bmwe36petro
30.03.2010, 12:10:24
В рамках святкування 25-річчя підрозділу BMW Technik GMBH баварська компанія показала фотографії концепту Z29, створеного в 2001 році спільно з відділенням M GMBH що так і не побачив конвеєр. Проте прототип все ж таки видався корисним при конструюванні деяких серійних моделей.
Як пише видання Autocar, двомісний спорткар Z29 важить 1166 кілограмів, – це на 200 кілограмів легше, ніж моделі Z4 і Z3, але більш ніж на 150 кілограмів важче за родстер Z1 кінця 1980-х років. Зниження маси інженери Technik GMBH добилися завдяки використанню легких матеріалів: центральна секція від передньої до задньої стійок зроблена з
карбону, а передній і задній підрамники з алюмінію.
Під капотом концепту розташувався шестициліндровий рядний двигун потужністю 336 кінських сил, що встановлювався в ті роки на модель M3. З ним спорткар розженеться до 100 кілометрів на годину за 4,4 секунди.
Але найцікавішою особливістю прототипу є двері, що відкриваються вертикально вгору, яких у результаті так ніколи і не було у серійних машин BMW. Проте в компанії говорять, що купе Z29 надав вплив на дизайнерів при створенні родстера Z4 M 2006 року і моделі M3 CSL 2004 року, в якій карбон був використаний як матеріал для даху і бамперів.
Варто відзначити, що BMW останнім часом радує своїх прихильників незвичайними сторінками з власної історії. Так, минулого року баварці показали кабріолет M5 (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2387), що не дійшов до конвеєра, в кузові E34, а потім розсекретили універсал M5 (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2396) в кузові E39, що також не знайшов жодного покупця.
За матеріалами: caredge.ru
Як пише видання Autocar, двомісний спорткар Z29 важить 1166 кілограмів, – це на 200 кілограмів легше, ніж моделі Z4 і Z3, але більш ніж на 150 кілограмів важче за родстер Z1 кінця 1980-х років. Зниження маси інженери Technik GMBH добилися завдяки використанню легких матеріалів: центральна секція від передньої до задньої стійок зроблена з
карбону, а передній і задній підрамники з алюмінію.
Під капотом концепту розташувався шестициліндровий рядний двигун потужністю 336 кінських сил, що встановлювався в ті роки на модель M3. З ним спорткар розженеться до 100 кілометрів на годину за 4,4 секунди.
Але найцікавішою особливістю прототипу є двері, що відкриваються вертикально вгору, яких у результаті так ніколи і не було у серійних машин BMW. Проте в компанії говорять, що купе Z29 надав вплив на дизайнерів при створенні родстера Z4 M 2006 року і моделі M3 CSL 2004 року, в якій карбон був використаний як матеріал для даху і бамперів.
Варто відзначити, що BMW останнім часом радує своїх прихильників незвичайними сторінками з власної історії. Так, минулого року баварці показали кабріолет M5 (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2387), що не дійшов до конвеєра, в кузові E34, а потім розсекретили універсал M5 (http://bmw-club.lviv.ua/showthread.php?t=2396) в кузові E39, що також не знайшов жодного покупця.
За матеріалами: caredge.ru