PDA

Переглянути повну версію : E46 BMW E46 323i. Порада при купівлі.


Technik
25.06.2010, 08:35:16
Доброго дня всім!
Підкажіть на що звертати увагу при покупці BMW e46 323i з пробігом 250 тисяч?
Буду вдячний!!

ValodjaE36
25.06.2010, 09:05:25
Technik, привіт
Тут вже багато раз писали про такі речі, в першу чергу зверни увагу на кузов, щоб не було кривих зазорів, щоб стакани були рівні, щоб іржі не було (бувають підводні авто) ну і не мало важливо щоб мотор був в нормі, без димка з вихлопа та мастила в моторному відсіку, ну а ходова то таке, рідко коли авто продають з ідеальною ходовою, але діагностити треба:)

shvm
25.06.2010, 10:27:46
Читай тут http://bavar.ru/articles/buybmw/a5/

Anesteziolog
25.06.2010, 10:28:48
1. Має тобі подобатись 2. Їдь до своїх майстрів а не перших ліпших, толкові майстри тобі всю історію машини розкажуть.

Vomont
25.06.2010, 13:33:01
Technik,в першу чергу саме по даному кузову зверни увагу на кріплення задньої балки до кузова - любить там тріскати також по Він номеру перевір рік випуску та комплектацію авто.

SVYAT Recaro
01.07.2010, 18:08:28
важливо сам проїдься чуйка страшна сила бо майстри можуть сказати що все ок а поїздиш і не то.......зроби комплексну діагностику на Христині нехай нарахують все що можна зробити (при власнику) а потім торгуйся :-) важливо кузов і двігло особливо радіатори На клімат зверни увагу чи тримає температуру чкоректно працює і після виключення чи не воняє це теж може бути історія а ходову собі зробиш просто наперевзнай суму Машина КЛАС!!!!!!!!!Успіху!

Nema_nika
04.04.2011, 19:00:46
Хтось шось знає про оцей екземпляр?
http://auto.ria.ua/auto_bmw_4463400.html
Наперед дякую.

Just be
04.04.2011, 21:37:44
Nema_nika, фоток дуже мало... в скільки він її цінить ?

Nema_nika
04.04.2011, 21:44:13
Just be, колись цінив 18000, але думаю 2000 рік на зарашній час коштує 15000 +-, ше залежно від стану. Цю я ше не дивився.

Just be
04.04.2011, 21:48:47
Nema_nika, бампер передній якийсь непонятний, шось подібне на шніцер і повороти білі. Можливо була вдарена в перед.
ЗІ. хай приїде 1 числа на драг в франківськ, глянем)

Nema_nika
04.04.2011, 21:53:03
каже шо в "ДТП і гонках" участі не приймала)) Я сам збираюсь в неділю в Франківськ на базар з"їздити, бо шось у Львові нічо не можу найти(

Vomont
04.04.2011, 22:17:15
по відгукам знайомих в Франківську теж ніколи нема нічого хорошого

Nema_nika
04.04.2011, 22:19:38
Vomont, та я вже то чув, але з чэм чорт нэ шутіт, вдруг.

VAVAN
04.04.2011, 23:16:16
Nema_nika, Віталька, я б казав їхати на зустріч з власником і дивитись вживу на авто, і по місцю торг. Знаю , шо ти і так впевнено розбираєшся у авто, проте захвати Вомонта Вову, якшо він вкроїть час по роботі і вперед "на франик на оглядини...
По опису і малій кількості фото, наче нічо так.

Nema_nika
04.04.2011, 23:30:37
я б казав їхати на зустріч з власником і дивитись вживу на авто
знав би ти як я вже задовбався ъздити взад-вперед:bad:

pilot
04.04.2011, 23:31:58
знав би ти як я вже задовбався ъздити взад-вперед
тем более на франик дороги нет
ой, чего то в теме нафлудили...:sorry:

VAVAN
04.04.2011, 23:36:02
Nema_nika, ти інакше нормальне авто ніяк не вибереш... сумно, але ж вона не приїде до тебе під хату сама (та обрана і бажана бмв)
Даний екземпляр цікавий,варто спробувати..аж сам зацікавився..:)

VAVAN
06.04.2011, 21:07:51
Nema_nika, до речі він її зацінив ше дорожче 18800. троха хорий на голівоньку той ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ :lol:

e@gle
07.04.2011, 00:07:48
Вона минулого року була на драгу в Франківську, але не ганяла. запам'ятав по дискам - репліка СSL стилю(ми вроді з аксельом чи ростиком на них дивилися). але по вигляду мені сподобалась - жива така була.

{ додано через 5 хвилин }
Nema_nika, до речі він її зацінив ше дорожче 18800. троха хорий на голівоньку той ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ :lol: ну хто його знає...таки 330та якшо стан відповідний то й ціну він просить нормальну

axel
07.04.2011, 11:35:13
ЗІ. хай приїде 1 числа на драг в франківськ, глянем)
А мені от здається, що я її там минулого року бачив.

bmwe36petro
29.07.2011, 15:22:35
Хороший знайомий шукає Е46. Зацікавила ось ця:
http://auto.ria.ua/auto_bmw_5218405.html
Питання, хтось може сказати основні відмінності американки і чи будуть якісь проблемні моменти в обслуговуванні, а також чи міг би хтось подивитися це авто в Одесі?

User_irl
29.07.2011, 18:27:35
Обслуговування то саме.
Запчастини всі ті самі.

Відмінності (все дуже дрібне):
Постійно світяться поворотникі (вирішується перепрограмовуванням),
дзеркала "тупіше не придумаєш" - не об'ємні (можна замінити),
клімат в форенгейтах (перепрограмовується),
радіочастоти американські (перепрограмовується),
немає задніх протівотуманок (це фігня),
передні протівотуманки працюють тільки з ближнім, з дальнім тухнуть (перепрограмовується),
рідна сигналка ще і пікає, а не просто моргає (так навіть краще),
Спідометер в милях і кілометрах (можна замінити на європейський).

bmwe36petro
29.07.2011, 22:52:30
User_irl, дуже дякую за вичерпну відповідь :friends:

Just be
05.08.2011, 22:24:01
bmwe36petro, ще різниця в бензині під який розрахований мотор, він в америкосах, якщо не помиляюсь, 92.

User_irl
06.08.2011, 13:22:37
bmwe36petro, ще різниця в бензині під який розрахований мотор, він в америкосах, якщо не помиляюсь, 92.

Ні, немає різниці. Мотори ті самі - різні тільки наклейки під лючком бензобаку.
В США бензин по якості такий самий як в Європі, тільки вимірювання/вираховування октанового числа роблять по іншому методу (ближчому до реальності).

Одже:
Американський 88 = європейському 91
американський 91 = європейському 95
американський 94 = європейському супер плюс або 98-й.

Якщо на американській машині написано 91-94 - це означає, що в нас треба лити 95-98.

Для тих кому цікаво:
"Существует два метода определения октанового числа бензина Research Octane Number (RON) и Motor Octane Number (MON). В Европе, России да и почти везде используется RON, однако в Америке и Канаде используется среднее значение двух показателей (RON+MON)/2. Поэтому октановое число в америке в среднем на 4-5 пунктов ниже того же бензина в европе."

Just be
06.08.2011, 20:43:59
User_irl, дякую, не знав про такі відповідності. Я чомусь думав що в штатах "основний" бензин 92 ...
В Европе, России да и почти везде используется RON, однако в Америке и Канаде используется среднее значение двух показателей (RON+MON)/2. Поэтому октановое число в америке в среднем на 4-5 пунктов ниже того же бензина в европе."
якось не дуже зрозуміло, як переводити ron в mon, бо в формулі вже використовується значення mon-a ...

User_irl
06.08.2011, 23:37:27
User_irl, дякую, не знав про такі відповідності. Я чомусь думав що в штатах "основний" бензин 92 ...

якось не дуже зрозуміло, як переводити ron в mon, бо в формулі вже використовується значення mon-a ...

Ні, ні Назар, ти не зрозумів (або я не до кінця чітко пояснив). RON не переводиться в MON. Це два окремих метода. В перекладі на російську RON це "Исследовательское октановое число (ОЧИ)", a MON - "Моторное октановое число (ОЧМ)". В нас, в Європі і в Росії відразу беруть RON (ОЧИ) і це є тим октановим числом, яке показано на наших заправках. В Америці (по їхнім стандартам) окремо вираховують RON (ОЧИ) і MON (ОЧМ), сумують ці два значення і ділять на два - це і є то октанове число, що вказується на їхніх заправках. Воно і получається трошки нижче - як я писав вже вище.

Ось (взято тут) (http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B5_%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE):
Исследовательское октановое число (ОЧИ) определяется на одноцилиндровой установке с переменной степенью сжатия, называемой УИТ-65 или УИТ-85, при частоте вращения коленчатого вала 600 об/мин, температуре всасываемого воздуха 52°С и угле опережения зажигания 13 град. Оно показывает, как ведёт себя бензин в режимах малых и средних нагрузок.

Моторное октановое число (ОЧМ) определяется так же на одноцилиндровой установке, при частоте вращения коленчатого вала 900 об/мин, температуре всасываемой смеси 149°С и переменном угле опережения зажигания. ОЧМ имеет более низкие значения, чем ОЧИ. ОЧМ характеризует поведение бензина на режимах больших нагрузок. Оказывает влияние на высокую скорость и детонацию при частичном дроссельном ускорении и работе двигателя под нагрузкой, движении в гору и т. д.