PDA

Переглянути повну версію : Вибір між АКПП та МКПП


Just be
27.02.2008, 14:09:20
Цікавлять думки людей про вибір між АКПП(з степ троніком) або МКПП на е46. Хто шо чув про їхню роботу, надійність. Які хто бачить плюси і мінуси. Мотор 2.8, потужності для автомата повинно вистарчати. Особисто я ситуацію бачу так,

Переваги АКПП над МКПП
-в пробках не треба дьоргати весь час ручку
-при потребі є спорт режим з ручним переключенням
-плавніший рух машини
Мінуси АКПП
-немає такої динаміки як на механіці
-розхід більший
-зимою можуть бути нюанси з заїздом в гараж(під горку яка ніфіга не розчищується)
-відсутність можливості завести з толкача(чисто гіпотетична необхідність)

Shurikoff
27.02.2008, 14:34:28
Типтрон плюсы:
-пробка (не дергаешься)
-трасса (практически не устаешь можна заснуть на подлокотнике:))
-ресурс мотора на автомате больше
типтрон минусы
-больше расход
-про драг можна забыть вообще
- ремонт (ну его нафиг)

{ додано через 4 хвилини }
Механика плюсы:
-расход меньше чем на типтроне(экономия от 1л до 2л на 100км)
-динамика(драг,дрифт,буксы с места,на 1 сек быстрее чем типтрон разгон от 0 до 100)
-ремонт не дорогой
Механика минусы
-пробки

{ додано через 10 хвилин }
Мой выбор механика 6,но если будет отличная машина на типтроне стоит задуматься8-)

Dima_a
04.03.2008, 02:27:17
-в пробках не треба дьоргати весь час ручку
-
большой +.
-
-при потребі є спорт режим з ручним переключенням
-
тоже +
-
-плавніший рух машини
-
больше всего мне нравится этот + ;-)
Мінуси АКПП
-немає такої динаміки як на механіці
-
на любителя...
-
-розхід більший
-
1-2л я бы во внимание не брал
-
-зимою можуть бути нюанси з заїздом в гараж(під горку яка ніфіга не розчищується)
-
манера езды+шины, индивидуально, у меня проблем небыло..
-
-відсутність можливості завести з толкача(чисто гіпотетична необхідність)
-
сталкивался - очень неприятно.. а если еще и в другом городе..., но при соотвецтвующем отношении к профилактике неисправностей думаю это можно исключить..
Либо возить "дежурный" стартер ;-]
-

CONFIG
04.03.2008, 10:59:05
Переваги АКПП:

Не треба переключати передачі (це важливо особливо в корках, коли треба багато дьргати ручку, це дуже виснажує)

Плавний рух (рух без ривків, завжди включена оптимальна передача, при падінні оборотів нижче 1500 об/хв включається нища передача)
Система AGS / Адаптивна система управління коробкою передач (Система AGS визначає Ваш індивідуальний стиль водіння, оцінюючи положення і хід педалі газу, уповільнення при гальмуваннях і поперечні прискорення, що впливають на автомобіль на поворотах. З чотирьох різних варіантів - від виключно комфортабельного до орієнтованого на максимальне використання можливостей автомобіля - система AGS вибирає найбільш відповідний в даній ситуації.)
Спортивна програма (АТ проводить переключення до 4-ої передачі. На спортивну програму рекомендується переходити в тому випадку, якщо - незалежно від фактичної манери водіння - є бажання реалізувати режим перемикання передач, орієнтований на використання наявного запасу потужності.)
Система Steptronic (можливість ручного переключення передач. Використовується переважно зимою коли при їзді з гори потрібно включити нижчу передачу. Неприпустимі перемикання на вищі або нищі передачі ігноруються, наприклад, перемикання на нищі передачі при дуже високих оборотах двигуна не виконуються.)
В 2 рази довший термін служби до 400 тис. км (непідтверджені дані, отримані в майстерні автоматичних коробок передач)
Не треба міняти щеплення (якщо не помиляюсь щеплення відходжує 100 - 120 тис. км)
Більший ресурс двигуна (за рахуноктого що програма не дозволяє робити того чого краще не робити)
Переваги МКПП:

Можливість старту з високих обертів (корисна штука для драгу і подібних речей, в побуті практично не використовується)
Відсутність контролю (можна включити будь-яку передачу за будь-яких умов)
Метод "розкачки" (при буксуванні, можна використати метод "розкачки" (вперід-назад))
Букси, дріфт ітд
Дешевий ремонт (питання досить відносне і філософське, щеплення це теж частина коробки передач)
Можливість буксирування (АКПП тільки 70 км)Тепер короткий підсумок та розвіювання міфів.
Щодо динаміки.. тут треба випробувати і знати свою машину. На чому втрачається динаміка при АКПП при русі з місця:

Неможливість стартувати з високих обертів
Неможна зразу при відпусканні педалі тормозу тиснути на педаль газу. Повинно пройти 1.5 сек.
Старт з 2-ї передачіВ звичайних умовах умовах експлуатації цих 1.5 сек забезпечується запросто незадумуючись, але якщо це гонки коли важлива кожна секунда на цьому моменті проходить втрата часу. Старт з 2-ї передачі це переважно зимовий режим, але тим неменше щоб забезпечити потрібну динаміку при русі з місця краще включити спортивний режим, або перейти в ручний режим і включити завідома першу передачу.

Ще є такий момент на який звертають багато людей увагу це швидкість переключення передачі. Невпевнений чи час який ви витрачаєте на витискання щеплення, перемикання передачі і його відпускання буде менший ніж це робить автомат. Крім того на автоматі не треба скидати газ. Фактично газ до коврика, стрілка доходить до 6500 об/хв, включається вища передача, оберти падають на 2000 об/хв ітд.

Більший розхід.. Це факт, 1-1,5 л! Я наразі не розібрався за рахунок чого він більший. Все ж таки підозрюю що причина в тому що при їзді стрілка нище 1500 об/хв не падає, тобто тут як на МКПП на обертах 650-700 об/хв не поїздиш.

Нюанси при зимовій їзді.. Насправді їх нема, їдеш з гори включаєш нищу передачу при потребі, але АКПП настільки розумний що реєструючи натискання на педаль тормоза не буде розганяти машину з гори. Фактично цей процес регульований, можна натиснути тормоз, збито оберти до 1500 об/хв, передача понизиться і так до необхідної швидкості (відповідно і передачі). Якщо програма зареєструє натиск на газ значить ви хочете їхати швидше, тоді вона вже буде думати як вам включити вищу передачу. Що стосується гір і всього іншого.. цієї зими не знайшов такої яку б довелось обїхати чи приймати якісь серйозні заходи (розчищати, пісок ітд), навіть не переходив в ручний режим.

Завести з толчка.. Необхідність може виникнути при поломці стартера. Кожен власник АКПП повинен мати з собою високовольтні дроти на той випадок якщо розрядиться акумулятор.


П.С Я для себе зробив вибір в сторону автомату (такого як є зараз), тому що якщо ти не ганяєш за гроші на драгу, а доказати час від часу якомусь долбойобу на пацанотазі що заміна банки на вихлопній не дає +200 коней можна і на автоматі, та механіка нафіг непотрібна. Я знаю що якщо в час пік їхав з Чорновола на Зелену на механіці і приїжав ледь теплий, то тепер я відпочиваю при їзді. А збільшену витрату палива я відношу до плати за комфорт.

Yura
04.03.2008, 14:14:32
Більший розхід.. Це факт, 1-1,5 л! Я наразі не розібрався за рахунок чого він більший. Все ж таки підозрюю що причина в тому що при їзді стрілка нище 1500 об/хв не падає, тобто тут як на МКПП на обертах 650-700 об/хв не поїздиш.
Розхід більший за рахунок того, що замість сухого зчеплення стоїть гідромуфта, на якій втрачається більше потужності, оскільки рідина передає момент гірше.
Цікаво, який розхід на нових роботизованих коробках - там сухе зчеплення, хоча й автомат.

G-power
22.09.2010, 22:20:43
Just be, хотелось бы услышать теперь твое мнение о АКПП... Какие впечатления?:)

Just be
23.09.2010, 00:05:56
G-power, впринципі все що було написано в 1-3 постах правда. По місту їздити одне задоволення, на трасі при активній їзді краще включати спорт режим, а то на драйві чуть тупить :) Механіку якщо буду брати то на якусь пушку типу аля 330 \ м3 :)