PDA

Переглянути повну версію : BMW M3 GTS готовий до нових перемог


bmwe36petro
25.05.2010, 17:46:54
Поява нового BMW М3 GTS відкриває нову захоплюючу главу в історії спортивних автомобілів BMW M3. Цей автомобіль створений на основі купе BMW M3, але перевершує його за потужностю і безпекою. BMW M3 GTS оснащений двигуном, що розвиває 450 к.с. Що робить його ідеальним для участі у клубних гонках, і в той же час дозволеним для використання на звичайних дорогах. Крім могутнього двигуна V8, вдосконаленої підвіски та ексклюзивної 7-швидкісної коробки передач M Dual Clutch з двома зчепленнями і функцією Drivelogic, модель відрізняється оптимізованою аеродинамікою і полегшеною конструкцією. Модель збирають в майстерні BMW M GmbH.

Своїм видатним спортивним потенціалом BMW M3 GTS зобов'язаний, крім іншого, зменшенням співвідношення «маса-потужність» - воно складає всього 3,4 кг/к.с. Конфігурація КПП і підвіски в цьому автомобілі підібрана спеціально для гоночної траси, що дозволяє BMW M3 GTS розганяти з 0 до 100 км/год всього за 4,4 секунди.

При старті з місця автомобіль долає 1000 метрів за 22,5 секунди. Максимальна швидкість автомобіля - 305 км/год. «BMW M3 - культовий автомобіль; його назва в усьому світі стала синонімом найвищого рівня динаміки, - говорить д-р Кей Сеглер, виконавчий директор BMW M GmbH.- Нашою метою було створити автомобіль, який підтвердить видатний потенціал BMW M3 як на міських дорогах, так і на гоночній трасі. BMW M3 GTS втілює філософію серії М в найбільш чистому і закінченому вигляді».

Традиції і майбутнє: BMW M3 у світі автоспорту
Минуло вже два десятиліття, змінилося чотири покоління моделей, а BMW M3 як і раніше є символом успішного спортивного автомобіля. Таким числом перемог і нагород в класі «Турінг» не може похвалитися жодна інша модель. Як і його попередники, новий BMW M3 завдяки виключно продуманій загальній концепції ідеально підходить для гоночної траси і готовий показати чудовий результат. BMW M3 GT2 останнім часом викликає ажіотаж у перегонах на дальні дистанції. Крім того, купе BMW M3 відіграє провідну роль у підготовці бренду до повернення в чемпіонат German Touring Car Masters. Паралельно з цим BMW задає нові стандарти в області клубного автоспорту. Обчислюваний десятиліттями досвід розробки швидкісних автомобілів для клубних гонок втілився у винятковому потенціалі BMW M3 GTS.

Потужність, необхідну для швидкісного спортивного автомобіля, забезпечує високооборотний 8-циліндровий двигун. Двигун V8 з найвищим тяговим зусиллям, яке не переривається при перемиканні передач, розроблений підрозділом BMW M GmbH ексклюзивно для BMW M3. Він володіє поліпшеними технічними характеристиками, які ідеально відповідають завданням спортивного автомобіля. Спеціально для BMW M3 GTS була створена особлива версія цього двигуна із збільшеними робочим об'ємом, потужністю і максимальним обертовим моментом.

Збільшення робочого об'єму з 3999 до 4361 см3 досягається за рахунок подовження ходу поршня з 75,2 до 82 мм. У збільшеній камері згоряння максимальна потужність в 450 к.с. (У BMW M3 - 420 к.с.) досягається при 8300 об/хв. Максимальний обертовий момент виріс з 400 до 440 Нм і досягається при частоті обертання двигуна 3750 об/хв.

Конструктивні особливості, характерні для спортивних автомобілів, такі як виступаючий у якості опори блок циліндрів, виготовлений зі спеціального сплаву алюмінію з кремнієм, окремі дросельні заслінки, датчики детонації з технологією іонного струму і система мастила з мокрим картером, оптимізована з точки зору динамічних характеристик, були запозичені в оригінального силового агрегату. Полегшена вихлопна система BMW M3 GTS, оснащена спеціальним первинним каталітичним нейтралізатором і заднім глушником з титану, забезпечує оптимальний потік вихлопних газів.

Перемикання передач здійснюється за допомогою коробки передач M Dual Clutch c Drivelogic, також створеної спеціально для BMW M3. Ця 7-ступенева КПП діє за принципами, запозиченими в автоспорті, і дозволяє міняти передачі без переривання тягового зусилля, що сприяє ефективному розгону. Характеристики коробки передач були допрацьовані таким чином, щоб вона працювала бездоганно з вдосконаленим двигуном BMW M3 GTS.

Високоефективна підвіска, регульована з урахуванням особливостей гоночної траси
Підвіска автомобіля, також розроблена з використанням «спортивних» технологій, заснована на конструкції передньої і задньої осі купе BMW M3. Відмінною рисою BMW M3 GTS стало більш жорстке кріплення опори задньої підвіски, а також амортизатори, що мають окреме регулювання ходу стиснення і ходу відбою. Крім іншого, кут розвалу передніх і задніх коліс і висота підйому автомобіля регулюються в залежності від умов гонок. Передня частина автомобіля опускається на 16 мм, а задня - на 12 мм.

Високоефективна гальмівна система, представлена в BMW M3 GTS, має фіксовані супорта з шістьма поршнями на кожному з передніх коліс і чотирма - на задніх. Діаметр передніх гальмівних дисків на 18 мм, а задніх - на 30 мм більше, ніж у BMW M3. Також використовуються армовані сталевим дротом гальмівні шланги.

Спеціальна конфігурація системи DSC (системи динамічного контролю стійкості), що включає антиблокувальну гальмівну систему ABS і режим M Dynamic Mode (MDM), враховує підвищений динамічний потенціал BMW M3 GTS. Найкращу реалізацію потенціалу розгону і гальмування гарантують різнорозмірні шини на 19-дюймових легкосплавних дисках з чорним матовим покриттям з парними (Y-подібними) спицями.

Аеродинаміка: оптимізовані компоненти з можливістю регулювання
Для оптимізації повітряних потоків і регулювання притискного зусилля в залежності від умов руху BMW M3 GTS оснащений гоночним переднім спойлером і задніми аеродинамічними елементами. Вони дозволяють змінювати аеродинамічні характеристики залежно від характеру траси, а також відповідно до технічного регламенту гонки. Для цього можна варіювати геометрію елементів переднього спойлера і міняти положення антикрила. Заднє антикрило BMW M3 GTS влаштовано за тим же принципом, що на BMW 320si, виступаючому в турінговому чемпіонаті WTCC.

BMW M3 GTS легко впізнати за зовнішнім виглядом: кузов автомобіля цілком пофарбований в помаранчевий колір.Також цю модель відрізняє чорне матове покриття фірмової решітки радіатора, оздоблення даху і легкосплавних дисків, а також бічні «зябра» з темного анодованого хрому. Зменшення маси автомобіля сприяє не тільки серійний дах BMW М3 з карбону, а й задні глушники з титану, центральна консоль і дверні панелі, виготовлені з легких матеріалів, задні бічні вікна з полікарбонатного скла, відмова від задніх сидінь, клімат-контролю та аудіосистеми, а також спеціально адаптована звукоізоляція. Маса BMW M3 GTS без навантаження за стандартом DIN становить 1530 кг, включаючи трубчастий каркас і коробку передач M Dual Clutch Drivelogic (у BMW M3 - 1600 кг). Автоматичний клімат-контроль і аудіосистема, що входять до числа стандартних елементів BMW M3, встановлюються за бажанням клієнта.

У дизайні салону BMW M3 GTS все підпорядковано двом завданням: роботі на спортивний результат і найвищій безпеці на гоночній трасі. Автомобіль комплектується класичними «ковшами» передніх спортивних сидінь, декоративними елементами обробки салону з карбону, а також рульовим колесом М з обробкою з матеріалу Alcantara. Дверні панелі і бічні стінки в задній частині салону теж оброблені матеріалом Alcantara. У стандартну комплектацію BMW M3 GTS входить трубчастий каркас, розташований за центральною стійкою. Кузов також оснащений точками кріплення для шеститочкових ременів безпеки і додаткового каркаса, що захищає гонщика. Для їзди по звичайних дорогах в автомобілі є триточкові автоматичні ремені безпеки. Нарешті, автомобіль додатково комплектується шеститочковими ременями безпеки для водія і пасажира на передньому сидінні, а також вогнегасником.

Джерело: www.bmw.ua