bmwe36petro
03.06.2010, 10:50:04
Європейська організація Euro NCAP опублікувала результати краш-тестів трьох автомобілів - хетчбека Alfa Romeo Giulietta, седана BMW 5-Series нового покоління і оновленого кросовера Mazda CX-7. Тільки перші дві машини отримали максимальну оцінку в п'ять зірок. "Японцю" експерти виставили чотири зірки, відзначивши повний провал випробування на захист шиї пасажирів від хлистових травм при ударі машини ззаду. Інші моделі, що брали участь в краш-тесті з цим випробуванням впоралися.
Хетчбек Alfa Romeo Giulietta за захист передніх пасажирів при фронтальному зіткненні отримав 15,4 бала, BMW 5-Series - 15,5 бала, а Mazda CX-7 - 13,7 бала. Експерти Euro NCAP відзначили, що у випадку з "Маздою" надмірно жорстка панель приладів у разі аварії становить небезпеку для ніг і колін водія, а при зіткненні, що імітує удар об стовп, автомобіль забезпечує вкрай слабкий захист грудної клітини. При цьому за бічний краш-тест (імітація зіткнення з іншою машиною) CX-7 були виставлені максимальні оцінки. Крім того, бали японському кросоверу були зняті за відсутність обмежувача швидкості.
У автомобілів Alfa Romeo Giulietta і BMW 5-Series захист грудної клітки водія при тесті, що імітує удар об стовп, була оцінена на "четвірку". Крім того, німецький автомобіль дуже добре захищає пішоходів при зіткненні, тоді як в італійського хетчбека передня кромка капота може нанести серйозні травми.
Джерело: Lenta.ru
Хетчбек Alfa Romeo Giulietta за захист передніх пасажирів при фронтальному зіткненні отримав 15,4 бала, BMW 5-Series - 15,5 бала, а Mazda CX-7 - 13,7 бала. Експерти Euro NCAP відзначили, що у випадку з "Маздою" надмірно жорстка панель приладів у разі аварії становить небезпеку для ніг і колін водія, а при зіткненні, що імітує удар об стовп, автомобіль забезпечує вкрай слабкий захист грудної клітини. При цьому за бічний краш-тест (імітація зіткнення з іншою машиною) CX-7 були виставлені максимальні оцінки. Крім того, бали японському кросоверу були зняті за відсутність обмежувача швидкості.
У автомобілів Alfa Romeo Giulietta і BMW 5-Series захист грудної клітки водія при тесті, що імітує удар об стовп, була оцінена на "четвірку". Крім того, німецький автомобіль дуже добре захищає пішоходів при зіткненні, тоді як в італійського хетчбека передня кромка капота може нанести серйозні травми.
Джерело: Lenta.ru