Nema_nika
15.08.2010, 22:20:38
Захотілося мати можливість діагностувати своє авто прямо вдома. Для цього був придбаний адаптер під ІНПУ, який працює через ЮСБ. Як я і припускав інпа мого мотора не побачила (((Так як я був до цього готовий, то заздалегідь був встановлений ДІС, який працює через той же адаптер. Основні функції які мене цікавили- це читання та стирання помилок, а також можливість активації всіх вузлів та перегляд параметрів он-лайн. Після невеликого танця з бубном все запрацювало)
Інтерфейс ДІСа
20924
Все гранично ясно, беремо діагностику, вибираємо модель, а далі ДІС без проблем все ідентифікує сам. Блоки які видно з'являються автоматично, і виділені чорним
20925
Вибираємо "короткий тест" і діагностуються всі блоки поспіль.
Далі можна зайти в "Опції ЕБУ" і вже конкретніше дивитися виявлені помилки, а також дивитися за робочими параметрами всіх блоків.
Параметри двигуна (показав лише деякі)
20926
Параметри ДСЦ_АБС(деякі)
20927
Якщо після діагностики взяти не "функції ЕБУ", а вибрати "далі" (зелена стрілочка), то потрапимо в меню плану перевірки і відразу побачимо всі виявлені помилки
20928
Тут можна буде побачити варіанти можливого вирішення проблеми. Наприклад вибираємо помилку по датчику тиску ДСЦ. Клікаємо на неї і з'являється таке віконце, між іншим разом зі схемою)))
20929
Вибирай допустимо "ні" (у мене воно виявилося 294 блін) І. ..
20930
Вуаля) А далі шукаєм)
Також завжди під рукою ТІС
20931
Якось так виглядає ДІС))))
З ІНПОЮ трохи прстіше. Інтерфейс на російській, але помилки по англійськи. А мій мотор взагалі по німецьки)
20932
20933
20934
Великий плюс ІНПИ в тому шо разом з нею появилась прграма НЦС експерт, яка дає можливість кодувати блоки і програмувати корисні функції в авто.
20935
Звісно обидві прграми вміють скидати інтервали, а також читати пробіги зі всіх блоків в яких вони є.
Забув сказати що ДІС на відміну від ІНПА чудово дає корекцію по форсунках і міряє компресію мотора.
Короче для того щоб своєчасно виявляти і прибирати косяки більш ніж достатньо) Та й економлю купу часу і грошей на діагностиці)
Інтерфейс ДІСа
20924
Все гранично ясно, беремо діагностику, вибираємо модель, а далі ДІС без проблем все ідентифікує сам. Блоки які видно з'являються автоматично, і виділені чорним
20925
Вибираємо "короткий тест" і діагностуються всі блоки поспіль.
Далі можна зайти в "Опції ЕБУ" і вже конкретніше дивитися виявлені помилки, а також дивитися за робочими параметрами всіх блоків.
Параметри двигуна (показав лише деякі)
20926
Параметри ДСЦ_АБС(деякі)
20927
Якщо після діагностики взяти не "функції ЕБУ", а вибрати "далі" (зелена стрілочка), то потрапимо в меню плану перевірки і відразу побачимо всі виявлені помилки
20928
Тут можна буде побачити варіанти можливого вирішення проблеми. Наприклад вибираємо помилку по датчику тиску ДСЦ. Клікаємо на неї і з'являється таке віконце, між іншим разом зі схемою)))
20929
Вибирай допустимо "ні" (у мене воно виявилося 294 блін) І. ..
20930
Вуаля) А далі шукаєм)
Також завжди під рукою ТІС
20931
Якось так виглядає ДІС))))
З ІНПОЮ трохи прстіше. Інтерфейс на російській, але помилки по англійськи. А мій мотор взагалі по німецьки)
20932
20933
20934
Великий плюс ІНПИ в тому шо разом з нею появилась прграма НЦС експерт, яка дає можливість кодувати блоки і програмувати корисні функції в авто.
20935
Звісно обидві прграми вміють скидати інтервали, а також читати пробіги зі всіх блоків в яких вони є.
Забув сказати що ДІС на відміну від ІНПА чудово дає корекцію по форсунках і міряє компресію мотора.
Короче для того щоб своєчасно виявляти і прибирати косяки більш ніж достатньо) Та й економлю купу часу і грошей на діагностиці)