User_irl
07.05.2010, 16:31:04
Привіт. Зайшов до мене на сторінку один чоловік і запитав про Е60 і Е90, хоче купляти. Я розписав те що знав сам і мав з свого досвіду. Окремої гілки з порадами в виборі та купівлі БМВ я не знайшо. Викладую тут. Може комусь згодиться в майбутньому.
Тепер по порядку. Сам я зараз маю Е60 525i, раніше ще мав Е60 530d, їздив практично на всіх моделях Е60, машинами в принципі завжди дуже був задоволений. Е90 мав також, але не довго. Точніше це не те щоб мав - я брав на тиждень на прокат на тест драйв. Машинка також хороша, але мені не сподобалась на стільки як Е60 (моя особиста думка, моїй дівчині на приклад наоборот Е90 більше подобається). Думаю не сподобалась вона так тому, що та Е90 була з двух літровим бензиновим двигуном, була дуже скучна, андріналіну ноль, але нормальна машинка як для повсякденної їзди по місту по нормальним дорогам. На дороги наголосив спеціально - так як Е60 краще ковтає ями, комфортніша і ходова в неї крепша. Якщо взяти двухлітровий дезель - інша справа! Цей варіант це напевно золота середина - динамічно, комфортно, економно. Саме то як для великого міста і щоденної експлуатації, або для жінки. А якщо дивитись на моделі 335i або 335d, то Е60 по задоволенню і драйву взагалі не в долі. Ті моделі просто ракети - андреналіну і задоволення море!!! До сих пір памятаю спроби тих машин. Е60 535i (йшла тільки на ринок Америки, можна хіба що замовити звідти) або 535d - також классні апарати, але відчуття швидкості і розгону не настільки гостре як в трійці.
Ще по Е60 не рекомендую брати мотор меньше ніж 2.5, з 2.0 зовсім гнило та й мотор проблемний, підбирає масло і не дуже надійний із-за того що постійно під нагрузкою. Модель 523, не погано, але також не рекомендував би - там тільки 177 конів, а це не багато. Краще як мінімум 525i зі 192ма коняками. Хоча що 523, що 525 також можуть трошки підбирати масло (це навіть вроді як в не великих кількостях нормально). Дуже хороший мотор в 530i. Цей трьох літровий (особливо ті що рестайл - 258, а ще краще 272 коняки) дуже живий, надійний і економний. Підбір масла або інші проблеми переважно з цим мотором не трапляються. Дасть море задоволення! На 545i не їздив, але достатньо поганяв на 550і (була в напарника по бізнесу) - це просто ЩОСЬ! Задоволення океан, рівних що на трасі що з світофора - практично нема. Натиснув на газ, подумав про щось приємне, подивився на спідометр, а там вже стрілка вперлась в 250. Такому мотору треба суху хорошу дорогу, бо на мокрій коли активно педалірував - тракшен постійно моргав і було трохи стрьомно. На сухій - це політ мрії. Ну, але за це треба платити - бере вона палива відповідно як на 4.8, і далеко не як 3.0 . Коли їздиш на такій кожен день, і ціна бензину не маленька (це не в Україні, але хоч і в Україні, це не так мало получається) - це напряжно і це після полученого задоволення псує настрій. Як на мене - я б дуже і дуже рекомендівав би 530d (особливо рестайл з 231 або 235 коняками, сам хочу до неї повернутись). Мотор просто бомба! Тяга відмінна (на початку є дуже не величка турбо яма і все), дуже динамічний, економічний, надійний. А якщо його чіпанути то взагалі казка. Я свій чипував від Шнітцера - получив 6.5сек до 100, 260 масимальна (сам пробував). Відїздив на ньому 160 тисяч - проблем не було (правда коли дуже давав їй під хвіст - то кидала трохи чорним димком, але це є нормально). Поміняв тільки воздухомір. В ідеалі, якщо дозволяють фінанси, це взяти 535d. Це той самий 3.0 дизель, тільки з двума турбінами - маленькою на низи і великою на високі оберти. Це просто шедевр від БМВ. Турбоями нема, їде (точніше зривається і летить) по враженням майже як М5, до всього дуже економна. Якщо взяти рестайл версію - то ще зовсім тихенька, майже як бензин (вдень в місті не чути що це дизель навіть зовні біля капоту).
З проблем у Е60 це тільки рульова рейка. Тут нічого не поробиш. Машина заточена на динамічну їзду, ну і по нормальним дорогам, як це повинно бути. Рейка в всіх (крім V8) Е60 підстукує, не сильно, це чути тільки на поганих дорогах. З електрикою великих проблем не мав. Мав проблему з підігрівом сидінь, але не складно і швидко вирішив.
Про "xd" або "xi" версіі нічого не скажу, бо досвіду не маю. Чув багато позитивних відгуків.
Тепер по порядку. Сам я зараз маю Е60 525i, раніше ще мав Е60 530d, їздив практично на всіх моделях Е60, машинами в принципі завжди дуже був задоволений. Е90 мав також, але не довго. Точніше це не те щоб мав - я брав на тиждень на прокат на тест драйв. Машинка також хороша, але мені не сподобалась на стільки як Е60 (моя особиста думка, моїй дівчині на приклад наоборот Е90 більше подобається). Думаю не сподобалась вона так тому, що та Е90 була з двух літровим бензиновим двигуном, була дуже скучна, андріналіну ноль, але нормальна машинка як для повсякденної їзди по місту по нормальним дорогам. На дороги наголосив спеціально - так як Е60 краще ковтає ями, комфортніша і ходова в неї крепша. Якщо взяти двухлітровий дезель - інша справа! Цей варіант це напевно золота середина - динамічно, комфортно, економно. Саме то як для великого міста і щоденної експлуатації, або для жінки. А якщо дивитись на моделі 335i або 335d, то Е60 по задоволенню і драйву взагалі не в долі. Ті моделі просто ракети - андреналіну і задоволення море!!! До сих пір памятаю спроби тих машин. Е60 535i (йшла тільки на ринок Америки, можна хіба що замовити звідти) або 535d - також классні апарати, але відчуття швидкості і розгону не настільки гостре як в трійці.
Ще по Е60 не рекомендую брати мотор меньше ніж 2.5, з 2.0 зовсім гнило та й мотор проблемний, підбирає масло і не дуже надійний із-за того що постійно під нагрузкою. Модель 523, не погано, але також не рекомендував би - там тільки 177 конів, а це не багато. Краще як мінімум 525i зі 192ма коняками. Хоча що 523, що 525 також можуть трошки підбирати масло (це навіть вроді як в не великих кількостях нормально). Дуже хороший мотор в 530i. Цей трьох літровий (особливо ті що рестайл - 258, а ще краще 272 коняки) дуже живий, надійний і економний. Підбір масла або інші проблеми переважно з цим мотором не трапляються. Дасть море задоволення! На 545i не їздив, але достатньо поганяв на 550і (була в напарника по бізнесу) - це просто ЩОСЬ! Задоволення океан, рівних що на трасі що з світофора - практично нема. Натиснув на газ, подумав про щось приємне, подивився на спідометр, а там вже стрілка вперлась в 250. Такому мотору треба суху хорошу дорогу, бо на мокрій коли активно педалірував - тракшен постійно моргав і було трохи стрьомно. На сухій - це політ мрії. Ну, але за це треба платити - бере вона палива відповідно як на 4.8, і далеко не як 3.0 . Коли їздиш на такій кожен день, і ціна бензину не маленька (це не в Україні, але хоч і в Україні, це не так мало получається) - це напряжно і це після полученого задоволення псує настрій. Як на мене - я б дуже і дуже рекомендівав би 530d (особливо рестайл з 231 або 235 коняками, сам хочу до неї повернутись). Мотор просто бомба! Тяга відмінна (на початку є дуже не величка турбо яма і все), дуже динамічний, економічний, надійний. А якщо його чіпанути то взагалі казка. Я свій чипував від Шнітцера - получив 6.5сек до 100, 260 масимальна (сам пробував). Відїздив на ньому 160 тисяч - проблем не було (правда коли дуже давав їй під хвіст - то кидала трохи чорним димком, але це є нормально). Поміняв тільки воздухомір. В ідеалі, якщо дозволяють фінанси, це взяти 535d. Це той самий 3.0 дизель, тільки з двума турбінами - маленькою на низи і великою на високі оберти. Це просто шедевр від БМВ. Турбоями нема, їде (точніше зривається і летить) по враженням майже як М5, до всього дуже економна. Якщо взяти рестайл версію - то ще зовсім тихенька, майже як бензин (вдень в місті не чути що це дизель навіть зовні біля капоту).
З проблем у Е60 це тільки рульова рейка. Тут нічого не поробиш. Машина заточена на динамічну їзду, ну і по нормальним дорогам, як це повинно бути. Рейка в всіх (крім V8) Е60 підстукує, не сильно, це чути тільки на поганих дорогах. З електрикою великих проблем не мав. Мав проблему з підігрівом сидінь, але не складно і швидко вирішив.
Про "xd" або "xi" версіі нічого не скажу, бо досвіду не маю. Чув багато позитивних відгуків.