PDA

Переглянути повну версію : Вибір БМВ - Е60 і Е90


User_irl
07.05.2010, 16:31:04
Привіт. Зайшов до мене на сторінку один чоловік і запитав про Е60 і Е90, хоче купляти. Я розписав те що знав сам і мав з свого досвіду. Окремої гілки з порадами в виборі та купівлі БМВ я не знайшо. Викладую тут. Може комусь згодиться в майбутньому.
Тепер по порядку. Сам я зараз маю Е60 525i, раніше ще мав Е60 530d, їздив практично на всіх моделях Е60, машинами в принципі завжди дуже був задоволений. Е90 мав також, але не довго. Точніше це не те щоб мав - я брав на тиждень на прокат на тест драйв. Машинка також хороша, але мені не сподобалась на стільки як Е60 (моя особиста думка, моїй дівчині на приклад наоборот Е90 більше подобається). Думаю не сподобалась вона так тому, що та Е90 була з двух літровим бензиновим двигуном, була дуже скучна, андріналіну ноль, але нормальна машинка як для повсякденної їзди по місту по нормальним дорогам. На дороги наголосив спеціально - так як Е60 краще ковтає ями, комфортніша і ходова в неї крепша. Якщо взяти двухлітровий дезель - інша справа! Цей варіант це напевно золота середина - динамічно, комфортно, економно. Саме то як для великого міста і щоденної експлуатації, або для жінки. А якщо дивитись на моделі 335i або 335d, то Е60 по задоволенню і драйву взагалі не в долі. Ті моделі просто ракети - андреналіну і задоволення море!!! До сих пір памятаю спроби тих машин. Е60 535i (йшла тільки на ринок Америки, можна хіба що замовити звідти) або 535d - також классні апарати, але відчуття швидкості і розгону не настільки гостре як в трійці.
Ще по Е60 не рекомендую брати мотор меньше ніж 2.5, з 2.0 зовсім гнило та й мотор проблемний, підбирає масло і не дуже надійний із-за того що постійно під нагрузкою. Модель 523, не погано, але також не рекомендував би - там тільки 177 конів, а це не багато. Краще як мінімум 525i зі 192ма коняками. Хоча що 523, що 525 також можуть трошки підбирати масло (це навіть вроді як в не великих кількостях нормально). Дуже хороший мотор в 530i. Цей трьох літровий (особливо ті що рестайл - 258, а ще краще 272 коняки) дуже живий, надійний і економний. Підбір масла або інші проблеми переважно з цим мотором не трапляються. Дасть море задоволення! На 545i не їздив, але достатньо поганяв на 550і (була в напарника по бізнесу) - це просто ЩОСЬ! Задоволення океан, рівних що на трасі що з світофора - практично нема. Натиснув на газ, подумав про щось приємне, подивився на спідометр, а там вже стрілка вперлась в 250. Такому мотору треба суху хорошу дорогу, бо на мокрій коли активно педалірував - тракшен постійно моргав і було трохи стрьомно. На сухій - це політ мрії. Ну, але за це треба платити - бере вона палива відповідно як на 4.8, і далеко не як 3.0 . Коли їздиш на такій кожен день, і ціна бензину не маленька (це не в Україні, але хоч і в Україні, це не так мало получається) - це напряжно і це після полученого задоволення псує настрій. Як на мене - я б дуже і дуже рекомендівав би 530d (особливо рестайл з 231 або 235 коняками, сам хочу до неї повернутись). Мотор просто бомба! Тяга відмінна (на початку є дуже не величка турбо яма і все), дуже динамічний, економічний, надійний. А якщо його чіпанути то взагалі казка. Я свій чипував від Шнітцера - получив 6.5сек до 100, 260 масимальна (сам пробував). Відїздив на ньому 160 тисяч - проблем не було (правда коли дуже давав їй під хвіст - то кидала трохи чорним димком, але це є нормально). Поміняв тільки воздухомір. В ідеалі, якщо дозволяють фінанси, це взяти 535d. Це той самий 3.0 дизель, тільки з двума турбінами - маленькою на низи і великою на високі оберти. Це просто шедевр від БМВ. Турбоями нема, їде (точніше зривається і летить) по враженням майже як М5, до всього дуже економна. Якщо взяти рестайл версію - то ще зовсім тихенька, майже як бензин (вдень в місті не чути що це дизель навіть зовні біля капоту).
З проблем у Е60 це тільки рульова рейка. Тут нічого не поробиш. Машина заточена на динамічну їзду, ну і по нормальним дорогам, як це повинно бути. Рейка в всіх (крім V8) Е60 підстукує, не сильно, це чути тільки на поганих дорогах. З електрикою великих проблем не мав. Мав проблему з підігрівом сидінь, але не складно і швидко вирішив.
Про "xd" або "xi" версіі нічого не скажу, бо досвіду не маю. Чув багато позитивних відгуків.

SVYAT Recaro
13.05.2010, 15:42:25
Грамотно написав.Слухай а ти коли на дизелі їдеш не скучаєш за крутильним характером бензинових Бех коли перші дві передачі всюди в огранічітєль крутиться?

User_irl
13.05.2010, 17:45:45
Грамотно написав.Слухай а ти коли на дизелі їдеш не скучаєш за крутильним характером бензинових Бех коли перші дві передачі всюди в огранічітєль крутиться?

Ті дизеля, що мав були з 6-ти ступеневим автоматом - дизкомфорту ноль. Дуже гарно і бодро розганялись. Головне - беруть з низів, а при їзді по місту, або якщо зриваєшся на обгін, це дуже комфортно. Навіть нові двухлітрові (!) дизельні томори (пробував що на Е60, що на Е90) цим радували.

P.S. Єдиний невеличкий мінус це невелика турбояма в районі 1500-1800 обертів. Цієї проблеми нема в 335d і 535d - там додаткова меленька турбіна для низів.

User_irl
24.05.2010, 22:26:37
Рейка в всіх (крім V8) Е60 підстукує, не сильно, це чути тільки на поганих дорогах.

Тут не зовсім правильно я написав. Рейка у всіх без виключень Е60 підстукує. Добавлю - ця рейка у всіх сучасних БМВ (Е90, Е60, Е65 і т.д.), незалежно від мотору, підстуковує на поганих дорогах.

SVYAT Recaro
26.05.2010, 19:27:57
Ага ОК буду знати бо я на дизельних Біммерах не їздив.Доречі судячи з того що у тебе були різні 60кузова М підвіска проти стандартної шо можеш сказати але суто по наших дорогах бо в Німеччині дєржак на вході в поворот зацеп на виході це ясно а от у нас як працює на відбій ,вистачає ходу при М пакеті?

User_irl
27.05.2010, 11:51:30
Ага ОК буду знати бо я на дизельних Біммерах не їздив.Доречі судячи з того що у тебе були різні 60кузова М підвіска проти стандартної шо можеш сказати але суто по наших дорогах бо в Німеччині дєржак на вході в поворот зацеп на виході це ясно а от у нас як працює на відбій ,вистачає ходу при М пакеті?

Так, мав машини і з стандартною підвіскою і з підвіскою з М-Пакету. Підвіска з М-Пакету трошки жорсткіша (як розумієте це краще для швидкості і динамічної їзди), низча десь на 2см - це все тому, що пружини на півтора вітка коротші. Взагалі ходу півіски з М-Пакету вистачає, але деколи на високій швидкості, на дорозі типу "тещин язик", відчував невеликий дискомфорт - машина чітко повторяла профіль дороги і було невеличке відчуття, що вона скачить по ній, як мячик.
Взагалі найкраща, найкомфортніша, найзручніша, найсуперовіша річ, що є в новіших БМВ (Е60, Е65 і т.д.) - це Динамік Драйв (Dynamic Drive (http://www.bmw.ru/ru/ru/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_drive.html)). Це є активні стабілізатори, на швидкості, при динамічній їзді, при крєнах вони зажимають ходову, роблять її жорсткішою. Короче по простому - коли їдемо по поганій дорозі, то як правило ніхто не ганяє і ходова з Динамік Драйв мягка, коли почати динамічно педалірувати і літати, то ходова зажимається і машина - чітка, жорстка і їде як по рельсам.

SVYAT Recaro
28.05.2010, 14:23:05
Коротше кажучи Dynamic Drive рулить :-) Бо я на 3er їздив але не з М пакетом а просто зі Sport Suspension (там тіпа база,спорт,і М пакет три варіанти підвіски) то на кермо машина реагує я б сказав інтуїтивно СУПЕР ну і комфорт нормальний як для спорту нормально.І на вході зносу передньої осі нема долі секунди машина буквально шукає зацеп тобто як натяк на знос і далі нейтральна поведінка або занос як вже газом відпрацюєш.Доречі що ЗАЧЬОТНО в Бехах DSC коректно працює і не заважає швидко їхати я маю з чим рівняти трохи їздив на новому CL500 і там електроніка явно на вході бореться зі зносом на виході з заносом (це коли на вухах іхати) тобто машина класна але під спорт не збалансована і годиться хіба рулити одною рукою на розслабоні,нема там ЧУВСТВА єдінєнія :-) а Беха це пілотаж!

SVYAT Recaro
28.05.2010, 19:55:51
Доречі а як підвіска?Легкосплавні ричагі і тд?По ідеї брендові деталі мали б ходити довго?

User_irl
28.05.2010, 19:59:08
Коротше кажучи Dynamic Drive рулить :-) Бо я на 3er їздив але не з М пакетом а просто зі Sport Suspension (там тіпа база,спорт,і М пакет три варіанти підвіски) то на кермо машина реагує я б сказав інтуїтивно СУПЕР ну і комфорт нормальний як для спорту нормально.І на вході зносу передньої осі нема долі секунди машина буквально шукає зацеп тобто як натяк на знос і далі нейтральна поведінка або занос як вже газом відпрацюєш.Доречі що ЗАЧЬОТНО в Бехах DSC коректно працює і не заважає швидко їхати я маю з чим рівняти трохи їздив на новому CL500 і там електроніка явно на вході бореться зі зносом на виході з заносом (це коли на вухах іхати) тобто машина класна але під спорт не збалансована і годиться хіба рулити одною рукою на розслабоні,нема там ЧУВСТВА єдінєнія :-) а Беха це пілотаж!

Взагалі, "спорт підвіска" і "М-Пакет" - це в плані підвіски то саме. Спорт підвіска може добавлятись як опція, в цьому випадку буде просто спорт підвіска (коротші пружини). З М-Пакетом же буде йти - спорт підвіска, спорт обвіс (бампера, пороги, спойлер), меньший за діаметром руль, спорт сидіння (можуть бути змінені на спорт комфорт, спинка заломується), шадов лайн, чорна стеля і стіки (це основний признак як відризнити оригінал від не оригінального М-Пакету).
В плані керованості БМВ - як на мене то рівних (в стандарті та серійно) нема. За свій досвід мав більше 80ти машин, можу сказати, що по комфорту кращий це Лексус (правда як на мене то занадто ватний), найкращий драйв і задоволення від ізди - це однозначно БМВ. Після неі по рульожці би поставив - Форд (не зря поліція в більшості ізде саме на ньому), Субару, Альфа Ромео, Ауді, Мерс. Такі марки як Порш, Астон Мартін і тд не розглядав.

SVYAT Recaro
31.05.2010, 19:27:35
Згідний на 100% !!! Доречі на Порше їздив я і не на Кайені а на нормальному (але за кордоном по дужн добрих дорогах)і мушу сказати що переваг над БМВ в плані підвіски-двигуна не бачу.Порше просто чуть менше,легше і на рівні нюансів чуть спортивніше але баланс у Бехі кращий я би брав М а не Порше.Ну але то вже що кому :-)