Andymaster
26.07.2010, 10:17:17
Е39 2001 року 3 л дизель.
Сситуація наступна. Машина на холодну заводиться з пів оберта, проте коли мотор нагріється до робочого режиму... хоть ти застрілься... Охолоне хвилин 40 - 100 заводиться. Діагностика показала, що "Занадто високий сигнал датчика колінвала". Так і вирішили, поїхав до Миколи взяв б/в - поміняли... два дні вроді нічо... далі знову теж саме... На гарячому не заводиться... Був в Романа на Лівандовці, махався довго, помилка таж сама, вирішили ще раз перевірити датчик (стояла збоку такаж сама дизель 3л, турбіна полетіла). Переставили від неї нічорта не змінилось. Третиій датчик - діагноз не змінився. Помилка залишилась таж сама - або Занадто високий сигнал датчика колінвала, або Збої в роботі датчика колінвала.
{ додано через 1 хвилину }
Які ідеї? ХЕЛП !!!
Сситуація наступна. Машина на холодну заводиться з пів оберта, проте коли мотор нагріється до робочого режиму... хоть ти застрілься... Охолоне хвилин 40 - 100 заводиться. Діагностика показала, що "Занадто високий сигнал датчика колінвала". Так і вирішили, поїхав до Миколи взяв б/в - поміняли... два дні вроді нічо... далі знову теж саме... На гарячому не заводиться... Був в Романа на Лівандовці, махався довго, помилка таж сама, вирішили ще раз перевірити датчик (стояла збоку такаж сама дизель 3л, турбіна полетіла). Переставили від неї нічорта не змінилось. Третиій датчик - діагноз не змінився. Помилка залишилась таж сама - або Занадто високий сигнал датчика колінвала, або Збої в роботі датчика колінвала.
{ додано через 1 хвилину }
Які ідеї? ХЕЛП !!!