PDA

Переглянути повну версію : Сервіс "Христина"


Nazik
29.02.2008, 00:16:14
Чомусь ніхто не пише про цей сервіс. От в мому випадку більше не було куди звернутись, тому що все вже перепробував і прийшлось сьогодні поїхати до них. Був 2 години, діагностували електропривід даху, заплатив 84 грн. Сказали на наступний тиждень піднімуть необхідну літературу і можна заїжджати на ремонт.

Отже плюси:
-коли вже ніде не можуть щось вам відремонтувати, можна податись туди
-беруться здається за будь-яку роботу

Мінуси
-як то кажуть в народі "панти":-))) (я бачив яке було ставлення до мене в порівнянні з чоловіком, який приїхав на БМВ 7 Е65 )
-високі ціни
-не пускають до машини поки ремонтується, отже вони там можуть курити і карти грати а ми їм платим. Коли вони загнали моє авто в бокс, я ішов в середину щоб показати та порадити на що слід звернути увагу (бо це ж не повсякденна поломка), а якийсь там модний їх адміністратор чи хто це незнаю, коротше той що ходить над механіками всередині, говорить що це треба було раніше сказати, я подивився на нього як на повного ідіота, посміявся і відійшов, але досить скоро вони самі мене покликали. І взагалі я б хотів бачити що робиться з машиною:-[

Коротше ставлення до клієнта, який не подібний на багатого дядька і на порівняно не дорогій машині ужас, а вище сказане в наш час відіграє досить важливу роль суспільстві, за що я поважаю Валерія Миколайовича, який завжди спокійно, виважено і так як мені подобається ставиться до своєї справи. Та якби на авіаційній мені змогли це зробити я б в житті на Христину не поїхав, бо за "панти" я платити не збираюсь;-)

surnuk
06.03.2008, 18:39:03
Молодий чоловік а Ви бачили щоб в якісь цивілізованій країні Вас пустили в ремзону?І яка в Вас технічна освіта, щоб давати поради???;-)

Just be
06.03.2008, 23:37:35
Молодий чоловік а Ви бачили щоб в якісь цивілізованій країні Вас пустили в ремзону?І яка в Вас технічна освіта, щоб давати поради???
Я думаю тут питання стоїть не в тому, щоб давати поради по ремонту, а щоб прослідкувати як в нашій "цивілізованій" країні роблять те за що платять гроші, а щоб не сиділи дурака валяли, бо час це їхні гроші. Бо не секрет шо на сервісах часто діють по принципу "солдат спить - служба іде" ... Особисто я вже стикався з тим як майстри робили свою роботу не до кінця, і приходилось вказувати на їхні недоробки. Це не стосується "Христини" бо я там ше нічого не робив.

Nazik
07.03.2008, 01:38:15
Just be, +1 тільки хотів відписати а ти все зробив сам;-)

{ додано через 13 хвилин }
surnuk, я так розумію, що питання по технічній освіті стосувалося мене то я думаю що у вас (говорю "у вас" тому, що на скільки я розумію ви хтось з працівників звідти) немає там якого супер сучасного приладу який визначить кожну дрібничку в автомобілі і скаже як що робити, а я просто хотів дати поради, базуючись на проведених з моєю машиною роботах на попередніх автосервісах, щодо зробленої вже до вас роботи і сказати висновки з цих сервісів вам і не треба бути вже настільки незалежними і вважати що - "ми і так все зробим самі", а я ж в свою чергу хотів зекономити цим свій і ваш час та ваші зусилля, тому що автомеханік мені сам сказав, що робив таке але справа була тоді тільки з самою електрикою, а не з самими механічними тягами, а цього ще не робили так що я думаю слова, сказані в мою сторону на рахунок моеї технічної освіти тут просто пусті.

П.С. вчора зустрів людину на заправці на такій машині і він сказав що в нього теж з цим проблеми і коли звернувся на Христину то там сказали що такого не роблять.

surnuk, ось вам шановний я навів факти, а висновки робіть самі;)

surnuk
07.03.2008, 09:53:18
Але шановні не можу зрозуміти чому тому сервісу дали офіційно статус "Сервіс партнера БМВ"?
Для того щоб був класний сервіс враховуеться багато факторів...........а в першу чергу освіта персоналу! Не думаю, шо якшо на цьому сервісі немає кваліфікованих перевірок працівників зі сторони БМВ, і в цілому.В тому що загальний рівень спеціалістів на цій станції є високим це факт!
Але є ще багато факторів..........
Потрібно починати піднримувати тих людей до яких Ви звертаетесь у випадку негараздів, бо я дуже сумніваюсь що Ви приїзджаєте туди поділитися своєю радістю. В тому випадку Ви самі розуміете свій емоційний стан, Вас може дратувати люба дрібниця!
І не обов"язково там працювати щоб звозуміти такі речі!

Just be
07.03.2008, 10:05:28
Потрібно починати піднримувати тих людей до яких Ви звертаетесь у випадку негараздів, бо я дуже сумніваюсь що Ви приїзджаєте туди поділитися своєю радістю. В тому випадку Ви самі розуміете свій емоційний стан, Вас може дратувати люба дрібниця!
І не обов"язково там працювати щоб звозуміти такі речі!
Що означає підтримувати ? Якщо б я купив нову БМВ, то я б туди звертався по гарантії і грубо кажучи мені було пофігу, шо вони там роблять, бо це гарантія. Та й звертаються туди люди, не за дякую, а плалять гроші(і не малі), щоб вирішити ті негаразди, тому наприклад мій емоційний стан чи положення планет не повинно грати ролі. Адекватна людина навряд чи буде дратуватись на сервісі просто так, тому що вона розуміє що зараз роблять її машину, а якщо і буде по якихось причинах.
От мені цікаво, ким ви є на тому сервісі ?
Особисто мені не подобається методика примусово сидіти і пити каву поки там всякі специ лазять і ковиряються в машині, це повинно бути як бонус.

Anesteziolog
07.03.2008, 10:24:00
surnuk, От мені цікаво, ким ви є на тому сервісі ?
Мені також цікаво. Дайте будь ласка відповідь. а Ви бачили щоб в якісь цивілізованій країні Вас пустили в ремзону? Я не вважаю що ми поки шо в цивілізованій країні. Те що ви захищаєте Христину то правильно адже кожен кваліфікований представник, робітник чи начальник повинен вихваляти свою організацію навіть якщо вона найгірша чи найліпша. Але йдеться мова не про те. ви самі сказали статус офіційного. скажіть будь ласка що ви робите щоб популяризувати марку БМВ у львові????? Я бачив всього навсього 1 біг борд і то біля Христини. А через ваш статус офіційного ви влупили ціни офігенні шо навіть той хто там ні разу не був (це я) ніколи туда не поїде бо чув про вашу дорогу репутацію. Конкурента в вас не було достойного. Скажіть ше будь ласка таке цікавить. Міняєте ви масло? яка ціна? Можна зі своїм маслом до вас приїхати?

{ додано через 2 хвилини }
Сказали на наступний тиждень піднімуть необхідну літературу
Скажіть будь ласка і це кваліфікована освіта персоналу????

Rostixbmw
07.03.2008, 12:57:03
Я бачив всього навсього 1 біг борд і то біля Христини.
Неправий є ще пару які дуже радують око :-)))
А через ваш статус офіційного ви влупили ціни офігенні
Тут вже політика партії (BMW) і як то кажуть проти вітру не по...

Міняєте ви масло? яка ціна?
Також цікаво.
Народ скажу так що ніодна серйозна кантора не допускає клієнта в рем зону і для цьго є кімната клієнта ( такж політика партії ) і в дечому вони праві , уявіть що приїхали не ми люди які більш менш орієнтуємось в конструкції автомобіля а якийсь ....... і що тоді, можете уявити ті поради ( я хотівби почути)LOL
Не подумайте що в мене є якійсь власний інтерес до ХРИСТИНИ просто це єдиний ОФІЦІЙНИЙ представник в зах.регіоні і з ними треба підтримувати нормальні стосунки томущо зполомками такими як в Назіка куда їхати ? в гаражний кооператив №..... ? Віднесіться з розумінням до людей які там працьують .
surnuk, Якщо ви є представником ХРИСТИНИ то просто скажіть що так і тоді можна буде спростити спілкування з офіційним длером ;-)

Адекватна людина навряд чи буде дратуватись на сервісі просто так, тому що вона розуміє що зараз роблять її машину
Якщо з кімнати клієнта видно рем. зону LOL

я дуже сумніваюсь що Ви приїзджаєте туди поділитися своєю радістю.
Ми можем Ми такі ;-)

surnuk
07.03.2008, 13:17:38
Я не захисник ні автосервісів чи кооперативів............
Офіційний предтавник, то є крок до цивілізації,це є точка зору реального клієнта.
З чого ви взяли що Я є працівником автосервісу?
В мене спілкуванні з офіційним дилером БМВ,по великому рахунку не виникало ніяких серйозних усладнень. Якщо потрібно підказати як це робиться, то можу;-)

Rostixbmw
07.03.2008, 13:20:19
Я не захисник ні автосервісів чи кооперативів............
Офіційний предтавник, то є крок до цивілізації,це є точка зору реального клієнта.
З чого ви взяли що Я є працівником автосервісу?
В мене спілкуванні з офіційним дилером БМВ,по великому рахунку не виникало ніяких серйозних усладнень. Якщо потрібно підказати як це робиться, то можу;-)
Звичайно хочемо , форум для того і придумали ( створили ) щоб ділитись корисною інформацією ;-)

точка зору реального клієнта
Я так розумію Ви клієнт а не працівник ? Чи немоглиб Ви заповнити свій профайл щоб ми бачили хто на чому їздить , тому що питання відношення в залежності від авто піднімалось.

surnuk
07.03.2008, 13:31:11
Я попробую залучити в цей форум представника БМВ.
Просто марка БМВ на мою думку заслуговує уваги, і будь яка критика чи похвала має доходити до адресата!
Думаю всі відповіді по питаннях робіт і цін на цьому форумі ми зможемо обговорювати.

{ додано через 3 хвилини }
з задоволенням згодом заповню свій профайл.Я тільки вчора зарееструвався, думаю спілкування тут принесе хороші результати для всіх!

Shura
07.03.2008, 14:28:20
Цікаво, більшість присутніх на форумі не відвідували цей сервіс. Ви керуєтесь лише слухами?
Скажіть будь ласка, чому Nazik звернувся до них? та тому що, після подібних ремонтів в гаражах, деколи, не може розібратись навіть дуже кваліфікований спеціаліст. Я звернув увагу на його авто, це 36-ий кузов Cabrio, проблема (якщо я правильно зрозумів) з електропроводкою складного даху. Питання до всіх: 1. скільки подібних автомобілів Ви бачили? 2. чи знаєте Ви хоч одного електрика який би знав всі електросхеми на пам'ть (тим більше ті, якими не користується щоденно), це стосується не лише автомобілів - (приклад) ремонт телевізовів...
Особисто я ремонтую все що звязано з електрикою і двигуном лише у них, знаю що цей ремонт може були дорощим ніж будьде, але автомобіль виїде з сервісу справний, і у разі якихось непорозумінь з виконаним ремонтом є кому висунути притензії, у них ведеться вся документація по моїх попередніх ремонтах, і у разі якщо я щось хочу довести, легко можна все перепровірити.
Згідний, обслуговування на цьому сервісі не дешеве, але є роботи які можна там робити -за заміну подушок задньої балки (е34) я заплатив до 200грн. (робота), коли в гаражі мені пропунували їх міняти із знятою балкою, і відповідно за більші гроші. Я там купую свічни, фільтра, моторне масло - ціни суттево не відрізняються, а запчастини оригінальні.
На рахунок відношення, я вибрав приймальника з яким я працюю (тільки з ним), він вже знає мою машину, радить мені що робити і всі питання вирішуються лише з ним. Перед виконанням будьякої роботи я цікавлюсь скільки вона коштує, і якщо я можу дістати якусь запчастину дешевше ніж у них, вони її встановлюють.

CONFIG
07.03.2008, 15:03:31
surnuk, Shura, ну ви ж Христини, то чого соромитесь?
Можимо під ніками написати, офіційни дилер у Львові, а може в когось будуть питання.

Від себе додам.. Враження про сервіс ще не склав, і про дилера теж, оскільки був там один раз і то не зі своєю машиною. Але що я помітив.. адміністратор якийсь був агресивний коли виганяв нас від машини, хоча таблички про те що там знаходитись не можна я не помітив, можливо її там просто немає. Дізнався від п. Валерія, про гарантію на роботу, чесно кажучи з таким ніколи не стикався і був приємно вражений коли почув. Але тут виникає питання наскільки та гарантія працює і за яких умов. Розумієте в Україні зокрема у Львові ситуація така що мало хто за шо реально відповідає а понту наганяє багато. Коли я буду впевнений що на моїй машині не будуть кататись механіки по території чи за її межами (я говорю в загальному) і що будь-які обіцяні гарантії будуть діяти я буду ремонтуватись виключно в дилера. До того часу я просто не бачу сенсу платити більше, за виключенням справді серйозних проблем, бо тоді справа не в грошах, а у вирішенні проблеми.


Взагалі surnuk, Shura ви б нам влаштували екскурсію до дилера і просвітили нетямущих про те хто такий дилер і його переваги. Був би вам вельми вдячний, самому цікаво, дуже.

Shura
07.03.2008, 16:42:23
Про місце своєї роботи писати не буду - це не тема бесіди.

Питання стосувалось цієї фірми і я висловив свою думку. Проте якщо цікавить можу описати і інші сервіси і вулканізації де я буваю і моє ставлення до них.
"Гарантія на роботу" - я не вживав цього терміну, я сказав що є кому висловити свої притензії.

Вибач думку продовжу пізніше.

surnuk
07.03.2008, 17:53:21
реально соромитись мені нічого тому що на сервісі Я не працюю!!!

Just be
07.03.2008, 19:31:44
Shura, surnuk, реально соромитись мені нічого тому що на сервісі Я не працюю!!!
Я от не розумію, нашо то писати, якщо у вас двох одна ІР, і не просто спільна, а:
IP адреса 213.130.17.7
Host Name khrystyna.lviv.farlep.net
Хоча все може бути, наприклад зірки стали в один ряд і так співпало і до сервісу "Христина" ви не маєте відношення:)

Anesteziolog
07.03.2008, 20:40:56
Shura, surnuk, То хтось з вас міняв масло, яка ціна щоб поміняти масло. Для цього і є цей форум шоб кожен навів свої аргументи що краще. Скажіть будь ласка Христина якось пополяризує марку БМВ???

UKRMAIL
08.03.2008, 00:02:01
Я от не розумію, нашо то писати, якщо у вас двох одна ІР, і не просто спільна, а:
IP адреса 213.130.17.7
Host Name khrystyna.lviv.farlep.net
Хоча все може бути, наприклад зірки стали в один ряд і так співпало і до сервісу "Христина" ви не маєте відношення
Працівники Соромляться роботодавця .... LOL

Nazik
08.03.2008, 02:53:58
Скажіть будь ласка, чому Nazik звернувся до них? та тому що, після подібних ремонтів в гаражах, деколи, не може розібратись навіть дуже кваліфікований спеціаліст.
Звідки ж цікаво інформація про ремонти в гаражах? І дійсно нема чого соромитись що працюєте на Христині. А якщо хочете дійсно щось доказати, то як кажуть - не словом, а ділом - скажіть чи реально відремонтувати моє авто у вас і яка буде сума ремонту і я приїду, і якщо все буде працювати о.к. то я вибачаюсь офіційно перед вами на форумі. Докажіть тоді що не обовязково мені над вами стояти в ремонтій зоні і ви самі все зможете зробити.
П.С. але щось мучить мене питання чому все-таки чоловіку який звернувся до вас на такій машині як в мене і з такою поломкою ви відмовили?

surnuk
11.03.2008, 12:55:53
Хоча все може бути, наприклад зірки стали в один ряд і так співпало і до сервісу "Христина" ви не маєте відношення
Не справа в зірках.......
Справа в тому шо на Христині не тільки сервіс працює,то для особливо обдарованих!!!

Andriy
11.03.2008, 13:08:54
Справа в тому шо на Христині не тільки сервіс працює,то для особливо обдарованих!!!

Та ну! А ми думали, що машини, які стоять в салоні приїхали на ремонт!

Antek
11.03.2008, 14:50:55
surnuk і Shura дайте вже відповідь людям на рахунок місця праці. І не має чого приховувати. Я наприклад, горджуся, що працював на фірмі "Христина" 3 роки.

Andriy
11.03.2008, 15:25:21
surnuk і Shura дайте вже відповідь людям на рахунок місця праці. І не має чого приховувати. Я наприклад, горджуся, що працював на фірмі "Христина" 3 роки.

Правильно. Ми всі люди і всі зможемо домовитись, і то що Ви працюєте на Христині не означає, що Ви кращі чи гірші за всіх інших на форумі.
Мені особисто було би приємно, щоб в партнерах клубу був офіційний представник BMW у Львові. ИМХО

Antek
11.03.2008, 17:39:15
Правильно. Ми всі люди і всі зможемо домовитись, і то що Ви працюєте на Христині не означає, що Ви кращі чи гірші за всіх інших на форумі.
Мені особисто було би приємно, щоб в партнерах клубу був офіційний представник BMW у Львові. ИМХО

Тим більше, я так зрозумів, що нас тут обєднує одне... марка БМВ.

Yura
11.03.2008, 23:43:52
Я сталкивался с фирмой "Христина" 2 раза.

Первый раз, когда хотел сбросить интервал замены масла, потому что там, где я его менял, были проблемы с компьютером. На "Христине" мне сказали, что не имеют права это делать, поскольку я менял масло не у них. Против правил я не возражаю, но сказано это было довольно нелюбезно.

Второй раз я покупал там ОЖ. Спец по запчастям невнятно бубнил себе под нос, приходилось переспрашивать. Потом вынес мне в кульке банки с ОЖ, но вместо того, чтобы дать кулек мне в руки, почему-то поставил его на пол, показал на него пальцем и сказал: "Это Ваше". В целом отношение опять показалось нелюбезным. В то же время за соседним столиком сидел какой-то мужик с женой и детьми, похоже киевлянин, который приехал на новой семерке, и приемщик общался с ним предельно вежливо, поддакивал и улыбался.

сергій
12.03.2008, 00:29:50
Христина хороша дівчина,а сервіс не дуже.

CONFIG
12.03.2008, 08:12:53
сергій, маладец! Може мотивуєш такі закиди хоч мінімально?

Antek
12.03.2008, 22:20:26
Я сталкивался с фирмой "Христина" 2 раза.

Первый раз, когда хотел сбросить интервал замены масла, потому что там, где я его менял, были проблемы с компьютером. На "Христине" мне сказали, что не имеют права это делать, поскольку я менял масло не у них. Против правил я не возражаю, но сказано это было довольно нелюбезно.

Второй раз я покупал там ОЖ. Спец по запчастям невнятно бубнил себе под нос, приходилось переспрашивать. Потом вынес мне в кульке банки с ОЖ, но вместо того, чтобы дать кулек мне в руки, почему-то поставил его на пол, показал на него пальцем и сказал: "Это Ваше". В целом отношение опять показалось нелюбезным. В то же время за соседним столиком сидел какой-то мужик с женой и детьми, похоже киевлянин, который приехал на новой семерке, и приемщик общался с ним предельно вежливо, поддакивал и улыбался.

Коли я працював на "Христині" я без проблєм обнулював компютер для заїзжих клієнтів, які міняли масло на інших сервісах. При чому, безкоштовно! І надалі таке роблю для своїх клієнтів. Тим більше там немеє нічого складного, просто потрібно запамятати як це робиться. А про відношення до тебе, просто ти мабуть попав на поганий настрій менеджера. Я багатьох на Христині знаю, нормальні пацаки (але ті з ким я колись працював).

Yura
13.03.2008, 15:25:48
Коли я працював на "Христині" я без проблєм обнулював компютер для заїзжих клієнтів, які міняли масло на інших сервісах. При чому, безкоштовно! І надалі таке роблю для своїх клієнтів. Тим більше там немеє нічого складного, просто потрібно запамятати як це робиться.
Я потім пошукав в інеті і знайшов, як обнулювати комп за допомогою маніпуляцій з ключем запалювання і кнопкою скидання пробігу. А ще прочитав у сервісній книжці, що авторизоване СТО БМВ зобов'язане на вимогу клієнта скидати комп, навіть якщо ТО було проведене ним на неавторизованому СТО або самостійно :)

mahoni
29.04.2008, 12:38:32
кого пускают кого нет... тут такое дело...

{ додано через 11 хвилин }
Один большой минус что тех кто понимал и разбирался в БМВ там нету... все ушли.... и ходовики и електрики, остался так зброд

Rostixbmw
29.04.2008, 20:29:36
кого пускают кого нет... тут такое дело...
З цього місця детальніше . Маєш якесь відношення до " Христини"?

mahoni
30.04.2008, 23:45:06
З цього місця детальніше . Маєш якесь відношення до " Христини"?


вообще никакого отношения.... буром надо:))))

Fly
01.05.2008, 10:32:42
Я сервісом не користувався зато користувався магизном і далі буду користуватись:) Але це стосується тільки якихось пластмасок мінімальних - там ціна адекватна:)
Защолки в салон коштують дешевше чим на базарі:) Загубив пісялку то купив там (причому везли з Києва) за 26 грн:) Думаю в Миколи вивалив би більше:)
Воздуховоди до тормозних дисків з Германії по 60 грн!
Правда от за задній підкрильник мені сказали 2,5к грн:))) сам офігів:)

Ставлення продавці (ну суми були дуууже малеьнкі) цілком пристойне. Так шо в загальному задоволений:)

Dude89
05.10.2008, 22:10:15
Цікаво скільки коштуватиме діагностика всієї електрики машини, у цьому салоні . Як що не секрет?

Vitas
06.05.2009, 23:11:13
Скажу з власного досвіда. Послугами фірми Христина користувався час від часу на протязі 3х років - Е36-1.6; Е46-1.8;.Е46-2.8.
На вказаній фірмі було два МАЙСТРИ - Петро (моторист),Андрій (електроніка) все, решта просто вміють тримати ключ. Без образ.
Масло там міняють - зливають половину старого, потім доливають нове, ВСЕ!!! Сам я весь час купував в них масло на винос, за півціни.
Принцип Христини - це обслуговування нових, гарантійних машин і все.
Доречі, Петро та Андрій пішли з Христини і відкрили свій сервіс по ремону БМВ.
Хто хоче посперичатись - приклад БМВ М6 чорний кабріолет - на Христині не змогли її завести, про зремонтувати мозги я мовчу.
Всім бажаючим дам телефон хлопців. Це не реклама, просто перевірено часом і порівняно з гаражними майстрами. Памятайте БМВ це високотехнологічний автомобіль.
Всім привіт.

Бан
06.05.2009, 23:31:29
Доречі, Петро та Андрій пішли з Христини і відкрили свій сервіс по ремону БМВ.
а где именно если не секрет ??

Vomont
07.05.2009, 06:54:30
Сервіс Рік Авто на Південному.

shvm
08.05.2009, 11:05:32
На рахунок ставлення ... На мою думку до клієнта на ( не хочеться казати "старенькому" ) БМВ (краще - "класика") треба ставитись так само як і до багатого дядька на БМВ останньої моделі, оскільки БМВ в кустарних умовах не склепаєш. А це означає що перший раз авто купувалось у "офіціала", не має значення де, там чи тут, і якщо говорити про цивілізацію, то офіційний представник повинен надавати всім БМВ одинаковий сервіс тільки через те що на цих машинах є значок БМВ. А "понтами", описаними вище, "Христина" тільки зменшує кількість потенційних БМВістів, підтверджуючи народну думку, що БМВ - авто для багатих. А БМВ - це не стан гаманця, а стиль життя !

augustino
08.05.2009, 12:02:11
shvm, :respekt:

volmv
09.05.2009, 00:02:38
Отже плюси:
-коли вже ніде не можуть щось вам відремонтувати, можна податись туди
-беруться здається за будь-яку роботу

туди можна податися будь-коли і вони дійсно беруться за будь-що, але одна біда - робити їхні майстри "ні-фі-га" не вміють, панти - голімиє понти. я там був три рази, враження після першого разу було вкрай негативне, після другого ще більш негативніше, а після третього, десь пів-року тому, я їх просто послав і побажав їм щоб автомобілі BMW ніколи не ламались, а ті що ламаються не попадали до них

{ додано через 10 хвилин }
surnuk і Shura дайте вже відповідь людям на рахунок місця праці. І не має чого приховувати. Я наприклад, горджуся, що працював на фірмі "Христина" 3 роки.

братику!!! ну про що ти говориш!!! якщо ти працював там три роки то й сам нам всім тут фанатам, любителям, цінителям марки БМВ, поясни, чому на Христині так працюють, з моїх колег БМВ мають близько 15 чол, і це все автомобілі від 3 д 15 років, і жоден мені ще ніколи не сказав що ХРИСТИНА порядна, всі поголовно в тому числі і я кажу ХРИСТИНІ - Ф-Ф-Ф-Ф-Е-Е-Е-Е-!!!!! не порядні вони!

Юрій
18.05.2009, 10:05:13
Всім привіт, в мене зараз маленькі проблеми з електрикою.Звертавася до пана Валерія і він мені дав номер телефону знайомого електрика, та видзвонити його не можу. Тому якщо можна підкажіть номер Андрія - електрика. Дякую

Vomont
18.05.2009, 11:14:11
80681104459 Андрій

Vitas
19.05.2009, 10:37:34
Ну що ми маємо.
По перше, нікого я підкреслюю НІКОГО з працівників ПП "Христина" не навчали, не возили на відповідні курси, а тому про професійний рівень мова НЕ ЙДЕ!
Слід відмітити, що працівникі теж далеко не подарунок - розхідні матеріали виносяться з фірми НЕЩАДНО!!!
Якщо машина на гарантіі, питань не має - ТІЛЬКІ там. А якщо авто має трохи років, на Христині можна придбати запасні частини, ціни помірні та всеж таки орігінал.
Мені на Христині міняли прокладку ГРМ - до дупи. Коли приїхав з претензіями - сказали прокладка лєва, і все.
Короче, на радість у Львові є альтернатива і тому не слід паритись.
Доречі, в мене знайомий проживаєв Чехії, має Х5, 2008 року, обслуговується на Баварії. Так він каже, що там такіж самі майстри як і у насLOL

augustino
19.05.2009, 11:48:36
Vitas, це радує)))

shpak
19.05.2009, 13:36:16
Vitas, це радує)))
Ну може не радує,але хоч не так образливо.

Vomont
19.05.2009, 13:40:15
Vitas, наскільки я зрозумів то Христина заслуговує тільки на те щоб там купляти запчастини а не проводити сам ремонт. Мдааа, дилери..

Vitas
20.05.2009, 14:51:44
Vomont, абсолютно правильно. Тільки запасні часини і гарантійні машини. Щоб платити за години як в Європі, та там майстри НЕ ТОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ

{ додано через 4 хвилини }
Vomont, персонал треба навчати, довго і кваліфіковано як це робив Кільдіяров (власник Алекса). Потім договір на 5 років, щоб майстри не повтікали.
На Христині зовсім не той підхід. Основа - це ПРОДАЖ нових авто. Але ж 100 тисяч гарантії це нетак вже і багато. Мій Кум на рік мотає 60 тисяч. Керівництво Христини не знайоме з такими понятями як довготривале планування бізнесу, стратегія роботи з клієнтами ну і так далі. Результат, підприємство в суцільних боргах.

Vomont
20.05.2009, 20:29:23
Vitas, їх проблеми,хай самі дбають про свою репутацію

Spaceman
30.03.2010, 10:43:13
От тому і покривають свої борги високми цінами на послуги.

Nema_nika
28.04.2010, 13:57:13
Ремонтуватися на Христині нунах конечно, але за маслами-фільтрами тільки до них, все є в наявності, та й ціни менші. До прикладу масло в коробку на Христині 170 грн., а на базарі 190, та й то ніде нема(

Vomont
28.04.2010, 14:23:58
а на базарі 190,:shok:
в магазинах партнерів є.

Nema_nika
28.04.2010, 19:19:31
Та може і є, але до Христини блище. Та й там точно є.)

Vomont
28.04.2010, 19:38:56
Nema_nika, я маю на увазі що на базар купляти такі речі як масло краще не ходити

Nema_nika
28.04.2010, 21:01:40
Та нэ, я такі речі беру тільки на Христині. А на базарі я просто питався. Так сказать для общого развітія)))

vovan
29.04.2010, 12:23:49
Молодий чоловік а Ви бачили щоб в якісь цивілізованій країні Вас пустили в ремзону?
Я тут недавно був в сервісі "Волинь-Авто"(з машиною шефа,ЕПІКА ),і там нема з цим ніяких проблем.машину взяли в ремзону(причому заїхав я тууди сам),нам на машині все показали шо вони будуть робити і що треба міняти.ТО ШО ТАМ НЕМА СПЕЦІАЛІСТІВ???
А ІЩЕ:людині яка заробила на свою машину "шуфльою" і машина для нього більше ніж сасіб пересування,не легко віддати машину в чужі "кваліфіковані" руки(по собі знаю).А "ДЯДІ" який приїде на крутій БЕХІ пофіг шо там з нею роблять(він за себе постоїть)
А ще такий випадок:в моєї мамки кемрі.вона її віддала в сервіс(тожє офіційний,правда це було в Пітєрі,Росія),в ремзоні на машині оставили мятіну.побачили її аж дома.коло вернулись і виставили претензії,то відповідь була така "так ви її по дорозі помяли".думаю в ЦЕВІЛІЗОВАНИХ країнах так би не відповіли.

Nema_nika
29.04.2010, 19:18:18
На Христині поставили велику плазму, на якій показують все шо роблять з машинами, раніше її вроді не було. Так шо тепер все чісто і прозрачьно)))

vikoren
21.06.2010, 10:47:43
обсолютно згоден !!!!!!!!!!!!!!!! також ставав жертвою сервісних недоробок ... після чого приходилось приїжати назад і ставити майстрів в незручне положеня :lol: є в нашій ЦИВІЛІЗОВАНІЙ країні :biggrin::lol: така хрень ...буває тому тре знати куда їхати сам в пошуках хорошого сервіса а нарахунок христини також чув шо відношеня з понтами і ціни хороші (в переносному)..

Andymaster
25.01.2011, 17:09:29
Я зрештою нічого поганого наприклад не можу сказати про Христину. Мені навіть дали покататись на новій п'ятірці F10. Якось літом у мене полетів датчик розпредвалу... і машина коли гаряча не хотіла заводитись. Була субота, я пообіцяв другу машину на весілля, тому вичитавши, що Христина працює із 8 на 8 припхався в суботу туди. Правда ніхто в суботу навіть не збирався приходити на 8 годину, а мені робити ітак не було що, машина нагрілася заводитись не хоче. Стою, чекаю, чи то когось із майстрів чи то коли остигне... Десь пів дев'ятої якийсь молодий хлопчина вигнав нову білу п'ятірку із салону. Мені звісно цікаво, я підійшов кручуся біля неї, ну і він поряд, я просто визказав думку вголов... осьоб покататись, а він мені сідай можеш зробити пару кругів навколо... ну і я звісно покатався... вражень було повно ... правда датчик я так і не зробив у них, машина остигла, ну а я під враженнями багатьох розповідей шо там дорого і погано, поїхав геть...

Goric
25.04.2012, 13:40:32
Ох і посміявся я з них!!!!!:biggrin Дзвоню вчора,записуюсь до електрика на сьогодні 13.00. Приїхав сьогодні в 12.45 захожу кажу шо такійто-такійто прибув зарано але почекаю,виходить прийомшик і просто шокує мене як "дубінкою по черепушці" каже "електрик зайнятий,ципляє дуги-багажника на X-trail,вас прийняти не встигне" Я кажу ладно я почекаю,скількі???? той пішов приходить каже або залишайте машину або записуйтесь на другий час ну не дибі.......???:shok::ireful:
Куда там упраляючий дивиться,када там шеф дивиться?????
В мене на фірмі за таку БАЧІНУ булиб порвані всі впідряд,і без зарплати!!! ПІ..........
Де BMW аде X-trail де електрик а де багажник????:biggrin::bomb:

Vomont
25.04.2012, 14:13:43
Костян може і не тільки багажники чіпляти:biggrin:

Goric
25.04.2012, 15:26:45
Та ладно шо він може,молодець!Робить шо сказали. Але бл........

Ксюша
24.08.2012, 14:52:07
Yura,а ви не пробували чарівне словосполучення "Книгу скарг, будь-ласка!" ??

Goric
25.08.2012, 10:55:13
Yura,а ви не пробували чарівне словосполучення "Книгу скарг, будь-ласка!" ??

Та кому ті зауваження там потрібні??? :biggrin:

{ додано через 10 хвилин }
[QUOTE=Goric;101314]Написав(ла) Ксюша


Yura,а ви не пробували чарівне словосполучення "Книгу скарг, будь-ласка!" ??

вот наприклад хтось з сервісу "Христина" на Львівскому форумі BMW турбується про свій імідж,рекламу,чи просто досліджує інфу.що відбувається???

UKRMAIL
20.05.2013, 00:40:10
Спеціально поїхав в відрядження паровозом , щоб тато зробив комп. діагностику на Христині . Приїхав тато - , сидів чекав в клієнтській і дивився на плазму .
Прийшов гаман , заглянув в машину , почухав себе за вухом і пішов.
Прийшов другий гаман , заглянув під капот - і пішов .
Через 1 год і 15 хв прийшов третій Гаман і сказав моєму татові : "в нас на курва станчії компутер не робе , в нас срака-мотика,а я курва майстер" , подлубався в носі ,з"їв казявку, і додав "Вашу машину ми не зремонтуємо , бо в нас не робе якась фігня,а не робе бо її ніхто не робе "
Може то і добре, бо якщо вони годину згадують ,що в них там щось "не роб"е , то я уявляю швидкість роботи тої банди бовдурів .
Сервіс фуфло. Там всі гамани. Відношення гірше ніж в Миколи. І взагалі - Микола нормальний дядько .
Якщо хтось з христини читає то, знайте : Ви всі гамани.

Сервісом не задоволений . Їздити туди нема чого . Нову машину коли купуватиму , то точно не в Христині. . .

ValodjaE36
20.05.2013, 07:59:49
Гамани - в перше чую такий вислів??
А те що там сервіс поганий не секрет, тре було до Павла поі'хати!

LC MONARCH
30.05.2013, 15:46:55
Колись здавалось "Христина" - офіційний дилер BMW,
має бути все гарно і професійно.

А виявляється, що толку там мало.

Значить власнику (власникам) так підходить.

Шкода, що вони дилер BMW

Ecosee
30.05.2013, 16:38:04
Доречі був на минулому тижні на цьогорічному Road-Show, так от деякі детальки які я замовляв собі до машини в них виявились дешевші. Зараз там до кінця ще цього року продовжили акцію на знижку для 46, 39 і 38 кузовів... Тому деякі плюси всетаки є в них, але, як диллер вони слабенькі для такої солідної марки...потрібно міняти власника...в цього мало шансів щось поміняти.

LC MONARCH
30.05.2013, 17:21:24
до кінця ще цього року продовжили акцію на знижку для 46, 39 і 38 кузовів...
це цікаво, дякую.

деякі плюси всетаки є в них
- не все погано :)

як диллер вони слабенькі для такої солідної марки
- солідна марка - має бути солідний підхід до всього

Vomont
30.05.2013, 21:43:15
Це сервіс "ізвращенців" :biggrin: їм тільки ремонтувати БМВ по гарантіїї заміною агрегатів.
І масло ллють "ліве" по гарантії

Ecosee
30.05.2013, 22:13:56
:biggrin::biggrin:

ventura
30.05.2013, 23:03:53
Сьогодня там був..., міняв передні амортизатори. Скажу відверто: плюси--ніхто не хамив, організували замовлення швидко, майстер видно що старався. Мінуси: це саме більше мене виводить що...., в рахунку та по регламенту входили 10 нових гайок які забулись поставити поки я ненагадав дипломатично ніби я незамітив... Та від'єднуючи одну з рульових тяг, щоб зняти амортизатор видно, що попрацювали кувалдою поки мене не було. Пояснили це що ніяк не могли зняти. Приїхавши до Андрія після того на Щирецьку в майбутньому буду чути підколи в свою сторону за то, що вирішив там це все зробити.... Правда були на то причини....

krosover
31.07.2013, 00:50:29
з 1 вересня 2013р новий сервіс BMW там де HONDA

Vomont
31.07.2013, 07:41:45
Вася,створи нормальну тему,напиши,хто,де і як

Юрій
31.07.2013, 07:46:56
з 1 вересня 2013р новий сервіс BMW там де HONDA
який сервіс, де саме, біля якої хонди, це взагалі у Львові????

realnero
31.07.2013, 13:01:16
там где Алекс я так понял(возле эпицентра)

krosover
13.08.2013, 13:55:36
Саме там

Ecosee
13.08.2013, 21:31:20
Буде норм. шоурум нарешті? Бо того, що було явно не хватало :) І машинки для тест-драйву завезіть ;)

Vomont
13.08.2013, 22:17:33
і налагоджуйте співпрацю з Клубом,бо будете і надалі сидіти з мегапозитивною репутацією

Andrii
14.08.2013, 10:58:56
налагоджуйте співпрацю з Клубом
+1
думаю то могла б бути двосторонньо вигідна співпраця, яка б потенційно допомогла вийти обом на інший рівень.

Sergo
14.08.2013, 12:21:28
Для того щоб налогодити співпрацю їм як мінімум потрібні спеціалісти, яких в них вже давно немає.

e@gle
14.08.2013, 15:38:34
Майстри там є. Застій там якийсь правда, колгосп чи як.
При такій території і можливостях - все якесь ледь живе.

Про наболіле.
От в мене коробка(епопея ціною в 35тис грн)...
Після тижнів танців з бубном, перепробували все - міняв хер знає що, вкінці вже практично збирався їхати, бо нічорта не получалося. В останню хвилину мене осінило - глянули історію машини з якої купив запасний блок управління коробкою, там був запис що блок міняли по причині несправності. Діагностувати блок на Христині не получиться. Знайшов людину в Києві, котра погодилась потестувати мої блоки на машині, що була справна - блоки глюкнуті. Отак гуглиш, приїжджаєш розповідаєш про варіанти рішень, їдеш.

Опишіть стан справ - за#біть АВТ Баварію нехай шле запити в Німеччину, а ті вже точно з цим стикалися. Розумію, що машин в Україні з такою коробкою три штуки. Розумію, що машину на Христині тепер як бачать то хрестяться, бо коробка проста як двері, а проблему знайти не могли дуже довго.
Прийшли до Вас, як до вищої інстанції, з не стандартною проблемою - докладіть трошки зусиль і вирішіть. Вирішуйте складні проблеми заради принципу. Приїде ще хтось, теж дайте раду щоб втерти носа іншим сервісам. Стандартні проблеми гугл вирішує по трьох ключових словах і таке робиться в кожному другому гаражі. Для цього Ви нікому не потрібні, абсолютно. Лише з розрахунку на "от я мав проблеми з машиною, але вони дали раду" хтось їхатиме до вас вже по добрій звичці з банальщиною типу поміняти шарові.

Якщо подумати(говорю з розрахунку на е46), то обслуговування на Христині не дорожче ніж на Навроцького(проблема сервісу на Навроцького - "шо там? шо там?", але це інша тема), при тому тут є де її залишити, на сидіння одінуть чохол :) і можливо часом і гарантія буде якась.
Робіть щось. Особливо зараз, коли перестанете мати монополію на офіційність обслуговування БМВ. Робіть якісно і за розумні гроші(до речі тут я був приємно здивованим) і будемо в Вас обслуговуватися. Одними сервісними випадками, з розрахунку на природні катаклізми, вандалів і ям на дорогах, чи продажем однієї машини в місяць(а тут і конкуренти ваші не будуть далеко далі, бо люди рахують гроші - шукають схеми і тягнуть автомобілі з-за кордону) ви далі загниватимете.

Ecosee
14.08.2013, 19:15:35
сьогодні був на в районі Хонди, спеціально дивився, але не бачив там нічого новозбудованого? БМВ буде когось виселяти чи ділитись приміщенням?

Sergo
15.08.2013, 06:56:41
Я чув що алекс просто став представником...

UKRMAIL
02.10.2013, 12:40:13
Як на мене ,то христина - це зграя гаманів . Такі партнери клубу не потрібні .
Клуб , щоб теж не стати зграєю гаманів , повинен обирати відповідальних партнерів.

e@gle
06.12.2013, 16:32:24
Дякую "Христі" за неправильно встановлене зчеплення, в результаті чого воно практично зносилось після 10 тис км.
:dash::dash::dash:
Вчіть мат часть.
На вам відео по установці корзини з підгонкою диска зчеплення:
http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M&feature=player_detailpage#t=200
Наголошував ще, що корзину вижати це не достатньо - потрібно провернути внутрішній диск.

ПС. Машина в Києві на обслуговуванні.

{ додано через 20 хвилин }
http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjFFJI&feature=player_detailpage#t=231

tommy_boy
06.12.2013, 16:45:47
якшо це правда, то це епічно :nea:

LC MONARCH
06.12.2013, 17:12:07
Клуб , щоб теж не стати зграєю гаманів , повинен обирати відповідальних партнерів
+ 1

Ecosee
06.12.2013, 17:22:08
На гроші їх за таке...хоча з сцепою фіг шось докажеш(((

LC MONARCH
06.12.2013, 17:58:42
фіг шось докажеш
не кажіть так:
якщо по їхній провині - то будь добрий відповідати.
не можна попускати нікому ні такі речі, ні обман.

realnero
06.12.2013, 23:48:15
ещё один отзыв о сервисе христина. меняли масло брату на е61, мастер не додумался проверить уровень масла по шупу и перелил 800мл выше максимума, потому как проверял по датчику на компьютере. ума палата :ireful: хорошо что заметили буквально сразу, пришлось сливать масло.

LC MONARCH
07.12.2013, 12:31:42
Пропоную викладати сюди конкретні прізвища імена по батькові.
Бо завжди і у всьому винною є одна людина (максимум декілька).

Країна має знати ''героїв''

_andriy_
28.12.2013, 22:32:35
я сьогодні був в тих........сервісменів.......інакше не скажу:ireful:.........мій третій візит, моє враження як і було про них не найкраще так і залишилось.

realnero
29.12.2013, 00:46:12
проводили замену масла, перелили выше максимума 0.5л... дегенераты....

shady333
29.12.2013, 16:13:31
от ніяк не можу зрозуміти, тут більше 50% постів - то негативні про них відгуки, і все рівно нові зявляються.
Або люди які до них їдуть на читають даної теми, або думають що може саме "мені" там зроблять нормально а не як всім решту :fool:

Bag3ban1
30.12.2013, 19:16:01
Ви так то говорите як би то новина в мене є ше одна машина Пежо 308 то Илта-Львів його не краще обслуговоє і такі самі барани там ... так що тут дивуватися нема чого

ValodjaE36
31.12.2013, 10:39:29
Попахує мазохизмом:unknw:

slaviksch
01.01.2014, 11:51:20
народ якщо потрібний норм сервіс по бмв тоді швидко до андрія на щирецьку, я там постійно ремонтуюся вже років 3. люди адекватні, ціни доступні, запчастини оригінальні є завжди, і ремонтують навіть самі нові моделі, я сам бачив. Правда останнім часом до них тяжко попасти, але це пояснюеться доступними цінами і якісними роботами. а на рахунок христини, колись ганяв ім х5 американця пневмо стойки міняли цін. просто ппц так щей не зразу діагностували поломку. я думаю христина це вже самий крайній варіант.
доречі є ще непоганий сервіс по бмв на хімічній і біля сихівського мосту, правда вулицю не пам'ятаю, але як треба то згадаю.

lsandriy
01.09.2016, 16:03:44
Доброго дня усім.
Не зміг залишитись осторонь від обговорення цієї теми.
Цього літа мені довелось звернутись в автосервіс "Христина" з поломкою скло підіймача задніх дверей. Так як модель мого авто не досить поширена в Україні (BMW serie 5 GT) нормально що запчастини не знайшлось ні у Львові ні в Києві. Але, тим не менше, механік розібрав дверку, підняв і закріпив скло. Слід відзначити що сам сервіс був на вищому рівні, люди ввічливі і культурні, поки машину забрали в майстерню мені з сином запропонували каву і подивитись журнали. Поки ремонтувалась машина до мене підійшли і сказали що для ремонту потрібно зняти обшивку і потрібно демонтувати штору і так як скло впало вниз то можливо пошкодити штору. Яке ж було моє здивування коли мені запропонували піти подивитись на процес демонтажу. Дякуючи механіку, вдалось все виправити без зайвих поломок. Скло підіймач замовили і привезли через 3 дні, а також встановили його без проблем. Роботою і обслуговуванням повністю задоволений.
Це не реклама сервісу це ділюсь досвідом.