и не только фирму производителя, но и конкретную модель, теперь это сделать всё труднее, тоже касается и бмв:sorry:

mario
29.08.2010, 21:42:38
просто ВСІ нові БМВ ну як сказати, спортилися відносно попередників. До прикладу дерево- в 32 воно справжнє, вже навіть в38 це галімий алюміній з конченим шпоном. Підвіска- сталь замінили конченим сілуміном, який летить на раз два. Електроніка- напічкана нею вся машина, їдеш фактично не ти. А чим більше електроніки- тим більше потім прблем. Ні одна нова машина не виїздить стільки скільки виїжджають наші 36, 38, 39, 46. І їздять... І будуть їздити... І переїздять ше всіх. А чому? Та тому шо колись машини робили на роки, а не так як зараз- з дешевої сталі, конченого пластику і ненадійною електронікою. Та навіть подивись скільки у клубі живих 30 і навіть є 12. Як думаєш(нікого не хочу образити) наприклад е90 проживе стільки? ІМХО не думаю, через 10 років половина з того шо в неї запханано піде спати. Мотори взагалі окрема тема. не спорю- продуктивні, потужні, економічні. АЛЕ- нема тої надійності яка була раніше. Це не лиш про БМВ, а і про всіх інших виробників, які чим далі тим більше економлять на виробництві. Згідний, шо для Німеччини купити машину, прїздити трохи і викинути її це звичне діло. Але ринок збуту це не лише Німеччина і т.д., а й країни зовсім іншого світу, де міняти машину раз на 3 роки велииииика розкіш. ну з точки зору дизайну- це зрозуміло- на вкус і цвет.... Але раз вже почав то скажу. Якшо на є 60 приліпити значок від Хонди, то ніхто і не зрозуміє шо то БМВ. Зараз всі світові тенденції зводяться до того шоб зробити оригінальним зовнішній вигляд, оскільки технічними фічами вже нікого не здивуєш. Колись БМВ мала харизму, якої зараз нажаль все менше і менше...
ПС ше раз кажу не хотів нікого образити а все вище написане сугубо ІМХО...
хух, шось мене понесло... ну якось так:)
ну прогрес є прогрес, як щоб вони дальше давали такі матеріали то машина б коштували не 50-80 тисяч а більше 150 (приблизно), і ніколи вони не робили машини на "роки", машина була зроблена з якісних матеріалів на той час, і їм було вигідно продавати, часи міняються ресурси дорожчають - відповідно роблять зі сплавів і т.д. Щодо електроніки - вони мусять туда її пхати щоб було економічніше і безпечніше їхати. Ну скільки відїздить Е90 буде видно, якщо в нас не покращиться економічне становище, то буде їздити так само як і 30,36,46 може менше а може і більше, скільки проїздить машина залежить від "прокладки".
Якшо на є 60 приліпити значок від Хонди, то ніхто і не зрозуміє шо то БМВ.
то так тобі здається, не пам"ятаю яка то програма, але там запрошують "зірок" щоб вони вгадали яка машина замаскована, була там Е60 і це було зразу видно

Nema_nika
30.08.2010, 10:10:43
Ну скільки відїздить Е90 буде видно, якщо в нас не покращиться економічне становище
та при чому тут економічне становище??? про шо ти говориш? я тобі про якість машин а ти мені про економіку... всьо, пішов я звідси)