PDA

Переглянути повну версію : Польша в жалобі....


Юрій
10.04.2010, 17:00:12
Всім привіт. Хочу висловити своє співчуття народу Польші та полякам які проживають у Львові з приводу загибелі президента Польщі.

Vomont
10.04.2010, 17:11:30
Тед висловлюю співчуття,хоча поки рано давати оцінки але якось дивно що це все сталось в Росії

mario
10.04.2010, 18:22:47
Тед висловлюю співчуття,хоча поки рано давати оцінки але якось дивно що це все сталось в Росії

не тобі одному дивно.. співчуваю нашим сусідам

Kritik
10.04.2010, 18:43:41
це просто ппц
я в шоці :(

pilot
10.04.2010, 18:47:35
Тоже сочувствую полякам.
але якось дивно що це все сталось в Росії
Если был туман как говорят - то ничего удивительного. Ведь самолёт старый, да и в туман даже на автобанах бывают катастрофы, а тут самолёт......

e@gle
10.04.2010, 18:55:44
страшні речі справді....мої співчуття

axel
10.04.2010, 19:42:08
Також хочу висловити співчуття нашим сусідам.

ValodjaE36
10.04.2010, 20:17:04
Теж співчуваю народу Польщі!
Ведь самолёт старый
а на рахунок самольота, яким користувався їхній президент, то передавали по ТВ, що він 20ти річий, і його вже давно пропонували замінити, а чому вони це не зробили, ніхто не знає! сумні події!!!

Бан
10.04.2010, 20:24:58
зараз бачив передачу по тв з місця катастофи, жесть
співчуваю

Rostyk
10.04.2010, 21:31:50
Жалко поляків... ((

andriy_ki
10.04.2010, 21:55:18
Да, обидно. Співчуття нашим сусідам.

Just be
10.04.2010, 22:28:40
то ничего удивительного. Ведь самолёт старый, да и в туман
ну незнаю, всі літаки наскільки мені відомо повинні мати найновіші системи навігації, тим більше літаки 1-их осіб держави. Туман може бути проблемою для машин, але не для літаків, які садять без проблем тільки по приладах.

Vomont
10.04.2010, 22:28:45
Если был туман как говорят - то ничего удивительного.
так але чому в одному літаку було чуть чи не все керівництво Польші + чому президент користується старим літаком+чому в звязку з поганими погодніми умовами не заборонили посадку+літаки повинні приземлятись в таких умовах+чому на території Росії і тп

Just be
10.04.2010, 22:32:05
так але чому в одному літаку було чуть чи не все керівництво Польші + чому президент користується старим літаком+чому в звязку з поганими погодніми умовами не заборонили посадку+літаки повинні приземлятись в таких умовах+чому на території Росії і тп
100%, дуже багато чому ...

pilot
10.04.2010, 23:25:02
Поверьте мне, даже самый современный самолёт не может сесть в туман если полоса (а в данном случае военная) не оборудована специальной системой посадки. В мире не больше 10 аэропортов которые могут принять самолёт при 0 видимости и самолётов немного таких, которые могут сесть в "автомате". Тут дело в другом, просто они оказались не в нужном месте при неблагоприятных условиях. Тем более самолётам с "первыми" лицами на борту никто не может запретить заходить в таких условиях.(перед их заходом не разрешили посадку российскому самолёту). Да и если "сам" сказал садиться - то как правило у пилотов нет выбора.
Тот борт хоть и был сделан 20 лет назад - разрабатывался он в 70х годах, а оборудование в нем не на много с тех пор улучшилось. Ведь представьте, что вы несётесь со скоростью 270-300км/ч, и только за доли секунды вам надо попасть на полосочку шириной 60м. Туман считается самым опасным явлением для посадки самолёта.
А на счёт покупки, то у нас Юлька хотела в прошлом году купить для правительства новый самолёт, но не разрешили, т.к. всё за счёт бюджета а стоит он "дофига", так и летают на Ил-62, Ту-154, Ту-134, вертолёты Ми-8 и один новый наш Ан-148, весь этот парк (кроме последнего) запрещён для полётов в Европе только первым лицам можно.
Так что остаётся только посочувствовать нашим соседям, тем более что летели почтить память других, а получилось.................

Just be
10.04.2010, 23:31:12
pilot, багато не знав з того що ти написав. Значить не все так просто.

pilot
10.04.2010, 23:36:54
Как не крути, а катастрофы с самолётами каждый раз у людей вызывает шок, тем более когда там знаменитые люди. Наверно надо бы принести цветы к посольству Польши - это было бы правильно, завтра заеду, вот только вроде на Франка его уже нет или я ошибаюсь?

Shurikoff
10.04.2010, 23:41:39
вот только вроде на Франка его уже нет или я ошибаюсь?
Есть и на Франки и на Смилывых

pilot
10.04.2010, 23:43:22
Shurikoff, спасибо за информацию

GMYPiK
11.04.2010, 08:59:35
Інциденти з літаком Л.Качиньського відбувалися неодноразово і до авіакатастрофи під Смоленськом.


Інциденти з літаком Ту-154 Президента Польщі Леха Качиньського відбувалися неодноразово і до фатального польоту з Варшави до Смоленську. В кінці 2008 р. літак польського Президента вийшов з ладу в 20-градусний мороз в Монголії, де Л.Качиньський знаходився з візитом. В результаті Президент був змушений летіти в Токіо чартерним рейсом. Згодом літак Л.Качиньського також потрапив в турбулентність по дорозі до Сеула, нагадує ВВС.
"Будь-який політ зв'язаний з певним ризиком, але Президент країни повинен літати регулярно і зобов'язаний змиритися зі всіма серйозними ризиками", - зізнавався у той час Л.Качиньський.
Вже в 2009 р. обидва літаки Ту-154 Президента Польщі не змогли вилетіти до Нью-Йорка через технічні неполадок, внаслідок чого Л.Качиньському довелося брати квиток на регулярний рейс в США.
Польські ЗМІ відзначають, що урядовий авіапарк в Польщі давно не оновлювався і складається переважно з літаків радянського виробництва. Що стосується лайнера Ту-154, то спочатку польські мас-медіа припустили, що причиною катастрофи під Смоленськом могли стати технічні несправності літака. Тим часом авіаційні експерти вказують, що Ту-154 - "робоча конячка" повітряних ліній СРСР - відрізняється непоганою історією безпеки. "Ту-154, без жодного сумніву, можна назвати найуспішнішим реактивним пасажирським літаком зі всіх коли-небудь побудованих комуністичною економікою, - заявив британським ЗМІ віце-президент американської компанії Teal Group, що займається консалтингом у сфері авіації, Річард Абулафіа. За його словами, "справжньою проблемою є не технічна складова цих літаків, а поганий контроль за авіаційною безпекою в тих регіонах, де експлуатується Ту-154". Серійне виробництво Та-154 було припинено в 1998 р., повністю припинити випуск цих літаків планується в 2010 р.
У МЗС Польщі заявляють, що про причини авіакатастрофи говорити поки рано. Проте польські ЗМІ схиляються до версій, пов'язаних з "людським чинником" і поганими метеоумовами. Нагадаємо, що літак заходив на посадку 4 рази в складних погодних умовах (був щільний туман), хоча командирові екіпажа пропонувалося приземлитися в Мінську або в Москві. У Польщі наголошують, що пілоти президентського лайнера були професіоналами високого класу, належали елітному 36-у полку польських ВВС. За словами Томаса Шульца з Вроцлавського технологічного університету, в нормі пілот повинен відмовитися садити літак в подібних умовах видимості. Проте у пілотів, що перевозять VIP-персон, формується особлива психологія, відзначає експерт. "Тут пілот, можливо, відчував додатковий тиск, усвідомлюючи важливість місії. Він намагався приземлитися за всяку ціну і в якийсь момент міг просто перейти межу ризику", - цитує Т.Шульца польський телеканал TVN 24.

РБК-Украина, 10.04.2010, Київ, 18:17

pubsy
11.04.2010, 16:01:12
Хотів наголосити, що крім президента загинуло ще 85 (якщо не помиляюсь) дуже високопоставлених осіб. Фактично вся правляча верхівка. Дуже шкода, надіюсь вони якось з цієї ситуації вийдуть...

А винні у катастрофі пілоти, і тільки пілоти. Диспетчер не має права наказувати пілоту. Звичайно на нього мошли надавити високопоставлені пасажири, але це теж не сильно забовязує. Рішення про пасадку завжди приймає пілот. По телевізору чув, що літак заходив на посадку 3 рази і на 4-й зачепив гілку дерева. Це просто нечувано. Більше 2 заходів на посадку не роблядь ніколи. Якого чорта випробовувати долю, якщо не так далеко Мінськ та Москва, а може і ближче щось підходяще б знайшлося.

{ додано через 39 секунд }
Мльо, спочатку відправив, а потім попередній пост прочитав)))

bmwe36petro
12.04.2010, 08:57:42
Хотів наголосити, що крім президента загинуло ще 85 (якщо не помиляюсь)
Загальна кількість загиблих 96чол. Співчуваю родинам загиблих і всім полякам.

Бан
12.04.2010, 13:15:35
був вчьора біля посольства на Франка, квітів лежить гора ....

Legend
12.04.2010, 21:47:07
Теж їм співчуваю... :(

pilot
19.02.2011, 20:53:13
Вот и финал этой катастрофы, жутко конечно
http://www.youtube.com/watch?v=XR6Xg_hJjA4&feature=player_embedded,
http://www.youtube.com/watch?v=_omG35TezwE&feature=related

Vomont
19.02.2011, 21:49:51
жорстко,чому пілоти ігнорували попердження системи про зіткнення з землею? не розумію. Купа попереджень - а всім всерівно. Я зрозумів що в електронний висотомір внесено було не правильне значення тиску що змінилу фактичну висоту польоту але ж був ще електромеханічний вистомір?

G-power
19.02.2011, 21:56:13
Я зрозумів що в електронний висотомір внесено було не правильне значення тиску що змінилу фактичну висоту польоту але ж був ще електромеханічний вистомір?
Схоже комусь потрібно було щоб він також показував не вірні показники.........

Vomont
19.02.2011, 22:09:13
як комусь? дані ж напевно вносяться безпосередньо в кабіні пілотів?

{ додано через 7 хвилин }
чекаэм на думку експерта з польотівpilot,

G-power
19.02.2011, 22:16:24
чекаэм на думку експерта з польотівpilot,
+1. Ми лише можемо здогадуватись про те, що трапилось.pilot, - які твої думки про все це?

pilot
19.02.2011, 22:49:14
тут больше похоже на самоуверенность командира и посадка "на авось", скорее всего он не смотрел на приборы (даже если давление было установлено на одном из высотомеров неправильно, есть много дублирующих приборов по высоте), а он просто искал глазами землю, т.е. перешел на визуальный полёт, по-этому он никак не реагировал на предупреждения и на скорость и на высоту. А экипаж был не слётанный, ведь в этом самолёте есть и бортинженер и штурман, никто не следил за вертикальной и горизонтальной скоростью и только за секунду второй пилот крикнул "уход на второй" (хотя он должен был сказать ещё на 100м.), а командир никак не прореагировал. Короче моё мнение - вина экипажа (всего), а то что там кто-то стоял лишний - то он не участвует в управлении и физически никак не повлиял. Надо быть полным камикадзе, что бы на скорости 300км/ч. попасть на полоску шириной около 50м при видимости - 200м!!!!!

{ додано через 7 хвилин }
хотел ещё добавить, на этом самолёте Ту-154 нет таких точных систем посадки как на современных лайнерах, и сам аэродром не оборудован такой системой, по-этому надо было как Российский самолёт перед ним уйти на запасной, а то что як -40 перед ним сел, то там и видимость была немного лучше, да и скорость посадки намного меньше

Vomont
19.02.2011, 22:53:43
скорее всего он не смотрел на приборы (даже если давление было установлено на одном из высотомеров неправильно, есть много дублирующих приборов по высоте), а он просто искал глазами землю, т.е. перешел на визуальный полёт,
можливо ті що стояли в кабіні пілотів заставили сідати ?

pilot
19.02.2011, 23:49:26
вряд ли, они должны были именно зайти на посадку, т.е. уйти на второй круг с высоты 100м (что нормально при таких условиях), а потом можно было ещё раз, ведь топлива хватало не на один заход, но командир захотел с первого раза приземлиться. Всё зависит ещё и от мастерства пилота, конечно найдутся и такие, которые сядут на таком самолёте и при таких же условиях, но их очень мало, надо быть асом в душе и чувствовать "попой" самолёт. Даже если взять к примеру авто: ездит людей много а хорошо ездят единицы. Я по своему опыту могу сказать, что есть рядовые пилоты, которые летают "когда всё хорошо", но если что-то случается - то не знают что делать или неправильно реагируют на сложности - всё это человеческий фактор и он никуда не денется. Приведу два примера, возможно не стоило их сравнивать, но просто посмотреть как ведут себя пилоты до и во время экстренной ситуации(первое видео очень жестокое, по-этому оставляю только ссылки,не рекомендую смотреть впечатлительным )
:http://www.youtube.com/watch?v=9uJHIzXQWXk
http://www.youtube.com/watch?v=YAD5xBgPTWQ&feature=related

ValodjaE36
21.02.2011, 10:03:03
я теж дивився факти про ці події, не правильне орієнтування пілота (не точні прибори він взяв для орієнтування) + складний рельєф перед смугою( яри з великими перепадами) але кажуть тут і доля диспетчерської помилки теж присутня!